První informace o T-Mobile MDA IV

Diskuze čtenářů k článku

migel otrlik  |  21. 07. 2004 21:04

Tak jsem se konecne dostal do pozice, kde by takove zarizeni naslo uplatneni (a firmu, co je ochotna mi jej koupit . Zijice na severoamerickem kontinentu, lec cestujice dost i po evrope, chtel jsem si koupit "tri-band" ... a ejhle oni nam tu prihodili novou frekvenci ... takze ted musime koukat po "quatri-band" ? No a predpokladam, ze za chvili prijde 5,6,7 ...


Napada me analogie s holicimi strojky Ty meli taky nejdriv jeden brit, pak dva, tri, posledni novinka ma 4 ...


BTW: Vite-li nekdo o podobnem zarizeni, na ktere bych ale nemusel rok cekat, byl bych zauzlovan


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda  |  20. 07. 2004 16:51

Mě na PDA fascinuje jejich frekvence. Když si vzpomenu že před pěti lety bylo Pentium 400 MHz High-End a teď je to v pidi zařízení které nevylučuje téměř teplo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kjljlkj  |  20. 07. 2004 17:34

frekvence je pro vykon irelevantni pokud se jedna o jine technologie cipu, napriklad i kdyby melo PDA 1 GHz, tak bude porad mene vykone, nez normalni pocitac s frekvenci 400Mhz. Procesory XScale maji jinou (redukovanou) instrukcni sadu, takze je to neco, jako kdyby jste meli 486ku, ktera beha na 1 GHz - vykon to bude mit zkratka mnohem mensi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda  |  20. 07. 2004 17:52

To je samorřejmně pravda. Nicméně na 486 se DivX přehrává těžko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web  |  20. 07. 2004 19:52

Věř tomu, že na i486 1 GHz by DivX v rozlišení 320x240 běhal úplně v pohodě !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  21. 07. 2004 08:44

Jenze na PDA beha DivX v pohode i pri 206MHz. A treba by behal i pri nizsi frekvenci, ale bohuzel zadne PocketPC PDA ji nema - ale treba nejaky uzivatel Palmu nam k tomu rekne svoje....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron Jeremy  |  21. 07. 2004 09:02

Jenže on DivX 640x480 běhá v vcelku v pohodě na XScale 400MHz...
Což nevím, jestli by "stolní" PC na 400MHz zvládalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Louda  |  21. 07. 2004 09:22

Zvládalo. DivX už jakž takž beží na pc nad 200 MHz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron Jeremy  |  21. 07. 2004 10:28

Zkuste ten, co dávám jako příklad níže. Velmi bych se divil...
200MHz PC zvládne DivX, ale pochybuji, že ve velikosti = 320x240 s mp3 zvukem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  21. 07. 2004 10:00

take jde o to kolik snimku za vterinu, mda2 umi myslim 15 ... a to je celkem trhane, k solidnimu zazitku je treba aspon 2x tolik ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron Jeremy  |  21. 07. 2004 10:19

MDA2 přehrává DivX s video bitrate 1000kbps, MP3 128kbps, 640x400, rychlostí 21-25 snímků/sec. Software betaPlayer.
Konkrétně Messages, zdroj:
http://www.lynnemusic.com/videos.html
varianta DivX High Quality.
Jen zvuk byl ve VirtualDubu převeden z ADPCM do MP3 (ADPCM není podporována), video direct stream copy.
A 2x15=30 - k čemu tolik nebo více, když většina filmů (PAL) je 25 snímků/sec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  21. 07. 2004 13:27

I na XDA I prehraju v pohode video (WMV 8 nebo 9, bitrate 800-1200) 320x240 pri 25 fps, tak pocitam, ze na XDA II by to snad nemel byt problem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  20. 07. 2004 16:49

Take jsem videl link na tuto "informaci", dokonce v mistnim foru. Moc verohodne to ale nepusobilo, spis takove zbozne prani a logicka dedukce o evoluci XDA, nez skutecne zamery vyrobce (stejne jako to uvedeni na polovinu roku 2005). Mate snad tyto informace z vice zdroju, pripadne i nejakeho duveryhodneho?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Polesný  |  21. 07. 2004 00:20

Tato informace byla uveřejněna již před časem a sami jsme měli jisté pochybnosti o její důvěryhodnosti. Reakce ostatních světových serverů a diskuzních skupin však naznačují, že jde o opodstatněné informace. Nicméně, jak je v článku uvedeno, zpráva pochází z neoficiálního zdroje, u kterého vždy nějaká možnost spekulativního zaujetí existuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonardo Cupranek  |  21. 07. 2004 08:41

Ja si myslim, ze ta informace je relativne duveryhodna. MDA3 je takove ukroceni stranou. MDA1 i MDA2 vyrabela firma HTC. MDA3 si objednal T-Mobile nekde v Cine, aby rychle mel komunikator s klavesnici (protoze asi nebude nabizet Motorolu MPx). MDA4 je opet produkt firmy HTC.  Jini operatori (jako O2) zadne XDA3 podobne MDA3 nechystaji, cili vlastne XDA3 bude MDA4 - O2 zachovava "vernost" firme HTC.


Proste z pohledu vyrobce OEM harwaru (firmy HTC), zadne MDA3 neexistuje a chystaji v obvykle periode nastupce modelu Hymalaia (u T-Mobile prodavaneho jako MDA2) a T-Mobile tohoto nastupce bude pravdepodobne prodavat pod oznacenim MDA4, protoze mezitim (z marketingovych duvodu) uvedl na trh "MDA3", tedy vyrobek nezapadajici do rady MDA1, MDA2, vyrobek od jineho vyrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  21. 07. 2004 13:29

Tohle zni rozumne, diky za informaci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor