První jízda: Mio bez iGo se povedlo

Tip: Nepřehlédněte podrobný test Mio Moov 360

Právě jsem se vrátil z projížďky s novým navigátorem Mio Moov 300. Mio v něm poprvé opustilo software iGo a začalo používat vlastní navigační aplikaci.

Tuto první projížďku nemohu nazvat testovací hned ze dvou důvodů. Proběhla s nefinálním přístrojem, po hardwarové i softwarové stránce. Za druhé jsem jel z Prahy do Brna, a člověk toho moc nenatestuje, když se mu na magistrále ozve povel „Za 198 kilometrů sjeďte z dálnice“. Nastavil jsem proto aspoň nucené vyhýbání dálnicím a na každém sjezdu poslouchal, jak se mě Mio snaží dostat na okolní silnice nižších tříd.

S recenzí Mia si počkám na finální kus, prototyp poslouží jen pro přípravu článku s prvními dojmy. Už teď, v této rychlé aktualitě, ale chci říct, že nové přístroje se povedly. Měl jsem přitom trochu strach, co Mio provede a jak bude vypadat přechod od roky prověřeného iGo k neznámé navigační aplikaci od firmy Navman, kterou Mio už rok vlastní. I když je ale navigační aplikace jiná, ovládání je naprosto intuitivní, což zrovna u iGo nebylo možné jednoznačně říct. Mio jsem vzal do ruky, a okamžitě věděl, co mám dělat. Prostředí je přehledné, mapy vyhlazené, reakce přístroje velice svižné. Většina funkcí zůstala zachována, řidič se k nim ale možná dostane rychleji než u iGo.

Mio Moov se v Česku bude prodávat ve třech verzích, všechny se na trhu objeví v průběhu dubna:

  • Moov 200: základní model s malým displejem
  • Moov 330: navíc širokoúhlý displej, podpora Bluetooth pro data
  • Moov 360: navíc bluetoothové handsfree, mapy celé Evropy

Své dojmy z nových navigačních přístrojů Mio Moov brzy podrobněji popíšu v samostatném článku.

Diskuze (13) Další článek: Navigace Mio: jak to bude s aktualizacemi map (oživeno)

Témata článku: , Jízda