První pohybem ovládaná hra pro N-Gage

Diskuze čtenářů k článku

Smith.F  |  27. 03. 2009 17:17

Doopravdy je v ovládání pohybem Nokie tak strašně pozadu? A co Nokmote?
www.dailymotion.com ...
Podívejte se na datum - 2.12.2007
Ale stejně, tlačítka jsou tlačítka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sasakr  |  27. 03. 2009 00:40

Ano, to je právě kámen úrazu. Graficky výborně vypadající hry totálně zprzněné pohybovým ovládáním. Tento systém nikdy nemůže v komfortu hraní překonat klávesnici. Osobně mám taky telefon s pohybovým čidlem, ale jediný, co se s tím dá hrát, je stará dobrá kulička na naklánějící se rovině. Auta a podobný hry se s tím hrajou prostě špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobilmag  |  26. 03. 2009 14:05

pokud se nepletu tak ten slavný jabkofon nebyl zdaleka první s tím pohybovým čidlem a co se týče her celkově tak ikdyž je použitelný(narozdíl od ostatních NEmultitouch mobilu) stejně nemá na uplně obyč mobil s HW klávesnicí....
nejsem nějaký Nokia extrémista a nezavrhuju Apple naopak myslím že Nokia jde s úrovní výrobků dolů a co se týče Applu (mám zkušenost jen s notebooky a se zmiňovaným jabkofonem) ten s kvalitou problémy nemá naopak jde (podlě mě) nahoru ale co se týče mobilů jde vidět že je to začátečník.... díky tomu že je to apple tak měl iPhone velkou reklamu a hodně se od něj čekalo(vzhledem ke špičkovým notebookům nebo MP3) ale až na multitouch (který není zase takový zázrak) nevidím jedinou věc co by ho vynášela nad ostatní možná že nagelovaný puberťák co che ohromit třídu poví že díky němu mu všichni čumí přes rameno jak celou přestávku projíždí galerii a zvětšuje ty ohavné fotky co iPhone dělá nebo díky němu ulovil nějakou technicky založenou holku která o tom ví víc než česká pobočka Applu dohromady tím končí výčet schopností telefonu
prosíl o redaktory aby si články o téhle slepé větvi mobilní evoluce nechala pro sebe protože iPhone má s mobilem společné jen to že si z něj člověk zavolá a tohle je mobilmania ne supernablyskanahracka.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muthor6  |  26. 03. 2009 14:17

Sice s vámi nesouhlasím o tom co tvrdíte o iPhone,(můj názor je, že softwarově je to pěkný telefon, ale hardwarově v poměru cena/vykon je celkem o nicem) Ale rozhodně souhlasím v tom že iPhone(!) není první telefon co měl hry ovládané pohybovým čidlem... Hru ovládanou nakláněním telefonu měla už stařičká NOKIA 5500 se Symbianem(Marble maze nebo tak nějak se jmenovala) a rozhodně to byl velký hit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  26. 03. 2009 16:03

Tohle sem hrál už na Siemensu SX1 (Symbian 6.1)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N95  |  26. 03. 2009 20:50

tak tak, Iphone nebyl prvni s ovladanim pohybovym cidlem.
To az teprv ted to poradne prislo do mody ;)
Prvni byly tel. se symbianem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  27. 03. 2009 17:40

Este raz sa pozrie na nadpis - pre N-Gage, nie pre Symbian, WM,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 03. 2009 16:50

// odstartoval != bylPrvni;

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
misko  |  26. 03. 2009 13:06

nokia je brzda
N95 je stara jak svet a az ked ich apple kakopal do zadku tak sa prebudia
NOKIA je klasicky europsky pomaly moloch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  26. 03. 2009 13:56

Tohle neni uplne pravda. To proc se na apple pouziva ovladani pohybem (ktere je rekneme si pekne stupidni, ale vypada to efektivne) je fakt, ze nicim jinym ovladat nelze (displej bez odezvy je jeste horsi ovladaci prvek). Nouze vyvojare donutila pouzit tuto alternativu na ukor pohodlnosti a ergonomie ovladani.
Z Vaseho pohledu je to pomaly moloch, ale proc by mela nokia ci jiny vyrobce strkat do pristroju kdejakou novinku kdyz se da vydelavat na starych osvedcenych technologiich? Na trh s dotykovymi pristroji se pokouselo vstoupit mnoho vyrobcu a az apple, diky skvelemu marketingu uspel a ostatni se na tom svezou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 03. 2009 16:47

Nemuzu s vami souhlasit... A to zejmena v tom bode, ze se po kopanci do zadku nokia probudila... Neni tomu tak, staci se podivat, co planuji dat za cpu do N97... Konkretne to je totez, co bylo uz v N93 (jen o trochu vyssi takt), a to to ma utahnout presne 3*vetsi display (co se pixelu tyce, konkretne o 153 600 pix vice), samozrejme s dotykem, novy OS a spoustu dalsich veci... Jestli je probuzeni davat do vlajkove lodi procesor stary vice jak 3 roky, tak to nechci videt dalsi krok nokie... S nokii to jde podle meho stale z kopce a iPhonem se na tom nic nezmenilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mulo  |  26. 03. 2009 17:27

nokia 5800 je celkom rychla , a podla mna nema velkost displeja nic spolocne s rychlostou mobilu ale rozlisenie a 5800 ho ma rovnake . Pokial mobil je dobre usposobeny na procesor tak mu staci aj slaby a mobil ide stale rychlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2009 00:25

Velikost displeje to ovlivnuje jak v jakych oblastech... Pri "psani SMSsek" to moc neovlivni, ale ze zkusenosti vim, ze renderovani jakekoliv (3D) sceny (hl. ve hrach), na velikosti zalezi celkem dost. Ale nejvic to podle me bude zpomalovat celkove OS + vsechny jeho nove vychytavky... Uz na ukazkovych videich je znat urcita prodleva, a az se tam doinstaluje par aplikaci (opravdu casto staci jenom tak 10), tak bude do kazde polozky v menu (hl. po nastartovani OS) lezt treba i minutu... E60/N93/95 a dalsi s S60 3rd jsou dokonalym prikladem; nepredpokladam zlepseni u S60 5th (spis naopak). Kdyby tam bylo neco vykonnejsiho tak s N97 pravdepodobne nevaham, ale takhle bych za chvili pul dne procekal pri prochazeni menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  26. 03. 2009 19:59

Lepsi tam dat osvedceny procesor, nez tam davat nejnovejsi "superrychle" procesory od Qualcommu, ktere maji sice 2x vetsi takt, ale polovicni vykon. Nekdy uz ani nezalezi na frekvenci, ale na tom jak jsou napsany ovladace, jake jsou k dispozici instrukce a jak je napsan system. Je pravda ze vykonnejsi procesor by se asi hodil (pomalost byla znat jiz na N95), ale i tak asi nokia nebude tak pomala jako vetsina WM zarizeni. 5800 jsem zkousel a kdyz je cista tak je celkem rychla, mozna za to muze prave novjesi OS, ktery nebude tak zatizeny nepotrebnym balastem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 03. 2009 00:36

Rozhodne souhlasim, casto nezalezi pouze na frekvenci... Ale N97 se podle meho od starsich lissi az prilis na to, aby tam byl stejny cpu. Asi jsem prilis narocny, ale NVidia Tegra by mi tam sedla urcite lip (ale chapu ze to by se asi prodrazilo, ale jsou urcite i jine a lepsi moznosti) :-X Jinak co se tyce 5800 tak pro srovnani: www.jbenchmark.com ... 5800 XpressMusic&D2=Nokia N93 (Mam na mysli zejmena vykreslovani grafiky). Ten rozdil je od X let stare N93 tak obrovsky, ze nokii vazne nepochopim. S WM nemam moc zkusenosti tak nemuzu porovnavat rychlost, ale opravdu se u novych telefonu nechci utesovat tim, ze jiny telefon je jeste pomalejsi. Neutesi me, kdyz menu ve WM bude nabihat 20 vterin, a na mem novem stroji pouze 15.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yyy  |  29. 03. 2009 12:28

Brzda - dnes už áno, n95-ka je tu od roku 2006. Je len chybou Nokie, že nevedela urobiť taký marketing ako apple. Aj s nástupom prvej generácie iPhonu bola stále lepšia ak berieme do úvahy, že mala navrch vďaka 3G, 5mpx foťáku s bleskom, VGA videu, ... Taká N95-ka však má stále potenciál vďaka tomu pohybovému senzoru a 3D čipu, ktoré sa dajú skvele využiť pri hrách. Je však škoda, že hry s pohybovým senzorom (s ktorými prerazil APPLE) na n95-ke nie sú od roku 2006. Nokia prepásla šancu s N-GAGE a teraz už len môže doháňať náskok Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NOKIA CORPORATION  |  04. 07. 2009 15:55

MEL JSI NEKDY NOKII N95

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor