První týden prodeje dopadl pro Nokii N-Gage špatně (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

t-hawk  |  02. 11. 2003 20:18

ghfxcg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Červenková  |  22. 10. 2003 09:59

Ještě jednou se vracím ke svému příspěvku o reklamaci N-gage.Znovu bych všem chtěla poděkovat za příspěvky.Dále bych chtěla poděkovat panu Krausovi z OSKARA,který vzal vše do svých rukou a v pondělí s námi celou záležitost velice ochotně vyřídil-konzoli s omluvou vyměnil a ještě jsme dostali propagační dárečky.Pro informaci všem chci ještě uvést,že stížnost šla i na obchodní inspekci,kde mi však odepsali,že takové záležitosti se na ně nevztahují.-pokud by měl někdo zájem,mohu přeposlat jejich odpověď.

Mějte se všichni fajn.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZdendaM50  |  16. 10. 2003 12:36

N-GAGE jsem mel chvili v ruce, hry byly celkem bezva.Ale ta cena, no nevim, za ty prachy si radsi koupim neco do PC.Telefonovani hruza, ET chce domu.

Na druhou stranu Nokia aspon ukazala svetu dasli slepou ulicku kudy ne, a to se od prukopnika ocekava.Premyslel bych o ni kdyby stala pulku, tretinu, treba za rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 10. 2003 11:40

Nokia N-Gage je v první řadě hrací konzole a k tomu jako dodatek to má funkce jako mobil. Tzn. hodnotit N-Gage jako mobil je nesmysl...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andílek  |  16. 10. 2003 20:47

No neodpustim si malo rypavou poznamku:Hodnotit N-Gage jako mobil je nesmysl-kdyz ho vyrabi NOKIA tak ho v prvni rade hodnotim jako mobil.Az to bude mit nazem Game Boy ci jiny,tak to bude nesmysl hodnoti jako telefon.Pokud si myslis ze telefon je az v druhe rade,tak od toho mnela dat NOKIA ruce pryc a radsi se zamerit na sve telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 10. 2003 07:06

2Andílek: No to sem se po ránu zasmál. Takže monitor od Samsungu co se na něj dívám budu hodnotit v první řadě jako co? Jako DDR paměť? Jako mobil? Podle toho co Samsung vyrábí? Hmm, tak to je teorie jako bejk....

    Nokia se prostě pustila i do jinýho segmentu, než jsou čistě mobily, co je na tom divnýho? Trh mobilů je čím dál víc nasycenější a boom v prodeji mobilů se již konat nebude. To jak bude N-Gage (ne) úspěšná ale asi těžko zjistíme po týdnu co je v prodeji, nemyslíš?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andílek  |  17. 10. 2003 13:28

Ne jen chci říct že většina lidí bude N-Gage hodnotit jako telefon a možnost zahrat si hry(i když šíleně drahé) jako doplněk či "nadstandart".Vím jak se kdysi lidi dívali na hry typu Snake atd. a teď má každý nový mobil nějakou hru.Ale jako doplněk.Telefon by mněl sloužit hlavně na telefonování a až potom na nějake hraní.A je mi jasné když NOKIA upustila od číselného značení tak to myslí asi vážně a možné za několik měsíců či let kdo nebude mít N-Gage X-té serie bude OUT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  20. 10. 2003 07:14

2Andilek: I Nokia tvrdí, že jde o hrací konzoli, která umí mimochodem telefonovat a pracovat s SMS. Opak tvrdí jen lidi co si myslí opak a to je špatně, nu necháme je tedy v tom

dejv

PS. Překlepům se nevyhnu ani já, ale když vidim standart nebo nadstandart, tak se děsim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andílek  |  20. 10. 2003 20:16

Ne ja vim co to muze znamenat v oblasti mobilni zabavy,ale jen chci rict ze kdyz je to NOKIA,tak nejakych 70-80 procent lidi to bude brat v prvni rade jako mobil a ne herni konzoli.Mimochodem se pamatuju jaky poprask vyvola pred asi 5-6 lety Siemens s modelem S10 ktery mnel na display cele 4 barvy.Taky se to bralo jako zbytecnost,a nyni?Kdo neudela mobil s barevnym displayem tak ten mobil nema moc sanci na uspech-tedy pokud nejde o low end.

Takze je celkem mozne ze NOKIA nastoupi novy trend,a jak jsem jiz psal kdo nebude mit za nejaky cas N-Gage x-te generace nebude mit vubec nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  21. 10. 2003 09:52

N - GAGE se to jmenovat určitě nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  16. 10. 2003 09:59

Pokud se podaří prolomit ochranu her a bude je možné stahovat (nelegálně)z netu, tak by to mohlo zvýšit prodeje této konzole. Pravda, potom by již tato platforma nebyla tak zajímavá pro výrobce her a samotná Nokia nejspíš počítá se ziskem právě z her a ne z prodaných přístrojů. Otázka je, jaké je použito zabezpečení. Jestli je na straně karty MMC či v přístroji. V horším případě bude nutné naflashovat upravený firmware.

Ještě jedna věc. V diskusi k recenzi tohoto přístroje několik lidí chtělo mazat originální MMC s hrama, aby je mohli použít jinak. Pro ně mám malou otázku: Když potřebujete prázdnou magnetofonovou kazetu, taky si raději koupíte nějaké album za 200Kč a pak ho smažete? Není lepší si koupit přímo prázdnou kazetu za dvě pětky? No nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Červenková  |  16. 10. 2003 09:54

Firma Nokia zřejmě nemá radost ani z našeho prodeje.V nejmenovaném obchodě na Praze 5 jsme N-Gage koupili synovi k narozeninám.I když nám prodavač tvrdil,že konzole je vyzkoušená a funkční,nefungovalo skoro nic.Při reklamaci nás poslali do Nokie,kde zjistili,že seriové číslo konzole neodpovídá faktuře a že nám prodali jen demoverzi z výstavy.Při opětné reklamaci v prodejně z nás skoro udělali zloděje,nevrátili ani peníze,ani nevyměnili mobil,i když jsme tedy žádali ten,co patřil seriovým číslem do krabice a k faktuře.Máme tedy doma bakelitovou krabičku s hezkým designem za 11 000 a nevíme co dál.

Nokie pomoc !!!!!

 

 

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
george  |  16. 10. 2003 10:02

Obchodní inspekci na ně! Nevím proč jste nezveřejnila jméno toho obchodu... Určitě by se mu lidé rádi vyhnuli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Červenková  |  16. 10. 2003 10:27

Mate Georgi pravdu: obchod se nachází v Praze v Novém Smíchově u Anděla a je to operátor OSKAR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 10. 2003 11:02

Jestli se to opravdu stalo u Oskara, tak pošlete nějakou stížnost nebo přímo zajděte na ústředí a udělejte tam bordel! (ale slušně ) Něco takového si nesmí dovolit!

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Červenková  |  16. 10. 2003 11:27

U Oskara na Vinohradské v reklamačním oddělení byl syn (16 let),ale vrátný ho nepustil dovnitř.Tak jsme stížnost zaslali doporučeně,ale ještě se nikdo neozval.Zaslala jsem také stížnost k Nokii,kde se mi sice ozval velice ochotný pan Petr Hošek,ale zatím je výsledek také nulový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mara  |  16. 10. 2003 13:48

nezlobte se na me, to jste si ji nenechali ani ukazat, jak co funguje ?. jinak to misto znam. jinak asi nevite kdo konkretne vam tu maketu prodal ??? tech prodavacu tam zas tolik neni, stridaj se tam snad 3 kluci a dve holky. ja myslim ze byste si mohla vzpomenout, a dotycnemu to poradne osolit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Červenková  |  16. 10. 2003 14:14

Ukázal nám kam se dává simka a dal jí tam,kde je baterka,příslušenství.Mobil zapnul a někam se dostal.-tak jako my potom.Dál řekl,že jako telefon si to musíme  nastavit sami,že to je na dlouho.Byl to jeden z těch kluků,při reklamacích už jsme ho neviděli,jen v ten pátek a když jsme se ptali,kdy bude tak nám to neřekli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  16. 10. 2003 11:43

To si snad někdo dělá prdel ne !?!?!?!?! Podle výr.čísel a IMEI kodů by se to snad dalo najít, běžte na policii ,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Červenková  |  16. 10. 2003 12:23

Teď mě napadlo dát to do Občanského juda.Jinak Vám všem díky za projevy sympatie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 10. 2003 14:56

Klidně jim řekněte, že to dáte do Občanského juda. Oni si už rozmyslí jestli vás vyhodí, nebo se na to pořádně kouknou

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fero  |  16. 10. 2003 07:46

Koukam ze SaTaN8210 se nezmenil (porad stejnej .....), ale az ted jsem si vsimnul pana psychologa a jeho vytecnych rozboru :o)) Bravo Sigmund Freud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  16. 10. 2003 01:10

Ac se mi ten pristroj osobne nelibi a mam pochyby o tom jak Nokia pristoupila k exekuci toho napadu nemyslim ze je to neco nac je treba ohrnovat nos. V ramci mobilnich telefonu uz tezko muzou -  s podilem na trhu ktery maji -  nekam dale rust a segment mobilnich her je jednoznacne zajimavy s velkym rustovym potencialem kde karty nejsou rozdany a velci hraci jako Sony a Microsoft se tam teprve chystaji. Oproti vsem ma Nokia prednost v silne distribuci smerem ke klicove cilove skupine, telefonni technologii a mozna i znacce. Navic si myslim ze pokud operatori N-Gage podpori dotaci tak by to mohlo zmenit pohled zakaznika na pripadnou investici. Uz za odvahu jim preji uspech. A ze budou mit hodne tezke protoze tohle je obchod o kterem zatim moc nevedi a je hodne velky rozdil vydelavat na prodeji krabic se spotrebkou a prodejem konzolovych her pripadne publishingem.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shadowork.net  |  16. 10. 2003 07:00

Dobry nazor a jasne argumenty! Tak to ma byt. Osobne jsem jeko vetsina lidi skeptik k teto konzoli, ovsem Nokia je opravdu za vodou a jako tahou ve vyrobe mobilu zkousi i netipicke veci a to je dobre. Vzdyt i jini velci vyrobci v jinych segmentech elektroniky vypousti do sveta extravagantni vyjimecne vyrobky s vidinou ze nebudou nejprodavanejsi, ale aby si upevnili pozici tahouna a inovatora. A to udelala i Nokia a kdyby to nahodou vyslo, tak vydela balit. V tomto pripade si myslim ze verejne na N-gage moc vsadila, ale i to byl mozna reklamni trik jak presvecit lidi at to kupujou. Vzdyt kdyby tvrdili ze to je jen okrajovy vyrobek, tak by to koupilo jeste mene lidi. Jen tak dal, treba se nekdy neco podobnehu ujme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  16. 10. 2003 08:41

Dovolím si upozornit,že Sony patří snad 65% světového trhu s herníma konzolema,(název -Playstation)tudíž se nikam nechystá naopak vede.Její budoucí vize je trochu jiná než u N-Gage. 1-nejdřív to chce trochu lepší (i větší) display na telefonu

           2-budeš si stahovat část rozehrané(etapa,etuda,sekce atd) z hry na PSX2 či PC a tuto si budeš hrát v telefonu.Poté ji budeš moci nahrát zpět a pokračovat dál,jakokdybys tuto  stáhnutou část odehrál na konzoli.

           3.V tomto směru už Sony tlačí na pilu asi 2 roky,vývoj se pomalu někam posouvá,největší problém je alespoň slušná grafika a hratelnost(druhej gameboy dělat nechtěj) se srovnáním hraní na PSX2

          

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andílek  |  15. 10. 2003 19:48

Tak ne ze bych jim to pral,ale nic jineho se nedalo cekat.Kdo si chce hrat tak si koupi konzoli-treba Game Boy- a telefon se da koupit za nejake 3-4 tisice.Tak proc kupovat hybrid za nejakych 11 tisic?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 10. 2003 20:05

Aby s sebou nemusel tahat pytel se vsema vecma, kdyz to muze mit v jednom ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vallas  |  15. 10. 2003 20:15

Satane ze ty chces bejt nejpilnejsi diskuter?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 10. 2003 20:22

Jen upresnuji nektere vyroky ctenaru, kteri moc do mobilu nevidi ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  16. 10. 2003 00:47

A opravdu jsi si jist že konkrétně tvé vidění je stále zcela jasné, nezdeformované a jediné správné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  16. 10. 2003 10:57

Opravdu jsem si jist ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  16. 10. 2003 12:09

No ja do toho taky nevidim. Nechapu proc dodneska nokia nebyla schopna doplnit gprs do komunikatoru ale porad produkuje tyhle kraviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 10. 2003 12:30

Možná proto, že komunikátor ve své třídě stále nemá konkurenci. Pokud potřebuji mobilní zařízení s použitelnou klávesnicí, nezbude mi nic jiného, než vzít 9210i. Bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  16. 10. 2003 12:59

Nemate nahodou nejake "tajne info" ze by se pripravovala 9310 s GPRS, Bluetooth, fotoaparatem (i kdyz ten mit nemusim), slotu na pam. karty, email.klientem atd. Do ty bych sel okamzite !!! Je to by byla masinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  16. 10. 2003 13:02

Komunikátor se prý připravuje, nebude se jmenovat 9310 a podle toho, co se k nám doneslo, by neměl být uveden do konce tohoto roku. Ale jsou to samozřejmě neoficiální informace s bůhvíjakou hodnotou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andílek  |  15. 10. 2003 20:27

To mas sice pravdu,ale myslim si ze je jako vzdy v sestavach nekolik v jednom neco osizeno.A pri dnesnich velikostech elektroniky mam dojem ze toho zase tak moc tahat nebudes.Navic tato konzolotelefon ma jednu nevyhodu a to ze pri vymene karty musis vythanot baterii-tzn. rozebrat cely telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fido_cz  |  15. 10. 2003 22:52

2Satan: Vy ste vazne magor. Taky momentalne pouzivam Nokii, ale ta Vase fanaticka obhajoba Nokii neni vazne normalni. Zkuste to lecit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T39 Lover  |  15. 10. 2003 23:40

Klid, ted se dlouho moc neprojevoval, tak dohani abstak

Jinak jsem zkousel na N-gage v eurotelu jednu hru a docela se mi libila, nějaká plosinovka. Ale tahat bych se s tim teda nemusel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 10. 2003 11:49

2T39 Lover: líbí se mi Pandemonium či jak se to jmenuje, jen občas mě to dohání k šílenství

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rebel  |  15. 10. 2003 19:17

 Mohu rict uprime,ze je to obrovsky sunt !!! Zkousel jsem to asi  2 hodiny a vetsi hruzi jsem uz dlouho nevidel. Volani nejak z boku ?!?,telefon hrozne pomalej a nektere aplikace dokonce zastavovali cely chod mobilu,asi 10* se mi mobil kousnul,ze jsem musel vybrat baterku.telefon nabity funkcema,ale po pravde pro koho nebo pro jakou vekovou skupinu je urcen ??? Pochybuji,ze si manazer vezme do obleku takovou cihlu ! Mladezi ! S cenou 10 000 Kc jenom pro nektere !!! Hry az 1700 Kc kus no nevim kdo si to koupi !!!

rebel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 10. 2003 20:05

Tento telefon je urcen manazerum? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  15. 10. 2003 20:44

telefon nabity funkcema,ale po pravde pro koho nebo pro jakou vekovou skupinu je urcen ??? Pochybuji,ze si manazer vezme do obleku takovou cihlu ! Mladezi ! S cenou 10 000 Kc jenom pro nektere !!! Hry az 1700 Kc kus no nevim kdo si to koupi !!!

Tobě z toho opravdu není jasné co tím chtěl autor příspěvku říct?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  16. 10. 2003 00:44

Není třeba se rozrušovat, v případě KaKaNa8210 jde totiž o vážné asociační patologické zatemnění mysli a o ztrátu schopnosti reálného vnímání ve stavu podobného deviantnímu sexuálnímu vybuzení. Bohužel, dříve nebo později bude stejně nutné jeho umístění do odborné péče...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  16. 10. 2003 15:46

...KaKaN8210...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hisaak  |  15. 10. 2003 21:26

Tohle proste nejde ukecat, i kdyby se clovek detinsky zapojil do kazdeho vlakna diskuse. Manazer si takhle hnusny (ve vyznamu "nereprezentativni") telefon nekoupi a teenager na to proste nema prachy.

A pokud uz by se nasel nekdo, kdo by nejak z tehle dvou skupin vybocoval, tak je treba mit na pameti fakt, ze existuje i celkem pocetna skupina lidi, kteri si proste nepreji, aby jim mobil spontanne vybuchoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  15. 10. 2003 20:58

Cílová skupina N-Gage dle Nokie není u teenagerů, ale u starších lidí 20-30 let, snad i výš. Také jsem se tomu bránil uvěřit, ale když jsem si přečetl článek na Živě o počítačových hráčích, možná na tom něco bude.

I když jsem možná v cílové skupině, pro mě osobně je N-Gage málo použitelné zařízení hlavně kvůli tvaru. Občas bych si nějakou hru rád zahrál, nebudu s sebou ale nosit takovou plachtu, se kterou se téměř nedá telefonovat. Kdyby ale Nokia udělala zařízení s funkčností N-Gage v nějakém rozumném designu, který by vycházel z mobilního telefonu, proč ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  16. 10. 2003 08:21

Tak v tom případě půjde asi o obrovský úlet výrobce.Neb patřím-li do této skupiny - tak vím,že na tak malým display zážitek nebude nikterak oslnivý.Na PC či PSX2 je to o něčem úlně jiném.Navíc z doby dávno minulé jsem už vyhranej hrama ala Zajic,Chobotnice Made in USSR.Za ty peníze to je opravdu jen módní blbost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  16. 10. 2003 13:01

da da, zajcik pochytal vsetka jajca a chubotnica neuhlidala poklad

take jsem milovnik games, ale do tohodle bych nesel...urcite ty hry budou lepsi nez vetsina mobilovych games, ale souhlasim s predchozimi diskutery ze ta cilovka je vybrana divne, manager to nevezme a teenager na to nema..na gamesy mam palma5 a hraju s nim sachy, to mi na cestovani bohate staci, je tam i par dalsich games, ale z 90% hraju sachy 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  16. 10. 2003 10:55

Někde vyhrabejte Nokii 3310 a kupte si zadní kryt s hrami za 300 káčé. Je tam myslím 9 her s 99 modifikacemi. A máte mobil i s hrami 

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  16. 10. 2003 11:38

Cílová skupina je 18-35 let, alespoň dle materiálů Nokie.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  17. 10. 2003 03:38

Hm a nezapominate trochu na fakt, ze na zapad od nasich hranic preci jen maji trochu jine platy?  A ze tam vpodstate kdokoliv ma na podobnou vec penize?   A ze jakehokoliv globalniho vyrobce cesky minitrh zjevne zatim prilis nezajima? I kdyz, jak vidno, zajimat by mel, protoze jednak se i v chudsich krajich, nez je ten nas, telefony siri...

Takze pokud se podobny vyrobek na trhu neuchyti, bude spatne neco jineho... i kdyz na druhou stranu se to prodava kratce a jak vime, lidi se nechaji zblbnout snadno, staci par pitomych reklam v TV...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Polda  |  17. 10. 2003 10:38

A máš pocit,že je nějakej větší rozdíl mezi hrou ala zajíc a N-Gage já myslím,že ne. Dám barevnej display, telefon,více oživíme hru a místo 250,-kč vysolíme 10.000,- Na tak malý kapacitě oper.paměti (a display)se přece nedá hrát něco pořádnýho pro cílovou skupinu 20 -35 let. 

  Kdo to žere tak si koupi Gameboy a ještě mu zbyde dost lováků na nový hry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raist  |  15. 10. 2003 19:16

S tímhle founem udělá Nokia díru max do vlastní kapsy. Za současnou prodejní cenu a za cenu her moc velkou šanci nemá.

Že by další velký omyl nokie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 10. 2003 20:04

Nevim o tom, ze by Nokia byla v cervenych cislech ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sigmund Freud  |  16. 10. 2003 00:38

Ty toho ještě nevíš...

Z četnosti a urputnosti Tvých dnešních příspěvků lze jasně vypozorovat nakolik tvým dočasně uklidněným egem otřásl fakt, žes byl redaktory potupně a svévolně vyřazen ze soutěže o nejpotentnějšího připisovatele na mobilmanii... a proto se teď všem svým zavilým protivníkům musíš pomstít alespoň prostřednictvím reakcí na každý potenciální výpad související s tvým fetišem složeným z pěti magických písmen, označujících někdejšího výrobce galoší a toaletního papíru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  15. 10. 2003 19:11

No jo, když je drahý "mobil", ale nejvíc hry, tak ať se pak nediví...
Beztak tahat s sebou furt nějakou "pařbu" je bejkárna. Chvilku by to asi bavilo, jako všechno, ale časem omrzí. Lepší je knížka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  15. 10. 2003 20:07

Knizka je dobra do te doby, nez z ni budes chtit volat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  15. 10. 2003 20:28

Nechci ti rušit tvoje kruhy, ale já nepsal, že s sebou nebudu mít mobil jako pouhý mobil, ale ten multimobil...   A z pouhého mobilu zavolám, jak je ta knížka zajímavá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor