Ptejte se Vodafonu na problémy s nefunkčními službami

Poslední dobou se nám v redakci množily e-maily od nespokojených zákazníků Vodafonu, kteří si stěžovali na nefunkčnost některých služeb tohoto operátora. Jednalo se především o služby spojené s vyúčtováním, tedy Chytrý přehled, Flexi strop, Flexi limit a další.

Vodafone jsme požádali o vysvětlení již koncem dubna. Tiskový mluvčí oprátora, Jakub Hrabovský, potvrdil dočasné technické výpadky těchto služeb a slíbil postiženým zákazníkům kompenzaci v podobě odpuštění jednoho měsíčního paušálu. Někteří čtenáři nás ale na problémy se samoobsluhou Vodafonu upozorňují i nadále.

Chcete se dozvědět o problémech Vodafonu více? Zajímá vás důvod těchto událostí a zda bude operátor nefunkčnost služeb skutečně kompenzovat zákazníkům? Máte konkrétní otázky k vašim problémům? Využijte možnosti zeptat se přímo odpovědných lidí od Vodafonu. Zítra v době od 11:00 do 12:00 proběhne online diskuze, které se za Vodafone zúčastní dvojice nejpovolanějších:

  • Ann Hofvander – viceprezidentka pro péči o zákazníky
  • Martin Horčička – ředitele call centra

Své otázky můžete posílat s předstihem na e-mail filip.kuzel@cpress.cz, zodpovězeny budou v průběhu online diskuze.

Diskuze (18) Další článek: Ceny telefonů u T-Mobilu pro příští měsíc

Témata článku: Operátoři, Služba, Vodafone, Nefunkční služba, Voda


Určitě si přečtěte