Razr zastaví i kulku ráže .45 (ale raději střílejte z velké dálky)

Diskuze čtenářů k článku

Martin  |  25. 11. 2008 21:43

Neměl by být takový kouzelný telefon být vyfocený něčím lepším, než další neprůstřelnou žiletkou? Takovou kuriozitu si určitě muselo zdokumentovat víc lidí, tak proč tak hrozná fotka? Aby na ní šlo hůř poznat, že je to ředitel pražské zoo? (pro neznalé - Petr Fejk)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rusty  |  25. 11. 2008 22:29

webik je vytvoreny, ak hladate info a chcete pomoct, informujte ma na mail ja vam poslem odkaz n web, je to freehosting al na kvalite projektu to nic nemeni, podme spolu dokazat ci to je FAke, a mozno aj nie!!!! kto vie..... test sa pripravuje takze piste a info poskytneme aj pre mobilmania ci uz slovenska abo ceska!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pro  |  25. 11. 2008 21:15

kolik mu Motorola zaplatila a kdo vůbec takovou pitomost vymyslel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josa  |  25. 11. 2008 18:55

A co taka moznost, ze mal ju na travniku a ked po nej presiel kosackou tak ta ju vymrstila do neho? Myslim, ze celkom mozne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rusty  |  25. 11. 2008 21:13

Ok, dobrovolne sa hlasim spravit test. Idem zohnat V3 ziletku a ide sa na to!!!!! Ukazem rozne kalibry takze sa mate na co tesit. Kto ma zaujem o videjko nex mi napise na mail! test sa pripravuje , takze zaciname!!!! ideme ukazat ze to je FAKE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JArda  |  25. 11. 2008 10:09

Ta kulka je pěkně rozplácnutá, to je v tom mobilu něco z třímilimetrového plechu? Tohle vypadá na kryt displeje a ten je udělaný z takovýho plíšku, že proti němu je i konzervový plech pancířem. A to ten displej ani není prohnutej. Zkuste taky do toho horního krytu něčím praštit, určitě se v něm neudělá taková krásná kulatá díra, ale rozskočí se na několik kousků. A viděli jste někdy kulku z lovecký pušky? To je kus olova a ne takovýhle ždibek. Ba ne - tohle je fejk jak prase. Na to můžou tak maximálně skočit Amíci (a mobilmánia)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  25. 11. 2008 10:16

na lov sa pouzivaju aj pistole a toto by priblizne zodpovedalo .45 ACP
uz len kupit motorolu a spravit test na poskodenie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JArda  |  25. 11. 2008 12:21

Pistolí na lov? Co bys chtěl na lovu pistolí zastřelit? Při účinném dostřelu do 100m (dál se netrefíš-leda že bys byl Chuck Norris).
Na zajíce a opeřence s brokovnicí (při tom rozpzylu se snad nějaký broček trefí), na vysokou s kulovnicí a puškohledem. Žádný zvíře tě k sobě blíž než 100 m nepustí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Superja  |  25. 11. 2008 15:15

No dobre, ale .45 ACP je pistolova munice, s tim nic neudelas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janik  |  25. 11. 2008 15:58

napriklad taky dezert eagle s dalekohladom sa pouziva uplne bezne na lov , tak nekecaj ako majster sveta a najprv si to over kym zacnes nieco spochybnovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miroslav  |  25. 11. 2008 17:55

A on se Desert Eagle vyrabi v razi .45?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abcd  |  25. 11. 2008 10:48

Taky záleží, z jaké dálky ho trefila...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JArda  |  25. 11. 2008 11:34

Myslíš si, že když tě trefí myslivec kulovnicí z kilometru, že už bude kulka tak pomalá, že se zarazí o košili a spadne na zem? Kdepak.
Když vystřelím ze vzduchovky diabolkou z 5 metrů do plechovky, tak jí to udělá "bouli" (proláklinu). Tady je podstatně větší ráže slušně rozpláclá a žádné poškození founu. Nebo si myslíš, že veškerou energii ta kulka spotřebovala na udělání té díry v horním krytu? A co je v tom founu tak pevnýho, že to rozplácne kulku? Plasty tišťák, displej? To všechno se poddá stejně dobře, jak ten horní kryt...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 11. 2008 15:29

já bych tomu věřil, když seká trávu, tak je asi pokrčený a timpádem mu foun"plandá" v kapsičce košile. TO že šlo o zbloudilou kuli je asi nejpravděpodobnější a tudíž už moc energie neměla. Navíc většinu spotřeboval telefon navolno, než se připleskl na prso. Jinak řečeno asi bude jinak vypadat zásah na paklík elektroniky v hlinikovym pouzdru opřený o zeď a jinak na "volně visící".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 11. 2008 15:32

..navíc dobržděný ceckou hamburgerového Amíka ;)..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 11. 2008 15:36

Mimochodem, kdybyste nebyli líní a mrkli ve zdroji článku na vídeo, tak odpadne spousta keců . Ten projektil je skoro netknutej, díra v krytu je od loga a ne od kulky a telefon to jen škráblo. Očividně tam jen dolítla ze sakra dálky. Holt náhodička.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JArda  |  25. 11. 2008 16:31

To video je akorát kvákání o šťastné náhodě...
Jestli si myslíte, že kulka na konci dráhy má nulovou rychlost, tak to jste na velikém omylu - tak to akorát v kresleným filmu. Kulka letí po balistické křivce, mění svou sklon vůči zemi, ale na rychlosti skoro neztrácí. Pokud mi nevěříte, vemte šutr a hoďte ho z 50 metrů do okna, podle vaší logiky by už to okno neměl rozbít. Nebo se zkuste plácnout přes mobil do prsou, až se vám udělá modřina. Myslíte, že ten mobil bude netknutej?
Pokud jste byli na vojně, tak byste věděli, že při ostrých střelbách se zajišťoval prostor 5 km za terčem (to je teoretický dostřel sapíku). Protože v celém tom prostoru hrozilo nebezpečí smrtelného zásahu zbloudilou střelou. Je úplně jedno, jesti vás kule zasáhne ze 100 metrů nebo dvou kilometrů. V obou případech vás provrtá a žádný mobil jí v tom nezabrání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PN  |  25. 11. 2008 17:44

Škoda, že si pleteš balisticku křivku s jednoduchým složeným pohybem. Ale radši prakticky - vem hodně malý kamínek a vší silu jím mrskni o tabuli skla - pokud nejsi lemra, tak ji rozbiješ. A teď to zkus na těch padesát metrů - a jestli ji zase rozbiješ, tak seš frajer.
Nulová rychlolost to samozřejmě není, přinejmenším to bude rychlost volného pádu (mimochodem, běžný projektil (vynechávám protitankové pušky a jiné meganábojeú padající volným pádem z libovolné výšky člověka nezabije, na to mám moc malou energii).
Pokud vím, třeba u pistole je účinný dostřel (tedy vzdálenost, ve které se dá očekávat požadovaný účinnek na cíl, tedy např. zabití nebo podstatné zranění) jenom pár desítek metrů (a vynechám opět zhovadilosti, jako loveckou verze Eaglu s prodlouženou hlavní), brokovnice mají asi sto metrů a u samopalů, útočných pušek a podobně je to pár set metrů (snadno ověříte v katalozích výrobců). Pak už je kulka nepřesná a nemá požadovaný účinek, což opravdu znamená, že na pár set metrů můžete dostat zásah kulkou, která má rychlost asi tak stejnou, jako by ji na vás někdo hodil. Odpor vzduchu nelze zanedbat, to by se jinak dostřely měřily v kilometrech (vždyť úsťová rychlost se měří ve stovkách m/s).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rusty  |  25. 11. 2008 23:10

pokial to bol naboj 45-40 laborovany ciernym prachom , popripade pouzita perkusna lovecka zbran kalibru 45 tak je mozne ze telefon neprerazila. Podla fotky to vyzera na sfericku strelu z perkusnej zbrane, ale nieje vylucene ze strelec si ich prebijal v domacich podmienkach. Avsak s najv. pravdepodobnostou, jedna sa o celoplastovu strelu takze telefon by mala prerazit ako malinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janko  |  25. 11. 2008 09:36

keby mal iphone tak by nemusel mat ani len tu modrinu. Nakolko plocha mobilu by bola vacsia :) a este by aj ten mobil mohol pouzivat. Ma nepriestrelny displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufonek  |  25. 11. 2008 09:41

kdyby to byl iphone, tak umrel, tim by kulka prolitla jak nuz maslem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  25. 11. 2008 09:16

Tak motorola už stílí do lidí aby si ty jejich telefony lidi kupovaly, to je fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor