Ředitelka Vodafonu je potřetí nejvlivnější ženou českého byznysu

Diskuze čtenářů k článku

kolemjdoucí  |  23. 10. 2010 16:32

jsou řízeny stovkami odborníků s různým zaměřením. To že nahoře sedí člověk, který z nich má největší mzdu a rozhodovací schopnosti z něj nedělá poloboha, který všemu rozumí. Tihle lidé obvykle zabezpečují komunikaci mezi absolutním vedením firmy a akcionáří a tou kterou konkrétní pobočkou, jsou zodpovědní za práci svých podřízených, ačkoliv v mnoha případe vůbec nerozumí jejich činnosti a samotné rozhodnutí svých podřízeným mnohdy jen podepíšou a spoléhají na to, že mají v týmu odborníky na které se mohou spolehnout. To jen média a někteří lidé dělají z těchto lidí polobohy. Ostatní jim můžeme jenom závidět, že s nezbytnou dávkou štěstí, dokázali být v pravý čas na pravém místě vybaveni potřebnými (nikoliv nejlepšími) znalostmi. Pokud získají praxi a mohu si do životopisu napsat, že pod jejich vedením nějaká firma či pobočka firmy dosáhla dobrých výsledků, samozřejmě díky celému kolektivu pracovníků, stává se z nich tzv. managerská celebrita a v každé nové společnosti dostávají podobnou přednost jako filmová hvězda, která hrála ve filmu, jenž vydělal spousta peněz, přestože na tom měla nejmenší podíl. Všechno jde potom v životě těchto hvězd jako po másle a máte méně nervů, než když vás pošlou dát do kupy nějaký rozhašený server či výrobní linku a stojí nad vámi s bičem, že to pojede do hodiny jinak máte padáka. Ovšem i oni mohou a často se tak děje, skončit za nezdar, který vůbec nezpůsobili a opět je mnohdy nad rámec jejich znalostí, jen hold měli v týmu člověka, který to nezvládl, jenže oni za něj byli odpovědní před akcionářem. Tihle lidé jsou vlastně personalisté s průměrnými vysokoškolskými ekonomickými znalostmi s dobrou praxí v obyčejích a zvyklostech světovém obchodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip  |  24. 10. 2010 05:09

Jsem rad, ze alespon nekdo vidi dal nez na spicku sveho nosu. Mate ode me plus!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Také jsem pro ni hlasoval  |  22. 10. 2010 08:47

1) Customer service: - Za Oskara se tam snažili, byli příjemní / dnes dostanete od každého operátora či prodejce velmi rozdílné informace, stačí se zeptat za dvě minuty znovu a navíc jsou znatelně otrávení. To bylo předtím u Telecomu - je pro ně asi vzorem. Viděl jsem jí jak v nějakém rozhovoru říkala, že důležitá je motivace.
+ aspoň na nás zatím nemluví ruským či asijským přízvukem jako u infolinek jedné nejmenované IT firmy. I když podle nás čtenářů HN to by bylo asi plus za ušetřené finance a současní zaměstnanci se můžou bát.
2.) + Signál: ušetřila na pokrytí. 3G od Číňanů a v něketerých vesnicích vůbec signál není.
3.) + Budeme se tvářit, že lidem nenasazujeme parohy jako konkurence, i když jsme několikrát dražší než to zvládají třeba v Rakousku. Když si děláte ze zákazníků dojné krávy a nejvíc vyděláváme, nesmíte to přiznat. To myslím také splněno.
Ještě, že ostatní mobilní operátoři nemají ředitelky, to by asi bylo hodně těžké vybírat, co? + Berte to jako humor, podobnost s realitou je čistě náhodná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zelinář  |  21. 10. 2010 18:27

Paní ředitelko. Za ty dlouhé roky jste toho moc nepředvedla. Pokrytí signálem 3G je tristní, ceny za volání s porovnání s Vodafonem ve světě jsou tak vysoké, že zisky nestačíte utratit a musí se převézt do Anglie. Nemyslím, že by jste byla dobrou ředitelkou, jste spíš dobrá v tom jak vyšroubovat ceny a ještě se tvářit jak jste dobří.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sfine  |  21. 10. 2010 18:45

A presne to definuje dobreho reditele..... Ze se *nam* to nelibi, na tom moc nezalezi,
a pokud firme vydelava tezke penize, jen tak dal. Sice z toho nadsenej jako zakaznik
nebudu a to patrim k nejstarsim zakaznikum oskara vubec... Lec co do firemni pozice
si vede dobre, v tom zavist :> Tak a ted muzete vyse uspechy vratit nam zakaznikum :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  21. 10. 2010 20:25

Tak nevim, podle me toho Muriel moc nepredvedla... Vodafone na konkurenci pomalu ale jiste zacina ztracet a vyhled do budoucna vzhledem k neexistujici 3G siti vypada blede... Nechapu ceho se snazil dosahnout s Ufounem, nejak v tom nevidim perspektivu... rozhodne nejhorsi reditel Vodafonu od jeho vstupu na trh...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  21. 10. 2010 20:27

Oprava: *snazila; *reditelka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
colombo  |  22. 10. 2010 01:42

a to je ten kuri mozecek co zdima z ubohych zakazniku hlava nehlava!uzasna sluzba v mobilu bez upozorneni strhava za pomaly a prakticky nepouzitelny internet v mobilu 17 korun .za tuhle pripo*ranou sluzbu reditelka vydelala mnoho desitek milionu.gratulujeme a kopeme do *prdele!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keni  |  22. 10. 2010 02:11

Jeste bych pridal skryte okradani zakazniku. Pokud si vyberete nejaky drazsi dotovany telefon a on skoro nefunguje, muzete reklamovat a vzit jinny. Pokud je ale levnejsi, rozdil se nevraci a novy telefon je o tento rozdil cenove navysen. No nekupte to. Takze moje Desire o 1200 drazsi.
(je to ve Vseobecnych podminkach)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  24. 10. 2010 10:02

A co je spatneho na tom, ze zisky se vozi do Anglie? To prece naprosto v poradku. Je to zisk firmy a ta si s nim muze delat co chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 10. 2010 14:18

"25 nejvlivnějších žen českého byznysu" je poměrně zábavná anketka. Zajímalo by mne, jestli v českém TOP managementu je vůbec těch 25 žen celkem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Novák  |  21. 10. 2010 14:24

Tu bych chtěl mít doma chlapa jednoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myšpulín  |  21. 10. 2010 17:13

No nebyla by špatná, nemusel bych chodit do práce, protože můj příjem by rodinný rozpočet asi moc nevytrhl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor