Reportéři ČT odhalují nesrovnalosti v soutěži s O2 o 100 BMW

Diskuze čtenářů k článku

LudekD  |  28. 05. 2009 13:55

Jelikož jsem na základě reportáže zjistil, že je tu více soutěžících co nahráli větší skore než měl skutečný vyhlášený výherce, proto je zde e-mail -
O2podvod@seznam.cz
Pokud se domníváte že patříte mezi ně napište na něj. Co bude dál dohodnem po e-mailu.
Luděk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magnifiq  |  28. 05. 2009 16:23

Tos uhod ,Dytrte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 05. 2009 15:14

Mam trosicku OT dotaz - kde se da splasit ten drzak na iPhone - je opravdu libovej. Diky za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 05. 2009 17:44

Tak uz jsem si sam trosicku zagoogloval a zjistil jsem, ze je to Xtand
mobilitysite.com ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kykyrýs  |  28. 05. 2009 13:13

Po shlédnutí reportáže mám pocit,že jak ti kluci,tak O2 o tom ví mnohem víc než v TV zaznělo.Prostě tam v tom ještě něco bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
osobne  |  28. 05. 2009 00:26

Oni se kluci zejména nemohou soudit, jak jistě vědí, protože vystupovali pod cizí identitou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magnifiq  |  28. 05. 2009 07:44

Tak tohle je jedna velka pravda a divim se ,ze to jeste nikoho nenapadlo,gratulace!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magnifiq  |  28. 05. 2009 07:45

Nehlede nato,ze vetsinou u soutezi nelze vymahat vyhry soudni cestou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 08:01

Uvidime "pane soudce", uvidime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrVliek  |  27. 05. 2009 23:52

Je upne jedno, jestli by to vsechno vyhrali ti kluci, O2 to ma stejne zaplacene z tech, co nevyhrali, ale posilali taky. Ze nemeli tolik penez na sms, to se neda nic delat. Stejne funguji vsechny souteze, zalezi jen na tom, jestli ma clovek jistotu, ze se mu ta investice vyplati, tuto jim dala Telefonica informacemi o prubeznych vysledcich.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stedy  |  27. 05. 2009 22:42

Dle mého názoru je operátorův sen aby hráči SMSkovali nepřetržitě a utráceli statisíce.
Že toto napadlo jen pár jedinců a vyhráli tolik cen je jejich plus.
Musí za tím být něco jiného. Šikovně naprogramovaný robot bude odesílat nerovnoměrně a nemají šanci poznat, že odesílá robot.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
geltruda  |  27. 05. 2009 20:49

tato soutěž mě stála pouhopouhé 4000 tis. za 6 hod hraní, než jsem pochopil že jsem zde za vola...poslední ,,špatná" odpověd než mě automat poslal znovu na začatek byla že jsem se dozvěděl že sk.ABBA nepochází ze Švédska ale ze Skotska.....další perla o2 byla když mi v pátek dopisem oznámili že ve čtvrtek ukončili bonusy na Benefitu....no a dnes když jsem reklamoval mobil a opovážil jsem si říct o náhradní telefon mi bylo sděleno že nahr.telefony nejsou že mi obvolají Brno a můžu si ho někde vyzvednoutha,ha...jsem u o2 od jeho začatku(předtím eurotel)takže dlouho,dokonce mě oslovují VIP zákazník,ale dnes mi nikdo na prodejně a ani na info lince neobjasnil co to obnáší za výhody(samo že skoro žádné)-z prodejnyjsem odešel bez svého telefonu i bez náhradního a i bez iluzí o solidním operátorovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laik  |  27. 05. 2009 13:23

Jsou to odvážní školáci, ti kluci Dle mého názoru hráli a vyhráli - převezli O2 a to by mělo výhry vydat, nebo alespoň zaplatit prosmskované miliony. Pochybuju, že by ti hoši tak lehce vyhrávali, kdyby se otázky neopakovaly. A je mi divné, že se v soutěži kde jde o tolik peněz (drahých aut), na takovýhle případ tak velká a zkušená firma jakou O2 je, předem nepřipravila. Mám dojem, že teď se k těm dvěma nechová úplně fair play. Nemluvě o tom, že když právníci O2 nebyli schopni podobným případům předejít v pravidlech soutěže, ošidilo O2 i ostatní "naivní" soutěžící....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved.m  |  27. 05. 2009 13:19

Veškeré pindy Žabky kuňkalky, jinak tiskového mluvky, o tom, proč nemohli (nechtěli!) dát účastníkovi hry informaci o tom, že je zablokován, stejně jako ověření, jestli účastník používal robota nebo ne, jsou nesmyslné.
Každé GSM zařízení, telefon, brána, komunikátor nebo cokoliv, se v síti identifikuje IMEI.
Takže 1) pokud má O2 záznam o všech došlých SMS, je v něm i tohle číslo. Stačí přijít s mobilem a říct "to je on, ověřte si že to je zařízení splňující podmínky".
2) zablokování IMEI v síti je otázka sekund. (Jak myslíte, že se dělá blokace ukradeného mobilu?) Zablokování ZPRACOVÁNÍ a tedy i zúčtování SMS odeslaných z tohoto čísla, potažmo úspora těch 90000 denně a 2mio. celkově, ovšem přece není v zájmu tohoto operátora. Hochům přeji u soudu vítězství a O2 ať jde pro-mě-za-mě třeba do kytek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
magnifiq  |  27. 05. 2009 13:06

No jo takhle to vypadá když zloději(a teď nemyslím O2) křičí:"Chyťte zloděje"!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  27. 05. 2009 13:02

Asi tak bych to cele shrnul... hraci nehrali fer, rak operator zmenil pravidla, ktera bezne hrajici hrace proste poskodit nemohla. Pokud se to nekomu nelibi, tak prave takovym vychcankum jako byli zmineni soutezici. Samozrejme vuci nim to neni fer, ale oni nejednali fer vuci ostatnim soutezicim. O2 se v podstate jen snazilo neudelat ze souteze frasku v podobe toho ze jeden soutezici vybere vsechny ceny. IMHO podcenili na zacatku pravidla a pak to bylo jen o tom co je mensi zlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palba  |  27. 05. 2009 16:51

pocuvaj ty "mudrlant" , nehrali fer ?
zato ze ty nemas peniaze nato aby si poslal za 30.000 sms ky?
chod si zarobit a hraj, ty mudrlante ... looool
este sa musis vela ucit ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool  |  27. 05. 2009 10:53

Udelat povinne "obycejne" rodine majetkove priznani, kde takova "obycejna" rodina prisla k tomu aby mohla investovat miliony do souteze, s ne-stoprocentni jistotou navratnosti.
Kdyz uz soud tak komplet. Presne tyhle ochcavacky ostatni odradej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  27. 05. 2009 12:13

to s tim nic nema, dyt i v reportazi bylo uvedeno, ze hrali pro jine, takze to mozna bylo tak, ze si jejich kamarad predem zaplatil za temer "jistotu", nebo si proste pujcili...nemusim predse investovat vlastni penize...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cmeli  |  27. 05. 2009 06:53

Dobrý den, uvedený případ mě vůbec nepřekvapuje. O2 operátor náhle zrušil program Benefit, čímž připravil mnoho svých zákazníků o body. A bylo to také dle O2 pravidel. Vše je v naprostém pořádku. Místo toho nasadil teenagerovský bláznivý free program O2 EXTRA, který je hlavně pro tuto věkovou skupinu.Odměny pro dlouhodobé a trvalé zákazníky de facto zmizely. Prostě O2 je nyní o mohutném placení,ale ne o odměnách. Ty jsou nachystány leda tak pro všelijaké chytráky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MrViki  |  27. 05. 2009 12:42

O2 extra mi včera přišlo do schránky. Nevím, co je teenagerovského na slevě do OBI či Tescomy. Mně to moc pro teenagery nepřišlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  27. 05. 2009 01:55

ou tů je celkově nějak postavena fa.
moje situace : 15.5 v 20hod.podpis smlouvy Tarif Neon M,info ze sim bude aktivni do max. 10dnu
hovor na operatora 19.5 - od nej info ze sim bude aktivni do 5 dnu. 25.5 - dotaz na aktivaci simkarty,10 dnu je pryc...slova operatora : to jestli se vam nezaktivovala doted, tak to uz se vam neaktivuje...
dostacujici info,dotaz na okamzite zruseni smlouvy (nastesti mam akci 2 mesice na zkousku).OP - Navstivte prodejnu, kde jste ji uzaviral.Ja - Jsem od ni 230km.OP - Tak navstivte jinou a tam se domluvte.Ja - Pres vas to zrusit nejde ? OP - nejde,protoze ta SImkarta neni aktivni. Ja - a to je problem, aspon je to o to snazsi. OP - bohuzel to nejde rusit neco co neni aktivni. Ja - ale az bude sim aktivni, tak zacne bezet pausal a ja tu sim jiz pouzivat nechci,staci ze sem platil aktivaci. OP - ja vim ale jinak to nejde. Ja - co mi tedy radite pro nejrychlejsi zruseni,jit na prodejnu ? OP - ano.
To same v blede modrem pevna linka.
Ja - chci zrusit nove zrizenou pevnou linku, parametrove nevyhovuje (jedu jen 1024/128 resp. realnych 800/100kbit, pokud provozuji VoIP, je UL tak velky, ze spolehlive zabiji cely DL,nepouzitelne) . OP - Jeste vas tu nevidim, nejste propsany v systemu, zavolejte si v patek pro zruseni,ted nejde nic zrusit, protoze jeste jakoby neexistujete.
no proste U O2 vse ale kazde guvno trva a trva a trva setsakra dlouho,soudruzi proste nikam nespechaji...aja blbec si myslel, ze ten patek 15 si odnesu aktivni SIM , podobne jako u Tmobile/Vodafonu...
O2 uz nikdy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  27. 05. 2009 11:59

Tohle jsem resil kdyz jsem si koupil aktivaci + dot.telefon a po 5 dnech nebyla SIMka aktivni. Podle vseobec.podminek mi to meli do 5 dnu aktivovat a tim uzavrit smlouvu, nebo mi do 14 dnu meli vratit zalohu. Napsal jsem to pisemne, ze tedy nesplini podminky smlouvy a ze zadam o vraceni te zalohy a ze si telefon chci nechat a ze zaplatim tedy rozdil mezi dotovanou a plnou cenou. Cislo nezaktivovali, prisla mi rozdilova faktura kterou jsem zaplatil a vyhnul jsem se tak zavazku :) A slo to pisemne postou (abych to mel ja potvrzene ze jsem jim to poslal), na zadnou prodejnu jsem ani nechodil se zeptat, proste jsem to napsal a poslal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  27. 05. 2009 13:35

tak at ctu jak ctu,ve vseob.podminkach - ktere jsem nedostal, listuji na webu - nenalezam dobu ani 5 ani jinych dnu na aktivaci SIMky.
dovolat se k nim je taky jedna radost ale kazdopadne se tam dnes probojuji a snad si to vyjasnime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mihal  |  26. 05. 2009 23:21

Ze by to mohla bejt jenom reklama na dalsi soutez jak vytriskat co nejvic lovu z lidi kteri se ted budou stridat u telefonu a kazdej utrati 90 tycek za SMSky?? Verim tomu ze po zverejneni tohoto "napadu" by se dalsich par lidi naslo co by ochotne soutezili o dalsi bawa a prohrali mraky penez...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2009 00:19

To záměr podle mne nebyl. Spíš to funguje jako antireklama, odradí to spoustu těch, co poslali pár SMSek a doufali, že to stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  27. 05. 2009 08:14

taky si nemyslim, spise naopak...todle nedelali jen oni a jako napad to neni nic svetoborneho...naopak, lidi to odradi...ja, vedet ted to, co vim ted, bych taky do toho uz nesel a to jsem to auto i vyhral...kdyz by todle delalo vice lidi, tak se "jistota vyhry" snizuje i pro ne...takhle vice mene spekulanti meli jistotu, pac jich nebylo moc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jungvoj  |  26. 05. 2009 22:57

A) Obecné požadavky zákona pro všechny druhy loterií a jiných podobných her


Rozhodná skutečnost (podmínka)

Požadovaná dle (vyplývající z) ustanovení

Prokazuje se (osvědčuje se) čím

Týká se loterií nebo jiných podobných her podle zákona
1) Základní aspekty a znaky loterie nebo jiné podobné hry jako takové

splnění všech definičních znaků loterie nebo jiné podobné hry:

§ 1 odst. 1 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
- dobrovolnost účasti ve hře
- účastníkem hry může být pouze fyzická osoba
- úhrada vkladu (sázky) účastníkem
- nezaručená návratnost vkladu (sázky) pro účastníka
- o výhře či prohře rozhoduje náhoda nebo předem neznámá okolnost nebo událost uvedená v herním plánu
neznámost okolnosti určující výhru předem (nikomu) a neovlivnitelnost okolnosti určující výhru ze strany provozovatele nebo účastníka

§ 1 odst. 2 zákona

herní plán; osvědčení o provozuschopnosti zařízení; znalecký posudek

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
rovnost podmínek loterie nebo jiné podobné hry pro všechny účastníky včetně možnosti získání výhry

§ 1 odst. 5 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. k)
§ 50 odst. 3
2) Náležitosti subjektu žadatele

sídlo žadatele jako právnické osoby na území České republiky

§ 1 odst. 6 zákona

výpis z obchodního rejstříku

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
absence zahraniční majetkové účasti u žadatele jako tuzemské právnické osoby, resp. absence majetkové účasti tuzemské právnické osoby se zahraniční majetkovou účastí v právnické osobě (žadatele)

§ 4 odst. 5 zákona

výpis z obchodního rejstříku žadatele a akcionářů (společníků) žadatele; čestné prohlášení o splnění podmínek absence zahraniční majetkové účasti

§ 2 písm. a) až písm. h);
§ 2 písm. j) až písm. k);
§ 50 odst. 3
respektování právní formy žadatele jako budoucího provozovatele

§ 4 odst. 6 až odst. 9 zákona

výpis z obchodního rejstříku žadatele

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. c);
§ 2 písm. d);
§ 2 písm. f) až písm. k);
§ 50 odst. 3
výše základního kapitálu a povinnost jeho nesnížení pod stanovenou výši po celou dobu platnosti povolení

§ 4 odst. 6 až odst. 8 zákona

výpis z obchodního rejstříku žadatele

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. c);
§ 2 písm. d);
§ 2 písm. f) až písm. j);
§ 50 odst. 3
forma akcií

§ 4 odst. 6 až odst. 8 zákona

výpis z obchodního rejstříku žadatele

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. c);
§ 2 písm. d);
§ 2 písm. f) až písm. j);
§ 50 odst. 3
3) doložení splnění podmínek bezúhonnosti

bezúhonnost fyzické osoby mající postavení statutárního orgánu nebo člena žadatelei; bezúhonnost fyzické osoby mající postavení zakladatele žadatele; je-li zakladatelem žadatele jiná právnická osoba, bezúhonnost fyzických osob majících u této právnické osoby postavení statutárního orgánu nebo člena

§ 4a zákona

výpis z evidence Rejstříku trestů (zahraniční doklad)ii; čestné prohlášení o (ne)zdržování se v období posledních tří let na území jiného státu po dobu delší tří měsíců

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
4) povinnost provozovatele zabránit účasti ve hře osobám mladším 18 let

opatření zabraňující účasti ve hře osobám mladším 18 let včetně možnosti požadovat k danému účelu předložení průkazu totožnosti účastníkem

§ 1 odst. 7 zákona

herní plán; návštěvní řád

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
5) podmínky týkající se výhry

splnění podmínek předmětu výhry

§ 3 odst. 1 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
splnění podmínek pravděpodobnosti výhry u vyjmenovaných typů loterií nebo jiných podobných her

§ 1 odst. 3 zákona

herní plán

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. b);
§ 2 písm. d)
dodržení lhůt pro vyplacení výhry

§ 3 odst. 2 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
dodržení lhůty pro uplatnění práva na výhru

§ 12 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
6) podmínky podle § 4 zákona

provozování loterií nebo jiných podobných her v souladu s jinými právními předpisy

§ 4 odst. 2 zákona

příslušný listinný či jiný důkaz (viz speciální požadavky)

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
zajištění nenarušení veřejného pořádku v souvislosti s provozováním loterií nebo jiných podobných her

§ 4 odst. 2 zákona

čestné prohlášení o existenci nebo neexistenci obecně závazné vyhlášky obce, omezující provoz VHP dle § 17 odst. 11 zákona nebo § 50 odst. 4 zákona; v případě existence takové vyhlášky je třeba zároveň čestně prohlásit, zda se tato vyhláška vztahuje či nevztahuje na místo, kde má být povolen provoz příslušného herního zařízení

§ 2 písm. i);
§ 2 písm. j);
§ 50 odst. 3
zaručení řádného provozování loterií nebo jiných podobných her včetně řádného technického vybavení

§ 4 odst. 2 zákona

osvědčení pověřené autorizované osoby; znalecký posudek; prohlášení o shodě

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
použití části výtěžku loterie nebo jiné podobné hry v zákonem stanovené výši na sociální, zdravotní, sportovní, ekologický, kulturní nebo jinak veřejně prospěšný účeliii


§ 4 odst. 2 zákona

ekonomický projekt; návrh na použití části výtěžku

§ 2 písm. a) až písm. d), písm. f) až k);
§ 50 odst. 3
7) splnění povinnosti týkající se jistoty

složení peněžní částky v zákonem stanovené výši na zvláštní účet u banky

§ 4b zákona

potvrzení banky o zřízení účtu a složení jistoty v odpovídající zákonem stanovené výši

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. c) až písm. k);
§ 50 odst. 3
8) splnění dalších obecných podmínek

obecné náležitosti podání

§ 45 správního řádu

podání

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
respektování češtiny jako jednacího jazyka v řízení před povolujícím orgánem

§ 46a odst. 1 zákona

-

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
předložení veškerých písemných podání v češtině

§ 46a odst. 1 zákona

písemné podání

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
předložení veškerých listinných důkazů v češtině event. doložení cizojazyčného listinného důkazu společně s úředním překladem daného cizojazyčného listinného důkazu do českého jazyka

§ 46a odst. 1 zákona

listinný důkaz

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3
superlegalizace u zahraničního dokladu předkládaného jako veřejná listina podle ustanovení § 4a odst. 3 zákona, nestanoví-li jinak Úmluva o zrušení požadavku ověřování cizích veřejných listin (Sdělení MZV č. 45/1999 Sb.) nebo příslušná mezistátní dohoda (např. smlouva o právní pomoci)

§ 4a odst. 3 zákona

zahraniční doklad

§ 2 písm. a) až písm. k);
§ 50 odst. 3









B) Speciální požadavky pro konkrétní druhy loterií a jiných podobných her


Rozhodná skutečnost (podmínka)

Požadovaná dle (vyplývající z) ustanovení

Prokazuje se (osvědčuje se) čím

Týká se loterií nebo jiných podobných her podle zákona


absence zakázaného účelového krytí výdajů/nákladů

§ 6 odst. 2 zákona

čestné prohlášení

§ 2 písm. a) až písm. d)


respektování limitace úhrnné ceny výher

§ 6 odst. 3 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. d)


doložení specifikačních údajů

§ 6 odst. 5 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. d)


respektování limitace odměny prodejcům losů

§ 7 zákona

herní plán

§ 2 písm. a) až písm. d)


dodržení náležitostí spojených s tiskem a slosováním losů

§ 8 odst. 1, 2 zákona

vzor losu; text zadní strany losu; znalecký posudek na los

§ 2 písm. a) až písm. d)


respektování zákazů užívání státních symbolů v textu losu

§ 9 odst. 1 zákona

vzor losu; text zadní strany losu; znalecký posudek na los

§ 2 písm. a) až písm. d)


splnění povinných obsahových náležitostí textu losu

§ 9 odst. 2 zákona

vzor losu; text zadní strany losu; znalecký posudek na los

§ 2 písm. a) až písm. d)


povinnost předložit potvrzení banky o zřízení účtu a složení jistoty též příslušnému finančnímu úřaduiv, tj. finančnímu úřadu v sídle provozovatele

§ 4b odst. 1 odst 2 zákona

čestné prohlášení žadatele o předložení potvrzení banky o zřízení účtu a složení jistoty příslušnému finančnímu úřadu

§ 2 písm. e)


respektování specifických povinností stanovených pro hru u VHP

§ 17 odst. 3 až odst. 8 zákona

herní plán; řád herny

§ 2 písm. e)


respektování distanční povinnosti vzhledem k lokaci objektu, v němž jsou provozovány VHP

§ 17 odst. 11 zákona

čestné prohlášení žadatele o dodržení omezení vzhledem k lokaci objektu, v němž jsou provozovány VHP

§ 2 písm. e)


splnění identifikační povinnosti u tzv. odpovědných osob

§ 18 odst. 2 zákona

podání

§ 2 písm. e)


úhrada příslušného správního poplatku

§ 18 odst. 5 zákona

výpis z účtu o zaplacení správního poplatku

§ 2 písm. e)


předložení herního plánu a dalších listinných důkazů, prokazujících splnění podmínek zákona

§ 19 odst. 1 zákona

herní plán; řád herny

§ 2 písm. e)


prokázání zajištění odborného servisu zařízení

§ 19 odst. 2, písm. b) zákona § 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

smlouva s oprávněnou osobou

§ 2 písm. e);
§ 2 písm. g);
§ 2 písm. i)
§ 2 písm. j);
§ 50 odst. 3


prokázání provozuschopnosti VHP osvědčením pověřené autorizované osoby

§ 19 odst. 2, písm. c) zákona

výpis z osvědčení autorizované osoby o provozuschopnosti jednotlivých VHP

§ 2 písm. e)


oprávněné provozování zařízení

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

čestné prohlášení o nabytí zařízení; smlouva o nájmu zařízení

§ 2 písm. e);
§ 2 písm. i);
§ 2 písm. j);
§ 50 odst. 3


oznámení jména osob odpovídajících za zákaz vstupu osob mladších 18 let do místa schváleného umístění zařízení

§ 18 odst. 2 zákona § 4 odst. 2 ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a)

příloha podání

§ 2 písm. e);
§ 2 písm. g);
§ 2 písm. j);
§ 50 odst. 3


předložení řádu herny

§ 17 odst. 9 zákona

řád herny

§ 2 písm. e);
§ 2 písm. g)


respektování zákazu provozování sázkové hry v den státního smutku nebo mimo provozní hodiny stanovené v návštěvním řádu schváleném povolujícím orgánem

§ 4c zákona

herní plán; návštěvní řád; řád herny

§ 2 písm. f) až písm. i)


splnění identifikační povinnosti u tzv. pověřených osob a prokázání splnění podmínky bezúhonnosti u těchto osob a podmínky jejich odborné způsobilosti

§ 21 odst. 2 zákona

podání; výpis z evidence Rejstříku trestů (zahraniční doklad); čestné prohlášení o (ne)zdržování se v období posledních tří let na území jiného státu po dobu delší tří měsíců

§ 2 písm. h)


respektování zvláštních podmínek na straně subjektu provozovatele: oprávnění k chovu koní dostihových plemen

§ 40 odst. 2 zákona

pověření státu

§ 2 písm. k)


předložení herního plánu, návštěvního řádu, pravidel jednotlivých druhů sázkových her

§ 32 zákona

herní plán; řád herny; pravidla jednotlivých druhů sázkových her

§ 2 písm. i)


předložení hodnotových žetonů ke schválení

§ 35 zákona, § 4 odst. 2 ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a)

vzory hodnotových žetonů

§ 2 písm. i)


zajištění splnění podmínky respektování povinnosti vedení jmenné evidence návštěvníků kasina

§ 36 zákona

čestné prohlášení

§ 2 písm. i)


zajištění splnění podmínky vybavení provozovny kasina zabezpečovacím a monitorovacím zařízením

§ 37 zákona, § 4 odst. 2 ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a)

v podání uvést popis zabezpečovacího a monitorovacího zařízení, výrobce zařízení; znalecký posudek – osvědčení o odborném posouzení autorizovanou osobou

§ 2 písm. i)


respektování účelové vázanosti použití výtěžku z dostihových sázek pouze pro účely dotací výkonnostních zkoušek koní dostihových plemen, dotací chovu koní dostihových plemen nebo pro jiné související účely

§ 40 odst. 2 zákona

herní plán; čestné prohlášení

§ 2 písm. k)


posudek soudního znalce z příslušného oboru k provozování peněžité, věcné nebo číselné loterie

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

znalecký posudek

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. c);
§ 2 písm. d)


ekonomický projekt hry

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

ekonomický projekt; podání

§ 2 písm. a);
§ 2 písm. c);
§ 2 písm. d);
§ 2 písm. g);
§ 2 písm. h);
§ 2 písm. j);
§ 2 písm. k);
§ 50 odst. 3


užívací vztah k nebytovému prostoru, ve kterém mají být provozovány VHP, sázková hra BINGO, kursové sázky, sázkové hry v kasinu či další sázkové hry na technických zařízení

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

výpis LV; smlouva o (pod)nájmu nemovitosti; jiný listinný důkaz

§ 2 písm. e);
§ 2 písm. g) až písm. k);
§ 50 odst. 3


zajištění technického vybavení herny pro zabezpečení řádného provozování sázkové hry BINGO

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

projekt technického vybavení herny

§ 2 písm. g)


vzor tiketů

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

vzor tiketů

§ 2 písm. g)


oznámení výrobního čísla losovacího zařízení, jeho výrobce a popis

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

podání; znalecký posudek – osvědčení o odborném posouzení autorizovanou osobou

§ 2 písm. g)


předložení znaleckého posudku - osvědčení na software, který má být používán pro provoz kursových a dostihových sázek

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

znalecký posudek - osvědčení o odborném posouzení autorizovanou osobou

§ 2 písm. h);
§ 2 písm. k)


předložení znaleckého posudku - osvědčení na herní technické zařízení

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

znalecký posudek - osvědčení o odborném posouzení autorizovanou osobou

§ 2 písm. i);
§ 2 písm. j);
§ 50 odst. 3


předložení návštěvního řádu provozovny - herny, kasina

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona

návštěvní řád

§ 2 písm. i) až písm. k);
§ 50 odst. 3


předložení stavebně-správního rozhodnutí o tom, že prostory užívané k provozování sázkových her mají charakter provozovny (herny, kasina)

§ 4 odst. 2 zákona ve spojení s § 43 odst. 5, písm. a) zákona § 17 odst. 9

příslušné správní rozhodnutí včetně doložky nabytí právní moci

§ 2 písm. i);
§ 2 písm. j);
§ 50 odst. 3;
§ 2 písm. e)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 05. 2009 00:24

Hezky jsi to tu natáhl...
Tady ale účastník svým chováním ovlivňuje, zda vyhraje nebo ne, takže je to soutěž. Jinak by loterií byl i běh na 100m.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jungvoj  |  26. 05. 2009 22:50

první omyl je ten,že jde o spotřebitelskou či jakoukoliv jinou soutěž,ve skutečnosti jde o loterii,páč vysledek není předem znán,čili chlapci si koupili losy,tedy odeslali SMS,a na ty losy už nemohli vyhrát,čili-uvede-li někdo někoho v omyl.či využije neznalosti dopustí se tr,činu podvodu,otázkou zustává ,zdali vyhlašovatel vůbec měl licenci k provozování,byt jednotlivé loterie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 23:03

to bych nerekl. Vas vyklad by znamenal, ze vse je loterie, protoze predem neni znam vysledek...loterie je, obecne, kdyz nejsou zadna pravidla pro vybrani vyherce a je to jen otazka nahody...tady pravidla stanovena byla, museljste odpovidat a hrat o body a ten, co jich mel nejvice a neporusil pravdila, stal se vyhercem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2009 21:21

Hezká kauza...
Vědomostní SOUTĚŽ si představuji jinak, než že si z toho někdo udělá kšeft.
Takže činnost obou pánů šla přinejmenším proti DUCHU oné soutěže. Tomu se říká podvod nebo zneužití soutěže k jinému účelu. Bohužel tomu podmínky soutěže fakticky nahrávaly a umožňovaly to.
Howgh.
-------------------------------------------------------------------------------
Rozvedu to:
V soutěži se (bohužel mlčky) předpokládalo, že na otázky bude odpovídat jeden človek, který soutěží sám pro sebe. Ale něco takového lze u SMS soutěže (i jiných soutěží na dálku) těžko zajistit a zpětně prověřit.
Každopádně chlapci vyhmátli slabiny soutěže, a pokud v daný den měli odpovídající skóre, náleží jim dle pravidel i BMW. Nikoli však vitězství morální... A chybělo jen málo - stačilo měnit nejen SIM, ale i telefon a případně místo odesílání zpráv.
O2 má v ruce materiál, ze kterého je zřejmé, že se odpovídalo s minimálními přestávkami z jediného čísla a po několik dnů z jediného telefonu, takže to nemohl hrát jediný živý člověk - spát se musí. A protože se odpovídalo z jednoho telefonu, je O2 jasné, že buď odpovídal automat nebo se kolem toho točila (stále tatáž) skupina, tedy více lidí. Chlapci v TV přiznali, že se v posílaní SMS střídali - ale už tím porušili pravidla. A že to dělali déle než jeden den - je to hůře prokazatelné - kdo ale uvěří, že vždy o půlnoci byl dotčený telefon ukraden a zloděj ihned pokračoval v soutěži?
Takže můj odhad, jak to dopadne:
Vyhraje O2/Upstream, protože si najme lepšího právníka než tito borci, navíc se hraje a hrálo podle pravidel O2, které si je vyloží ve svůj prospěch.
Chlapce můžeme litovat, protože de facto hráli podle/na hraně pravidel, zřejmě vyhráli, ale ze hry byli vyřazeni.
Chlapce můžeme nenávidět, protože nehráli pro hru, ale pro kšeft na hranici podvodu a vzali tím šanci a možná i chuť "normálním" soutěžícím. Možná tím vzali i chuť pořadateli dělat podobné problémové soutěže, jejich podmínku asi nelze připravit zcela neprůstřelně při zachování atraktivity hry.
Jak kdo chce.
Zajímavá je protiakce O2: když zjistili zřejmý podvod, změnili pravidla, přestali on-line ohlašovat vítěze (to měli udělat hned od začátku), hráče vyřadili, ale neoznámili jim to... ať jim ta jejich koza také chcípne. Inu, jsme v Čechách, na hrubý pytel hrubá záplata.
Velmi mne pobavila Žabkova argumentace, proč nemůže dát borcům do ruky výpis s vteřinovými časy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  26. 05. 2009 22:31

Sorry hoší.
Ale ikdyž oni říkali, že to vyhrávali pro známe a pro rodinu, mohli to klidně taky dělat pro kšeft.
Dvě auta by si nechali a ostatní jednoduše prodali. Výhrali by je od O2 za nějakých 90000Kč a prodali za 250000 a zisk by rozdělili každy po 50000Kč, takže on a jeho kamarád a pak ten známy na kterého auto koupili a nebo mu ho nechali když jim dá za vyhru třeba 300000, jak krasné.
Však na začátku říkali, že podnika v čemkoliv... Proč ne třeba v BMW??
Bylo to od nich hnusné, jelikož ostatní neměli šanci....
Proto bych jim vzal všechny auta, protože to bylo na kšeft....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  26. 05. 2009 20:29

souteze jsem se v jeden den taky zucastnil (poprve a naposledy) a mel jsem bodove skore kolem 2milionu bodu. no kdyz jsem videl ze tihle manici meli pres 100 milionu bodu tak to uz pak nic nevyhrali ale vlastne si ty auta z vetsi casti zaplatili (i kdyz jako business porad dobry, prodat se to dalo jiste za vic).
no ja utratil kolem 2,5tis Kc a to jsem jeste dostal ty penize vsechny zpatky diky reklamaci - na jednu otazku jsem odpovedel dobre ale system me vratil na zacatek za spatnou odpoved, O2 moji reklamaci uznal a celou cenu za vsechny tyhle zpravy z toho dne mi vratili... jeste ze jsem to tak poresil, vedet ze jsem to skutecne zaplatil a ze te souteze nekdo chtel primo takhle zneuzit tak by me to asi trochu nastvalo, ale takhle je mi to uplne jedno :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:36

tak to cumim, ze se Vam povedlo tohle reklamovat, protoze pravidla souteze rikaji, ze sprvna je odpoved ta, kterou oni urci a tedy, nemusi byt vazne ta realna...mne to stalo cca 18tis, ale ja vyhral, takze je mi to taky uplne jedno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  26. 05. 2009 23:03

tak to gratuluju!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  27. 05. 2009 08:11

diky, je to fajn jezdeni, ale ze bych byl spokojen, to se neda rict )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 19:48

No, tak nevim, koukal jsem zbezne pravidla (puvodni, neupravena) souteze a neni tezke si je vylozit tak, ze panove porusili body 9.2 (tento hlavne) a 9.4. Treba tim, ze ten iphone, ze ktereho soutezili pouzivalo ke hre vice lidi (tedy, sice realne jen oni 2 - coz prizali v reportazi, ale uznani vyhreci byli jine osoby, ktere byli tedy vlastniky SIMek (nebo jen udajni vlastnici SIMek pro potreby obejiti bodu 6.4. - tedy byli jen nastrceni)).
No, bylo by zajimave to treba otocit tak, ze i tech 15 BMW, co jim priznali by museli vratit (tedy az na 2 prvni, mozna ani to by jim nemuselo zustat), protoze pri jejich vyhrani porusili pravidla souteze )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herfa  |  26. 05. 2009 20:16

Oproti původním pravidlům, kde se v bodě 9.2 píše o zákazu používání zařízení pro automatizovaní odpovědí byla přidány dvě souvěti a to "Za zneužití Soutěže bude dále považováno používání identických technických zařízení či systémů usnadňujících odesílání odpovědí v Soutěži, pokud budou předmětná zařízení či systém použity opakovaně několika účastníky. Organizátor si vyhrazuje právo vyloučit jakéhokoli Účastíka na základě důvodného podezření, že Účastník takto Soutěže zneužívá nebo obchází ustanovení těchto pravidel Soutěže“. No možná kluci mohli trošku popřemýšlet proč přidali tyto věty a co všechno se pod ně dá schovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:23

Tak jsem to koukal a je to mozne, ze to bylo pridano, mam tedy sice 2 verze podminek, jedna je platna od 14.1.2009, ale ta prvni, ta je platna az od 12.12.2008, takze asi byla minimalne jeste jedna verze, ktera byla platna do toho 11.12.2008 a v te to asi jeste nebylo. Sice o nic nejde, ale jen tak pro zajimavost, muzete mi prosim poslat tu prvni verzi, kde to neni? At mam vse komplet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herfa  |  26. 05. 2009 20:44

Mám pouze tištěnou verzi a nemíním to někde skenovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mahas  |  26. 05. 2009 20:28

ja mam problem s tim, ze O2 proste stahne 2 mega, kluci maji realne nejvice bodu, coz si overili a presto nevyhrali a kdyz se po te vyhre zacali pidit, tak se opozdene !!! dozvedeli, ze byli vyskrtnuti. Obavam se, ze tohle je ze strany O2 jasnej podraz. Tady udelala Telefonica chybu, neumi si to obhajit, coz bylo v reportazi naprosto jasne receno. Nebyli schopni jim prokazat, ze podvadeli, ale dalsi penize za SMS radi inkasovali, pritom byli jakoby ze hry vylouceni a to je jasne neopravene obohaceni, ne? O2 nijak sva tvrzeni o poruseni pravidel nebylo schopno prokazat.
V kazdym pripade me to utvrdilo nedat operatorum v CR ani o korunu vic nez je nezbytne nutny. I tak nas okradaji dost a dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  26. 05. 2009 20:32

vsak soutez je dobrovolna, jednou se mi u T-Mobile povedlo vyhrat PC hru a to jen za stazeni jedne Java hry kterou jsem nasel nahodne a zrovna se mi libila... cili jsem se aktivne o nic nesnazil. Myslim ze takova vyhra pak skutecne potesi :) Ale jinak vas samozrejme nikdo nenuti se cehokoli zucastovnat - alespon neubyde, vyhru dostane nekdo jiny :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:40

ano, v reportazi se obhajit neumel vhodne, ale to neznamena, ze to neumi mimo reportaz...a opat, O2 neni provozovatel souteze...a pravidla nerikala, ze nekomu neco reknou...proste, obchodni model...mozna pespravdlivej, ale ne podvodnej...
kdo nechce, nemusi vyuzivat sluzeb zadneho operatora, ze jo ale kdyz uz vyuziva sluzby, muse je platit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mahas  |  26. 05. 2009 21:08

ne podvodnej? No ja nevim, ale kdyz se ucastnim souteze a operator i organizator se dal tvari jakobych hral , a bylo to v jeho siti, tudiz za to alespon castecne zodpovednost nese, a pritom uz davno nehraju, protoze me operator vyloucil, ale nedal mi to vedet, tak to mozna i skutkovou podstatu podvodu splnovat muze. Zalezi na podminkach. V kazdym pripade to v te reportazi zduvodnit nedokazali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
majkii  |  26. 05. 2009 19:20

Pravda je, že možná trochu "neetické" to od těch kluků bylo, a na druhé straně jen využili chyby v pravidlech. Krom toho taky nechápu, jak si O2 mohlo nechat zaplatit ty 2 mil. na SMS, když je vyřadilo ze soutěže, snad jim to taky mohly nějak dát najevo, ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 19:32

takze kluci mohli byt "trochu neeticky" a provozovatel (tedy ne O2) nemohlo? proc tak soudite? a proc by jim melo dat vedet, kdyz dalsim tisicum lidi tu informaci nedalo? (je dulezitejsi prihra 2 lidi v castce 2miliony, nebo prohra 1000 lidi spolu taky za 2 miliony? A jak vite, ze jim treba po tom 15 aute nevolali, ze je vyrazuji a oni proste jen sazeli na to, ze si to provozovatel nemuze dovolit a ze jiz pred skoncenim souteze planovali, ze s tim neco budou chtit udelat a meli "100% jistotu, ze se jim to povede"? Ano, osobne taky nepredpokladam, ze by do toho sli dal a riskovali ty 2mil. kc, kdyby meli informaci, ze se s nima nepocita, taky, kdyby to info meli, by pak pripadne jen zmenili telefon a mohli hrat dal (treba z jineho mista kvuli pripadnemu dohledavani, pres jake BTSky se tyto vyhry dosahly). Mnoho neznamenaho je tam a vse, co tu piseme jsou jen dohady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filomen  |  26. 05. 2009 20:26

presne to si myslim, ze oni chcou jen zaplatit ty smsky - kdyz byli vyrazeni, na auta jim prdej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 19:20

jeste bude zajimave, pokud to bude mit nejakou pravni dohru, zjistovat, co vedlo hrace k tomu, aby si video porizovali...pokud je to vse jak rikaji, tak prece nemeli zadny duvod se domnivat, ze to budou potrebovat a budou muset nejak prokazovat, ze hrali fer...nebo, ze by jim nekdo rekl, ze si o nich mysli, ze jsou "robot" a tedy je neuznavaji a oni pak hrali dal a chteli videem prokazat, ze hrali rucne? to by pak ale zamenalo, ze meli informaci, ze je bude provozovatel "ignorovat"...nebo, ze by si ho natocili "jen pro pripad"? to by pak znamenalo, ze meli nejake pochybnosti o sve cinnosti z vlastniho (ci doporuceneho) podnetu...no, tesim se na dalsi relevatni informace, ktere ale v tomto foru 100% nebudou, protoze se tu vetsinou jen resi, jaky je ten pan O2 nesolidni, kdyz neni charitativni k zakaznikum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herfa  |  26. 05. 2009 20:07

To video si tuším pořizovali při hře dne 18.1.2009, ale většina her, kdy jim nebyla udělena výhra byla v období mezi 12.12.2008 - 1.1.2009. Usuzuju z toho, že po vánocích volali na infolinku a paní jim potvrdila, že nahráli 141mil bodů nějakého dne. A ten telefonát mohl být z 2.1.2009. A to video si zřejmě pořídili, až když věděli, že byli 19xvyřazeni. Ale docela si kluci věří. Nemohou vlastně vůbec vědět kolik nahráli ostatní hráči ten který den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:16

ano, to je mozne, pokud si pamatuju, tak je vlastne zarazilo to, ze se v tom obdobi na netu neaktualizoval seznam vyhercu a to bylo duvodem to resit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  26. 05. 2009 19:03

a ještě se budou soudit do soudného dne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martas  |  26. 05. 2009 19:01

Vážení,
všem co tady řešíte spravedlnost či etiku apod. Ve všech spotřebitelských soutěží je vždy uvedeno, že provozovatel si může hru kdykoliv ZMĚNIT, UPRAVIT, ZKRÁTIT, ČI ZRUŠIT pro důvodné podezření a to i bez něho.Spousta firem na to spoléhá a ve výsledku se nikdy ten pravý důvod zákazník či spotřebitel nedozví. Jen svobodně souhlasíte s pravidly a je na Vás zda se jich zúčastníte či ne. Vždy si provozovatel stanoví vlastní pravidla. Bohužel i mě se stalo, že úplně jiná firma mi nedokázala odpovědět na jakém místě jsem byl a to řešil i ČTU, který to také zamítl. Takže obrana spotřebitele v dnešní době je hodně malá a provozovatelé se jen všem smějou jak lehce vydělávají. Vždyt právní nárok na výhru je nevymahatelný :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 19:10

PRESNE TAK!!! Takze ja jako "O2mil" bych ted pro radost vsech mohl napsat, ze je O2 (ac jak pisu porad, O2 nebyl provozovatelem) ferova proto, ze soutez nezrusila a tech 100BMW vazne odevzdala ale nenapisu to, pac mam za cil ne tady O2 (Upstream) branit, jen dat i jiny pohled na vec klidne se muzu plest ve vsem, co pisu, proc by ne, ale to nemeni nic na te snaze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herfa  |  26. 05. 2009 20:01

Ve většině pravidel spotřebitelských soutěží mohou být pravidla měněna za pochodu. A také většinou dojde k jejich změně a to kvůli profesionálním hráčům. V tomto případě se tak stalo právě z tohoto důvodu. O2 či Upstream měla původně podezření, že kluci mají naprogramované automatizované odesílání odpovědí. Tomu tak zřejmě nebylo a tak se jim hodila věta, kterou do pravidel také přidali a v reportáži byla zmíněna, ale nezazněla celá formulace. Takže pro dokreslení:
„Za zneužití Soutěže bude dále považováno používání identických technických zařízení či systémů usnadňujících odesílání odpovědí v Soutěži, pokud budou předmětná zařízení či systém použity opakovaně několika účastníky.“ Uznávám, že formulace je nejednoznačná, ale pokud bych byl profi hráč, který jde do toho naplno, tak bych si pod touto větou představil právě i mobilní telefon, z kterého se posílají SMS a pokaždé hrál raději z jiného telefonu. Jinak si nemyslím, že by auta měla být udělěna nějakým známým a proto byli kluci vyřazeni. Prostě se Upstreamu a O2 nelíbilo, že jde o jednu skupinu výherců. Jsem zvědav, jak tento spor dopadne. Ale už teď mě udivuje odvaha kluků jít do toho a medializovat to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:10

tak tak, akorat, ze toto konkretny bylo i v puvodnim bodu 9.2 pred upravou, pokud se nepletu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Herfa  |  26. 05. 2009 20:19

Ne. Oproti původním pravidlům, kde se v bodě 9.2 píše o zákazu používání zařízení pro automatizovaní odpovědí byla přidána dvě souvěti dne 12.12.(teda přesně nevím, kdy to dali na web, ale změna je platná od 12.12.) a to "Za zneužití Soutěže bude dále považováno používání identických technických zařízení či systémů usnadňujících odesílání odpovědí v Soutěži, pokud budou předmětná zařízení či systém použity opakovaně několika účastníky. Organizátor si vyhrazuje právo vyloučit jakéhokoli Účastíka na základě důvodného podezření, že Účastník takto Soutěže zneužívá nebo obchází ustanovení těchto pravidel Soutěže“.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:29

jo jo, dik za info, uz jsem to cetl v tom predelsem, co jsi psal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Corwin8  |  26. 05. 2009 18:18

Naprostý souhlas s většinou diskutujících, kromě jakéhosi swenaka, který se tu pod každým názorem snaží O2 a jejich aroganci a zlodějinu obhajovat. Ti kluci hráli, nejlíp. A vyhráli! Přinejmenším doufám v to, že jim O2 bude muset zaplatit ty 2 miliony... Hodně štěstí, hoši.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:29

kdepak, nesnazim se je obhajovat, kdyz si precetete vse, co jsem napsal, mam taky spatne zkusenosti, ale nejsem tak "slepej" abych si myslel, ze je O2 rakovina lidstva jen proto, ze nekdo nevyhral, ja "klukum" nepreju ani vyhru, ani prohru, je mi to jedno...taky mi je sum, jestli provozovatel souteze v pripadnem sporu prohraje, nebo vyhraje, mne to neprinese ani korunu, ale taky o zadnou koruni neprijdu...pisu vsude hlavne proto, ze tu vetsina "klukum nakloneneych" vubec nevnima realitu, nebo ji ignoruje, stejne tak fakta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filomen  |  26. 05. 2009 20:18

o2 nerespektuje fakta, a to ze proste mneli pokud byli vyrazeni ze souteze okamzite zablokovat prijem SMS z tech konkretnich cisel na Soutezni linku, a ne dal rejzovat, sou to smejdi, nemam s nima jedinou dobrou zkusenost, a to ze Oskarovi nefunguje zadna podpora jak operatorska tak na prodejnach protoze tam makaj studenti ktery vi o mobilech asi to co o rohlicich je taky na povazenou, a pokud vam vadi ze telefonujete za draho tak snad mate svobodnou volbu netelefonovat vubec ne? co takhle skype? ten je zadarmo... s T-Mobile nemam problem, vzdycky se vsechno vyresilo u¨plne bez problemu, o to mi jde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:29

oni pouzivali vzdy jinou SIMku a tedy jine cislo a tedy neslo co zablokovat..no, mozna IMEI, ale proc? proc by odstrihli nekoho, kdo plati? tim se v podminakch nezavazali aby chranili tak finance souteziciho, ktery se jim jevi jako podvodnik?
zbytek nebudu komentovat, to je mi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SH  |  27. 05. 2009 01:42

swenak napsal: ...pisu vsude hlavne proto, ze tu vetsina "klukum nakloneneych" vubec nevnima realitu, nebo ji ignoruje, stejne tak fakta...
tak tohle mne dostalo, myslim, ze nejvic mimo ze vsech v tyhle diskuzi si prave ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  27. 05. 2009 08:20

to, ze jsem v mensine neznamena, ze jsem mimo, ale samozrejme, pravdu mit muzes...jen jsi nejak nenapsal argument, ktery by to potvrzoval, takze zel nemohu nijak rozumne reagovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom.faktor  |  26. 05. 2009 18:16

Soud kluci vyhraji s tim, ze operator jim ma vratit penize za SMS,ale auta nikoli..... Klidne na to vsadim svoje BMW 1....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:31

ja tedy to sve BMW 1 nedam v sanc, protoze pravo a rozum ci logika nejsou casto zajedno, ale jsem zvedavej, co z toho bude...ono p. Dytr nebude poprve resit neco podobneho, viz men's challenge 2008 )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  26. 05. 2009 18:10

teď klukům gratuluju a smekám před nima, a samozřejmě je to na žalobu, to je bez diskuse, je jasné ovšem proč jim O2 nemohla dát vědět že jsou vyřazeni atd. to je myslím jasné. Chyba byla v pravidlech, stačilo by, aby vyhlašovali výherce až po měsíci a těžko by si to pak kdo lajsnul.
Nicméně tedy musím říct, že to že hlasovali ze stejného přístroje byla z jejich strany pěkná konina, to by byla první věc, kterou bych (spolu se sim kartou) řešil, a ještě bych schválně vybíral známé z různých částí česka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:15

hmm, koukam, ze jste asi odbornik, ze je to samozrejme na zalobu...kdyby to tak jednoduche bylo, uz by to v reporetech bylo i s tim, ze podali zalobu...ted, ac nevim, jestli to je rada pravnika, nebo jejich vlastni napad, hraji asi na velke halo, verejne mineni a podobne...kdyby to bylo tak jednoznacne a jednoduche, resit to soudne, nejdou do TV, ale uz se soudi...a tezko by se soudili s O2, ale s Upstream...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  27. 05. 2009 18:58

je to samozřejmě na žalobu a kluci se soudit budou, to bylo jasně řečeno, to že to rozmázli mediálně je správné. To jestli ta žaloba dopadne tak, že jim vrátí peníze, nebo že jim budou muset dát auta, a nebo prohrají, to je věc jiná.
Podle mého názoru není možné měnit pravidla soutěže v jejím průběhu bez upozornění, takže zde podle mého právního povědomí O2 chybovala a bude muset vrátit částku za kredity a za nějaký čas (způsobenou škodu). Není pravděpodobné, že by musela vyplatit výhry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  26. 05. 2009 18:05

Tez jsem byl jeden z tech, co vcera sledoval reportery ceske televize... Ta reportaz me dokazala pripoutat k televizi neskutecne. Sam jsem soutezivej clovek (ale ne az tak extremne jako ti 2 panove), ale musim rict, ze jim maximalne fandim! Neporusili zadne pravidla, NEPODVADELI, a zaslouzene nekolikrat vyhrali = meli by dostat to, co vyhrali!!!!
O2 me timhle pristupem totalne nas*ala, jejich arogantni mluvci me zklamal, nejen, ze se choval velmi amatersky, ale jeho veta, ze "... ja se divim, ze ti panove maji tu drzost se ozyvat a chtit ty auta...", me obrovsky rozcilila.
Jsem jejich zakaznik uz neco pres 8let, dotedka jsem s nimi nemel jediny problem, ale tohle je HNUS.
Doporucuju se soudit a tem 2 soutezivcum preju hodne stesti!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdf  |  26. 05. 2009 18:07

jak muzes vedet, ze nepodvadeli klidne toho robota mohli mit
tohle nejde jaste prokazat ani vyvratit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:12

presne tak...a operator usoudil, ze meli robota...spletl se? mozna ano, mozna ne...ale pravo na zakroceni mel a vyuzil ho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigT  |  26. 05. 2009 18:18

Robota jim neprokazali, pozadovali vterinovy vypis, ktery jim O2 nebylo schopno dat... s blbou vymluvou na ochranu osobnich udaju, mluvci predvedl naprosty kix a mel by hned letet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:38

neschopnost mluvciho neprokazuje, ale ani nevyvraci cokoliv...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:49

a jeste mam dotaz, jak jste prisel na to, ze jim robota neprokazali? To jako diky tomu, co jste videl v tom poradu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  26. 05. 2009 18:25

Můžete mi nastínit, jak by takový robot měl fungovat? Že by jako měli gsm modul propojený s počítačem a napsali si prgram, který by podle obsahu příchozí SMS odpovídal k ní přiřazenou odpovědí? A nedíváte se moc na Kriminálku Las Vegas nebo jak se ten serál jmenuje? Navíc to jasně dokázané měli. Když jim poslali podrobný výpis (o kterém bohužel operátorka na infolince měla mylné informace, že bude přesný na vteřiny), tak z něj jasně plynulo, že SMS posílali náhodně 1 - 3 za minutu, v tom žádnou pravidelnost nevidím. A že na ně odpovídali v krátkém čase? No když se tam střídalo párset otázek, tak po 15 vyhraném autě bych si odpovědi pamatoval taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:36

taky robota hraci nevyvratili a to, ze maji video nerekne nic, jen ze ten den hrali "rucne"...a s tim scifi to neni pravda, je to velice jednoduche reseni...stacilo sbirat otazky, zadat nahrat do databaze a pak parsovat prichozi SMSky, ac to ani nebylo potreba, forma otazek se nemenila....ze nebyla odpoved pravidelna? To neprokazuje, ze nemeli robota (ani nepotvrzuje), protoze otazky nechodili pravidelne, z duvodu nepravidelneho vyhodnocovani, zateze site a podobne...taky neni problem nastavit program tak, aby odpovedi zasilal se mensim ci vetsim zpozdenim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  26. 05. 2009 19:11

Tak v tom máte pravdu, ale stejně tomu osobně nevěřím. Mylsím, že kluci prostě jen neměli co dělat a tak hráli. Resp. jsou pro ně možná takovéto soutěže jediným zdrojem obživy a tak na to prostě mají čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 19:26

je to temer jiste to druhe (hraji hlavne ve hrach, ktere prinaseji vysoke vyhry) a ac ja tento zpusob obzivy nijak neschvaluju, nevzhlizim se v nem, vubec mi to nevadi...osobne znam jednu zenu, ktera je naopak vazne clovek, kterej rad soutezi a nestiti se hrat i "o nic"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PD  |  26. 05. 2009 18:00

To je pro O2 jako operátora normální, na začátku stanoví nejasný pravidla, který se snaží průběžně měnit. Chápu kdyby jim nebrali SMSky, ale nechat si od nich platit a bez upozornění je nezapočítávat je docela drzost.
Každopádně se nejednalo o vědomostní, ale o tatktickou soutěž

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 18:11

hmm a co ty tisice dalsich soutezicich, co nedostali informaci o tom, ze nevyhrali? Ti nemaji stejny narok? Provozovatel vsem stenym zpusobem dal vedet, ze nevyhrali. Zpusb byl "nedame vedet nikomu". Smluvne se k takovemu necemu nezavazal, dyt prave ta "nejistota" mela zmast soutezici a chtit pripadne hrat znovu. Toto, stejne jako jine souteze nejsou charita a ac se to tak zda, vetsina soutezi ma jediny cil: nejak, primo soutezi, nebo diky reklame, ci necemu jinemu vydelat dalsi penize...kdo si myslel opak je, nezlobte se na mne nikdo, hlupak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dbvreberbger  |  26. 05. 2009 20:04

Asi neumíte číst a ni poslouchat. Nejde o to, že nevyhráli, ale že byli vyřazeni, přestože vyhráli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:12

hmm, jenze v pravidlech je jasne uvedeno, kdo je vyherce...neni jenom podminkou, ze musi nahrat nejvice, ale jsou tam dalsi podminky, ktere, kdyz jsou poruseny, zbavuji hrace 1. mista...az ten, kdo je uznan a splnil veskere podminky je vyherce...takze bych nerekl, ze neumi cist...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filomen  |  26. 05. 2009 20:11

presne tak, nauc se cist a pak tady neco pis, nejses nahodou operator od O2? ze jsi cetl uplne neco jinyho nez bylo napsany?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:19

ja ctu pravidla a podminky souteze, co ctes Ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filomen  |  26. 05. 2009 22:13

ja ctu ze kluci chcou spatky prachy za to ze kdyz je vyradili tak je nemneli nechat dal utracet, to pak jo :) dyz ctes prauidla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:24

jo a operator O2 asi nebudu, alespon myslim, pac jinak by mi ten O2 Mobilni internet tak nepadal a nemusel jsem se porad znovu pripojovat ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Black  |  26. 05. 2009 17:38

Nechápu ty, kteří jim oprávněnou výhru nepřejí. Je to soutěž, tak v rámci pravidel soutěžili ... šli do toho naplno a riskovali celkem velký prodělek.
Pokud si O2 může "v rámci pravidel" dělat co chce ... a nakonec to i udělá, pak jedině pitomec jim příště na takovou soutěž (i na cokoli jiného) skočí.
Ostatně veškeré soutěže tohoto typu považuji za dost nedůvěryhodné.
Jak říka jeden můj známý, "u spotřebitelských soutěží je znám výherce ještě před jejich zahájením"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 17:56

jiste, mate pravdu, ze neni slusne si delat so chci, ac je to "moje soutez", ale dle mne provozovatel neudelal nic spatne...proste mel treba nejake odhady "na jednoho hrace" a usoudil, ze neni jednoduche udelat za jeden den ucet za 90tis. Dle toho se zachoval. Jiste, neco bude na te zmene pravidel, ja mam obe verze k dispozici, sam priznam nedokazu odhadnout, co je vedlo ke zmene, ale na realite to nemeni nic...ale osobne nepredpokladam nejakou osobni zast, neo neco podobneho, jak tady nekdo psal, spise vazne, ac ne nejlepe (taky to delal jen clovek), chteli zabranit zneuzivani technickych prostredku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mahas  |  26. 05. 2009 17:25

Pratele, videl jsem to vcera, vim sice co dokaze strihac ve strizne, ale z toho, co bylo prezentovano, bych rekl, ze Telefonica O2 proste svevolne vyradila nekoho ze hry a nema to podlozene. Nekdo hral, investoval do toho hodne penez, byla to jejich volba, to je fakt. Ale kdyz byli schopni ti dva manici najit slaby clanek te souteze, tak Telefonica je proste okradla, minimalne jim mela dat vedet, ze jsou ze souteze vyrazeni, coz neucinila. Navic duvody vyrazeni jsou na vode. Proste je odstrihli, protoze zacali moc vyhravat a zadna pravidla neporusili. Jestli to ukazuje na neci povahu, tolik proklinanou ceskou " vsechno ocurat" , tak se obavam, ze ti dva borci jsou v tom celkem nevinne. V Telefonice nekomu proste vadilo, ze ti dva borci nasli zpusob jak vyhrat. Takze spis ta ceska zavist
Chyba je na strane O2, arogance z nich cisi na dalku, uznat, ze si to spatne osetrili, to ne, predelat otazky, protoze jsou proste lini, to taky ne a vydat auta klukum, kteri s nima asi dal kseftujou, ale do toho O2 uz nic neni, to taky ne. Obavam se, ze podvod tu spachala Telefonica O2 a ne ti dva borci.
Presne tahle arogance je duvodem, proc O2 u me nema sanci, v minulosti uz jsem se presvedcil opakovane. Oni ani zbyvajici dva nejsou o moc lepsi, ale o neco preci jen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 17:51

mam jeden dotaz...proc si myslite, ze by O2 melo vadit, ze jeden hrac by mohl teoreticky mit 35 aut a proc by meli zajem, aby to vyhral nekdo jiny? Pochybuju, ze je v tom nejaky duvod, vytezek ze souteze se nijak nezmeni...tech 100aut proste padlo..jiste, marketingove neni moc zajimave, kdyz se rekne, ze 35 aut vyhral jeden a jen zbytek se "spravedlive" rozdelil...jenze, a to je zajimave, ze se o tom nemluvi v reportazi, Dytrt neni jedinej "velkej" vyherce, byla jeste jedna skupina...a tak jich taky nevyhrala malo...Dytrt byl jen prvni, ne jedinej...dle mne jedinej duvod, proc to takhle resi je, ze vytezek z tech 15 aut, ktere "vyhraval jen pro kamarady za vsimne" nepokryje tech dalsich cca 2 mega, ktere proste projel...ted nema co ztratit, soudy bude stat par tisic, nebo desitek tisic, ale ve ztrate treba 1 milion se to hrave ztrati...
taky by mne zajimalo, jak jste vypocital to, ze O2 je o neco lepsi, nez ostatni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mahas  |  26. 05. 2009 18:19

technicka... ale me je prece ukradeny jestli se to Dytrtovi ted nerentuje nebo rentuje a proto si k tomu prizval TV. To prece na veci nic nemeni, O2 je odstrihla, nedala jim to vedet, dle reportaze ( ktera ale muze byt ucelove sestrihana, coz nepopiram, to klidne muze byt pravda ) O2 vsechno popira a na argumenty protistrany nebyla schopna odpovidajicim zpusobem reagovat. Ja naopak vubec nechapu, proc je odstrihli - kdyby tech 100 aut meli vyhrat jen dva lidi, kteri ale dodrzeli pravidla, ktery - zda se - neporusili, tak je proste meli nechat vyhrat. Co je jim do toho, ze s tim dal smeli. Ja si fakt myslim ze to nekoho v O2 sralo, tak je odstrihli. Jiny duvod nevidim.
jinak si racte precist, co jsem napsal. O2 je jednoznacne horsi nez zbyli dva operatori, ale ani ti nejsou zadny zazrak. Okradaji nas vsichni tri. O2 asi nejvic, aspon mne osobne ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2009 20:52

me zas nejvice okradli u tmobilu a O2 uz radu let (drive eurotel) plni sluzbu spolehliveho a vstricneho operatora. neni to kdejaky super operator ale pro me lepsi nez růžový, ktery mel bordel i v papirech a co mesic posilali nedoplatky a pak zas preplatky, pak omluvy apod.
a k temu klukum. pokud uznali za vhodne je vyloucit (coz chapu, chteli aby to vyhralo vic lidi z ruznych skupin), meli jim dat vedet, ze jsou ze souteze vylouceni. a presne o ty 2 miliony bych se soudil. ty dalsi auta, to uz je jedno. ale proc si brat penize za neco, co neposkytuju ? to nechapu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fsdf  |  26. 05. 2009 17:10

u tech lidi jde jasne videt ceska povaha a ze jim jedno auto nestaci
nevite kolik meli celkem vyhrat aut kdyby je nevyradily?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 17:14

to neni jen ceska, to je lidska povaha...vetsinu lidi to napadne, malo kdo do toho jde...ale k veci, rozporuji udajne cca 20 dnu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fsdf  |  26. 05. 2009 17:20

20 auto by jim jeste meli dat
ale kolik jich dostali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 05. 2009 21:26

15 ks

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  26. 05. 2009 17:25

Jestli jsem dobře poslouchal, tak jich 15 vyhráli a dalších 19 nebo 20 ještě měli. Tohle je pro mě další důvod proč odejít k jinému operátorovi. Podívejte se třeba do fóra co se tam toho v poslední době ve vztahu k O2 řeší, nic kladného tedy ne. Předtím ten benefit program, kdy firmy (alespoň ty "menší" z vlastního doslechu) nedostali o jeho zrušení vědět, nebo až pozdě, kdy už jim nechtěli za body nic krom služeb dát (stály by třeba o přístroje pro zaměstnance...).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 17:45

konkretne v tehle hre 100% pravdu nemate, osobne bych ale taky nesel do souteze, ktera by nebyla azstresena velkou spolecnosti, co si nemuze jen tak udelat ostudu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Black  |  26. 05. 2009 17:03

Ani mne to nepřekvapuje, seriózní jednání je asi poslední, co bych od O2 čekal. Když si např. vzpomenu jak jsme u nich rušili pevnou linku (ještě Telefonika) .... nechtělo se jim, vnucovali jiné nabídky ... dlouho předstírali, že nechápou, co člověk míní požadavkem na zrušení linky. Asi dobře slouží velkým firemním zákazníkům, ale jako občan nebo živnostník bych k nim už nešel.
Vůbec se to nedá srovnat s jednáním T-mobilu, kde se dá vždy rozumně dohodnout. Například při problémech s připojením k internetu 4G v jediné lokalitě během dvou dnů dali 100% slevu na datové služby za celý měsíc. Nechci, aby to vyznělo jako reklama, ale jsem s nimi vážně spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 17:16

hmm, a kolik lidi nadava na TMO? Taky hodne. Dale, to, ze vam nekdo vnucuje nabidku jeste neznamena, ze je to O2, ale muze to byt jen nepochopeni zamestnance, co s Vama jedna...tim nechci hajit O2, taky s nim mam i mame problemy, ale byl jsem u vsech operatoru a vim, ze vsude je neco, nikdo neni svatej, nikdo neni uplne spatnej...od O2 jsme prave odesli kvuli neschopnosti zaridit pouzitelne datove sluzby, o TMO zase nemame k dispozici sluzby, ktere jsou u O2 a podobne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.Black  |  26. 05. 2009 18:00

Vzhledem k tomu, že vám při rušení linky neustále snaží vnutit něco jiného, během půlhodinového telefonátu "nejsou schopni pochopit", že u nich končíte ... nakonec zjistíte, že vaši výpověď údajně vůbec nezaznamenali, účty chodí vesele dál. Nebylo to žádné nepochopení, ale zjevný úmysl. Hodně lidí mělo podobnou zkušenost.
Ani po zkušenostech s CDMA sítí, nemám důvod na ně v dobrém vzpomínat.
Uznávám, že O2 má náskok v nabídce služeb (především 3G síť bych hned bral), ale od konkurence mám mnohem lepší cenovou nabídku (neposuzujte oficiální ceníky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Řezník Jan starosta  |  26. 05. 2009 18:48

Jako firemní zákazník o2 si nemohu stěžovat. Když jsem jim řekl jestli budou pokrývat moje město Chrudim hned se omluvili a dávají mi internet za 35kc měsíčně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 16:48

snad se tady nebude timto trapit..kdo nehraje, nevyhraje, ano, neni to fer, ale pravidla neporusil, zaroven ale ani upstream neporusil pravidla a klidne mohl soutez zrusit...je na svobodne vuli kazdeho, ucastnit se, nebo ne, snad tu nebudeme resit, ze nekdo dal do toho penize a nevyhral, jeho smula, jeho blbost, ze to zkusil...osobne si myslim, ze Dytr nema sanci z mnoha duvodu a to i v pripade, ze vazne nebyl robot, ale hral "fer rucne"...dale O2 nebyl organizatorem, jen "podporovatelem", byl jim Upstream...podminky si meli precist i reporteri, nez neco zacnou moc nahlas resit, protoze nerikali nic o tom, ze pokud bude nekdo vyhodnocen jako "robot", bude mu to oznameno...dale, vyhry v soutezich nejsou narokovatelne, provozovatel mel pravo vybrat nekoho jineho a tak dale a tak dale...kazdopadne druha strana mince je, ze se do toho hezky a zbytecne zapletl O2, resp. mluvci, mel byt radsi zticha, nez rikat to, co tam rikal, prislo mi to strasne amaterske, asi bych ho vymenil, byt jeho sefem, neplnil evidentne napln sve prace...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palba  |  27. 05. 2009 16:54

"keby si bol jeho sefom" ... loooooool

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzaW  |  26. 05. 2009 16:46

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filomen  |  26. 05. 2009 16:21

presne tak, vsichni mohli vyhrat, to ze na to nekdo nema je jina vec, navic slogan byl VYHRAJTE (treba jeden clovek predpokladam ze Vykali) 100BMW, O2 sou pekny podvodnici... zlatej T-Mobile, nikdy jsem nemel problem se dovolat operatorovi, navic nikdy pokud operator uznal jeho chybu (napriklad Wap sem mnel jednou za 3.000,-) protoze mi nebylo sdeleno ze to je drahy jako prase, tak dali slevu, domluvili jsme se uplne bez problemu na polovicni cene (mozna kdybych rekl at si zaplati 3/4 oni ze by to taky udelali)... halt takova je jejich politika, zdimat z lidi prachy a vubec se o ne nezajimat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 16:56

kolik Vam je let? jste snad nesvepravnej? ja osobne bych nikomu nedal slevu, proc taky, pri podepsani smlouvy potvrzujete, ze jste si precetl podminky, znate ceny a podobne...to, ze nectete, co podepisujete, je problem ne operatora a je jedno, jakeho, nebo dodavatele, ale vas...stejna pravdila jsou ale i na strane dodavatele, pokud on udela smluvni chybu, ma odpovednost...jiste, vetsinou je to tak, ze smlouvu maji poradne osetrenou dodavatele a casto ji odberatele podepisuji bez hlavy, ale nikdo je nenuti, svobodna vule rozhodovat se zatim je ustavne a zakonne zachovana, nebo snad ne? dokonce mate moznost chcit vyradit pasaze, nebo rozporovat smlouvu, pokud je viditelne nevyhodna pro smluvni stranu...znam pripady i ve svem okoli, kdy se nekdo nechal napalit, mrzi mne to, ale je to jejich smula...pokud maji pocit, zenejsou dost rozumni, at si zavolaji znameho, co ma vice rozumu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Navi  |  26. 05. 2009 18:45

"...ja osobne bych nikomu nedal slevu, ...."
Sice by jste na to měl právo a nikdo by vám nemohl nic říct. Ale přesně tohle je to co dělá firmě jméno. Vy by jste byl firma co jen dojí zákazníka ale jinak jí na něm vůbec nezáleží. Když se s operátorem dá mluvit a je schopen něco odpustit, tak se to velice rychle rozkřikne a radši někdy zaplatí víc a vědí, že o ne má operátor zájem. Tenhle případ byl dříve u Eurotelu (čest jeho památce). Kdežto na vás by byli zákazníci jen naštvaní. Podobně jako to je teď u O2.
Ale abych nebyl úplně mimo téma.
Já fandím těm klukům. Pokud opravdu žádného robota nepoužívali, tak by se měli soudit a vymáhat ty auta a odškodnění. Pokud robota používali, tak ať to O2 dokáže a utře jim nos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 19:07

tak to jste asi dost naivni...verte, ze ja osobne nedelam vse pro penize, ale taky nikomu navytku, ze podnika pro vydelek...to, ze mam pravo cenu udelit nenamena, ze jsem povinen ji udelit...proctete si stovky a tisice prispevku na netu, kolik je tak chval typu "ten a ten je super, doporucuju"? ano, jsou, ale je lidska vlatnost, ze mluvime o nekom hlavne, kdyz nam neco "udela" a je jedno, jestli jsme v pravu, nebo ne...takze an to bych taky nespolehal...obecne je dulezite dodrzovat slibene...kdyz nebudu dodrzovat tedy smlouvy a podobne, to, ze dam slevu mi nepomuze...
co se kluku tyce, je mi to jedno, ale prokazovat bude hlavne zalobce a pokud bude zalobcem hrac, asi bude muset prokazovat, ze vsech tech 35 dnu hral "rucne"...nedovolim si cokoliv predjimat jednoznacne, ale jeko laik a neznalec si dovolim odhadnout, ze jedno video, ktere prokaze, ze v ten den hrali a nevyhrali nerekne nic o dalsich 34 dnech, jen rekne, ze to slo uhrat i rucne...ale, i kdyby vazne hrali rucne vsech 35 dnu (a opakuju i pro dalsi, nerikam, ze to tak nebylo, ale ani ze to tak bylo), nemuselo by to znamenat, ze maji na vyhru ci odskodne narok...vysledek klidne muze byt "nepovedlo se prokazat, ze zalovana strana (provozovatel) neopravnene zamezila zalobci vyhrat vyhru....zalobce neni povinen odskodnit zalobce...zadna ze stran nema narok pozadovat uhradu soudnich vydaju u protistrany...."...takze lidsky, hrac mozna hral, mozna nehral nefer, ale provozovatel se rozhodnul jak se rozhodnul a mel na to pravo...mame tu pat, ktery provozovatele (upstream) bude stat par tisic ci desitek tisic (pokud ta spolecnost jeste existuje a bude koho zalovat) a hrace jen dalsi nevratne vydaje k tem 2 milionum...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palba  |  27. 05. 2009 16:56

kamarade, len aby si to niekto nesiel vybavit RUCNE STRUCNE ... na to si nepomyslel .. co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filomen  |  26. 05. 2009 20:23

tak to ze jste z tech co kazdymu kyvnou a jen soli za to ze drzi jazyk za zubama za neco co je jasne viditelne nesmyslne, za to vam nemuzu, jsem u T-Mobilu 10 let a sypu jim 5tisic mesicne, nevim proc by mneli vyhovet nekomu kdo si dobiji kredit 200 za pul roku, ale to asi nechapete ze? predstavte si ze litate s Leteckou spolecnosti do australie 10 x Rocne skupina 20ti lidi a jednou si udelate chybnou objednavku protoze se prehlidnete, kdyz se s vami letecka spolecnost nedomluvi myslite ze s nima budete litat dal??? lidi myslite jako typyckej totalitni cech, urcite se vam libi paroubek... mor na Vas
a k robotovi - pokud mneli podezreni mneli cisla odstrihnout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 20:32

prvni cast, snad nebyla na mne, pac nechapu reakci, pokud nahodou byla, tak verte, ze ja jsem zrovna ten, kterej nechodi daleko po kritiku a neda se jen tak...
druha cast - viz jinej muj prispevek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
urbik  |  01. 06. 2009 08:12

Ty jsi trošičku na hlavu viď, bodeť by ti nedali slevu když si na ně dva dny ječel že je to drahý jako prase, vypadá to že si do huby nevidíš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1000  |  26. 05. 2009 16:09

Ja bych se O2 soudil ... nechali si zalepit 2 mega na SMSkach ... tak at je teda vrati nebo jim ty auta daji.
Vsichni meli stejny sance. Etika tady nepada moc v uvahu....kdyz se proste nastavi spatne pravidla tak je to problem provozovatele souteze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zivan  |  26. 05. 2009 16:11

Presne, provozovatel se vykaslal na pravidla, jen chtel nahonit co nejvic placenych SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2009 20:39

no bodet. jaka etika ? hra je hra. preci se nebude rozmyslet, jestli je vhodne aby hral o dalsi bawo, kdyz je velka sance ze vyhraje a pravidla to nezakazuji... to zase u O2 neco nedomysleli a pak tu diru v pravidlech jeste pekne rozmázli takze se do toho pekne namocili ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palba  |  27. 05. 2009 16:52

presne tak!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markwy  |  26. 05. 2009 15:33

Ano, přesně kvůli těmto lidem jsou pro ostatní lidi podobné soutěže nezajímavé. Málokdo si může dovolit investovat jen tak 35 tisíc kč s tím, že to možná vyjde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peppe  |  26. 05. 2009 20:24

kdyby jen 35tis... kousek reportaze jsem videl a myslim ze v nejaky den to bylo kolem 90tis kdy nevyhrali protoze uz byli vyrazeni... to nas*** tolik utratit a nevyhrat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2009 20:37

nepochopil jsem O2, proc nedoakze napsat SMS "byli jste vyrazeni ze souteze". nemuseli jim ty dalsi auta davat. proste akorat tohle napsat a oni by usetrili 2 miliony za SMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
basrad  |  26. 05. 2009 21:32

...nejsem si jistý, jestli by mělo smysl psát těm dvěma, vždyť přece každá další výhra byla vždy na dalšího člověka, zkrátka jiné tel. a rodné číslo...zkrátka nevím jestli ti dva nechytili o2 trošku do pasti :o) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2009 22:50

v tom problem nebyl. oni meli podezreni z pouziti robota a za to je mohli vyloucit - coz udelali. ale meli jim to dat vedet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  26. 05. 2009 22:52

proc by jim to davali vedet? prisli by o 2 miliony za SMSky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palba  |  27. 05. 2009 16:51

a tebe to vadi? ze si nemozes dovolit investovat tolko prachov ? tak si chudobny, no a co, tak zacni na sebe makat, a mozno raz si take auto kupis v bazare ... looool

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
or  |  27. 05. 2009 23:56

ale copak, nejdou ti auta v bazaru na odbyt?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 07:59

Nekomu mozna nejdou auta na odbyt, ale jinemu neslouzi mozek, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
or  |  28. 05. 2009 11:35

správnej postřeh, právě vo tom sem psal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor