Vodafone dnes uspořádal mimořádnou tiskovou konferenci, na které oznámil, že slavné parohy z billboardů a telefonních budek konkurence dnes odstraní. Sám generální ředitel, Graham Maher, se na tiskovce omluvil konkurenčním operátorům. “Rozhodli jsme se udělat mikulášský žertík a samozřejmě připomínky ostatních operátorů respektujeme. Každému, kdo měl s naší kampaní problém, se omlouváme," uvedl Maher. Podle něj má celá předvánoční kampaň velký úspěch. V listopadu měl operátor 24% nárůst prodeje ve srovnání s minulým rokem.
Reklamní kampaní, při které Vodafone připevnil na billboardy a telefonní budky konkurence sobí parohy, měla podle tiskového mluvčího Vodafonu, Jakuba Hrabovského, společnost upozornit na různé triky k nalákání nových zákazníků u konkurenčních operátorů. Celá kampaň vznikla téměř výhradně uvnitř firmy.
Více se o nezvykle ostré reklamní kampani dočtete zde
Oživeno:
Fotografie z netradiční tiskové konference:
Generální ředitel Vodafonu, Graham Maher, s úsměvem na tváři a čivavou v náručí