Samoobsluhy Vodafone o víkendu zavřou. Pospěšte, nebo počkejte

Diskuze čtenářů k článku

welby  |  16. 06. 2011 10:46

Pokud tato odstávka bude řešením špatné funkčnosti (nebo možná spíše nefunkčnosti) samoobsluhy, tak sem s ní
Jen se bojím, že se toho moc nezmění a pořád bude funkčnost dost o náhodě. Ale bylo by na čase, aby s tím Vodafone něco udělal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  16. 06. 2011 11:19

A jéje. To budu v pondělí zase překvapený, co tam najdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iphone.praha  |  16. 06. 2011 11:29

no u vodafonu mě již opravdu pomalu, ale jistě nic nepřekvapí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 06. 2011 13:13

Už jsem nad tím mnohokrát přemýšlel, tak teď bych toho využil a třeba mi to někdo vysvětlí. Nemá být náhodou „příští víkend“ až 25.–26. června? Není 18.–19. června spíše „tento víkend“? Pokud bych se s někým domlouval na 18.–19. června, zcela jistě bychom se bavili o „tomto“ víkendu. Vy ne?
Omluvenka za mimo téma a no flame, pls.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  16. 06. 2011 14:17

Tento víkend = právě probíhající víkend.
Příští víkend = následující víkend.
Ale chápat to lze různě. To máš stejné jako s počítáním: jednou tolik, dvakrát tolik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  16. 06. 2011 16:54

"Ale chápat to lze různě." – To mi ale pro komunikaci přijde jako dost zásadní překážka, ne?
Takže v pátek večer, když se budeš domlouvat na sobotu a neděli, řekneš "příští víkend"? To si popravdě nedovedu představit. Ale pátek večer je stejná situace jako čtvrtek ráno. Tento víkend je podle mě víkend, který proběhne/probíhá tento týden. Proto tento víkend. Příští víkend je ten, který proběhne příští týden. Autor článku sám cítil, že to zřejmě nevyjadřuje správně, ale nebyl si jistý, proto tam raději dal tu závorku s datem.
Jednou tolik snad chápe každý, jednou tolik = 100 %. Stojí to jednou tolik jako tamto znamená, že obojí stojí stejně. Je to jednou tolik dražší než tamto znamená, že to první stojí dvojnásobek. To mi přijde naprosto jasné a logické a nelze to chápat různě, jak píšeš. Z důvodu, který je na začátku příspěvku.
Nicméně článek je o samošce. Já s ní nemám problém, přihlásím se kdykoli na první pokus, jen si nepamatuje nastavení o zasílání informační SMS po hovoru, a to ani když mi to aktivuje člověk na infolince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  16. 06. 2011 20:44

Vtip je v tom, že to slovíčko "dražší" se vypouští, i když je to tak myšleno. Stálo to jednou tolik (víc). Matematicky x+1*x. Já se nehádám, že nemáš pravdu. Ale můžeš mít stokrát pravdu stejně ti to nebude nic platné, až se s někým domluvíš na příští týden a budeš tam pak sám. Prostě řeknu datum a hotovo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  17. 06. 2011 17:50

Garantuju Ti, že 80 % lidí (a v generaci Tvé babičky 100 %) rozumí výroku "Stojí to jednou tolik jako tamto" tak, že je to 2x dražší. Nejspíš to kdysi vzniklo zkrácením výroku "Stojí to JEŠTĚ jednou tolik jako tamto". Čímž samozřejmě neříkám, že je to tak správně česky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  16. 06. 2011 13:30

a ona byla v posledni pulroce nekdy otevrena? prihlasit se je opravdu zazrak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  16. 06. 2011 13:43

Už tam radši ani nechodím. Loni jsem se tam celé měsíce nemohl přihlásit. Pak když se mi to povedlo a zablokoval jsem si datové přenosy, tak mi přišla SMS o aktivaci datového tarifu za 177 Kč. To jsem byl nas*aný jak nikdy předtím. Naštěstí mi vrátili prachy, ale trvalo to 4 měsíce. Spousta telefonátů, emailů, dopisů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  16. 06. 2011 17:40

U mě se jim povedlo i přes zaplacený měsiční net za 177,- stáhnout si v jeden den dvakrát!!! NET V MOBILU NA DEN za dvakrát 17,- na infolince se divila jak je to možné. Holt zlepšují dnes a denně. Příští měsíc mi mají vrátit 34,- tak jsem zvědav.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
space  |  16. 06. 2011 14:11

Ono je trochu paradox, když IT firma má nejbídnější web na planetě. Každý e-shop frany vopičky je oproti tomu luxusní záležitost.
Nedávno se mi tam aktivovala hláška o volání do cizí sítě. To dovede nas*at, když vás volání stojí do všech sítí stejně a musíte toho stupída furt poslouchat. Jo zapomněl jsem dodat. Nešlo to deaktivovat ani na prodejně...
Ale jinak "kurňa mix" je hustej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  16. 06. 2011 16:49

To možná bude u Vodafone tradice. Mám irskou předplacenku Vodafone a tamní samoosluha vypadá a chová se stejně jako ta tuzemská.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GreP  |  16. 06. 2011 20:41

Na prodejne to jde normalne deaktivovat. Jinak staci poslat SMS na 7700 HLASKA A 1234 - 1234 je heslo co je do samosky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  17. 06. 2011 07:49

Nesmíš zapomínat, že pro nás socky, co máme Odepiš za 12 Kč měsíčně je hláška o volání do cizí sítě důležitá, protože to stojí 12 Kč/minutu zavolat jinam, ale za těch 12 Kč máme 40 minut měsíčně do Vodafonu, kdo jiný z mobilních operátorů to kdy nabízel? Teď už to nenabízí ani Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  19. 06. 2011 08:55

Jen bych chtel reagovat na tarif Odepis. Ten tarif je nahodou uzasny. Mam knemu net za 177 kc, takze ucet me vyjde na dve kila. Je ale pravda, ze na normalni volani kamkoli pouzivam firemni telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziza  |  17. 06. 2011 12:52

Pokud se nemýlím, tak to neaktivuješ, protože tu hlášku má nastavený ten komu voláš a ty to nijak neovlivníš. Ty si nastavuješ pouze svojí hlášku, když ti někdo volá, teda pokud chceš, aby to ostatní věděli.
Jinak mé zkušenosti se samoobsluhou jsou jen ty dobré, ještě se mi nestalo, že by mi tam něco nefungovalo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 06. 2011 17:24

Mýlíš se.
Aby to vůbec mělo smysl, musí být ta hláška nastavená tebou a pro tebe. Přece TY chceš vědět, zda číslo, na které voláš a vypadá jako ve vlastní síti, ve vlastní síti skutečně je. A skutečně to tak funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  16. 06. 2011 17:33

Což v reklamštině znamená: Bude to ještě horší než doteď!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SDS  |  17. 06. 2011 14:36

bude zázrak, když to v pondělí rozeběhnou
nemluvě o tom, že jsem docela zvědav, cože to bude v to pondělí uvnitř, již i tak je to samé překvapení, tak ještě přidáme další "zlepšujeme" upgrade

ale kdo ví, možná se nestačíme divit všichni (pak je pouze otázka, zdali ta emoce bude pozitivní, či negativní)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  17. 06. 2011 17:21

No co pro zpřehlednění bude od pondělí účtování 120+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  20. 06. 2011 08:21

Zázrak se nekoná. Je 20.6.2011 8:20 a sámoška je "zavřená"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SDS  |  20. 06. 2011 09:38

z 5-ti telefonnic cisel ktere pro sebe a zname v samoobsluze spravuji, se prihlasim pouze s jednym a i tam mam vetsinu veci pouze na cteni...
ZAZRAK se nevyvedl...
ve dvou pripadech mne to sice jakoby prihlasi, ale zustane bila obrazovka
ve dvou pripadech mne to hlasi, ze prihlasovani do samoobsluhy je nefunkcni
v patme pripade mne to prihlasi, ale bez dalsi funkcnosti samoobsluhy...
a to bych dnes mel aktivovat nove cislo z nabidky CD Bonus... jsem az takovy kaskader, abych riskoval X telefonatu ze neco nefunguje jak ma?
operator na lince: ja bych s tou aktivaci pockal, az se to usadi, jak rikate..
vodafone tleskam....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SDS  |  20. 06. 2011 09:42

k jedne zmene ale doslo...
z cislem, ktere je proyatim neaktivni (nabidka CD bonus) jsem se v patek v pohode prihlasil do samoobsluhy, byt vse bylo prazdny, a neslo logicky nic aktivovat...
dnes to hlasi, ze prihlaseni do samoobsluhy je mozne pouze s aktivnim cislem v siti vodafone...
omyl vodafone, neni, ani s aktivnim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Děs  |  20. 06. 2011 16:39

Teda já nezaplatit faktůru za paušal v termínu tak mám na krku exekutora. H2OFONE už má od pátku nefunkční SAMOOBSLUHU a nic se neděje. Není nad specifický trh posvěcený ČTU!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor