Milý pane,
pokud vrátíte zpět telefon zaslaný na reklamaci s tím, že se závada neprojevila a přitom se závada projeví prakticky kdykoliv, pokud po druhé reklamaci vrátíte telefon s tím, že byl vytopený (což musím vědět, že nebyl, když jsem ho koupil jako nový a používal jenom já), tak jsou pouze dvě možnosti.
Ta první je ta, že jste se dokázal obklopit týmem naprostých nýmandů, kteří nejsou schopni telefon ani zapnout, aby se mohli o závadě přesvědčit. Např. Stauch, ten vždy všechno zatloukl a kroutil se jako slizskej had, když se člověk dostal přes neschopné techniky až k němu. V takovém případě je to selhání i vaše jako manažera, když neumíte zajistit spolehlivý tým.
Druhá varianta je ta, že jste "vzdy plnili instrukce francouzskeho vyrobce", takže byla-li instrukce "vracet zpět jako vytopené nebo že se závada neprojevila", tak jste to plnili, ale pak jste lidem lhali a podváděli je, ne že ne.
Zde popsané zkušenosti nejsou jen moje, učinila je řada lidí a ti si o vás ten obrázek udělali, to se nemusíte obávat.