Samsung chce Nokii sesadit z trůnu

Diskuze čtenářů k článku

Arty  |  10. 08. 2003 08:56

Věřím,že by to Samsung mohl dokázat,al echybí mu maličkost.Větší podpora pro zákazníky co se týká příslušenství,JAVA aplikací a her,servis v podstatě kdekoliv.Na to dost lidí kouká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
6610  |  17. 08. 2003 21:10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slamik  |  09. 08. 2003 00:33

neni nas prilis fandu Samsungu, zajimave by byli kdyby pred 7 lety kdy se tady zacali mobili rozjizdet, vstoupil do boje i samsung.
Ale to je pasé, uvidime mozna za dalsich 7 let nokia skonci.Pac jestli bide vydavat do roku 15 mobilu, znich nestoji ani jeden ( no mozna 2 ) ani za nic tak si kope vlastni hrob.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laďa Stehlík  |  07. 08. 2003 15:14

Kdo sleduje vývoj a obsazení trhu mob. telefony ví, že Nokia si zase letos polepšila a ovládá 48% svět. trhu, Samsung přez obrovskou snahu a masivní reklamní kampaň se Nokii nepřiblížil/posledních 6 měsíců/. Jeho telefony považuji za krásné a kvalitní avšak jako majitel několika obchodů s mobily si troufám tvrdit, že nemá proti Nokii šanci.

 

Osobně vidím značný nárůst prodeje Siemensů, Nokia jde stále dobře v poslední době se hnul i S Eric. Samsung má svoje fandy, ale není jich v čr mnoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  06. 08. 2003 08:07

Sam jsem stridal Nokie po dobu 6-ti let, az pred mesicem jsem si koupil S300. Musim uznat, ze Samsung si dal opravdu zalezet a telefon nijak nezlobi (jako Nokie fw atd.). Jenom me proste chybi nektere funkce, ktere ma Nokia a Samsung ne (moznost zaslani vizitky, vlozeni jm. z tel. seznamu do SMS atd.). Takze pokud by vyvojari Samsungu zapracovali jeste vic na softu, tak zcela jiste bude velkym konkuretem, a i kdyz jsem predevsim Nokiar, tak bych to Nokii pral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creckx  |  05. 08. 2003 22:40

No nevim,Nokia ti už něakou dobu je a asi i něakou dobu bude a kdo bude mít Nokii bude si myslet, že je in.Proto trůn jen tak neopustí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dr.pavel.vrana@seznam.cz  |  05. 08. 2003 17:45

nokia neni spatna ale samsung, mam pocit bude za chvili kral

a to co nabidl ted  oskar ze samsungy c 100 nabizi za 2000kc+zalohu 2000kc na volani tak to je uplna pecka za ty penize

jinak  se mejte fajn v techto vedrech

zajimalo by mne jestli kdyz oskarovi vypovim smlouvu tak krome toho ze propadne zaloha 2000kc tak jestli mne jiz necekaji zadne dalsi sankce a nebo snad ano?budu mit  v tom pripade samsung c100 za 4000kc???to je tedy pecka jelikoz jsem je do ted kupoval v nemecku za 145 eu a to jsem si tam jeste musel zajet

dekuji za vase odpovedi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arty  |  10. 08. 2003 08:51

Na to zapomeň.Krom té zálohy musíš ještě zaplatit ten paušál na půl roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 08. 2003 14:46

Samsung se casem sesadi sam, snad byste neverili, ze bude ubirat z trhu suverenovi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tybado  |  05. 08. 2003 18:35

Zapoměls tři tečky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 08. 2003 12:18

Jo-o, taky cekam na prvni slusnej foun od Tesly jen nevim na co jeste ceka....asi na spusteni umts gsm sit je na ni moc "mala" )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xp  |  05. 08. 2003 11:05

Já si spíše myslím, že Nokii v ČR brzy převálcuje Siemens. Telefony Siemens mám rád, už se je konečně naučili vyrábět a to s německou precizností. Po vstupu do EU by mohly klesnout ceny, zatímco Samsung se bude stále dovážet z Koreje. Navíc, já raději svou koupí podpořím evropskou ekonomiku, než dávat peníze nějakým Korejcům. Jsem Evropan a podle toho se také při nakupování řídím. Siemensy, které mám, jsou vyrobeny v Evropě a to je pro mě nezanedbatelné kritérium při rozhodování o koupi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  05. 08. 2003 11:26

V prvé řadě jsi Čech, tak bys mohl zkusit přesvědčit Teslu, aby vyrobila nějaký dvoutaktový mobil na podvozku .
Teď vážně - Siemens mám taky rád, ale na Korejcích nevidím nic špatného. Když udělají dobrý telefon, který mi nabídnou za solidní peníz, proč ne? Jen proto, že jsou to Korejci? To snad ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuta  |  05. 08. 2003 11:30

Tesla asi těžko, ale Panasonicy se teď montujou v Pardubicích...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr P.  |  07. 08. 2003 07:52

A existuje vůbec Tesla? Já slyšel, že to koupila nějaká firma, jen aby mohla použít značku. Prý dováží televizory z číny (prý dost nekvalitní) a tady to pod značkou Tesla kompletují... Takže prý z bývalého "TEchnicky SLAbší" se stal technický humus a nefunkční zboží.... prý naladit všechny 4 české programy na televizoru, aby byly všechny 4 obrazy pěkné a nechrčelo to, to je prostě nemožné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  06. 08. 2003 10:11

Hm, taky bych rád podpořil evropskou ekonomiku (když už ne českou), ale koupil jsem ericsson a byl made in Malaysia, na baterce bylo: made in Japan, finished in China. Fakt prdel. Ale je pravda, že jsem měl i ericsson made in Sweden i made in Hungary.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenář  |  05. 08. 2003 10:21

Tak velký pozor. Pan Kamil Vacek byl ve vedení českého zastoupení Sagemu, který proslul podváděním svých zákazníků - reklamované telefony vracel jako plně funkční, nedodržoval reklamační doby stanovené zákonem, lhal v reklmačních protokolech apod. Viz Sdružení na ochranu spotřebitele. Poruchovost telefonů (danou problémovým výrobcem za kterou p. Vacek a jeho firma nemůže) je věc jedna, druhá věc je obelhávání a podvádění zákazníků (za kterou však již plně zodpovídá bývalá Sagem CS Agence nebo jak se jmenovali).
Firmě, kterou vedou takoví lidé, se budu vyhýbat na sto honů, i když změní kabát (firmu i prodávanou značku). Samsung si měl lépe vybrat, kým se nechá zastupovat. Takovýmto nedůvěryhodným člověkem to ale pohřbil.
Zde je odkaz do obchodního rejstříku, kde si můžete pravdivost informací potvrdit (a mimo jiné i časté změny v názvu firmy, proč asi?): záznam bývalého Sagemu v OR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil Vacek  |  05. 08. 2003 18:38

Vazeny pane,

V letech 1996-2001 jsem skutecne vlastnil krome sesti dalsich firem i servisni stredisko mobilnich telefonu Sagem. Nikdy jsem vsak nebyl v zastoupeni ceskeho Sagemu, protoze Sagem prodaval telefony Radiomobilu primo z Francie bez prostrednika. Poruchovost vice nez 40% a kalamita s tim spojena byl duvod proc Sagem na par let zmizel z mnoha evropskych zemi. V lonskem roce se Sagem pokusil o navrat a zalozil prvni prime zastoupeni Sagem CZ Communication, ktere se ted snazi zmenit reputaci znacky. K Vasim tvrzenim: Nikdy jsme vedome neobelhavali a nepodvadeli zakazniky, vzdy jsme jen plnili instrukce francouzskeho vyrobce, kteremu ovsem zcela selhala kontrola a logistika servisu.

Ve firme Kiboon Mobile mam se svym tymem konecne prilezitost Vam i vsem ostatnim ukazat, ze dokazeme vybudovat silne a respektovane postaveni znacky Samsung na ceskem a slovenskem trhu. Budoucnost ukaze.

Zdravim

Kamil Vacek

+420 602 372 970

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenář  |  06. 08. 2003 09:58

Milý pane,
pokud vrátíte zpět telefon zaslaný na reklamaci s tím, že se závada neprojevila a přitom se závada projeví prakticky kdykoliv, pokud po druhé reklamaci vrátíte telefon s tím, že byl vytopený (což musím vědět, že nebyl, když jsem ho koupil jako nový a používal jenom já), tak jsou pouze dvě možnosti.
Ta první je ta, že jste se dokázal obklopit týmem naprostých nýmandů, kteří nejsou schopni telefon ani zapnout, aby se mohli o závadě přesvědčit. Např. Stauch, ten vždy všechno zatloukl a kroutil se jako slizskej had, když se člověk dostal přes neschopné techniky až k němu. V takovém případě je to selhání i vaše jako manažera, když neumíte zajistit spolehlivý tým.
Druhá varianta je ta, že jste "vzdy plnili instrukce francouzskeho vyrobce", takže byla-li instrukce "vracet zpět jako vytopené nebo že se závada neprojevila", tak jste to plnili, ale pak jste lidem lhali a podváděli je, ne že ne.
Zde popsané zkušenosti nejsou jen moje, učinila je řada lidí a ti si o vás ten obrázek udělali, to se nemusíte obávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vodpik  |  05. 08. 2003 09:47

Nevim, ale snad cesi nejsou takovy magori, aby kupovali napriklad Samsung SGH - T100 za cca 10 tis., kdyz to neumi ani GPRS ... To uz radsi cokoliv jineho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kuta  |  05. 08. 2003 11:05

Když jsou tak hloupí, že kupují Nokie? Samsung do toho!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 08. 2003 12:14

No nahodou je T100 uplne super telefon. Mam sluzebni nokii, ktera umi uplne vsechno (teda skoro), ale T100 bych si stejne rad koupil a asi to udelam. Neni to sice telefon na praci, ale jinak dobre vypada, je malej a ma slusnej display...vetsina lidi stejne casem zjisti ze vic nez volani, sms, wap (pro cteni mailu) stejne nepotrebuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smolka  |  05. 08. 2003 18:34

Cist maily - ovsem via GPRS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  05. 08. 2003 08:44

Zjistil jsem zajímavou věc! Když jsem si  na www.mobilgo.cz dělal v on-line editoru MMS, tak jsem zjistil, že je možno tuto MMS poslat i do sítě Oskar a navíc tam byla nové předvolby pro Oskara 771 až 779! To by mě zajímalo kdy to oskar konečně vybalí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Mitka  |  05. 08. 2003 09:11

Ano, je to tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Mitka  |  05. 08. 2003 09:12

co se dá dlěat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  05. 08. 2003 09:25

Pokud nedokázala Motorola (obrovský gigant i na polovodiče a procesory) sesadit Mlokii, tak to Samsung těžko, uvidíte, že toto se nestane ani za rok, ani za dva. Mlokia zůstane Mlokiou. Ale Motorola je taky mimo Evropu (poněkud tupší lidi asi) také první a táhne trh v Asii a Americe. Až za ní je Mlokia s IO made in Russia . Mobi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 08. 2003 10:59

2Mobi: Řekl bych že je dost podstatný rozdíl mezi Motorolou a Samsungem, Motorola ukázala, že umí dělat véčka, V60,V66 jsou dobrý founy, ale neumí dělat "nevéčka" a těžko přesvědčí většinu "nevéčkařů" aby koupili véčko. Timeporty ani lowendy od Motoroly se neujaly....

   Za to Samsung ukázal, že umí špičkový véčka, V200,A800,S500 a i starší T(S)100 .... no a teď nám má možnost ukázat, umí-li "nevéčka" pokud ano, tak se Nokia bude otřásat, ale dle mne nepodlehne. Hodně silnou pozici v Evropě bude mít i nadále Siemens.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  05. 08. 2003 13:24

No tak velky rozdil mezi Motorolou a Smasungem neni uz jen proto ze Samsung pro motorolu dela telefonky . U vecek je to veci cast T72x nebo "i" (myslim tim veci cast telefonu) a u nevecek si nejsem presne jistej ale C330 a C350 vecinou neurceny pro cesky trh.

TRAVEX

PS: Nokia Samsungu nepodlehne ani nahodou ale Samsung jasne kraluje na poli "V" a tam Samsung nepodlehne Nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  05. 08. 2003 23:25

Nepleteš si náhodou Samsung a Acer ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRAVEX  |  08. 08. 2003 09:23

Ne ne nepletu. Je fakt ze Acer dela par cipovych rad pro motorolu ale vecina toho je Samsung. Ty cipy vubec kolujou ruzne treba takova Nokia 5510 ma v sobe cipove rady jak od Samasungu tak od Philips :)))

TRAVEX

PS: je to gulas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwertzu  |  07. 08. 2003 09:21


podle mě je Nokia už sesazená. Ne samsungem, ani motorolou, ani siemensem ale vlastní neschopností. Omezuje bluetooth, neumí dělat levné telefony (jasně že levné telefony má ale je to hrůza viz.2100) Barevné low-endy tak to je asi 3100, která nemá foťák. Tím za ostatníma zaostává. Střední třída Nokie to sou asi 6610, 7210 a podobně. Myslím že tady na to ještě nokia jakž takž má, 6610 je velmi stylový, i když už starší telefon. High endy Nokie zaostávaji displejem. Všicni už maj 65000 barev jenom Nokia ne. (6600 jo, ale doví kdy bude a navíc je to hnus. Hodně nahoru šli Siemensy, Motoroly i SE -těm se ale ňák nedaří prodat, ikdyž sou kvalitní a maj nejvíc funkcí. Sagemy začínaj taky vypadat zajímavě. To je sice pěkný, že Samsung prodává už čtvrtý mobil, ale Siemens a Motorola jich prodávaji přes 10. Podle mě bude v ČR nejlepší a nejúspěšnější Siemens a Motorola. Ta dělá dobře že je hlavně v Asii, dyť je tam 6x víc lidí a mobily kupujou i v Indii a kdoví kde takže ikdyž se nám zdá že sou tam zaostalí tak mobily tam prostě maj a Motorola na tom vydělává.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  05. 08. 2003 11:51

No hlavne marketing Motoroly za moc nestoji. Samsung ma marketing dost podobny Nokii takze ma mnohem vetsi sanci zautocit na jeji pozice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arty  |  10. 08. 2003 08:41

Tím bych si tak jistej nebyl.Mrkni na film T3 a uvidíš že kdokoliv tam volá drží prašťěnou Nokii 3310 a pod.Těžko to bude reklama když to jsou bezvíznamní komparsisti.Navíc Mlokia kraluje celosvětově.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  05. 08. 2003 10:55

2Sovička: Není žádno novinou, že Oskar má předvolby 77x .... řada 778 je rezervovaná pro stávající zákazníky co mají 608, snad za 10 let se to převede nebo tak je ten termín.  A kdy bodou MMSu Oskara? Povíme si to přesně za 40 dní

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  05. 08. 2003 13:01

Co nějaký mobilgo .. Co teprve stránky http://www.oskarmobil.cz/mms/ - že by Oskar konečně začal zavádět nějaké placené služby a chtěl od svých zákazníků také peníze?? Jsem na jejich reakce hooodně tvědavej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  05. 08. 2003 13:45

Za co se na te strance plati?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  05. 08. 2003 20:09

Už je to tady... MMS je služba, která znamená, že když ti chce někdo poslat MMS zprávu, musí za to zaplatit, aby Ti jí mohl poslat.. Abys mu mohl odpovědět, tak (předpokládám) za to budeš muset zaplatit i ty..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Creckx  |  05. 08. 2003 22:26

Nechápu tě,ta stránka slouží pravděpodobně lidem kteří nemají telefon s podporou MMS tak za co se tam prosimtě platí?Když napíšeš MMS u T-mo... vypadl mi název, tak za odpověd taky musíš platit nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sovička  |  05. 08. 2003 13:49

No jo chlape máš pravdu, tak hold si lepší než-li já tak čest

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor