Samsung v ČR pozdrží distribuci tabletů (oficiální vyjádření)

Diskuze čtenářů k článku

Romík  |  12. 08. 2011 19:13

FUCK OFF APPLE!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vic  |  12. 08. 2011 15:27

Tady jsou jasně pojmenované důvody. Myslím ,že není co řešit : http://www.lupa.cz/clanky/patentopravni-bitv... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  12. 08. 2011 02:36

Po ohlášení této noviny jsem neváhal a připojil telefon přes Kies j NTB.
Stáhnul jsem aktualizaci Kies a po restartování Kies jsem se pustil do aktualizace firmware.
V průběhu aktualizace mi však Kies sdělilo, že se nepodařilo nainstalovat ovladač telefonu a nechť telefon odpojím, vypnu, vyjmu baterii, telefon zapnu a připojím k počítači.
Ač jsem postupoval dle návodu, po připojení telefonu ke Kies, telefon zobrazuje pouze piktogram poruchy spojení Telefon-PC a Kies telefon nevidí.
Tím mi bohužel odpadá možnost pohotovostní aktualizace firmware.

Pokud má nikdo nějakou radu, prosím o ni.
S pozdravem
Jan

(Samsung GT-I9000 (Galaxy S) / Apple probook - Windows7)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  12. 08. 2011 10:29

kup si iPhone a nebudes resit takove kraviny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AAndy  |  11. 08. 2011 17:59

Az Boh zacne vymahat patenty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leeloo  |  11. 08. 2011 19:38

Víte co mě štve? Že mi napravo Bliká kupte si iPad škoda že mám tak rád svuj monitor jinak bych to vystřihl at to nevidím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  10. 08. 2011 21:54

Kdyby si Samsung zaplatil Petra Pečeného, tak by je z toho vysekal. Vsadím se, že toto omezení za nějakou dobu zruší a vůbec to nenaruší plány Samsungu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laribar  |  10. 08. 2011 21:09

A až Apple vyrobí iTV která bude mít 127'' tak zakážou prodej všech televizí s touto úhlopříčkou? Místo toho, aby si člověk mohl vybrat produkt, který mu nejvíce vyhovuje, je omezován stupidními spory chamtivých výrobců.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abelardoo  |  11. 08. 2011 09:18

ja dúfam že ich zákazu. Iba veľký Steve J. vie čo potrebuješ a čo je pre teba najlepšie.
Inak hrajte sa s Vašimi high technológiami. Apple bude zatiaľ predávať a zarábať. Keby chcel tak Samsung uz dávno kúpi ale načo? Pridaná hodnota by bola 0. Dnes nie su úspešni vyskumnici a výrobcovia. To su len dodávatelia pre úspešných a takých je veľa...
Dôležitý je NÁPAD a ten má Samsung vždy az druhý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  11. 08. 2011 11:48

vy apple ovce nikdy neprestavate udivovat
apple ze by kupil samsung? SAMSUNG? S A M S U N G?!? ten samsung ktory okrem nepodstatnych telefonovatok a patlaciek vyraba mimochodom okrem ineho aj osobne auta, bagre, a LODE?
a tento koncern by mala kupit firmicka co vyraba nejake patlatka? :)))
LOL, ste fakt k popukaniu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
georgito  |  11. 08. 2011 13:08

...vazne??? apple uz od nepameti sbira a krade napady ostatnich firem ,jen jsou dobri v tom,ze je dokazou rychleji prosadit...viz mys a xerox

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abelardoo  |  12. 08. 2011 12:15

cashu ma na to apple viac ako dost. nebude ho vsak dufam hadzat do smetneho kosa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 08. 2011 09:42

No, dnes dela TV kde kdo, pocitace, procesory, pameti, digitalni tunery... kde kdo. To neni problem. Problem je, kdyz nektera firma (treba Apple) najde misto na trhu (ktere ostatni nevidi) a uvede na trh uceleny koncept zarizeni, ktere tu mezeru na trhu zaplnuje. Novinka - uvidi se, jak dopadne, jaky bude zajem... Pred rokem a pul byl konkretne iPad vice/mene tercem posmechu - zvetseny iPod Touch... Myslim, ze by se nenasel temer nikdo, komu hned po uvedeni iPadu na trh vadilo, ze iPad nema konkurenci, ze si nemuze vybrat... Ostatni vyrobci vyrabi to svoje a cekaji, jaka bude odezva na ten novy vyrobek (a vse, co je na nej nabaleno za sluzby...) Takze se nam rok s rokem sesel a my tu najednou mame spoustu konkurentu iPadu. Co to? Proc ostatni nehledaji vlastni cestu, mista na trhu, ktera jeste nejsou zaplnena a nikdo je nevidi...
Hledat vlastni cestu, nalit do vyvoje, vyroby a vseho okolo az po protlaceni se na trh - to si vezme spousty penez jen s malou zarukou, ze se penize vrati, ci produkt bude uspesny. Do toho se malo-kdo pusti. Ne, ze by to nezkouseli, nehledali... Ale je to ta tezsi cesta. Oni radeji voli tu snadnejsi, jistejsi... Pokukovanim po ostatnich a kopirovanim jejich vyrobku/celych konceptu je mnohem - mnohem levnejsi a efektivnejsi.
Ale abych se vratil na zacatek - kdyz Apple za rok prijde s iTV 127", ktera bude umet to a to, bude propojena na ty a ty sluzby - proste uceleny koncept, ktery opet zaplni prazdne misto na trhu, kde ostatni si delaji jen ty sve "obycejne" TV, bude to uspesne a pravdepodovne i patentovane a nasledne za rok Samsung predstavi iSamsung, ktery jakoby iTV z oka vypadl, pak dle meho bude spravne, kdyz (na zaklade moznych zneuzitych patentu Samsungem) bude prodej iSamsungu zakazan.
Jsem vsema 10ti pro zdravou konkurenci, jen mi moc nejde pod kuzi "ocividne plagiatorstvi".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abelardoo  |  11. 08. 2011 11:47

presne tak. Ide len o jedno (check link), tak o com to tu vlastne tocite? Technologie? LOL
http://financie.etrend.sk/firmy-a-trhy-burzy-a-trhy... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRif  |  10. 08. 2011 20:14

Ja mam dojem, ze jak Apple tak Samsung jsou z tohoto rozhodnuti prekvapeni.
Dle mne, zaloba byla jen dalsi v rade patentove valky (kazdy s kazdym). Myslim,ze
Apple ani ve snu nenapadlo, ze v evrope (obrovky a strategicky trh) tab zakazou.
Myslim, ze o tomto sporu uslusime i z politicke sceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza20  |  10. 08. 2011 19:27

Vsadím se, že to bude ve zprávách na Nově.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dominik  |  10. 08. 2011 22:41

Stalo se. V nočních tel. novinách se tato zpráva objevila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 17:20

Super takže sú u nás tablety pozastavené. Konečne sa začal naskladnovať a teraz čakať do septembra alebo oktobra. Apple momentálne nasral veľa ľudí.
Týka sa to aj 8.9 verzie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  10. 08. 2011 17:42

No a co, tak nas*al. Tak se běž vyplakat do kouta, zanadávej si na to zlé jablko. Alespoň budou vneseny do vývoje Samsungu nějaké invence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 17:48

Otázku som položil redaktorom, nie idiotovi z pomocnej školy.
A ak už polovičku technológií čo máš v iPhone vyvinul Samsung, Apple má na svedomí len ten "revolučný" obal(placku) za ktorú každého buzeruje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  10. 08. 2011 17:53

Bohužel holá technologie je tak jaksi k ničemu, že? Dodávání součástek je oboustranný a evidentně velice výhodný business pro obě strany, což ovšem pan vyšší inteligence (která se podle něj zjevně měří nadávkami) nedokáže pochopit. Takže se do té pomocné školy prosím tě vrať v září za svými kamarády a nepleť si mne s nimi. Ty jsi evidentně moc vzdělanosti a vyjadřovacích schopností nepobral, ale to stále není důvod k tomu, někomu koho neznáš, nadávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 18:05

Technológia je k ničomu? Bez tej technol´gie by si dnes mal iPad vo forme tabuľky s kriedou. A o inteligencií má nebude poučať ovečka, ktorá na dotaz, ktorý s ňou má holý prd odpovedá pubertálnym posmeškom. Takže marš do postele a nezabudni nastaviť pre istotu budík o hodinu skôr.;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  10. 08. 2011 18:21

Takže dle Vás když mám na svoji dobu skvělou technologii, tak jsem vyhrál, ano? Není potřeba mít správný podnikatelský záměr, odběratele, trhy, nemusím umět správně vyvolat poptávku a prodat, ano? Batacam, MiniDisc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  10. 08. 2011 18:28

To niekde tvrdím? Bez technológie by tie to veci ale boli zbytočne, z pohľadu technológií bol Samsung inovatívny mnohokrát viac ako Apple. Áno marketing Applu je na výbornu, dokáže prebraté veci iných zabaliť do funkčného a hlavne lákavého celku, určuje trendy a tak ďalej ale tvrdiť, že Samsung nieje inovatívny?:) V 96tom Samsung naštartoval dobu LCD, kde by bez toho boli Apple počítače a mobily o niekoľko rokov neskôr?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  10. 08. 2011 18:35

Jistě a stejně tak, pokud by Apple nepřišel s tabletem....ještě celkem dlouhou dobu po uvedení iPad1 tu kdekdo houfně tvrdil, že toto nemůže mít prodejní úspěch, následně se zjevily mračna teoretických iPad killers, které zůstaly pouze v této teoretické hladině a defacto jediný kdo se o to pokusil, byl Samsung, ale moc to nedopadlo. První odpověď od Samsungu je naprostá nestabilní katastrofa, kterou jsem vracel po 14ti dnech zpět do Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 18:45

a komu to cpeš? Bavíme sa o samsung tabletoch s os pre tablety - honeycomb. Ja som sa po vyskušaní iPadu mohol len pousmiať nad jeho obmedzosťou a os pre mobily. Ale, že by má zajímalo kto ho používa a musel som písať ich majiteľom príspevky úplne mimo téma?
Tak nabudúce uľav svojej ubelenj dušičke niekde na facebook a hlavne nereaguj na niečo na čo nemáš nadhľad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  10. 08. 2011 18:42

Možná jsem to špatně pochopil, ale přesně to dle mně tvrdíte větou "Technológia je k ničomu? Bez tej technol´gie by si dnes mal iPad vo forme tabuľky s kriedou.". Je hezké něco vymyslet, i něco vyrobit, i tím zaujmout na veletrhu, internetu a podobně, ale dokud se to nebude prodávat a nebude to vydělávat, tak je to jen "hezký gadget". Jsou stovky případů, kdy i míň "namakaný" produkt byl úspěšnější a vydržel na trhu déle a vydělal více peněz, než HighTech mega hyper ultra zařízení. Nemám nic proti Samsungu, já přeju každé konkurenci, protože to pak žene všechny dál, ale pokud jsou tak super jajich komponenty a součástky, proč se tolik neprodávají jejich finální produkty? Neříkám, že se to třeba nelepši, SGSII už se konečně někam dostal (a sám jsem ho měl) a asi nebude jediný, ale co doteď? Prostě, důležité je prodat a ne udělat něco TOP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 18:48

Ale ok, ja beriem, že marketing zarába, ale všetko so všetkým súvisí. A to čo tu ten puboš vypustil o neinovatívnom Samsungu je proste blbosť.
Okrem toho k tomu nesmerovala moja prvá otázka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thr  |  11. 08. 2011 16:11

Z tveho postu to clovece vyzniva, jako by cela streva v applu bola od samsungu :))) to se ale celkem pletes, tech soucastek tak moc neni a vsechny sou nahraditelne jinym vyrobcem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  10. 08. 2011 18:30

Kdybys pořádně četl článek, víš, čeho konkrétně se zákaz týká...pokud už toto nejsi schopen vydedukovat, tak máš použít vyhledávač, který ti zcela jistě odpoví. Mimochodem holá technologie může být sebelepší, ale bez toho co ti popsal příspěvěk výše, je NAPROSTO k ničemu. Takových výrobků, které měly revoluční technologii a skončily v zapomnění tu již bylo mnoho a po pár měsících po nich neštěkl ani pes. Příště až budeš někomu kázat o idiocii a pomocné škole, zkus zapojit své mozkové buňky (pokud ti tam nějaké zbyly).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 18:34

Članok som čítal, ak by si ho čítal aj ty a zapojil mozgové bunky, tak by si pochopil, že je to vyjadrenie všeobecne k tabletom, ktoré ešte Samsung u nás nedistribuuje. A k tým patrí aj 8.9 verzia. Preto sa pýtam na priame podrobnosti. Ale nie teba, o tvoj zakomplexovaný škodoradostný výstrek do diskusie tu nikto nestál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  10. 08. 2011 18:45

Nic ve zlém a je to hodně OT, ale popravdě, míň stojím o Vaše názory a způsob vyjadřování, než o příspěvky toho, na koho reagujete. Hned první přispěvek jen sprosté slovo a dalśí plné urážek. Názor mít jiný můžete, to Vám nikdo nebere, klidně i můžete mít pravdu, ale, když to pŕirovám k tématu, tak pokud budete Vaše názory "prodávat" tímto způsobem, "nevyděláte".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 18:50

Môj prvý príspevok bol k temátu a položil som slušnú otázku(A že Apple veľa ľudí nasral je pravda ) Jeho odpoveď nie. Takže si to preberte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
carlooser  |  10. 08. 2011 19:18

Je zajímavé, jak si vždycky ty 3 hlasy vyklikáš Na zbytek již nereaguji, neboť to nemá valného smyslu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 19:33

aké hlasy???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 19:36

aha:) tak tie mi sú fuk, ale ak ti na nich zaleží, tak ti dám hlas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-  |  10. 08. 2011 17:53

To je stejný jako když pořád někdo mele do kola, že tohle jsou kopie, to přece rozpozná i slepý. gadgetwidgets.com/wp-content/uploads/2011/06/Samsung-galaxy-s-2-vs-iPhone-4-comparison.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  10. 08. 2011 16:15

Apple ví,že Samsung je ten kdo jedinej má největší šanci Ipad ohrozit.
V čem se tablet muže lišit?? pořád to bude obdelníková placka.
Apple si zahrává.Já být na místě Samsungu okamžitě vyhrozim snížením nebo zrušením dodávek komponentu.On by si diktátor Steve rozmyslel co dělá.Ono vyměnit najednou dodavatele součástech není jen tak a na kvalitě se to podepíše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

To zrušení ze strany Samsungu - ale i Applu, jistě nebude tak jednoduché. Jistě to mají oba dobře ošetřené, aby najednou nezustal Samsung bez největšího odběratele, a Apple bez dodavatele, který je pro něj klíčový. Toto okamžité vypovězení by Samsung vyšlo asi hooodně draho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gandy  |  10. 08. 2011 16:42

Apple není největší odběratel, to je Sony ;¨)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rýpal  |  10. 08. 2011 16:33

Ty seš trdlo víš o jakej balík peněz by Samsung přišel ?Však oni se dohodnou neboj. Ale pokud si pamatuju byl to Samsung který chtěl Apple zakázat jeho výrobky prodávat v USA tak teť narazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  10. 08. 2011 16:48

Ano, toto by opravdu mohl udělat někdo, pokud by mu bylo náct a řídil by vituální farmu. Nic ve zlém, ale peníze jsou to pro oba tak velké, že i bez smlouvy by si to těžko dovolili bez náhradního plánu odejít od dodavatele, nebo odběratele. Ale smlouvy mají a nebudou benevolentní. Nebál bych se odhadovat, že Samsung vydělal možná více na kontraktech s Apple, než na vlastním HW v této mobilní oblasti. Klidně bych mohl spekulovat dál, třeba, že Apple nechce v reálu Samsung odstavit, jen si chce třeba připravit půdu pro vyjednávání podmínek na tomto druhém "bojišti", tedy snížit ceny, upravit dodávky a tak dále za ústupek ve formě stažení žaloby/předbéžného opetření.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  10. 08. 2011 17:11

Tady jen přidávám dnešní článek na podporu toho, že to není tak lehké ve vztazích téchto firem http://www.digitimes.com/news/a20110810PD200.html...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  10. 08. 2011 17:52

No myslím si že Samsung jim bude dodávat dál co doddává ale do budoucna už jim nedodá nic lepšího. Prostě nové technologie si budou držet tak přísně že za 2 roky nebude možné nijak Samsung omezit, bude technologicky jinde a Apple bude moct prodávat průměrné zboží, nikoli Highend zařízení. Protože vše bude ze starších komponentů. Mě stačí že dodnes neumí iPhone komunikovat s okolními telefony a používat pořádně BT a už vůbec neví co je BT3.0. Už ho naučili alespoň ADP? Mimo to co 4G (LTE) kterou Samsung pomáhal vyvíjet a jako první měl čipy? Samsung může některé nové technologické patenty Applu pořádně přidražit a nebo za výměnu že Apple někde poleví. Něco za něco. Oko za nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xray  |  10. 08. 2011 15:56

Pokud vyrobim 10" tablet, ktery bude tenky a lehky a budu vychazet z ergonomie potrebne pro cloveka dosahnu pravdepodobne velice podobneho tvaru i pokud ho budou vyrabet 2 ruzne spolecnosti. Oba jsem mel v ruce a naprosto presvedcive jsem je od sebe rozeznal i ve vypnutem stavu. Z toho mi vychazi ze vubec nejde o design, ale o stare dobre prachy. Apple by asi rad zakazal prodej vseho co telefonuje nebo ma display. Az tahle afera pomine a my si budeme moci koupit Samsung tablet bez vyhruzek ze strany Applu, zustane tu horka pachut po vzteklem vyrobci tabletu, ktery se jen tezko smiruje s konkurenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  10. 08. 2011 15:13

To všichni vnímají patent jen čistě jako zlo? Neříkám, že je to ideální a ne vždy je vydán "rozumně", ale často přece to, že "takto to udělat nemůžu" vede lidi k jiným cestám, někdy i lepším a máme pak možnost výběru řesení. Je jedno, proč si někdo řekne, že "takto to udělat nemůžu", třeba je to proto, že nemá na licenci na dané řešení, nechci ji platit, nebo má jiný pohled na problematiku, víra v jinou technologii, víra v lepší řešení a podobně. Představte si, že by někdo vymyslel jedno řešení a všichni by byli líni hledat jiné, protože "už to přece existuje" a nic mně nenutí to dělat jinak. Doba je prostě taková, že často nás k hledání alternativních řešení donutí až peníze, možnost jejich ušetření, výdělku, nebo prostě nedostatek na pořízení toho, co bych chtěl.
Samozřejmě, pokud je patent vydán "špatně", tedy na moc obecné rovině, tak je to něco jiného. Nevím, co přesně Apple předpokládá, že mu Samsung zneužil, pravdou je, že design (a to není jen vzhled vnější, ale třeba i prvky UI, konstrukce klidně i vnitřní a podobně) se u Samsungu nápadně podobá iPhonu/iPadu (ač nejen u Samsungu) a samozŕejmě i naopak, iPhone má taky prvky PDA zařízení minulosti (je to prostě cihla). Jistě, namítnete, že "se nic jiné nedá vymyslet", ale to není pravda, dá. Třeba mně docela nudí, že všechny smarty vypadají +- stejně. Za dob obyčených telefonů jsme měli mnohem více možností nejen v OS, UI a možnostech, ale i ve vzhledu vnějším. Dnes se všichni ubrali jedním směrem, nudná placka, možná proto, že se bojí, že kdyby to nebylo jako iPhone, tak by nebyl zájem. I stará PDAčka byla rozmanitější, srovnejte si Compaq iPaq, Palm, HP Jornada, Casio Cassiopeia a podobně, sice v maličkostech, ale bylo to zajímavější. Dnes je největší výstřelek, když Smartphone není všude stejně tlustý a už se o tom píše jako o mega inovaci. Koukněte třeba na zařízení v Japonsku, to je taky krásná rozmanitost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raccon  |  10. 08. 2011 14:16

Jenom mi prosím vysvětlete, jak může německý okresní soud zakázat dovoz (třeba i dočasně) čehokoli do evropy. To může i český ,,okresní" soud předběžně zakázat dovoz do celé evropské unie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2011 14:28

Ano muze. Mira integrace se nezda, ale je uz vysoka :) Je to stejne, jako kdyz trebas nase COI najde zavadny vyrobek a okamzite muze naridit (zajistit) stahnuti z cele EU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  10. 08. 2011 14:56

nesmí je prodávat pouze samsung, ale když je obchod nakoupí mimo evropu, tak je prodávat může

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  10. 08. 2011 13:49

Najlepšie je, že Samsung vyrába pre Apple súčiastky. Bez nich by nebol ani Iphone.
Samsungu stačí zrušiť dodávky súčiastok a Apple a má aj po svojom ipad-e aj iphone.
To mi pripomína ako, keď MS napadol žalobou HTC pre Android, ale HTC im predáva najviac mobilov s WP7.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Požitkář  |  10. 08. 2011 14:04

Klasicky ve stylu "blahopřání k výhře na MS" (pamětníci vědí):
Blahopřejeme k vyhranému soudnímu sporu - stop - displeje - stop - paměti - stop :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iamczech  |  10. 08. 2011 14:07

to mát sice pravdu, ale Samsungu by to jenom uškodilo, neboť Apple by si rychle a snadno našel jiného dodavatele, což myslím , že už v současnosti dělá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  10. 08. 2011 14:29

áno Apple by si rýchlo našiel dodávateľov, ale či v takej kvalte? Samsung by zas nemal problém zohnať odberateľov(HTC vraj uvažuje o prejdení od Qualcommu ak by sa tak stalo) ale zas či by to bolo v takom množstve

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  11. 08. 2011 08:25

Nemyslím si že by to Samsungu nějak výrazně ublížilo, některé komponenty které dodává Applu Samsung sotva stačí vyrábět a ani tak nestačí uspokojovat poptávku. Kdyby Apple od Samsungu odešel, může to trvat i pár měsíců než se rozběhne výroba jinde. Jde totiž o to jak Samsung a Apple mají postavenou smlouvu a jak hluboce se Samsung podílel na vývoji. Tuto informaci nemám, ale pokud jsou to paměti přímo Samsungu a Apple nemá přesné "schéma" jejich zapojení, tak by jinde musel požadovat zakázkovou výrobu aby se paměti chovali co nejpodobněji a aby to firma dala dohromady co nejrychleji ale pokud možno bez projevu na kvalitě. Samsung by naopak asi problém ty paměti udat neměl a o dalších komponentách platí to stejné...
Rozdíl je v tom, že paměti lze nakoupit i do zásoby pokud jsou a namontovat na chystané zařízení o pár týdnů později není problém... ale složit zařízení bez pamětí, to problém je. Takže kdyby se Apple a Samsung nedohodli, tak Samsung to na prodejích svých zařízení nepocítí, na prodejich komponent by to možná taky ani nepoznal, kdežto Apple by asi zažil pár horkých chvil. Ale zřejmě se to oběma firmám tento vztah vyplácí (nebo alespoň doposud vyplatil) a nebo je prostě smlouva postavená tak, že ji není snadné vypovědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladislav Kalina  |  10. 08. 2011 14:24

Akorát že:
1) Apple ty součástky může nakupovat od jiných výrobců, kteří mu je rádi prodají. Samsung je sice jeden z největších výrobců displejů, procesorů a dalších věcí, ale rozhodně ne jediný. Apple od Samsungu momentálně nakupuje proto, že prostě Samsung nabídl nejnižší ceny. Když se náhodou Samsung "urazí" jako malé děcko a odmítne dál dodávat komponenty, tak ve frontě stojí další výrobci, kteří ho rádi nahradí (a Samsung to samozřejmě ví).
2) Samsung výrobou součástkách pro Apple vydělává určitě zajímavé peníze. Jenom proto, že jim soud zarazil jeden byznys, by se měli dobrovolně vzdát zisků z úplně jiného byznysu? To by akcionáři managementu moc nepoděkovali. Na nějaké dětinské "tys mi rozšlápl bábovičku, tak já ti nepůjčím autíčko" tady není místo. Byznys je byznys, prachy jsou prachy, a platící zákazník je platící zákazník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nogar  |  10. 08. 2011 15:43

Není to ani o ceně ,ale o kvalitě. Procesory od samsung maji mnohem větší naskok ,než od ostatních výrobců. Sice nový procesor v iphonu či ipadu bude určitě výkonný nebude mít takový výkon jako kdyby ho dodal samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  11. 08. 2011 02:42

Vy si stale neuvedomujete, ze optimalizovany OS jako ma Apple nemusi mit nutne nejvykonejsi procesor, kdyz mate framework a API, ktery zajisti nenarocnost aplikaci na system, pojede to dobre i kdyz to nebude mit 1,2GHz... Normalni uzivatele hon na nejlepsi parametry nezajima, ja delam v IT 15 let a po roce s Ipadem muzu rict, ze neco tak bezproblemoveho jsem jeste nepouzival. BTW zkousel jsem nekolik android telefonu a az u Galaxy S II se android choval tak jak jede Iphone4, proste hruba sila na neoptimalizovany OS zaneradeny neoptimalizovanymi aplikacemi, protoze vyvojari maji volnost a nemusi se drzet pravidel jako u Apple. Pulka nasi firmy ma android, protoze je levny a "otevreny", jenomze se furt resi ze sice maji Android, ale od HTS, Samsungu a LG, coz ve vysledku zadna vyhoda neni a otevrenost prinasi pro uzivatele i firmy vice uskali nez pronosu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  11. 08. 2011 08:40

Pokud děláte v IT 15 let, víte dobře že rychlost procesoru není jediné určující kritérium, ale jde třeba i o rychlosti pamětí, zmetkovitost a podobně. Navíc pokud se podíváme na iPhone tak jasně dokládá, že každý nový model měl rychlejší procesor a proč když už první "létal" jako blesk? Protože se zvýšilo rozlišení, aplikace jsou čím dál náročnější. OS je sice vyladěný, ale některé aplikace dokázali procesor vytížit a dokážou i výkonnější a i ten ještě výkonnější, protože něco počítají...
Andoid nemá problém s tím, že je otevřený a tak vývojáři nejsou nějak vázáni... problém je ten, že ten systém není sladěný... uvedu teoretický příklad... někdo chce udělat nějakou pokročilejší funkci a k tomu potřebuje sadu jednodušších funkcí, ale problém je ten, že ty jednodušší funkce nemusí být úplně optimalizované, ale daleko pravděpodobnější problém je ten, že ta funkce není úplně ideálně napsaná a tak například musíte data které dostanete z funkce A nejdříve převést do vstupu kterému rozumí funkce B, ta pak vrátí nějaké jiné data které zase překonvertujete, protože funkce B vrací i jiný výstup a pak je tedu můžete slavnostně předat funkci C a dokončit tak proces... tohle pak může celý proces nechutně zpomalit.
Ale jsou tu i jiné věci někdy i když aplikace běží jak má a procesor odpovídá svižně, tak jsou případy kdy i tak máte pocit že se to "trhá" nebo to nereaguje dostatečně včas...
Stejně tak lze jen těžko nadávat na operační systém, webový prohlížeč nebo něco jiného, že vám špatně zobrazuje stránku kterou špatně napsal někdo jiný...
Jak pro iPhone tak i pro Android existují dobré a špatné aplikace... Ty dobré na Androidu fungují i na slabších strojích stejně dobře jako na iPhonu, ty špatné "fungují" všechny stejně špatně. Problém je spíš v tom, že na Androida si může bez omezení napsat a nahrát každý kdo chce co chce, tím tam je potom miliony nejrůznějších kravinek a aplikací na to stejné a člověk vlastně nepozná, která z těch aplikací je dobrá a která je na prd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  28. 08. 2011 22:05

mluvil jsem o tom, ze kdyz mate dobre napsany a odladeny OS jako zaklad pro aplikace, ktery optimalne vyuziva HW, nemusite mit ten nejvykonejsi HW na trhu, aby se system netrhal a aplikace fungovaly. A vy tu pisete o tom, ze prvni iphone bezel rychle, tak proc davat rychlejsi cpu, fakt nechapu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 08. 2011 13:40

Kdyby se nikdy nic nekopirovalo, tak tu mame jen par firem, ktery sve vyrobky(jako apple) prodava za nehoraznou cenu a pri tom ta cena podle me ani neodpovida vyrobku a jeho vlastnostem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlk  |  10. 08. 2011 18:03

nemas pravdu, ak by sa nikdy nic nekopirovalo, tak ziadna firma by nic nevyrabala, pretoze v kazdom vyrobku sa najde nieco kopirovane!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leech  |  10. 08. 2011 13:27

Všechno de slušně řečeno do kopru .. co to sakra je, když si někdo může dupnout a zakáže se prodej konkurenčního výrobku? Tohle mohl udělat i A. Fournier s první televizí a dnes bychom neměli tolik značek, tolik technologií a tolik možností výběru. Ale měl by "většinový podíl" na trhu stejně jako Apple. ANO Ovečky napadejte mne! Je to to samé jako když chtěl zakázat -tušim galaxy s- protože tvarem udajně připomínal iphone k tomu se dá říct snad jen - kupodivu neexistuje tolik geometrických tvarů které padnou do ruky a zároveň jsou pro uložení součástek do telefonu tak dobré jako kvádr. Velké jablko nám tu všem jednou bude "vládnout". Nechme tedy jednu společnost ať vyrábí vše od propisek po tablety a problém bude vyřešen nakousnutím jablka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2011 13:40

neprndej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

A že Vám nepřišlo hrozné, když Samsung chtěl zakázat v USA prodej výrobků Apple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gandy  |  10. 08. 2011 15:48

Ale až jako odpověď na žalobu Applu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Tak to musím uvést na pravou míru: ten zákaz chtělo HTC, omlouvám se Samsungu. Ano bylo to jako obrana na žalobu Apple, ale když to patentový úřad dovolí. Tím chci říct že mi se to taky nelíbí, co všechno se dá patentovat, ale z pohledu výdělků, proč to nepoužít pro zvýšení příjmů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  10. 08. 2011 13:20

necudoval by som sa keby po tomto extempore samsung nepredal strudloidu uz ani kondenzatorik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  10. 08. 2011 13:17

Galaxy tyb 10.1 je hodně povedený a nevidím v něm nic, co by měl hoší než Ipad 2. Vzhledem k tomu, že s oběma taby mám zkušenosti můžu říct, že prostředí Samsungu je propracovanější a upravený Android pro taby je jako nebe a dudy oproti prvnímu Galaxy Tabu. Podobnost je maximálně v tom, že oma jsou hranatý s dotykovým display. Pokud by neměl Ipad takové jméno dané propracovaným Apple marketingem a potencionální kupec tabu by znal i něco jiného než ipda, tak by měl prodeje minimálně stejné. Věřím že většina těch, co si koupili ipda jen pro to, že o ničem jiném neslyšeli, a zkusili by Galaxy10.1 tak by rádi měnili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  10. 08. 2011 13:22

Souhlas...přidávám ještě jeden zajímavý článek...http://apcmag.com/Content.aspx...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojaaa  |  10. 08. 2011 16:14

Souhlasím a to jako uživatel Ipadu2. Prostě po pár prvních dnech nadšení s designu a pár zajímavých aplikací jsem zaplakal nad nedostatky o kterých jsem sice věděl, ale nepřikládal jsem jim žádnou váhu. Pokud apple tyto nedostatky, stejně jako četné chyby systému neopraví tak není jiná možnost než samsung. (motorola xoom a podobné mě připadají jako takové nedomrdlé a nechci je)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  11. 08. 2011 09:02

Hlavně se nedá srovnávat první Galaxy tab s Androidem 2.2 a a nynější Galaxy tab 10.1 to je úplně jiný svět. Je to o hodně líp uspůsobené pro tablety a design toho Androidu 3.1 kombinuje prvky klasického PC a prvky klasického androidu. Jako například výborný Explorer. V součastnosti nemá Ipad 2 oproti Galaxy tabu 10.1 nic navíc a naopak Galaxy přidává klasické věci, které Apple u svých produktů nepodporuje a tím získává náskok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 08. 2011 09:51

jj, iPad 2 nema nic navic oproti Galaxy Tabu 10.1. Snad krom rok a pul odladeneho systemu (a zkusenosti programatoru, kteri jej odladovali), mnoha desitek tisic aplikaci psanych na miru, bez kterych by iPad byl opravdu jen "dalsim Androidovym tabletem do poctu" atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  12. 08. 2011 08:32

Evidentně jsi GT 10.1 neviděl ani za výlohou, natož ho měl v ruce.
A neustále řeči o odladěnosti iOS jsou v dnešní době trochu pase. Vem si do ruky GT 10.1 který má Android upravený pro tablety (narozddíl od iPadu, který je jen zvětšený iPhone) a pak tu něco napiš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  12. 08. 2011 22:34

Opravdu, nevidel jsem GT 10.1 za vykladem. Zato jsem mel v ruce Motorola Xoom - zadny wow efekt se nedostavil ani u me, ani u mych kolegu. Tablet na me pusobil trochu tezkopadne - ovladani postradalo rychlost a lehkost iPadu (nicmene to je subjektivni - nekomu by to prislo dostatecne rychle a nekomu zase pomerne line).
Nejspis jste alergicky na reci kolo produktu Apple, tak te diskuze nechame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sovička  |  10. 08. 2011 13:00

Vítejte v EU, kde německý soud zakáže českému pepíkovi si koupit tablet od samsungu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  10. 08. 2011 13:24

Tak se odstěhuj do Etiopie, tam EU nenajdeš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2011 13:36

Nemám s tím problem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  11. 08. 2011 08:13

Nebude trvat dlouho a Evropská unie zakáže čechům vyrábět Olomoucké sýrečky protože podobný produkt už vyrábějí v Hannoveru... navíc nejsou vyrobeny z Olomouce ale pouze v Olomouci...
Stejně tak jak zakázali "pomazánkové máslo" protože to není přece máslo... s máslem to nemá nic společného...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George76  |  11. 08. 2011 08:50

Nikdo pomazankova maslo nezakazal, jenom v nazvu nesmi byt pouzit vyraz "maslo", protoze to zadne maslo neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_I  |  11. 08. 2011 20:43

EU by měla řešit jak dostat PIGS ze srágor a ne nějaké české pomazánky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
max  |  11. 08. 2011 11:40

ani keby samsung podplatil nejakeho rumunskeho sudcu a ten by zakazal predaj vsetkeho applackeho z akehokolvek dovodu v celej EU?
ani vtedy by si s tym nemal problem? urcite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Clarkie  |  10. 08. 2011 13:47

V článku se píše o zákazu prodávat, ne kupovat. Máš jiný zdroj nebo to byl jen hloupý výkřik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fireman  |  11. 08. 2011 08:14

Když to zakážou prodávat, o dost hůř se to pak kupuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stíhač  |  10. 08. 2011 14:03

ke všemu soud okresní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  10. 08. 2011 12:35

Zkusim tu napsat neco chytreho: "Neco chytreho"
Ale ono to je vpodstate jedno, mohlo by byt i "neco hloupeho" jelikoz se pod timdle clankem zjevi zase flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  10. 08. 2011 12:30

Tohle me pobavilo
"aby inovativní mobilní komunikační zařízení Samsungu bylo i nadále k dispozici všem spotřebitelům v Evropě i ve světě."
Inovativni??? Jestli tohle neni kopie, tak fakt nevim co je.
http://iphonemania.mobilmania.cz/Ups+Samsung+znovu+kopiruj... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxis123  |  10. 08. 2011 12:47

Pravda Samsung umí jen kopírovat,nic jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  10. 08. 2011 13:16

A proto byly první iphony z poloviny vyrobený z dílů od samsungu Nevím jak je to teď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  10. 08. 2011 14:02

Tady ale nejde o nějaké součástky nebo díly....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Bere od Samsungu neustále, dokonce mám dojeme že je to jejich největší odběratel. Myslím si, že jeden jak druhý by na rozkmotření prodělali - Apple by musel sehnat nové dodavatele (což už mimochodem činí např. u procesorů) a Samsung by musel sehnat nové odběratele - podle mne težší úkol, protože trh je nasycen a pokud by nepřišel s vynikající cenou, tak nikdo by neměl od něho proč brát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  10. 08. 2011 17:33

Samsung by dodával víc pro HTC a Nokia by taky nebyla proti a BB by si taky rád nechal dodávat. Ono se stačí třeba podívat na veškeré top modely na jejich komponenty, špičková zařízení mají Nand paměti od Samsungu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pampuch  |  10. 08. 2011 19:11

Samsung dodava kazdemu kto zaplati.Nechapem co ma spolocny odber applu s odberom Nokie napriklad.... V kazdom pripade samsung taha za kratsi koniec.. Kazdu firmu potesi ak dostane takmer isty odbyt stovak milionov kusov suciastok rocne.. Samsung pride o velku cast odbytu ktory len tak nenahradi zatial co apple stoji pred ulohou najst si ineho doavatela.. Co nieje lahke ale v kazdom pripade je to urcitze zrealizovatelne.. Ak by apple prestal uplne odoberat od Samsungu, ten pride o znacnu cast zakazok, urcite bude nasledovat znizenie zisku, prepustanie ale aj vyroba telefonov bude drahsia... Z jednoduchej logiky, cim viac suciastok tym mensie naklady na vyrobu jedneho kusu.. Ked zacal apple obchodovat so samsungov, v podstate si nekonkurovali.. Dnes sa situacia obratila.. Najvecsi konkurent ipohu a iPadu su samsung galaxy vecicky.. To co sa deje je prudko logicke.. (myslim odber suciastok, nie zaloby.. )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  12. 08. 2011 23:33

Pampuch chtěl jsem ti dát přednášku o struktuře Samsungu a jeho divizích a od které kdo kolik odebírá. Ale zdá se že máš Samsung za fabriku v rýžovém poli. Proto to beru za ztrátu času. Prosím než se budeš vyjadřovat dál o Samsungu nastuduj si fakta.
1) Samsung nedodává každému kdo zaplatí, HTC i Google platí dobře a lépe než Apple a přece jim vypověděl smlouvy, dal přednost sobě.
2) opakovaně odmítl dodávat některé komponenty Applu a nebo navýšit dodávky
3) Samsung aktuálně aby pokryl poptávky musí někdy sám odebírat jinde. Výpadek Applu by nebyl vůbec velkou částí odbytu, pouze maximálně do 10% jedné divize a kolem 1-2% produkce druhé divize.
4) zájem o dodavatele jako je Samsung je vetší než si umíš představit. Až si nastuduješ historická fakta o Samsungu budeš vědět proč.
5) Pokud se Samsungu uvolní kapacity tak bude moct dodávat i jiným zájemcům a těm i zníží ceny, jako například Nokia...
A dál ti napovím, Samsung je víc jak 18 let lídrem v některých technologiích a poslední 3 roky i největším producentem některých komponentů na Světě. Málem se mu povedlo získat TDK a tím dosáhnout asi 53% trhu. V jiném segmentu ovládá nad 20% trhu a tahle by jsme mohli pokračovat. Popravdě jsou oblasti kde drží dlouhodobě největší podíl trhu. Samsung vyniká dobrou cenou, vysokou kvalitou a kapacitou výroby. Umí vyvinout výrobní procesy tak aby byly nejefektivnější.
Představ si že IPS od LG je asi o 15% dražší na výrobu jako Super PLS od Samsungu který je ale o 10% jasnější ale při tom mu stačí méně podsvícení a tím je méně náročný na spotřebu.
Víš o tom že právě tyto se dodávají do iPadu 2? tedy displej který Samsung vyvinul pro GalaxyTab 10.1 dodává i pro iPad2.
Tak kdo tady tahá za kratší konec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  15. 08. 2011 08:17

to jsou ale tendencni zvasty... Odkud jsi cerpal? "Правда" ...tak to musi byt pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fbgdf  |  19. 08. 2011 03:23

pozri ei predajnost galaxy s2 a pochopis ze je lepsei pradavat finalne vrobky ako suciastky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  10. 08. 2011 13:25

Dobra hovadina chlapce....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-pekr-  |  10. 08. 2011 15:48

Maxis, zpátky do školy. Jakýpak je význam slova "kopie"? Prostě kopie, žádné - vono je to tomu tak nějak dost podobné. Auto je auto, má 4 kola povětšinou, okna, dveře, sedačky, volant. No a mobil je mobil, a tablet zase tablet. Kolik se tam toho dá asi vymyslet? Všechny tyto kraviny by měly být smeteny ze stolu, a navrhovatel poslaný na psychinu. Protože beru, kdyby se někdo snažil obohatit na "3 proužky, taky Adidas", ale tablety jsou tvořeny nejen designem, HW, ale i a především SW a celým ekosystémem. Takže v čem je to vlastně "kopie"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bb  |  10. 08. 2011 16:42

protoze porsche vypada uplne stejne jako ferrari a nokia je stejna jako iphon ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chizz  |  10. 08. 2011 18:29

Proč si Samsung nevymyslel svůj vlastní tablet dříve než Apple? Tolik let před iPadem se o tabletech mluvilo! Netem svištěly prototypy tabletů různých tvarů ( HP slate), velikostí, nápaditých konstrukcí jako Microsoft Courier, plné portů, hostíci plnohodnotný desktopový OS, ideální pracovní zaŕizení. Tolik originality, kde teď jsou???? V koši! Nikdy je nikdo radši nevyrobil. Když Apple představil iPad, všichni se smáli co to jako má být, přerostlý iPod na konzumaci internetu běžící na upraveném telefonním OS...prý "tablet" haha. Uplynul rok a půl a vy se tady čertíte" jako iPad? Jak jinak by měl přece tablet vypadat??" Ano všichni výrobci čekali skoro rok na to jak trh na iPad zareaguje... Hurá máme tady hromady nových tabletů!!! Opět čekali až jim Apple ukáže jak to udělat aby se to lidem konečně líbilo, stejně jako to uďelali s iPhone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  10. 08. 2011 18:58

Samsung mal tablet aj pred iPadom(Q1) ale s windowsom, vhodnejší android s verziou podporujúcou vyššie rozlíšenie mohol nasadiť až práve v tom čase kedy vyššiel prvý Tab.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chizz  |  10. 08. 2011 22:43

Ano, ale to je přesně ono,první kvartál roku 2010 a Samsung Q1. Opět originální pojetí tabletu, které nemá s iPadem vůbec nic společného!!! Úplně jiný koncept, konstrukce plná reproduktoru, konektorů a tlačítek, operační systém Windows... všechno co Vám geekům na iPadu tak chybělo. Q1 byl tak úspěšný, že o něm už vlastně nikdo neví.
Neříkejte, že tablet nemůže vypadat jinak než iPad, protože než se iPad objevil, tak mu žádný moc podobný nebyl a to jak konstrukcí tak filosofií OS
Samsung Q1 je jenom dalším důkazem výrobce, co svůj vývoj hodil za hlavu a rychle, rychle se svézt na "plackách alá Apple".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  12. 08. 2011 10:49

Samsung Q1 se začal prodávat v březnu 2007. Samozřejmě nikoli v ČR. (Nepočítám- li šedý dovoz). O měsíc později (a o 1800,-USD lehčí) jsem ho měl doma a byl to skvělý stroj. Později jsem postupně zakoupil i oba jeho nástupce tak jak přicházeli na US trh, tedy Q1 Ultra a Q1 Ultra premium. Tehdy to byla naprostá bomba a pc s Win, které se vešlo do větší ledvinky, vážilo třičtvrtě kila a startovalo do Win Embeded nebo do normálních "velkých " Win vždy vzbudilo u mých zákazníků obrovský údiv. Masivnímu nástupu tabletů a tím jejich zlevnění zabránil především Asus s jeho EEE PC. Tím byl zároveň zpečetěn osud "Projektu Origami". Dnes ale i nadále najdeme Tablet PC (s "velkým" OS) v podnikové sféře, ve zdravotnictví, u vojáků a td.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dresin  |  11. 08. 2011 05:23

Tak ty v jednom příspěvku napíšeš,že tolik let před Ipadem svištěly netem prototypy tabletů.A zároveňv tom samym,že od něj všichni vpodstatě kopírujou.Neřešim co je a není pravda.Jenom to nechápu????????????Tak jak to teda je??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chizz  |  11. 08. 2011 14:28

Myslel jsem to tak, že před iPadem byly všechny tablety velmi různorodé, jak ty nezrealizované, tak ty zrealizované. Viz HP slate, Microsoft Courier a třeba i ten Samsung Q1. Tablet nebyl definovaný a vznikaly unikátní koncepty, třeba dodnes nechápu proč microsoft zahodil Courier. Vždyť to bylo geniální řešeni. Když byl prědtavený tablet od applu, bylo to taky naprosto originální řešeni. strědní velikost, minimalistický design, absence PC portu, bězící na jednoduchém os, zaměřený pouze na media a internet. Po vydání iPadu jsou si všechny podobné jako vejce vejci. Výrobci nesoupeří kdo udělá lepší tablet, souťeží kdo udělá tenčí a rychlejší iPad. Obrazovku uďeláme o půl palce větší, procák o 100 mHz rychlejší, kameru o 1Mpx detailnější, tělo o 1,5 mm tenčí a hohooo máme tu iPad killer. Hrdinové...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewgr  |  19. 08. 2011 03:27

to apple si pocka az im niekto vydlazdi cestu. ofce bekali ze tablety su kokocina az kym neprieisl jeden od aple azrazu je to supera akoze to vymyslel apple.. to iste s telefonmi.. kolko mobilov pred apple malo dizajn podobny tomu od apple? preco nedali na sud kokociny o zaoblenych rohoch a hladkych povrchoch bez pismenok.. lebo nie su kokoci ani ofce...narozdiel od applepostihnutych

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Jenomže ono nejde jen o HW, ale i o OS. A ten - co si budeme říkat - je to co uživatel vidí a používá, a Apple je umí. Další věcí jsou i aplikace, které taky Apple umí prodat a halvně nahnat vývojáře aby je dělali. Nikdy v minulostu jsem nezažil že by například Symbian (MT) a MS(tablety) zavedl nějaký shop pro jejich OS.
Jinak je dobré si nejdříve zjistit jak a proč byla podána žaloba, než tady říkat blbosti o kulatých rozích atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  10. 08. 2011 17:29

A proto je iPhone vykradené LG Prada a proto iOS napodobuje notifikace Androidu a proto zástupce 4-5x ročně jezdí do Soulu obtěžovat a fňukat aby dostal další a lepší součástky pro jejich produkty? Víte proč to Apple dělá? Protože nemá nejlepší technologie k dispozici, Samsung jim je odmítá několik let dodávat. Vždy jim v něčem ustoupily ale nikdy jim nedali nejnovější technologie. Ty nedávají nikomu. Mimo to je Samsung rychlejší a nové produkty uvádí na trh dříve než je Apple vůbec vyvine a představí. Bohužel je už předbíhají a jsou jejich silnou konkurencí. Viz výsledky za poslední čtvrtletí. Cítí jak Samsung i HTC zesilují a proto dělají prasárny. Je mi špatně z chování Apple. nejlepší by bylo demonstrovat před jejich obchody a hodně hlasitě aby si toho všichni všimli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  10. 08. 2011 18:40

Pěkné, ale ve velkém byznysu se na emoce nehraje a i kdyby Apple dokázal sestřelit Pad ze světového trhu trvale, stejně mu Samsung dodávky nevypoví. To by šlo totiž pouze kartelovou dohodou všech výrobců a ta je v USA i EU nelegální. Bez této dohody se vždy najde někdo, kdo ty druhé podrazí. Pokud by ovšem apple stejně vyrazil proti dvěma či třem hráčům na trhu (např. intel a Nvidia), pak by mu hrozil zánik velice rychle, protože by neměl z čeho vyrábět. I tak se domnívám, že se ale pohybuje v případě Samsungu na velmi tenkém ledě a hraje vabank o své marže. Až soud zákaz nakonec zruší, dá se očekávat nějaká forma konkurenční aliance google+htc+samsung+možná ještě někdo, nikoli jako pomsta ale jako opevnění proti soudním appleeskapádám, a to bude jablko dost bolet. Pravděpodobná varianta je cenová válka. Pro spotřebitele dočasně pozitivní jev.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neo  |  11. 08. 2011 09:23

jsi hloupy nic vic na to nejde rict.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlados  |  10. 08. 2011 12:47

Ehm, to je ale bulvár. Jestli nejste schopen přečíst si, že to NENÍ výrobek samsungu. Kdybyste se podíval i jinde, tak víte, že Samsunt tomu krytu označení nedal, že je použili neoprávněně. Kromě toho, ten kryt ani nevymyslel Apple, ale byl vymyšlen už dřív. Není tohle už trapné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  10. 08. 2011 13:15

I když firma Anymode má k Samsungu velmi blízko a Samsung příslušenství opatřil známkou “Designed for Samsung Mobile” (jde tedy o oficiální příslušenství k jeho přístrojům).
Vzhledem k tomu, ze se jedna o OFICIALNI prislusenstvi z toho plyne, ze se pod to Samsung "podepsal".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  10. 08. 2011 13:19

Samsung se pod to nepodepsal a firma používala označení samsungu neoprávněně. Samsung se od toho distancoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  10. 08. 2011 13:27

hodis pls nejaky link?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kari.laz  |  10. 08. 2011 13:48

Ted jsem to nenašel, ale až bude čas, tak si s tím dám práci. Bylo to nedávno někde na nějakém českém webu, kde bylo popsáno, že to začali vyrábět bez vědomí samsungu a označení použili neoprávněně. Asi to vzešlo z toho, že ředitel firmy s tím obalem je synovec ředitele samsungu, tak si myslel, že může jednat za jeho stýčka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  10. 08. 2011 14:28

Aha, tak to je pro me novinka. Diky za link.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  10. 08. 2011 18:15

S touhle otázkou také nesouhlasím. Ne počkat, možná souhlasím? Já nevim na co mam kliknout..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steveblowjobs  |  10. 08. 2011 13:06

Cital si len bulvarny nadpis apple ovecky Steidla alebo si si zistil viac? Obal neni od Samsungu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr1n4  |  10. 08. 2011 13:22

a uzivatele Samsungu jsou zde stejne slepy jak Samsung sam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludek_I  |  11. 08. 2011 20:39

Naučejí se raději psaní y/i. Uživatelé jsou totiž slepí - podle vzoru "mladý"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazeasch  |  10. 08. 2011 14:33

Jenže ten kryt vyráběla firma která nemá se Samsungem nic společného, a byl to právě Samsung kdo jim zakázal tento kryt uvést na trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 08. 2011 15:38

Nema nic spolecneho? Synovec nejvysiho CEO Samsungu fakt neni nic spolecneho, co?
Proste se prosahlo ven drive, nez se mohla rodinka spolu domluvit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor