Servisní menu do každého mobilu - nevěříte?

Diskuze čtenářů k článku

Honza  |  17. 05. 2002 16:57

A víte, že Cell Info (takové ty 20 znakové zprávy přímo na displeji mobilu), jsou vlastně speciální případ Cell Broadcastu na kanále 50?

Teda v telefonech Nokia se to nastavuje v jiném menu (Nastavení - Nastavení Telefonu - Informace o buňce - Zapnout), ale např. u Siemens C35i je to právě tak (MENU-ZPRÁVY-VYBRAT-LOKÁLNÍ ZPRÁVY-VYBRAT-PŘÍJEM-ZMĚNIT dále-SEZNAM TÉMAT-VYBRAT-NOVÉ TÉMA-VYBRAT-zadat číslo 50-OK-zadat název (cokoli)-OK-červené sluchátko-AUTOMAT. ZOBR.-VYBRAT).

Zdá se, že těchto Cell Info zpráv v síti Eurotel přibývá stále více (že by to měl T-Mobile či Oskar nevím). Nacházím to na stále více místech. Viděl jsem něco jako "Praha - Vysocany", "Metro B - Mustek" - takovéto pojmenování oblasti, kde se nacházíte, ale jeden čas jsem narazil i na reklamy v okolí OD TESCO.

Že by chtěli Euroteláci využít Cell Info taky jako nové reklamní médium?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jive Higgins  |  17. 05. 2002 20:43

Aloha!

Jo, je to tak.ET to používá jako reklamu. Pokud jsi v Tescu na narodni, dozvíš se, co mají zrovna nejlevnější. Pokud vím, tak na všech stanicích metra to ukazuje jméno stanice. Dokonce jsem se setkal i s tim, že se objevují jména ulic(konkrétně Vinohradská a Slezká). U nokií se dají tyhle zprávy zobrazit nejen přes CellBroadcast, ale i pomoccí informací o buňce (neni to nic jinýho než CB kanál 50).Akorát je to udělaná nešťastně. Jméno se postupně ukáže celý, ale pak tam zůstane jenom první řádek a nic víc (teda aspoň na mojí 3210, třeba u motoroly T2288, nebo siemence C10(Pěknej děda, co?) tam ta zpráva pořád plynule běží. Doufám ,že se CB zprávy budou i dál používat čím dál víc. A snad taky zadarmo. Aloha, Jive

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  05. 05. 2002 13:59

... nemůžu už nikde na GSM webu vyhledat tu BTSku, přitom by mě zajímalo ke které jsem připojen. Telefon mi hodí čísla 07622 (01718) a to na GSMWebu najít nejde ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  05. 05. 2002 14:31

Pravděpodobně jste objevil novou BTS, která ještě není v seznamu. Když ji přesně zlokalizujete, pošlete informace autorům seznamu na e-mail eurotel@gsmweb.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gb  |  06. 05. 2002 08:26

Marku, mam pro vas tip na zajimavy clanek, titulek uz mam - "Mobily narusuji dusevni rovnovahu". Bylo by opravdu zajimave udelat pruzkum, proc vlastne uzivatele zajimaji vsechny ty ryze technicke informace. Jsem si jist, ze 99,99% nejen, ze je nepotrebuje, ale navic jim ani nerozumi. Co to je BTS, uz asi vsichni tusi, ale ve skutecnosti je jim to k cemu? Stanice dostane jmeno a je mu tim tak nejak blizsi? A servisni menu? Typicky uzivatel nezna terminologii, vyznam udaju ani jednotek, v nichz jsou udavany. Servisni menu je pro bezneho uzivatele jen seznam jakychsi cisilek, kterym nerozumu. Presto ale snad kazdy (mne nevyjimaje) touzi aktivovat servisni menu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  06. 05. 2002 09:07

Zájem o servisní menu rozhodně není příznakem narušené duševní rovnováhy. Napak je to hezky projev typicky lidského pudu k objevování neznámého. Buďte rád, bez této fičury v lidském firmware byste v nejlepším případě dnes loupal banán někde na vysokém stromě.

Je samozřejmě pravda, že taje GSM sitě není potřeba znova objevovat, protože se jedná nakonec jen o lidský výtvor. Jenže skutečných záhad přístupných ke zkoumání běžnému jednotlivci se jaksi v rozvojem civilizace přestává dostávat. Ne každý ma možnost pracovat v NASA. Navíc to není  nic nového. I v minulém století byli někteří lidé puzeni k rozebírání Škodovek, dnes si hrajeme s mobily a těšíme se že ti, kdo měli to štěstí, že jsou na špici lidského poznání nám časem vymyslí novou hračku.

Tak kde je problem ?   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gb  |  07. 05. 2002 07:22

Mily Jene, nenapsal jsem prece, ze zajem o servisni predstavuje problem. Predstavuje to pro mne jen vitanou zahadu, a to tim zahadnejsi, ze i ja sam bych docela rad menu aktivoval, ackoliv jej k nicemu nepotrebuji.

Ale vnesl jste sem novou zahadu - to neodbytne nutkani vest polemiku s nazorem, ktery jsem nekomu podsunul

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  05. 05. 2002 03:04

Erik 520 s tou posledni verzi ET SIM bez problemu. Jen by me zajimalo, co vsechno tyhle GSM hracky ve skutecnosti umeji, aniz bychom se o tom kdy dozvedeli... viz treba zrovna ta skryta hra u 520, ted zas tohle atd...

Jen by me zajimalo: ma to co do cineni s nastavenim site nebo to souvisi se SIM jako takovou? Predpokladam, ze plati varianta A...

Skoda, ze to nejde i u Oskara, ale aspon o duvod vic, proc obcas prehodit kartu a trochu prozkoumat okoli .

Zdar, vrana (ruska vlastovka)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead_R520m  |  05. 05. 2002 11:29

To by si mal vidieť R520 TEMS - jeho cena sa pohybuje v stovkách tisíc... Nejaké to info o ňom sa dá nájsť tu. Bohužiaľ, narozdiel od SH888 TEMS sa R520 TEMS nedá klonovať, takže mám smolu. Btw, na stole mi ležia dve klonované SH888 TEMS...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Krayzel  |  03. 05. 2002 08:28

Omlouvám se, že jsem rozpoutal tuhle opravdu nesmyslnou diskusi.

A to jste ještě neviděli nadpisy některých článků na Světě namodro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
POP3  |  04. 05. 2002 19:46

... ve světě namoUdro?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zabijec  |  03. 05. 2002 07:03

Mam Alcatel 501 a CB mi normalne funguje, ale kdyz chci aktivovat kanal 471, tak mi to pise "Kod CB nelze aktivovat". Nebo je to tim ze jsem momentalne na BTSce, ktera CB nevysila?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Jánský  |  02. 05. 2002 22:18

Sakra o co vám jde? Já jsem moc rád, že se takové věci na Mobilmanii dozvím a vy se jak malí smradi hádáte co mělo nebo nemělo být v titulku. Cítíte-li potřebu při každé příležitosti všechno kritizovat (když nic jiného neumíte) a hádat se, jděte se pohádat do sámošky a neotravujte pořád s takovýma malichernýma blbostma všechny ostatní, kteří si články rádi přečtou bez ohledu na to co mělo nebo nemělo být v nadpisu.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  02. 05. 2002 23:47

Jo ste smradi co maj dobrou náladu a tak to má v diskusi bejt. Jinak dobrej nadpis

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš.B  |  02. 05. 2002 20:03


P.Lutonský to asi nepochopíte ...já vím že jste chtěl více
návštěvníků svého článku a proto jste dal ten zavádějící nadpis !

Není to do každého mobilu !
Jenom do mobilů v síti Eurotel ! a tam nejsou všechny !

Pro mně jako zákazníka Oskara je ukradený co je možné v síti Eurotel
..ale tušil jsem to..že nadpis lže !
Není to do všech mobilů ..a není to servisní menu ( Netmonitor )
Jste jako rádio Jerevan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 20:16


  • Není to do každého mobilu !

  • Copak mobily v síti Eurotel nejsou mobily?

  • Jenom do mobilů v síti Eurotel ! a tam nejsou všechny !

  • Já snad někde v nadpisu píšu něco o operátorech? Logika bohužel není na straně vaší argumentace.

    (Jsem zvědavý, co bude dál. Dnes mám správnou náladu na podobné diskuse )

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jazzzman  |  02. 05. 2002 21:27

    To je vidět. Správná nálada znamená nálada tvrdohlavě se kousnout a neakceptovat cizí názor? Nejsem profesionál, ale i tak vím, že nadpis by měl obsahova stručnou a přesnou informaci o obsahu článku. Pokud by bylo na anarchistické demonstraci zatčeno 10 manifestujících a zbytek by přes odpor ozbrojených složek pokračoval dál, titulek by měl podle mého mínění vypadat asi takto: "Demonstrace i přes odpor policie pokračovala." popř.: "Část anarchistů zatčena při demonstraci". Podle vašeho výkladu by správný nadpis měl vypadat: "Policie rozprášila demonstraci, všichni anarchisté zatčeni." Nevím, nevím, myslím, že i v případě, že byste dostal práci v deníku Super by Váš zaměstnavatel měl poměrně vysoké účty za advokátní služby. Jinak k vaší otázce: ano, i v síti Eurotel mobilní telefony jsou, ale podle informací obsažených v nadpisu jsem vzal do ruky svůj telefon se SIM kartou sítě Oskar a těšil se, jak si budu na servisním menu kontrolovat sílu signálu, stav baterie a nabíjení, nebo chcete-li, její teplotu a aktuální proud, popřípadě informace o  posledním vypnutí telefonu (viz servisní menu telefonů Alcatel). Co jsem ve článku našel? Zhola nic, pane Lutonský. To je to, oč tady všem čtenářům, kterým tak "vtipně" odpovídáte, jde.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 21:45

    Správná nálada v tomto případě znamená, že se trošku bavím. Samozřejmě akceptuji všechny cizí názory, jen si při tom zachovávám i svůj.

    Příklad, který uvádíte, je nepravdivý, protože na rozdíl od skutečnosti uvádí nesprávné informace. Náš titulek nikoli. Toto servisní menu můžete vyvolat v každém mobilu, přesně tak jak uvádím.

    Použiji váš příklad. Upravím trochu situaci, půjde o střet anarchistů se skinheady. Titulek by vypadal třeba takto: "Na demonstraci se zatýkalo.". A čtenáři by v diskusi psali, že titulek je zavádějící, protože bylo zatčeno sedm anarchistů a tři skinheadi.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    gb  |  06. 05. 2002 08:07

    jazzzmane, pripadate mi jako ten don Q, Vy asi noviny nectete, ze? Sledujete alespon TV? Mohl byste vedet, ze ceny za OBJEKTIVITU sklizeji redaktori, kteri sve prispevky nejen titulkuji maximalne zkreslujicim zpusobem, ale i ty zpravy jako takove obsahuji vlaste jen jejich subjektivni nebo manipulujici hodnoceni. Osedlejte ore a vyrazte treba na Kavci Hory!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jazzzman  |  06. 05. 2002 12:12

    Někdo to dělat musí...Minimálně díky nám, novinářským idealistům se čtenářům zdá, že žurnalisté nejsou jen cit.: "hnůj a póvl", ale že se někdo snaží zabraňovat nepravostem, ačkoli uznávám, že napsat tuto skutečnost do diskuze na Mobilmanii je skutečně jen to úplně nejmenší, co se dá udělat.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    gb  |  07. 05. 2002 10:24

    Vy jste novinar? To mne tesi, ze mezi temi cyniky preziva idealista ... Skutecne.

    Ackoliv ... znam mnoho idealistu, kteri se pokousenji manipulovat verejne mineni nikoliv z cynismu, nybrz ve jmenu idealu, jimz opravdu sami veri. Coz uvadim jen na okraj, nemyslim tim nikoho z debatujicich.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jive Higgins  |  09. 05. 2002 12:56

    Zdar!

    Teda já vám všem závidim. Nemáte na práci nic jinýho, než kritizovat Marka L.? Kvůli jednomu nadpisu článku se snad zboří svět nebo co? Nezáviďte uživatelům ET. Pokud toužíte po tohmhle "servisním menu", odblokujte si mobil a dejte tam simku ET. Vážně to nejde do každého mobilu? Jde! Nadpis skutečně nelže. Není na škodu občas zapojit mozek

    Aloha, Jive

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ivos C.  |  03. 05. 2002 09:28

    Zda se, ze nekteri zde dostatecne nechapou rozdil mezi mobilem a SIM kartou. Takze pro ty mene chapavejsi:
    Do mobilu lze vlozit SIM kartu kterehokoli operatora a tudiz i SIM kartu Eurotelu v jehoz siti toto zde uvadene CB funguje. Takze vazne nevim co je na tom nadpisu zavadejici.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    POP3  |  04. 05. 2002 19:43

    A co bloklý founy jen na Tékáče?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lucky  |  02. 05. 2002 19:37

    No tak nevim pane Lutonsky, ale pokud napisete do nadpisu PRO KAZDEHO, tak to znamena, ze pro vsechny lidi, co maji mobil. Jenze vsichni nemaji Erorrtel, vite ? Kdyby bylo v nadpise "Servisni menu pro vsechny uzivatele Eurotelu", tak je to v poho a nikdo ani necekne.

     

    laky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 19:56

    Tohle asi nikdy nepochopím. Některým čtenářům vadí ztráta několika desítek sekund, které jim vzalo čtení článku - ale už jim nevadí dlouze diskutovat o tom, že titulek zcela nevystihoval podstatu. Titulky vždy byly a vždy budou částečně zkreslující - alespoň do doby, kdy v nich nebudou celé odstavce anebo ještě lépe celé články.

    Stále jsem mimochodem přesvědčen, že na titulku není nic zavádějícího. Jde skutečně o "servisní menu" do každého mobilu. To, že je "pro každého", jste si asi vymyslel - o tom není v nadpisu ani slovo.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    gb  |  06. 05. 2002 08:01

     Marku, mel byste sve clanky nadepisovat titulkama ve stylu firemnich obezniku, navrhuju treba "Informace 20/02". Ne - beru zpet, to slovo informace by se take mohlo zdat zavadejici. Tak treba "Clanek 20/02".

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    kozzy007  |  02. 05. 2002 19:10


    Teda, nic proti autorovi,ale zajimalo by me zda to jde vubec nastavit na starsich nokiich, jako např. 3210?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 19:17

    Konkrétně na 3210 jsem to nezkoušel, na 3310 to ale funguje. Postup z článku na 3210 nefunguje?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jive Higgins  |  09. 05. 2002 12:51

    Aloha!

    Na 3210 to funguje bez problemu. Postup je uplne stejnej.

    Jive

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Faja  |  02. 05. 2002 18:25

    Nevim s jakym operatorem to rozchodili ale urcite ne z pegasem popř. a oskarem!Mi to nejede. Faja Ostrava

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 18:36

    Myslím, že to je v článku dostatečně jasně uvedeno: "Postup funguje jen u Eurotelu a zjistíte z něj číslo vysílače, ke kterému ..."

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Faja  |  03. 05. 2002 07:13

    Tak jo, omlouvám se, jsem to rychle pročítal a přelídl jsem !Beru zpět!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor Krayzel  |  02. 05. 2002 11:50

    Marku, ten nadpis je trošku zavádějící co?

    Já mám Paegas, podle nadpisu mám na "servisní menu" taky nárok

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 11:54

    Samozřejmě, že na něj máš nárok. Dej do mobilu kartu Eurotelu, nastav Cell Broadcast a je to.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Sasha  |  02. 05. 2002 12:25

    Stejne tak se da napsat: Kompletni servisni menu pro kazdeho, kup si Nokii 5110.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 13:09

    To chcete, aby si kazdy  dal do mobilu kartu ET?  Na to myslim ani sit ET neni pripravena! Nadpis mel znit: Část NET monitoru pro uzivatele eurotelu. 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 13:15

    Já nechci nic. Napsal jsem článek, že to funguje.

    Nebyl by ještě lepší takový titulek? "Dvě vybrané funkce servisních menu (konkrétně CID a LAC) si uživatelé Eurotelu můžou nechat zobrazit na svých mobilních telefonech. Není nutný zásah do softwaru telefonu, pro aktivaci funkcí není potřeba ani počítač. Jedná se o informaci zasílánou kanálem 471 služby Cell Broadcast."

    Myslím, že tady teď řešíme nesmysly.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    networ  |  02. 05. 2002 14:29

    Nestarejte se o titulky a radeji vyrazte do prirody (priroda = vsechno v okoli hospody) lovit BTS :) Pokud zjistite nejakou novou, ktera neni v seznamu na gsmwebu, muzete mne ji poslat. Diky.

    ntw

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 14:34

    Resime nadpis ktery je zavadejici, ale i kdyz jsem presne po precteni nadpisu nevedel oc se jedna, tak me bylo jasny, ze Nokiacky NET monitor to asi nebude. Ovsem myslel jsem si, ze to budu moct vyuzit i ja, kdyz je v nem napsano Servisni menu do kazdeho mobilu - neverite? Ze zacatku jsem veril, ovsem mam Oskara takze jsem po precteni zjistil, ze pro muj mobil to neni. Ted uz tomu neverim!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Abu  |  03. 05. 2002 08:08

    Troufnul bych si tvrdit, že matoucí titulek není problémem jen tohoto článku. Podle mého názoru pěkně vystihuje styl Mobilmanie, která mi (v porovnání s Mobil.cz) připadá trošku "boulevardier".

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  03. 05. 2002 08:15

    To sedí. My rozhodně nejsme deník ze světa telekomunikací.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    gb  |  06. 05. 2002 07:56

     Kdyz jsem kdysi davno zacal cist noviny, myslel jsem si, ze titulek by mel vystihovat obsah clanku. ted uz ale nejsem male dite a vim, ze titulek ma hlavne zaujmout. U dlouhych clanku to nevadi - nez ctenar docte na konec, zapomene na smysl titulku. Nechapu ty kritiky titulku - proc by se proboha Mobilmania mela chovat jinak, nez zbytek sveta?

    Neznate nahodou nejake dalsi srandicky podebne te CB471? Ja sice vim, ze ve skutecnosti jsou tyhle technicke informace beznemu uzivateli naprosto zbytecne, ale zase je to takove spestreni.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    lukasd  |  02. 05. 2002 11:33

    Je to zadarmo nebo se za to neco plati ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 11:55

    Je to zdarma

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Marek Lutonský  |  02. 05. 2002 11:55

    Je to zdarma

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jirka 2  |  02. 05. 2002 11:04

    Funguje bez problemu i u Siemensu  S35  .

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    miroslav.kucera  |  02. 05. 2002 10:49

    Zjisteni BTS nepovazuji za servisni menu. Spise je to servisni funkce.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 10:31

    Strasne moc bych chtel NET MONITOR, ale ten klasicky nokiacky na N6510!!!! Please please help help!!! Vim, ze to zatim nejde, ale bylo by super, kdyby na to nekdo uz prisel, jak ho aktivovat!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gsman  |  02. 05. 2002 17:04

    No problem, ja ho mam v SIM Toolkit menu.  Tudiz jede na vsech telefonech se SIM Toolkitem. Ukazuje MCC+MNC, LAC a Cell ID  At zije SIM cloning...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mrotor  |  05. 05. 2002 18:46

    Ha, jak na to ? Jde teda takto naklonovat SIM-ka Oskara ?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Gsman  |  06. 05. 2002 11:01

    Aby nedoslo k nedorozumeni - nejedna se o preprogramovani originalni SIM karty, ale o vyrobeni jeji kopie. Docela dobry popis, jak naklonovat, je na webu Alese Filipa: http://alcatel.prolidi.cz/simcard.html Oskar je pokud vim bez problemu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 10:31

    Strasne moc bych chtel NET MONITOR, ale ten klasicky nokiacky na N6510!!!! Please please help help!!! Vim, ze to zatim nejde, ale bylo by super, kdyby na to nekdo uz prisel, jak ho aktivovat!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 09:50

    Jak to vypada s tema novyma tarifama Oskara???? Uz je 2.kvetna!!! 

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Karel  |  02. 05. 2002 10:09

    Už tuhle jsem Vás ujišťoval, že mám kamarádku u Oskara a ta stále tvrdí, že od června, ale pod lavinou zaručených zpráv, že už v květnu, asi moje sdělení zaniklo. Tak tedy ještě jednou, poslední zpráva zní: OD ČERVNA 2002 Sám jsem zvědavý na nové tarify a nevadilo by mi, když by příznivé změny nastaly už v květnu. Včera jsem mluvil s operátorkou (původně na jiné téma) a ta sama prozradila, že se hodně v Oskarovi o tarifech mluví, jsou už nevyhovující. Nic bližšího nevěděla.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 10:29

    Kez by jsi mel pravdu. Vsiml jsem si, ze Oskar vsechny nove sluzby a akce zpousti v pondeli - viz napr. SMS ze zahranici na Oskarte - 29.4. To takovy ET by zakonite spustil 1.5. Pokud by to bylo v cervnu, tak to vychazi na 3.6.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    DC man  |  02. 05. 2002 11:09

    Aspon na moje narozky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mirek77  |  02. 05. 2002 11:12

    Pokud ty nove tarify budou lepsi (vyhodnejsi), nez ty starsi, tak by to byl pekny darecek, ze? Ovsem pouze pokud mas Oskara

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor