Sex, sex, zbraně, auta, sport a sex. Přesně tak prodává a prezentuje své služby nejmladší polský mobilní operátor Mobilking. Pozorný MobilManiak jistě ví, že po U:fonovi jde o druhé operátorské dítě investiční skupiny Penta.
Nehodlám se dnes pouštět do analýzy služeb polského nováčka, srovnávat jej s našimi podmínkami… To, co mne zaujalo, je způsob prezentace operátora. Na polském trhu panuje silná konkurence, a tak Mobilkingovi nezbylo nic jiného, než se vydat hodně agresivní cestou. V tiskové zprávě při představení operátora jsme se dočetli, že „Primární cílovou skupinou Mobilkingu jsou muži, které chce operátor přilákat na předplacené mobilní služby s obsahovou nabídkou zaměřenou na sport a zábavu.“ Jak si však můžete všimnout na přiložených screenshotech, nebo přímo na stránkách operátora, realita je o mnoho šťavnatější. Homepage Mobilking.pl vypadá spíše jako titulní stránka lehce eroticky laděných časopisů, jako je třeba Maxim, nebo FHM a v podobném duchu se nese celý web.

Playboy? Ne, mobilní operátor...
Na stránce se stahovatelným mobilním obsahem Sport+Relax (na její tvorbě se podílela česká firma MobilBonus) to už rovnou vypadá jako na erotických stránkách. Proto snad nikoho neudiví, že je sem přístup až od 18 let. Na webu můžete mimo jiné zhlédnout reklamy, kterými se operátor prezentuje v televizi. Nechybí v nich opravdu nic z toho, co by mohlo mladé muže zajímat...
Co je v Polsku populární? Skoky na lyžích, fotbal, rally, plochá dráha...

...a stejně jako všude jinde i ženy. Ne příliš oblečené ženy. Toto všechno nejdete v televizních reklamách Mobilking