Slovenský Orange má mobilní internet za paušál!

Diskuze čtenářů k článku

tito  |  01. 01. 2004 04:48

No furt lepší než drátem do oka ne?  No ale ten limit tam davat nemuseli. Ostatně co chcete stahovat 56kb linkou. Já se do tech 1G vpohodě vlezu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PB  |  01. 01. 2004 13:40

hehe, zuctovaci obdobi mi konci sedmeho a uz mam prenosy asi 4,5 GB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sqrjuvi  |  31. 12. 2003 00:03

JO DPH bude vetsi ...ale to neni vec operatora ale tohohle skurweneho statu!

Eurotel za to nemuze!!Tak jako nikdo jiny... a pak postihne to kazdeho kdo vyuziva sluzby....!!! takze tohle me tak nejak nedere... proste se s tim musim smirit a Eurotelu to nemuzu mit za zle!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sqrjuvi  |  30. 12. 2003 23:06

HEEEEEJ

jste se zblaznili ne?? Dat 1050 SK i s DPH za GIGA?? Maras!!!Tfuj stydte se!!

Tenhle pausal bych tedy nebral!! To je pekne blby pausal protoze ten GIGA mam ja stahly do tydne pres N6610!

VIVA Eurotel 681KC i s DPH + 100min na jakoukoliv sit az do 30.7.04!! BEZ OMEZENI DAT!!!!!

 

Byt slovakem tak tohle tedy neberu!! To uz bych si radeji vzal ADSL... uz jen quli tomu ze je to rychlejsi!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cvutko  |  30. 12. 2003 23:42

Od 1.1.2004 je DN za 791,78 Kč s DPH (22%) , což je o 110 Kč víc než teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff.tk  |  31. 12. 2003 14:43

mily moj, na Slovensku nie je ADSl dostupne v kazdom meste a dedine a navyse ten 1GB ADSL stoji rovnako ako u GPRS a navyse to mas stiahnute podstatne rychlejsie takze mozes len zirat na modem

co by si ty spravil keby si bol slovakom nas absolutne nezaujima lebo tu nezijes a nevies vobec aka je u nas situacia s internetom cez kablovku, wifi ci adsl

na slovenske pomery je uz toto vcelku slusna ponuka, ale eurotel urcite s niecim pride

btw. uz si pocul o tom ze 1Kc u nas stoji 1.30Sk??? mate tam sekundovu tarifikaciu od prvej sekundy? porovnavat slovensky a cesky teletrh moze ozaj len rozmazlena ceska naivka co sa vecne na nieco stazuje...

Markoff.tk
www.markoff.tk - weblog hlavne o PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richie  |  30. 12. 2003 19:51

To je genialne, na toto som cakal. Mam ET a som zvedavy ako zareaguje kedze sa doposial snazil byt lidrom v datach a sluzbach pre narocnych zakaznikov. Je to 1. impuls k tomu, aby to v SR vyzeralo aspon podobne ako v CR, aj ked nie uplne rovnako. Cakam na ET! Ozaj vie niekto z ET-SR o nejakom pripravovanom protitahu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hruso  |  31. 12. 2003 01:09

No neviem. Mam ET. Teraz ked che Slovak Telecom, alebo ako sa to sklonujem, kupit zbytok eurotelu a stane sa 100% vlastnikom ET, tak neviem ktori z nich da internet za pausal. Bola by blbost keby si Eurotel mal pretazit siet takisto ako cesky ET. To oni nechcu i ked teraz postavili strasne vela BTS-iek, maju ich skoro za chvilu ako ORANGE+ maju menej zakaznikov. Reakciu  by som skor cakal od ST. Tym tu idu vsetci po krku a oni nic nerobia. Som zvedavi ako tam ET nahrnie "slovko" Viac (Data Viac.... )?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hroch  |  31. 12. 2003 15:04

nad tym DataViac by som sa az tak nepodivil... ale mam vodojem, ze si errortel pocka na to, az ho nemci kupia komplet a potom spolu so zmenou slovenskych telekomunikacii na ruzovoteckovy slovak telecom sa zmeni aj eurotel na t-mobile sk... a potom sa mozno nieco pohne aj s datami... ale rad sa necham prekvapit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedRicK  |  31. 12. 2003 16:00

Hmmm... to, ze Slovensky Eurotel cakal, ze s cim sa vytiahne Orange, to je snad zname... podla mna vsak necakali, ze to pride takto skoro... skor sa uvazovalo o termine jun '04...

RRK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richie  |  31. 12. 2003 21:34

Urcite ich to prekvapilo, ale myslim si ze si v ziadnom pripade nemozu dovolit cakat na nejake fuzie... Musia reagovat na trh...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  30. 12. 2003 17:18

... vzhledem k určení GPRS.

S tím nadpisem se dá sice víc než polemizovat, ale copak každý tahá warez, mp3 a filmy? Ten, kdo toho chce prodatovat víc, ať si holt připlatí. Otázkou je, kolik se za to překročení platí, to jsem tam nějak nenašel, pokud je to např. koruna nebo dvě za mega, tak je to dobré řešení, nechápu, proč by ti, kdo mají potřebu sosat, měli užírat kapacitu těm, co tolik nestáhnou, když obě skupiny platěj stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chorchoj  |  30. 12. 2003 19:55

Taxe nauc cist :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  30. 12. 2003 20:15

A jo, naozaj je to tam, tohle jsem přehlédl. To je tak, když to člověk čte v práci, nadvakrát, a něco mu vypadne.

Si ale myslím, že až na tu cenu za nadlimitní data, to není na browsení a komunikaci špatná nabídka. Takhle mi to připomíná tarif Slyším Vás od Oskara, který je mimo volné minuty na volání nepoužitelný. Ale to snad časem doladí na nějakou rozumnější sazbu maximálně v řádu jednotek korun (ne že by mi o to tak šlo, ale to kdyby si ty podmínky chtěl vzít jako inspiraci některý z našich operátorů). Jinak aby si to člověk hodně úzkostlivě hlídal a nechal si od údaje v počítadle přeci jen nějakou rezervu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 12. 2003 20:22

hochu spi dal. tobe asi vyhovuji rychly maily od teleCUMu co? schvalne si zkus pred pripojenim spustit connection meter a tak tyden sledovat pri Tvem nesosani sledovat datovy tok a pak si udelat prumer.

pokud nesosas tak kdyz to posoudim dle sebe ( maily + kazdodenni projeti mych informacnich zdroju + nejaka zabava v podobe objevu novych stranek + klasicky traffic jakozto update antiviru, antispamu, eventualne nejaky patch ) tak mam denne tak 150M ( nestydim se rict, ze prumerna graficka stranka ma takovejch 200k a to je jen JEDNA stranka BEZ podstranek ). tak mi ted chytroline rekni, proc ja chudej ceskej clovicek mel platit vic kvuli nazorum takovejch ZPATECNIKU jako si Ty?

az o problematice budes vedet trosku vic, tak prispivej. Do te doby prosim nech sve nazory ve sve hlave...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  30. 12. 2003 20:50

Nejdřív jsem si říkal, že na takového primitiva nebudu reagovat, ale dvě poznámky si neodpustím:

200k stránka se při stahování rychlostí 5 kbps stáhne nejdříve za 40s

150 mega za den? přes gprs, při "maily + kazdodenni projeti mych informacnich zdroju + nejaka zabava v podobe objevu novych stranek + klasicky traffic jakozto update antiviru, antispamu, eventualne nejaky patch" to je při výše uvedené rychlosti přes 8,5 hod NEPŘETRŽITÉHO stahování

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 12. 2003 21:20

dekuju za oznaceni primitiv, asi take soudis dle sebe...

sice se clanek tyka trosku odlisneho problemu ale vztahnu to na sebe ( taktez mam gprs ). kdyz zacnu odzadu, tak ten cas mirne sniz. a to ze u netu sedim skrz den navic kdyz muzu proc ne? tobe to snad vadi? ja na tom netu delam takze nevidim duvod proc bych nemohl u toho sedet a mit takovej traffic. koneckoncu stranky kam chodim opravdu tech 200k a vic maji ( pro tvou informaci se jedna o stranky venovane fotografii a tim opravdu nemyslim jen pecko  ).

tudiz abych to nejak uzavrel. internet je tu drahy a stve me ta malost konkurencniho prostredi. mit moznost pripojeni skrz wifi uz me gprs temer neuvidi. a vysmech v podobe ADSL a spol rozhodne jako nabidku nepovazuji. a stejne je to na slovensku. rict o nabidce 1G ze je to neomezene pripojeni je SPROSTOTA!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  30. 12. 2003 22:33

Spíš jsem čekal, že mě chytneš za slovo, že v "5 kbps" má být spíše "5 kBps" anebo "40 kbps" ...

Že je v ČR rychlý internet drahý a mnohdy i zcela nedostupný, to štve snad každého. Ale myslím, že ti, co sosají, by měli logicky platit víc, když čerpou více služby a operátor má na ně vyšší náklady. Navíc ukrajují z volné kapacity výrazně více než ostatní, stejně platící uživatelé, proto bych tady nějaký takový limit spíše uvítal, kapacita by se trochu uvolnila a připojení zrychlilo. Tedy, až na tu sazbu za nadlimitní data, to aby se člověk mále bál k těm 1000 MB přiblížit. Ta sazba by měla být spíše pouze dvojnásobek ceny jednoho volného MB .

1000 mega je skoro 60 hodin nonstop tahání, 2 hodiny denně. Ale při použití, o kterém jsi psal výše, je většinu času nulový nebo malý přenos dat, takže to rozhodně je pro běžné použití víc než dostatečné, kdo má větší spotřebu, ať si připlatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 12. 2003 22:59

nejsem 14lety harant abych musel pouzivat podpasove offtopic argumenty.

take nerikam, ze nekdo muze byt na ukor tzv. stahovace nicmene zatim je konkretne u GPRS videt trosku jiny problem: nezvladnuta technologie > je to videt ze problem neni vsude a rozhodne se netyka jen jednoho operatora - a trosku magie > v diskuzi nekteri lide nadavaji na lokalitu ve ktere jsem i ja a nemam vubec zadne vypadky anebo takove, ze je temer nepostrehnu.

NICMENE at tak ci tak je zavedeni limitu KROKEM ZPET!!!!! a o to tu jde. vzdyt nebyt telekomu a jeho podpore rozvoje internetu sme mohli byt uz davno na evropske urovni.

to ze ty nejsi "notoricky stahovac" ti nedava pravo omezovat ostatni. jak rikam nezastavam se nikoho, ovsem toto je princip demokracie. ja take znam milion veci, ktere se mi nelibi ( a pravdou je, ze by vetsinou jejich zanik byl dobry i pro postizene > napriklad drogy, cigarety a spol ) ale opet NEMAM PRAVO to zakazovat ostatnim ( i kdyz sem si vedom, ze se tu poustim na tenky led - u drog to snad chapes proc > snoubi se s tim i zlociny provazene tomuto - u cigaret je to omezujici zvlast kdyz nekdo nekouri a kour mu proste vadi ). tudiz konec offtopicu. chapes co mam na mysli?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  30. 12. 2003 23:08

vlastne bych te prece jen trosku opravil. on v CR je JAKYKOLIV internet DRAHY a mnohdy i ZCELA NEDOSTUPNY. nejen ten rychly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  31. 12. 2003 07:59

Já neříkám, že bych sosače přímo omezoval. Každý má právo tu službu využívat jakkoliv, když si za to zaplatí. Ale když chce té služby výrazně více než je standard, tak ať si za to zaplatí víc! Je fakt, že jsem napsal, že by to byl limit, ale spíš z toho vyplývá volné MB. Totéž, jako u volacího paušálu, u ETDN máš 100 volných minut, nikdo ti přece nebrání provolat 150. Ale za těch 50 zaplatíš (tohle ti nevadí, že tam nemáš volání neomezené, přinejmenším do ET, abychom zohlednili propojovací poplatky?).

V obchodě nemůžeš platit tutéž cenu, ať koupíš 10 housek nebo 20, u benzínky taky platíš jinou cenu za půl nádrže, než když vezmeš plnou atd. tak proč by to mělo být u dat jinak? Tomu se totiž říká komunismus a socialismus, když každý platí stejně, ať si vezme jakékoliv množství.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  31. 12. 2003 09:58

tech 100minut necham vedle, pac je to jen bonus kterej je pro me jen tresnickou na dortu. internet jakozto informacni zdroj NESMI byt omezovan. u nas se preci stejne jako ve svete ( civilizovanem ) jedna o NEOMEZENY PAUSAL takze tve nazory o tom ze je nekdo stahovac jsou uplne mimo misu.

srovnavat to s prodejem zbozi, ktere je imho za KUSOVE CENY a navic je HMOTNE neni mozne a je take uplne mimo misu, sorry, nebudu se k tomu vyjadrovat, to snad pochopis a nema to co do cineni s ( tebou vyjadrenym ) rajem komunismu.

a nakonec kdyz si tak nekompromisni. co je PODLE TEBE STANDARD? protoze ten standard muze byt dle nekoho jineho take uplne jiny. imho nekterym lidem uplne staci tech 50M ktere nabizel TM. stacilo by ti to? ne? proc ne? vzdyt je to standard ( ale urcil ho nekdo jiny ). Tyto zcestne standardy, se nam snazi vnucovat prave "kapitalisti" ( viz cesky telecom a jeho socialisticti vojevudci ) a je to nehorazne a vraci nas to stale o hodne let zpatky ( holt je tu vyvoj ). Kdyz muze byt v japonsku pausalni pripojeni i neomezenou 8M linkou, tak proc by u nas nemohlo byt alespon takove smesne ( gprs ) pripojeni. a myslite, ze ti japonci kdyz uz maji tu moznost nestahuji filmy a spol?

jestli stale nechapes o co mi jde, tak asi nema dal cenu tuto diskuzi vest do te doby, dokud se te to vyraznym zpusobem nedotkne...

btw muzu se zeptat jakym zpusobem jsi pripojeny k internetu a za kolik?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  31. 12. 2003 10:47

internet jakozto informacni zdroj NESMI byt omezovan - to je dáno zákonem, nebo jak?

kusové ceny - a benzín je taky na kusy? tady se jedná o megabajty, čily taky jednotky, ať už jde o kusy, litry, kg, mega, tak kde je problém? pokud to budeš používat jako informační zdroj, tak těch 1000 mega měsíčně stáhneš sotva. Ono totiž prohlížením webu bys musel strávit nejmíň tak 5 hod. denně, abys toho tolik natáhl a neříkej mi, že stáhneš víc jak několik desítek mega měsíčně patchů a aktualizací.

standard - to už slovíčkaříš. Dejme tomu, že bych to vzal podle nějakého průměru, za standard samozřejmě nepovažuji to, co prezentuje tiskový mluvčí jakékoliv společnosti. GPRS je bohužel služba, kde je kapacita velmi omezená kvůli fizikálním vlastnostem, to není tak jednoduché a levné posílit kapacitu, jako položit "tlustší" kabel.

ad btw. používám doma ET-DN, protože v bytě, kde bydlím, se mi na rok nebo dva nebo jak dlouho tam budu, nevyplatí zřizovat cokoliv pevného (navíc třeba Chello tam není dostupné, i když TV přes UPC ano). Navíc by byl nutný souhlas majitele atd. A docela se děsím toho, že kvůli návalu sosačů budu na načtení stránky čekat minutu, pokud to vůbec pojede! Ono totiž, když se ti něco stáhne za 2 hod, místo za jednu, můžeš za tu dobu dělat něco jiného, ale čekat na zobrazení stránky minutu místo půl, tam už to dost snižuje efektivitu využití času Pokud kvůli nárůstu množství uživatelů bude muset Eurotel provést nějaké opatření, doufám, že to bude něco na způsob volných mega (ale v dostatečném množství) apod., než třeba zvýšení ceny (i tak to po skončení promoakce bude po přičtení DPH docela dost). Nebo kdyby to nedejbože úplně zrušili, ale to snad nehrozí.

btw - když tak brojíš proti ČTc, podívej se www.justice.cz, kdo je vlastníkem Eurotelu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  31. 12. 2003 11:52

myslim si ze nevis o cem mluvis. neslovickarim, to bych pak musel zacit opravovat tve hrubky. to ze u netu sedim trebas celej den je mozne a hlavne je to MOJE VEC! a o tom zakonu - trosku te nasmeruji k novinarine.

ten standard - jakej prumer prosimte bere napriklad telekom? staci se podivat na jejich statistiky a spol - z toho je videt, ze ten standard se muze pohybovat dle libovule zadavatele. a mimochodem vis jak nakladne je polozeni jednoho metru kabelu ( predpokladam, ze optickeho ) plus cena samotnych materialnich statku?

a s tema volnyma megama nepocitam. v tu chvili by pro vetsinu zakazniku tahle sluzba prestala mit smysl.

btw myslis,ze jsem spadl z mesice, ze nevim kdo je vlastnikem errortelu?

btw2 promin, ale uz nema smysl dal diskutovat. mej se krasne a pekne si dnesek uzij ( i s 1G  )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomket  |  31. 12. 2003 14:53

Když se tě ty moje příspěvky tak dotkly, asi jsi taky jeden sosál, co?

Asi takhle: my dva se neshodneme, názory a potřeby máme různé. Cenové a jiné podmínky operátorů taky neovlivníme. Takže jen doufám, že ty a tobě podobní se připojujete přes jinou BTS než já  (konektivita do internetu se posílit dá celkem snadno, ale s těma anténama je to těžší a dražší a to je to, co jsem se srovnáním s položením kabelů snažil říct).

Za chvíli jdu domů z práce , takže přeju hodně zdraví a úspěchů v 2k+4 tobě i všem mobilmaniakům a těm sosajícím dostupnější broadband (to aby moje gprs nebrzdili ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  31. 12. 2003 15:12

jj kazdy ctvrty den koukam na novy film

anteny versus kabel > cim blize jsi civilizaci, tim drazsi je kabel, takze asi tak ( vim o cem mluvim )

a dekuji za prani  , tesim se na nabidku errortelu v pristim roce v podobe CDMA v pasmu nynejsich NMT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  01. 01. 2004 12:58

Jenom aby ses dockal.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telecom  |  01. 01. 2004 18:27

(Příspěvek zrušen. Když místo používání argumentů potřebujete někoho urážet, napište mu třeba e-mail. Redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
telnet  |  30. 12. 2003 16:43

Mate pouzivat len konzolu a bude Vam ten gigabajt aj vela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  30. 12. 2003 16:58

a nejlepe brousit web linksem atd. ze? no my v cechach jsme holt narocnejsi )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  30. 12. 2003 16:25

...komedianti....nech sa na mna pomaranc nehneva ale toto??? to nech si trhnu hnatou...

ak si marketing mysli ze jeden giga mozu prezentovat ako "prakticky neobmedzeny", tak nech si aj myslia, ze stovka je prakticky tisicovka co za to chcu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 12. 2003 16:12

Se sluzbou SkyDSL (www.skydsl.cz) to je skoro neomezeny internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 12. 2003 16:14
Ivo  |  30. 12. 2003 21:40

Jo,presne tak - chtel bych te videt jak mas v ruce mobil v druhe ruce externi sat.kartu a satelit a vse popropojovane spostama kablu..

a co chces pouzivat jako uplink ???

...tebe bych teda chtel videt v akci...nebo spis nevis co to znamena mobilni internet - ono to neni tak ze nekam dojedes,rozlozis a slozis svou aparaturu zapojis a pudes na wap...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbi  |  31. 12. 2003 04:46

ježíš, ty seš ale megalama..

satelit jest doma, upload jde pres gprs, download pres sat...

a když někde jinde než doma, tak stačí gprs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schiffa  |  30. 12. 2003 15:19

Prakticky si myslim, ze 1000 MB je porad 1000 MB, a ne neomezený mobilnet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  30. 12. 2003 15:55

Jojo, 1000 M stahnete rychlosti 40kbps (podle me zkusenosti u Eurotel Data Nonstop typicka rychlost) za nejakych 55,5 hodiny. Mesic ma hodin asi 700, takze ta neomezena nabidka pripojeni je asi tak na necelych 8 procent doby, resp. maximalniho objemu stazenych dat ((( Tomu teda nerikam neomezeny internet ani flat-rate uctovani ((
No uvidime co na Slovensku udela konkurence, zatim je Orange jediny, kdo neco takoveho nabizi, ze?

A taky bych chtel videt ty staslivce, co presvihnou limit o treba 100 mega. To jim jako navic k tem 699Sk za prvni gigo nauctuji 3500Sk za tech dalsich 100 mega? Tak do toho bych nesel. Porad bych byl nervni a hlidal bych to ... znam se. Krasa Eurotel Data Nonstop je prave v tom, ze je to flat-rate. 649 resp. 999 po skonceni akce at taham co taham ( a bohuzel taky jestli gprs jede nebo nejede ze strany ET, ale to zatim jede, az na mensi vypadky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  30. 12. 2003 17:30

Mate pravdu, ze je to "len" 55,5 hodiny, ale ludia potrebuju robit aj take luxusy, ako je spat, chodit do prace...

Toto je len alternativa ku klasickemu pripojeniu, resp. moznost si stiahnut postu a mrknut na stranky, aj ked ste doma na notebooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  30. 12. 2003 18:09

No ja nevim, ja se povazuju za celkem normalniho cloveka za 15 dni co mam Eurotel Data Nonstop uz jsem prodatoval pres 800 Mega (podle logu v mobilu), takze ja se do toho 1GB mesicne nevlezu.

Ale hlavni rozdil je v pojeti sluzby. Zatimco Eurotel se evidnetne snazi konkurovat ceskemu telekomu a jinym poskytovatelum pevneho pripojeni a v mem pripade je skutecne pro me nejvyhodnejsi z dostupnych (kabelovku mit nemuzu, ADSL bych moh, ale majitel bytu ktery mam pronajaty i s linkou nesouhlasi ). Pevnou linku si tedy muzu dovolit zrusit cimz dale usetrim (Eurotel dava 100 resp. 30 volnych minut voleni do vsech siti, to jsem na pevne lince taky nemel). Orange konkurovani poskytovatelum pevneho pripojeni za cil asi nema, je spis opravdu pro prilezitostne pripojeni, tak jak navrhujete vy.

Ale jeste jednou se zeptam: zajimalo by me, jak hodlaji zakazniky upozornit na vycerpani volnych megabaju, protoze napr prekroceni volneho objemu dat o 20 mega prakticky zdvojnasobi ucet za gprs!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 12. 2003 21:43

No jo ale zas na druhou stranu (aspon jsem to tak z clanku pochopil) budou mit za tenhle pausal to giga i v roamingu coz je naprosto bezkonkurencni nabidka. Ja neuveritelne zavidel Slovakum moznost mit za pausal i v roamingu wap a ted to bude i net. Ja zaplatil za blbych 5 mega v roamingu 4000 a to jsem se sakramentsky omezoval a neodpovedel ani na spoustu mailu byt jen textovych. Jak je mozne, ze u Slovaku to jde a nasi operatori si pocitaji za data v roamingu klidne 80 Kc/100 kb? Nechce se mi verit, ze by je domaci operatori dotovali. A to nemluvim o Oskarovi, ktery nebyl dodnes schopny nabidnout roamig vubec. Kdysi jsem mel kartu slovenskeho orange kvuli wapu za pausal a jak se zda tak si ji budu muset poridit znova kvuli tomu roamingu. Ono kdyz je clovek kazdou chvili v cizine a nemuze si ani stahnout maily aby si nemusel brat uver na telefonni ucet je docela na nic. Jinak u nas Data nonstop nema chybu ale s tim roamingem by to fakt chtelo neco delat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  30. 12. 2003 22:58

no ja ti teda fakt neviem, ci bude GLOBTEL taky ludomil.Az sa to zacne zneuzivat, tak to asi seknu.No uvidime.Ale myslim ze je to dobry krok.Len ma sere to ze na SKK neni 3op.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor