Stalo se mi, že jsme se s kolegyní špatně domluvili a oba současně jsme zaplatili jednu stejnou fakturu Oskarovi. Daná částka tam tedy přišla 2x. Nikdy před tím jsem Oskarovi nic nedlužil, narozdíl od tak trochu vyčůraného Orangisty, o kterém je článek. Další měsíc byla faktura za mobil nižší, tak jsme nezaplatili nic a byl tam přeplatek cca. 150 Kč. Začaly mi ale chodit upozorňovací SMS že nemám zaplaceno. Koukl jsem na webovou samoobsluhu a opravdu tam byl přeplatek. Pak najednou mám odpojený mobil. Volám na Oskarlinku, ale když máte odpojený mobil, k operátorce se nedostanete, jen to pořád opakuje jakým způsobem máte dluh uhradit. Takže jsem musel volat z jiného mobilu, operátorka mi řekla že netuší, proč mám mobil odpojený, přepojila mně na další 2 lidi v Oskarovi a ti pořád netušili. To už jsem na ně fakt řval. Tak že mi to ihned zapojí. To bylo cca. v 10:00, mobil byl zapojený v 18:00. Podal jsem velmi ostrou reklamaci do Oskara, uznali to, omluvili se a dokonce mi dali bonus 1000 Kč do další faktury.