Služba SMS InfoKanál v ostrém nasazení při povodních

Služba SMS InfoKanál se stává nedílnou součástí krizové komunikace při povodních. Dokazují to zkušenosti z míst, která v minulých týdnech ohrozily záplavy. SMS InfoKanál umožňuje komunikaci měst a obcí s občany pomocí textových zpráv zasílaných přímo na mobilní telefony místních obyvatel. Nejlepším důkazem přínosu služby SMS InfoKanál jsou autentické přepisy zpráv, které minulý týden vysílali představitelé obcí a krizových štábů směrem k občanům a svým kolegům.

K městům, která velká voda ohrozila, patří Týn nad Vltavou. Jeho obyvatelé odebírající službu SMS InfoKanál proto dostali následující zprávy:

  • „Žádám občany bydlící v záplavovém území města, aby si připravili materiál k ochraně svého majetku proti případnému vniknutí vody. Starosta.“
  • „V 9 hodin zasedal krizový štáb města, zprávu o stavu povodí přednesl vedoucí VD, situace je stabilizovaná, prováděno nepřetržité monitorování.“
  • „Obec Božanov vyhlašuje třetí stupeň povodňové aktivity. Toto je upozornění pro občany před nebezpečím začínající povodně.“

Lubomír Pavlíček z krizového štábu Týnu nad Vltavou ke službě říká: „SMS komunikaci vnímám jako jeden z rozhodujících prostředků komunikace s občany. Starosta města s městskou policií objížděl a obcházel chalupy, domy, chaty v záplavovém území, kde kromě informování o situaci přesvědčoval místní obyvatele o vhodnosti zapojit se do systému SMS InfoKanál z důvodů rychlého informování.“

Diskuze (6) Další článek: Nový Navigon 8410 s minerálním sklíčkem

Témata článku: , , , , Nasazení, Místní obyvatel, Krizový štáb, Nepřetržité monitorování, Ostré nasazení, Vhodnost, Info