To jistě, ale na druhou stranu v tarifu se říká (strana 8) "Všechny linky metra, tramvajové linky, linky městských autobusů, lanová dráha na Petřín, přívozy a na tratích ČD traťové úseky na území hl. m. Prahy mimo úseky tratí uvedené v odst. 4. písm. b) tohoto článku jsou zařazeny v tarifním pásmu „P“"
Z toho mi plyne, že pokud budu cestovat pouze v pásmu P, měla by mi stačit i dvoupásmová přestupní jízdenka s platností 30 minut za 14,- (pásmo P se počítá jako 2 pásma) nebo třípásmová jízdenka s platností 60 minut za 20,-. Pro cestování do pásma 0 by tyto jízdenky neuspěly, protože součástí pásma 0 je i pásmo B, které se započítává zvlášť, takže bych měl mít čtyřpásmovou jízdenku za 26,-.
Tabulka zveřejněná na ropid.cz tuto myšlenku vyvrací, ale myslím, že by se cestující měl řídit tarifem a ne nějakým interpretovaným výcucem v podobě tabulky.
Ale souhlasím, že je v tom docela bordel. Mít 50 stránkový cenník na vcelku jednoduchou službu mi přijde opravdu dost síla. Možná by stálo i za to, občas z něj revizory zkoušet ...