Čtvrtletní výsledky hospodaření Sony Ericssonu jsou sice optimističtější než v předchozím období, ale na bouřlivé oslavy to stále ještě není. Firma od července do září prodala 9,5 milionu kusů mobilních telefonů, což je téměř o dva miliony více, než v předchozím čtvrtletí, ale meziročně pokles o necelý milion. Na vině je pokles prodejů hloupých telefonů, od kterých společnost postupně upouští. "Už nyní tvoří smartphony více než 80 % našich tržeb, proto chceme nadále investovat do jejich produkce, abychom v roce 2012 měli portfolio složené výhradně ze smartphonů," uvedl šéf Sony Ericssonu Bert Nordberg.
Díky většímu podílu prodaných chytrých telefonů narostla průměrná prodejní cena jednoho zařízení o 10 eur na 166 eur. Tržby se proti loňsku výrazněji nezměnily, ve třetím čtvrtletí dosáhly 1,586 miliardy eur. V předchozím období to bylo přitom jen 1,193 miliardy. Přesto však čistý zisk po zdanění dosáhl nulové hodnoty a firma tak alespoň napravila ztrátu 50 milionů eur z minulého období.
V posledním čtvtrtletí 2011 očekává firma mírný růst prodeje, díky sezónní zvýšené poptávce před Vánocemi. Na trh se dostaly také důležité modely Xperia Ray, Pro a Mini. Firma odhaduje, že ve sledovaném období její chytré telefony tvořily 12 % z celkově prodaných smartphonů s Androidem. Doposud Sony Ericsson prodal celosvětově 22 milionů chytrých telefonů řady Xperia.