Sony Ericsson prodal méně mobilů a je znovu ve ztrátě

Diskuze čtenářů k článku

nazdar Vašku  |  20. 07. 2011 22:22

Dizajn je parádní o tom žádná, ale ty materiály a to zpracování to by jeden blil. Plastový rachtátka jako Samsung. Já chci kov, kompozit a sklo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  20. 07. 2011 22:42

a čo si pod termínom kompozit konkrétne predstavuješ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  21. 07. 2011 09:35

hořčík, dural, carbon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  21. 07. 2011 11:53

horčík a dural sú zliatiny, karbon je kompozit, konkrétne mobil vyrobený z kvalitného plastu má voči zliatine niekolko výhod, dural a horčík sú viac náchylné na povrchové poškodenie, ako napr abs, nehovoriac o pružnosti, karbon tak ako všetky kompozity pri náraze rád praská, jeho popularita v automobilovom priemysle plynie z jednoduchej opravitelnosti, nízkej hmotnosti voči pevnosti, ideálna kombinácia je rám so zliatiny a telo z kvalitného abs, bohužiaľ takéto kombinácie už niesu v tejto dobe moc populárne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  21. 07. 2011 06:18

Ale samsung má aspoň plast a sklo ( gorilla glas u SI i II )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  21. 07. 2011 22:34

Ani ten design není žádná sláva! Pořád dokola to samé v menších obměnách! A aby alespoň dělali sw update tak ten systém oholí a je to skoro prakticky lehčí verze pure androidu. Zkrátka SE není schopen představit nic s čím by se jaksi vymanil s toho v čem se nachází! Nechci být spostej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deep  |  20. 07. 2011 20:52

Na se sluší říci jediné. Dobře jim tak! Představit mobil,který v době svého uvedení je zastaralý a pak ho ještě pro jistotu odložit a pak přijít s praskajícími kryty? Ptám se proč? a soustředit se pouze na Android? Já osobně to vidím jako další chybu! Jsou lidi,který netoužej po lesklé placce s dotykovým displayem,ale bohužel nemají moc ne výběr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  21. 07. 2011 06:19

Mě se 10Xmini pro líbí, ale začal jsem ho pozdě shánět, už není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bjudarij  |  20. 07. 2011 16:51

To že SE prodává málo mobilů není způsobeno tím, že by byl horší, než konkurence. O tom mimo jiné svědčí i Nokia, která nebýt N8, tak taky u zákazníků totálně propadá a den ode dne ztrácí přízeň. Je to o tom, že lidi dnes prahnou po něčem novém a HTC, APPLE apod. pro ně přinesly jisté oživení na trhu mobilních telefonů. Ericssoni a Nokie jsou tu už dlouho, tak chtějí vyzkoušet něco nového. To je jako s těmi displeji - kdo nemá novinku s dotykovou plochou, ten žije za opicemi. Lidi taky čím dál tím víc hledí na cenu (a tím i na postavení ve společnosti), takže co stojí pár šupů, od toho se drží dál a tak kupují Symbiany, Androidy, dotykovky honosící se vyšším označením atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shark1  |  20. 07. 2011 20:43

aha...slyseli jsem slova fundovaneho analytika...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  20. 07. 2011 16:07

Omg, bkf1 blije uz i tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  20. 07. 2011 16:19

Skoda ze diskuznici nemuzou svoje prizpevky smazat, jinak bych te pozadal, abys po sobe tento svuj exkrement uklidil, takhle to museji uklizet admini jak po psovi na chodniku/trave...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 07. 2011 16:33

To rozliseni nicemu nevadi,zadna aplikace s tim problem nema,opravdu ani jedina.
Problem SE je v dodavkach,predstavi zajimavy model a na trh prichazi pulrok az rok,mezitim telefon zestarne,takze se "SE" nemuze divit ze je slaby prodej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  20. 07. 2011 16:49

Jsem moc prepracovanej na to, abych (opet) reagoval na tu nenavist vuci Qualcommu, nestandardnimu displeji (kterej zadny problemy nedela), aktualizacim, ktery SE nyni bere vazne a uz jich nekolik probehlo atd. Tak jsem to shrnul do "strucne a jasne". Tady to mas tedy rozepsane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  20. 07. 2011 21:05

Ad Qualshmeid - "vykon" techto procesoru mluvi za vse, takze nevim, jak bys na to chtel reagovat.
Ad rozliseni - tvrzeni "zadna aplikace s tim problem nema,opravdu ani jedina" kolegy diskuznika uz samo o sobe zni podezrele... nerikam kdyby to bylo neco jako "vsechny aplikace, ktere jsem zkousel problem nemely".
Ad aktualizace - kdyby to s nimi bylo v poradku, tak asi tezko by SE ziskal takovou povest a neskoncil by v minusu, ktery samozrejme TED nevyresi tvoje "SE nyni bere vazne".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  20. 07. 2011 21:24

bkf1,.tento minimalni rozdil v rozliseni nema vubec na zadne aplikace vliv,jeste nikdo na forech ci internetu nemel dosnes diky tomuto rozliseni problem,to uz o necem svedci,takze je to akorat straseni,bud trousku soudny.Androidu vubec nenadrzuji,priorita je pro me Maemo ci MeeGo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  21. 07. 2011 09:52

Android ma obecne problem s aplikacemi, kdyz OS bezi na vetsim rozliseni nez je FWVGA ne WVGA jak bylo chybne uvedeno v clancich, ktere o tomto problemu pojednavaji. Takze mas pravdu ;o) V TOMTO pripade (tzn. co se tyce toho rozliseni) jsem se dostal do informacniho sumu :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DaNnilan  |  20. 07. 2011 22:17

Pro bkf.1: muzes mi prosimte rici kde beres to sve presvedceni ze procesory/GPU od Qualcommu nejsou výkonne? Takovy DHD je treba vykonejsi nez SGS 1 a o novem dvoujadru se neda rict jak je vykonne protoze jeste neexistuje telefon s dvoujadrem od Qualcommu ktery by mel stejne rozliseni jako napr. SGS 2 a proto to zatim nemuzeme porovnat. A kdyby si to nahodou nevedel tak vyssi rozliseni bere vice vykonu takze porovnani v tech benchmarcich- SGS2 vs Sensation je nesmysl. Ale pokud mas nejaky dukaz o tom ze Qualcomm nejak straci na konkurenci tak sem snim. Jinak neflamuj synku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  20. 07. 2011 22:37

To je marne, proste jak se nekde objevi clanek o necem co ma qualcomm nebo je to htc, tak tam prilitne bkf.1 a zacne to ze sebe sypat. Co na tom, ze prave treba DHD nebo i Desire 7 s 800 MHz zvladne naprosto vse a krasne plynule, protoze v benchmarku nedosahne urcitych bodu, tak je to nepouzitelnej procesor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  21. 07. 2011 10:08

Tak s tim, ze DHD (co to je za model Desire 7? Neznam Asi jsi myslel Desire Z, soude podle tech 800MHz...) zvlada, jak pises "naprosto vse a krasne plynule" s tebou nebude souhlasit nejeden majitel. Nicmene kdyz bude zvladat plynule, co TY spoustis, tak si predstav, jaka situace bude treba za pul roku/rok? Pak se poznaji rozdily vykonu, ktere jen potvrdi to, co "rekl" Smartbench 2011 uz mnohem drive. Samozrejme to nema vyznam pro lidi, kteri maji kazdy pulrok novy telefon, ale o tech ja se nebavim... pak je tu jeste moznost pretaktovani, ale to sem tahat taky nebudeme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  21. 07. 2011 09:39

DHD je vykonejsi nez SGS1? Srandista dne :D Hraci na forech ti povi, jak se jim skube to, co na SGS1 jede plynule. Fakt nevim, jak v tehle debate pokracovat. Pripadam si, jak kdybych se tady bavil s nekym, kdo je presvedceny o tom, ze Pentium 4 je stejne vykonne jako Core2Duo i kdyz jsou na stejne frekvenci Mno asi to uzavreme s tim, co bylo predmetem clanku... SE jednoznacne nenabidlo svetu to, co konkurence, tak se nemuze divit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asahi  |  21. 07. 2011 15:08

Tak jo, na hry urcite nebude tak dobrej jako treba SG2 nebo Atrix. Ale, kdyz pominu minimum her, ktere nejsou uplne plynule, kde jinde se projevuje trhani, v jakych aplikacich? A co treba zminit vydrz, ktera u Arcu pomerne slusne prevysuje asi vsechny ostatni androidy a je v zavesu za IP4? Tyhle mobily nejsou primarne urcene jako herni, to je treba Xperia Play a tam si muzes stezovat, osobne bych tam videl taky kvalitnejsi gpu, ale jako normalni mobil mi prijde Arc i Neo naprosto dostacujici, to same DHD, Z. Na DHD jsem vyzkousel asi dvacitku her, ktere me zaujaly a skubana nebyla zadna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  20. 07. 2011 16:00

SE odhledne Androidu, podle me dela DVE ZASADNI CHYBY:
1. AKTUALIZACE - clovek aby aktualizaci provadel tim, ze si koupi novej telefon.
2. ROZLISENI - co to proboha je za paskvil to 854 x 480 a jakej to ma vyznam kvuli zbytecnym 54 pixelum k*rvit kompatibilitu nekterych aplikaci/her???!!!
Hodilo by se treba uvest jeste treti chybu tzn. pouziti CPU/GPU od Qualshmejdu, ale to neni zas uplne zasadni vec pro lidi, protoze to spousta uzivatelu ani nepozna a mysli si, ze kdyz za rok spusti nejakou narocnou hru, ktera se trha, tak ze je to tim, ze technika obecne sla hodne kupredu a ze to tak je i u ostatnich firem, ktere pouzivaji jine procesory, coz je samozrejme nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  21. 07. 2011 00:32

1. Ano, u X8 a X10 mini/pro ano, ale jinak aktualizace ksou.
2. Větší část používá bohužel 800x480, ale 854x480 je 16:9. A těch pár pixelů navíc snad takový probloém není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 07. 2011 14:52

No, v Japonsku jsou zemětřesení dost časté. Určitě častěji než 5x do roka.
Ze Sony továren s Japonska jde víc výrobku a jsou na trhu a jsou dostupné. Třeba některé modely VAIO. Ale vyrábějí se tam i komponenty do LCD a ty jsou taky na trhu.
Ze začátku to šlo pochopit, že to nešťastné zemětřesení dost citelně poškodilo Japonskou ekonomiku a firem a výrobců bylo víc a ne jenom Sony Ericsson a Sony. A někteří se po čase vzpamatovali, jako Toyota a další. Japonci jsou prostě pilný a pracovitý národ.
Takže, furt brečet a svalovat vinu na zemětřesení mi tu silně zavání alibismem. Spíš než zemětřesení jsou na vině lidi. Špatné a slabé vedení, arogance. Ostatně to samé lze vidět i u SONY. Prostě stejný model.
Kde jsou ta silná slova, když šéf Sony Ericssonu prohlašoval do médií "Sony Ericsson se stane největším světovým výrobcem smartphonů s Androidem"... Taková arogance...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bořek  |  20. 07. 2011 13:24

Ale podle výsledků za poslední roky musí být v Japonsku zemětřesení nejméně pětkrát do roka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anawarr.cz  |  20. 07. 2011 12:58

SE je odepsaná firma. kdyby ji nezachránil android (kde lidi kupují všechno, nehledě na hw kvalitu), zkrachoval by SE už loni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Velky Marvin  |  20. 07. 2011 12:45

Nojono, nekomu staci udelat jeden poradnej a temer dokonalej telefon rocne a proda ho miliony mesicne, nekdo jinej, jako SE vyrabi obrazky a makety a neproda tuduz temer nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  20. 07. 2011 12:52

Mobily má podle mě dobrý, hlavní kámen úrazu je to neustálé odkládání. To se pak lidi raději podívají po něčem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 07. 2011 12:59

To nejni možná že tak skvělé telfony nejdou na byt já mýt taky aparát od nich a moc být spokojen bude to hyba v tabulka jinak tomu nerozuměla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 07. 2011 13:11

tohle chce kurz češtiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sos  |  20. 07. 2011 14:36

Jedinej dokonalej telefon je sluchátko Macha a Šebestový, na to nezapomeň!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor