Sony Ericsson T630 - první zkušenosti

Diskuze čtenářů k článku

Andy  |  20. 10. 2004 08:28

Nevíte někdo jak se dají uložit SMS na simku? Ať přijaté nebo odeslané. Žádnou takovou volbu jsem v menu telefonu nenašla.
Je sice fajn že jich tento telefon umí uložit celkem dost do paměti, ale na co mi to je když docela často prohazuju simky a všechny SMS z paměti se při vyndání simky automaticky vymažou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mamka  |  16. 12. 2003 17:41

Měla jsem T300 - ten mi ukradli, synek si koupil T610 - je to bomba telefon, ale T630 je fakt pro ženské oči lepší, takže - už si na něj začnu šetřit. Je prostě krásnej a umí spoustu věcí, které jsem v mobilu chtěla, i když je pravděpodobně nevyužiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Boris  |  16. 12. 2003 13:26

Chcel bych se zeptat ci se da dohrat do T610 ICQ nebo az do T630? Dekuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stasek  |  15. 12. 2003 13:29

Co klávesnice?

 

Je lepší než u 610?

 

Jak se na něm píší SMSky?

 

Díky.

 

STb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
http://www.radovan.aktualne.cz  |  15. 12. 2003 09:26

nevíte náhodou kolik bude stát

docela se mi líbí

http://www.radovan.aktualne.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  15. 12. 2003 15:28

Odhadovaná cena SE T630 při vstupu na český trh se pohybuje kolem 11 000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Uživatel63  |  15. 12. 2003 09:20

Bez hlasitého odposlechu ho nechci. Kvůli tomu, jsem si koupil S55 místo T610.

Polovodičová technologie jde rychle dopředu, velikost paměti je opravdu ošizená.

Stálé výhrady k ovládání, kapacitě pro zprávy, hesla atd... - to je všechno jenom marketingové svinstvo, technicky to nemá sebemenší opodstatnění. Mikroprocesor v mobilu je dostatečně výkonný, aby šlo dělat všechno, na co si vzpomenete (samozřejmě s daným hardware, který je ale teď už velice dobrý). Dám příklad - představte si, že byste si mohli vybrat ze dvou PC, jedno by umělo pracovat s textem, ale jako zvuk by neumělo vydat nic než pištění, druhé by hrálo jak filharmonie, ale text by šel psát jen v Notepadu... Nepředstavitelné? Takhle nás ale šidí výrobci mobilů. I ten nejjednodušší lowend by dnes mohl mít funkce, které jsou doménou mobilů mnohonásobně dražších.

Chcete příklad? Třeba každý mobil by mohl mít velice snadno bezpečnostní úrovně pro různé uživatele - sedmiletý školáček, který jde sám do houslí, studentka - šestnáctka s hlavou plnou kdovíčeho, babička, která moc nevidí a občas něco poplete, manželka a VY, pán tvorstva sám osobně jako administrátor... Aspoň třeba úrovně Baby (volá na předvolená čísla, SMSkuje), User (může číslo zadat a schovat - ale ne smazat) a Admin (může vše). A nebo úplně jinak - software je nesmírně flexibilní...

Přesné nastavení času. Přesné zobrazení kreditu či stavu účtu. Statistika volání a SMS (kolik mi zbývá volných při daném způsobu tarifikace u mého operátora?). Budík, který budí každý den jinak. Serepetičky jako různé způsoby vibrace, zvonění, blikání, zobrazení na displeji. Synchronizace nejen s děravým Wotloukem, ale i s jinými mailovači. Uživatelská tvorba ovládání - každý podle svého gusta, snadné přepínání mezi továrním nastavením a vámi přizpůsobeným. A milión dalších věci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac  |  20. 12. 2003 20:08

Mno jo, ale segmentace trhu prostě být musí.
On ten Mercedes asi nebude mít o tolik vyšší výrobní cenu jako Škodovka, protože ho beztak montují všude jinde, jen punc má z Německa. Intel dřív taky schválně odpaloval koprocesory u levnějších i386 a stejně tak to je s mobilama. On by tržní systém moc dobře nefungoval, kdyby bylo všechno nej a měli to všichni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honna  |  14. 12. 2003 22:09

...pač je fakt úžasnej :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t-rotl  |  14. 12. 2003 19:47

Podivejte na to "policko" dole. Co v nem bude asi napsano?? Ze by T-Mobile???  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 20:06

Všiml jsem si ho už dříve, ale tohle mě nenapadlo.
Je možné, že operátor, který bude telefon prodávat si tam bude moct umístit svoje logo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  14. 12. 2003 19:47

Po nahrání hry V-rally2 do mojí T610, a následném spuštění na mě vybafne telefon hlášku: "Game has expired" ..... z čehož chápu že vypršel čas/doba povolení? Stalo se to ještě někomu? Telefoun jsem zkoušel i restartovat a mam software R3C002 .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  14. 12. 2003 19:49

Nemáte někdo tu hru staženou ještě před vypršením "lhůty platnosti"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 19:54

Zkuste nastavit datum v telefonu na 3.11.2003 a zapnout hru. Pokud bude fungovat, tak ji vypněte a datum nastavte zpět na aktuální.
Potom už ba hra měla běhat normálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  14. 12. 2003 19:59

Vida, máte pravdu. Díky moc. Jak jednoduché milý Watsone ........  ještě jednou díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 20:03

Není za co. Přece si tuto informaci nenechám pro sebe, obzvlášť když jsem ji také našel na internetu.
Jsem rád, že se problm vyřešil a hra funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mariuss  |  16. 12. 2003 22:08

A jak je to s poctem trati a aut?Ja tam mam jen tri trate a dve auta a pak uz mi to pise, ze si mam dalsi stahnout z webu SE...:( Myslel jsem,ze dalsi vyhraju a ono nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viktor99  |  26. 12. 2003 14:19

Nechcete tu hru nekam nahodit? Na tom odkazu jiz nic neni a auticka v mobilu by potesily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edxa.max  |  14. 12. 2003 17:45

Chtěl bych se zeptat kdy bude na vvašem webu uvedena recenze tohoto telefonu přibližně???? Jeden příspěvek říká že v telefonu je zabudován fotoaparát s rozlišením 640x480 můžete to  vyvrátit nebo potvrdit. Díky za odpověď.eda.max

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:59

Kdy bude recenze, to vám bohužel nepovím, protože já to nevím. Možná Marek Lutonský má víc informací a ví jak to bude, ale myslím si, že kvůli konkurenci to nepoví.
Já předpokládám, že recenze by se měla objevit začátkem příštího roku. Během prvních měsíců. V té době by se měl T630 dostat na čský trh. Přesný termín vydání recenze není možné upřesnit.

Jestli foťák fotí v rozlišení 640x480 vám zatím nepotvrdím, ale tuto informaci zjišťuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sat  |  14. 12. 2003 09:58

Kde jste vzali tu cenu? Vy podporujete šedý dovozce? Za tu cenu ho oficiálně u nás neseženete!!!! Co kdyby jste zvedli telefon a zeptali se u oficiálního dovozce na cenu?!?!?! Alespoň byste nepsali takový bláboly. Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:35

Cena je orientační a průměrná. Nebral jsem v úvahu žádný konkrétní obchod. Podíval jsem se po cenách na internetu a v obchodech v Praze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daf  |  14. 12. 2003 08:39

Poradil by jste mi někdo,jak stáhnout tuto hru,zkoušel jsem odkaz v článku,ale neumím moc anglicky a není mi jasné jak ji dostat do Erika.Dík Daf

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
7. z 9  |  14. 12. 2003 10:49

Na to neni nutne rozumet anglicky. V clanku je link zvyrazneny. Nicmene mne nefunguje vypada to, ze server ma problemy :)

http://t610games.topcities.com/games/V-Rally%202.zip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ghost  |  14. 12. 2003 12:52

Stáhneš ten ZIP, rozbalíš, vevnitř jsou 4 soubory .MPN. Postupně je všechny odešleš do mobilu, u prvních třech se nic nestane, po čtvrtém souboru telefon chvíli něco dělá a pak ti uloží V-Rally do seznamu her.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer wolverine  |  13. 12. 2003 23:52

Jo a kdyby v příštím modelu byl simulátor gripenu tak bych se nezlobil  (Když v 630 jsou ty autíčka!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tank destroyer wolverine  |  13. 12. 2003 23:47

No to by byla taky škoda kdyby 610 zmizla z trhu tak brzo než si ji stačím koupit . Strašně rád bych ten telefon vyzkoušel když je tady tak silně propagován ... 630 mi připadá jako dokonalej lady phone.Určitě se snad objeví i jiné barvy než tahle perleťová co z tohoto founu dělá telefon pro manažerky ?! Škoda že nemá blesk. A co se týče paměťových karet myslím že záhy se dočkáme i T-660,jež bude konkurencí tomu nástupci "6310" a která bude jak známo paměťovou kartou disponovat. Pak budou oba t-610 i 630 stát ještě míň. A že by SE podobný telefon v blízké době nevrhl na trh by bylo přinejmenším nestrategické :) Už proto že by asi stál zase míň než finský konkurent né?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:31

Nebojte, T610 z trhu rozhodně nezmizí. Jen si myslím, že se přestane vyrábět, protože mi nepřijde pravděpodobné, že by SE vyráběl telefon, který by konkuroval novince.
Ale je docela dost dobře možné, že se pletu. Je to jen můj odhad.

Zatím jsem nezaslechl nic o tom, že by se T630 měl vyrábět i v jiné barvě. Na trzích, ne kterých se prodává je pouze v téhle. Ale je možné, že nás SE ještě překvapí. Taková perleťová černá by nebyla špatná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edxa.max  |  14. 12. 2003 17:41

Cus tak ty si myslíš že bude záhy předtaven svcětu i model T 660 který bude konkurovat Nokii 6320 kdy by se měl ten mnový model T 660 podletebe objevit???? Cena bude podobná cca 11 000 kč???? Byl bych rád kdyby si mi odpovědšl na e-mail eda.max@seznam.cz. Předem díky za odpověď.eda.max.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef Burda  |  15. 12. 2003 01:07

Co se tyka blesku, tak ten se da prikoupit... myslim ze se jmenuje MPF-10 s cenou kolem 1kKc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 12. 2003 19:29

Asi by me nejvic lakala ta aplikace My friends (icq). Zkousel jsem sice cmessengera, ale mam s nim spis spatne zkusenosti :(
Aktivni display...no proc ne, ale i ten na T610 se mi zda nadhernej (i kdyz takovej Samsung, mnam )
Fotak...proc SE nedela stejny foun i bez toho "fotaku", stejne to je nepouzitelna hracka, ktera je jen pro zvyseni ceny a asi i hmotnosti.
Jinak design se mi vic libi na T610 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanley  |  13. 12. 2003 21:00

"Foťák" je prostě jen další krok ve vývoji. Před ním to byl třeba diktafon, ale protože to nebyla funkce masově podporovaná reklamou, tak si toho dost lidí ani nevšimlo. Myslím, že v našich zeměpisných šířkách ještě nejsou mobily s opravdovými fotoaparáty, jde zatím spíše o obrazový zápisník a z tohohle pohledu dává tato funkce v mobilních telefonech smysl. A s tou cenou a hmotností to nebude až tak tragický.

Stanley

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  13. 12. 2003 21:36

Diktafon s maximální dobou záznamu několik minut není diktafon. To by musel podporovat záznam zvuku na paměťovou kartu a podle její kapacity umožnit několikahodinovou nahrávku.  Jinak naprostý souhlas. Ale stejně by neuškodilo více modelů než 3xx a 6xx. Třeba jako Siemens, ten má A, C, S a občas nějaké to M. Vychází tak zákazníkům více vstříc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jas  |  15. 12. 2003 11:18

tiez by ma zaujimalo ci sa ta aplikacia My Friands neda dako spiatocne dohrat na T610. je to urcite lepsie riesenie ako ten cmessager.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  15. 12. 2003 15:25

Hmmm, tak to nevím, ale myslím si, že dohrát to asi nepůjde, uvidíme.
Ale napadá mě, že by třeba mohl jít firmware T630 nahrát do T610. To by nebylo špatný.
I když možná bude problém s displejem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Svoboda  |  13. 12. 2003 15:45

Dříve se říkalo, že tam nebude... Tak jak to nakonec dopadlo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 12. 2003 17:27

Na obrázku Bluetooth je

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ceribo  |  13. 12. 2003 19:29

Vždyť je to to samý jako 610 takže BT má, ne 

Jinak kdyby SE akorát udělal třeba něco jako 620, to samý jako 610 + aktivní displej, My friends, 9MB paměť. Tak by něco takovýho spolu s 630 nakoplo výdělky SE dvakrát tolik.

P.s. a nevím proč by měla po nástupu 630 skončit 610.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:25

T610 po nástupu T630 neskončí, bude se prodávat dál. Soudím ale, že se přestane vyrábět. Těžko bude SE vyrábět oba modely najednou když si konkurují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anndy  |  14. 12. 2003 21:07

No preco nie? Ved by to nebolo prvy krat v ich historii... :D vid t39m a t68m t68i....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 22:26

T68m byla bomba díky barevnému displeji, a tak ji T39m mohla jen těžko konkurovat.
T68i byl Sony Ericsson a T68m Ericsson, takže taky jiná situace.
T610 a T630 jsou ale v podstatě stejné modely, až na pár drobností. Jsou to přímí konkurenti a nezdá se mi, že by se měli vyrábět oba současně.
Možná se pletu, uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lead  |  13. 12. 2003 19:21

To sa hovorilo o T620, nie o T630.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:23

Sony Ericsson T630 zvládá Bluetooth.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada  |  13. 12. 2003 12:15

Nevím jak ostatní ale podle mě je to ten samej telefon jako T610 akorát má lepší displej a možná foťák ale to pochybuju. Skvělej telefoun se super funkcema ale kazej to malou pamětí mělo by to mít aspoň 5 mega nebo víc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 12. 2003 11:23

Zajímalo by mne:
- jestli T630 má už více paměti než pouhých 2MB (což je hodně málo)
- jestli integrovaný foťák je stejně mizerný a se stejně mizerným rozlišením jako v T610
- jestli už má konečně hlasité handsfree

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Benicio  |  13. 12. 2003 11:54

Dle toho co bylo napsano drive tak je bohuzel odpoved na vseche NE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  13. 12. 2003 11:59

a ještě mne zajímá jestli:

- už lze do paměti kódů uložit více než 10 hesel (to je zoufale málo, chtělo by to aspoň 20-30)
- jestli lze nastavit časové profily
- jestli dokáže seřadit položky v tel. seznamu správně podle české abecedy
- v telefonním seznamu potřebuji v kontaktech tyto informace: tel. číslo 1, tel. číslo 2, fyzická adresa - v jednotlivých položkách (ulice, č.p. město, PSČ,), email, ICQ a samozřejmě titul, jméno, příjmení a přezdívku - čili celkem 12 položek - s možností seřazování podle kterékoliv z ní (nejlépe i vyhledáváním) - umí toto T630?
- nevím jak je to u T610 - ale je možné při aktuálním používání GPRS (MMS, email, wap, IRC či ICQ v JAVě) zobrazit stav přenesených dat a aktuální zaplacenou cenu za ně (pokud není používán paušál)?
- jestli byly odstraněny další chyby a nedostatky popisované v recenzích a v různých fórech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  13. 12. 2003 14:19

Na zodpovězení vašich otázek je ještě brzo. Odpovědi budou známy až při první recenzi T630 a poté při delších zkušenostech.
Vaše otázky jsou moc konkrétní a já osobně na ně teď nedokážu odpovědět. Ještě jsem něměl T630 v ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rossi  |  13. 12. 2003 18:01

A kdy se dočkáme první recenze SE T630?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:17

To je ve hvězdách
Až se dostane do redakce. Kdy to bude, to já nevím, budete se muset zeptat někoho jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V7s  |  15. 12. 2003 10:05

Koukám, že se ti víc hodí spíš nějaký SmartPhone nebo komunikátor, než klasickej mobil. PDA mají obecně lepší PIM aplikace a je tam mnohem víc položek na údaje, než v mobilech. Navíc jseš limitován jen prakticky velikostí paměťové karty. Být tebou, tak počkám na HandSpring Treo 600.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  16. 12. 2003 00:16

proč SmartPhone (těžké, velké a drahé) - vždyť krom mnou uvedených funkcí má T610 všechno - nevím proč by i v telefonu nemohlo být třeba 15 položek na údaje v tel. seznamu - kdybych tam měl třeba jméno, příjmení,  3 telefony, email, ICQ, fyzickou adresu, přezdívku atd. tak by mě velikost jednoho záznamu (jedné adresy v tel. seznamu) vyšla na nějakých 416B (bytů) - pro 300 položek (to je pro mne a asi pro 95% lidí dostatečné) by to dělalo dohromady 122kB - a my dnes přece máme v mobilech paměti v řádu megabytů ! Kdybych ke každé adrese ještě přidal fotku cca 2kB - tak by to bylo pro 300 adres něco přes 700kB - to by snad pro dnešní špičkové teelefony mělo bý taky únosné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  13. 12. 2003 14:17

T630 má MB paměti stejně jako T610
Integrovaný foťák má stejné rozslišení jako ten v T610
O hlasitém handsfree jsem neslyšel, a tak předpokládám, že ho nemá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T630  |  14. 12. 2003 05:51

SE T630 jsem si dovezl z dovolené asi před 14dny a můžu říct,že
1,displej je opravdu mnohem lepší(líp čitelnější a barvy jsou věrnější)
2,foto je stejně mizerné,leč v lepším rozlišení 640x480
3,pamět je (bohužel) stále jen 2Mb
4,nemám ho stále tak ,,upatlaný,,jako T610

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  14. 12. 2003 17:19

Foťák opravdu fotí v rozlišení 648x480?
Jestli ano, tak je to nová informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T630  |  15. 12. 2003 00:00

Opravdu má rozlišení 640x480 je na výběr ze třech variant,large(288x352),small(120x160) a extended což je 640x480.Jsem s ním spokojený,ale nemůžu spoustu věcí asi posoudit,protože mám jeden s prvních sw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  15. 12. 2003 15:15

Super, děkuju moc za novou informaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Kulda  |  16. 12. 2003 10:28

Právě jsem se dočetl, že ten fotoaparát u T630 je stejný jako u T610, ale rozlišení VGA se dosahuje SW interpolací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  15. 12. 2003 15:43

Ja uz ho mam asi dva roky, na Vodnanske je ve vyprodeji za 100 Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mata 3  |  05. 01. 2004 19:28

Muzu vedet kde ste ho koupil a hlavne kolik stál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikuláš :-)))  |  13. 12. 2003 11:14

Jediný co mě na něm láká je lepší displej a možná hezčí desing

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 12. 2003 14:01

Jakypak hezky design, vzdyt vsechny posledni modely jsou tvaru cihly nebo krabice ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tuxxxer  |  13. 12. 2003 14:56

To neni zadna cihla ty nokiodni maniaku, ale designovy skvost. Neni to telefon pro nejakeho pubertaka, ale pro toho, kdo dokaze ocenit nadhernou praci, kterou japoncici odvedli. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  13. 12. 2003 15:04

Pánové, doufám, že tu nerozvedete flamewar SE vs. Nokia, jen kvůli tomu, že jednomu z vás se T630 líbí, druhému ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  15. 12. 2003 15:42

A v cem je designovy skvost? Diky te odporne klavesnici?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  13. 12. 2003 19:45

Nedas si pokoj, ze? A porad ta stejna chyba ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor