Přidám svůj názor na tuto nešťastnou situaci. Mnozí z Vás mluví o podnikatelském riziku - ano prodávat "šedé " telefony tak jdu do předem známého rizika že na ně musím zařídit servis z vlastní kapsy, nicméně zisk na těch šedých telefonech by to vynahrazoval. Já jsem se rozhodl prodávat jen CZ distribuci, tedy zisk na telefonech tak 7% ale alespoň jistota , že oprava bude hrazena výrobcem. Po tomhle krachu je výsledek stejný pro mě i pro ty co prodávali šedé telefony. Od ledna tohoto roku jsem už Siemensy vůbec nenabízel, nicméně k dnešnímu dni mám v záruce u lidí 270 telefonů v ceně 800 000. Takový majetek ani moje firma nemá, takže abych tzv.uspokojil klienty , musel bych asi prodat byt. Co byste dělali na mém místě Vy ? Pro mě je bohužel bližší košile než kabát, tedy nezbývá než ty reklamace neuznávat. Já to totiž vidím takto: příjde klient s totálně ojetou CF 62 kterou koupil před 2 rokama, telefon celou dobu používal, ví že ten jeho vrak má v tu chvíli tržní cenu ( bazarový výkup ) cca 300 Kč ale on si mazaně příjde s jako závadou pro 4 000. Pokud mu tu reklamaci příjmu, příjdu o 4 000 i když můj zisk na tom telefonu byl tak max. 300, když mi jí zamítnu, příjde on o telefon který má cenu v současnosti 300,-. Vždyť ten telefon v průběhu doby spotřebovával, ne ? Převedu to na jinou věc, když mi ukradnou ze sklepa 2 roky staré kolo za původně 10 000, dá mi pojišťovna max. 6 000, zohlední amortizaci či současnou cenu a platí to i v jiných případech. Ještě jsem neslyšel že by někdo vyreklamoval auto co koupil za 500 000 a chtěl by po 2 letech provozu a po 150 000 kilometrech na prodejci 500 000 a že by uspěl. Nechápu proč např. u telefonu je tomu jinak, pokud někdo zná odpověď rád si jí přečtu.