Jako jediný pozorovatel telefonních budek v ČR jsem podal podnět na SOS, že Telecom zkrátil délku jednoho impulsu. Dokonce jsem o tom informoval začátkem ledna v diskuzních příspěvcích a divím se redaktorům, že tuto informaci zveřejnili až po tiskové zprávě SOS.
Začátkem ledna jsem se obrátil na SOS, aby podala stížnost na Telecom, že sice došlo ke zvýšení sazby DPH, ale Telecom zapoměl informovat zákazníky v telef. budkách o změně délky impulsu. Telecom jednal tedy podvodně a klamavě informoval zákazníky o délce impulsu.
Jinak měním svůj názor a přikláním se k názoru pana M. Mlynáře o změnu " univerzální služby ". Jsem pro, aby i obce a firmy zřizovali telefonní budky a zavedli popřípadě jiný způsob tarifikace hovorů než Český Telecom. I monopol na telefonní budky by měl podle mne skončit.