Stovky firem přešly na Oskara

Diskuze čtenářů k článku

Limit  |  04. 11. 2002 07:45

Mě teda Oskarova reklama přijde z mobilních určitě nejlepší (třeba borec s Oskarbroukem), na rozdil od nepravdivejch spotu Tebila (ten s tou nevěrou, ha, ha,  a kde je ten signál? manželka  by mě mohla podvádět, jak se ji zlíbí) a  bezduchejch spotu Erra

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ombre  |  03. 11. 2002 18:15

Mam Oskara vzhledem k nejnizsim cenam na trhu,celkem jsem spokojen ,ale byl jsem sokovan,kdyz jsem byl cca 3 krat v Beskydech na vic jak 1 den a nemel jsem sanci,to me teda dost rozhodilo.Byly to Velke Karlovice a okoli na tuto oblast Beskyd se Oskar totalne vybodnul.Kdyz obcas zhlednu jejich dokola se opakujici reklamu,tak rostu.Kdyby ty prachy radeji investovali do BTS a ne do medialnich agentur.

Ombre

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojtisek  |  04. 11. 2002 02:04

Mno , mimochodem oskarovska reklama nejak ztraci na vtipu. Potom co predvedli 1. a 2. rok se ted moc nevytahli, akce jako vyhrajte milion a oskarneval bezi ale chybi neco originalniho misto tech priblbejch reklam v televizi co ted davaj. Ale nemysli ze je to ztrata penez, spis se ted zamerujou na ty hospodsky skupinky co se nechteji stydet za sveho operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
driver  |  01. 11. 2002 14:04

Neví nekdo jestli bude teda od 4. listopadu ta nova oskarta???? Jednou mi na oskarlince rekli ze ANO, podruhy, ze nemaji oficialni informace.. LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  01. 11. 2002 12:44

Přešli jsme z ET na Oskara.

Moje zkušenost je následující:

                                           ET                                                                 OSKAR

      účet                       12 000                                                                  7 000

pokrytí indoor             90%                                                                       80%

pokrytí outdoor           95%                                                                       90%

spolehlivost                 95%                                                                      95%

Jinak si myslím, že Eurotel má naprosto dokonalou image.

Je taky jasný že to není zadarmo. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  01. 11. 2002 10:57

Docela mě překvapuje, že s T-mobilem a jeho signálem nemáte problémy. Mě v Praze (!) vypadává dost často (a baterkou to fakt není) Včera třeba při dost důležitém hovoru na Strakonické mezi Chuchlí a Barrandovským mostem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  01. 11. 2002 08:35

V naší firmě toto přísloví Oskar velmi přesvědčivě demonstroval - nedostupnost při plném signálu , problémy s mezinárodnímy hovory , sečteno a podtrženo , po přechodu na TM odpadl jeden velký problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robin  |  31. 10. 2002 13:51

Koho z vás by to zajímalo, nechť mi napíše na mail a já mu pošlu ceník. Můžu vám zařídit volání již od 1,50 Kč / min při paušálu za 215 Kc / měsíčně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  01. 11. 2002 00:10

Hehe, jsi fakt zabavny, zarid si zivnost a delej 4. operatora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr J.  |  31. 10. 2002 13:21

No, předminulý týden jsme u nás měli technika z Canonu (opravoval kopírky) a ten z přechodu na Oskar moc nadšen nebyl, říkal, že s tím měli samé problémy a že teď má v telefonu Go kartu )aby se vůbec někam dovolal), protože jejich GSM brány nefungovali takže sice přešli, ale nadšení u zaměstnanců kteří ty mobily použivají intenzivně a potřebují je k práci nevzbudili (soudě z jeho slov).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokyn  |  30. 10. 2002 15:34

Společnosti mají OSKARA, ale aspoň ušetří. To pokrytí je nic moc. Což se divím, že i Praha je na tom někde tak špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwertz  |  30. 10. 2002 13:27

A na Oskara přešel taky Člověk v tísni, a to je co říctMám dojem, že jim to spolu docela klape- Oskavalír

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cherry  |  30. 10. 2002 14:50

No jo, ty školy se mi od Oskara taky moc líbily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 10. 2002 10:05

Když se dovolají proč ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  30. 10. 2002 10:58

přesně tak... někteří už teď litují.... znám 3 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NN  |  30. 10. 2002 13:07

A já zase znám dědu vševěda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 10. 2002 08:32

Oskar, ten je jenom pro socky, a jim odpovídající firmy. CONTACTEL -hahaha!!! do roka a do dne již tady nebude (vzpomeňte si). A jak říká klasik: Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné (a nefunkční) věci!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
axz  |  30. 10. 2002 08:42

Pane chytrý, kdopak vám platí telefon? Maminka nebo tatínek?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 10. 2002 08:50

No, mobil si platím sám, ale to není podstatné. Na co je mně volání za polovic, když si můžu zavolat jenom z okna??????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veka  |  30. 10. 2002 10:21

No nevim jak ty, ale ja volam z okna zadara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr druhý  |  30. 10. 2002 08:57

řekl bych, že dědeček s babičkou objetují celý svůj důchod na jeho GO kartu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oskar20  |  30. 10. 2002 09:12

Debil zůstane debilem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladin  |  30. 10. 2002 10:20

tak jsem asi socka, platit za nefunkční věci jsem nechtěl, tak jsem přešel z goučka na Oskartu a jsem maximálně spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.Sluka  |  30. 10. 2002 14:19

Ládine, Oskar je jednou profilovaný jenom pro socky a basta! Jednou ve velmi slabé chvilce jsem uvažoval, že bych k němu přešel (omlouvá mně, že to bylo po propařené noci), ale pak jsem si uvědomil jak by se mně všichni kamarádi u piva smáli.... Nejsem přece adolescentní obeďárovaný puboš... Mám tedy operátora, který si můžu dovolit, a za kterého se nemusím stydět!!!

 

 

i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  30. 10. 2002 14:39


Tak to je dost dobré. Je vidět, na jaké intelektuální a lidské úrovni se pohybujete. Puboš už nejste možná podle data narození, ale intelektově jste tomuto období ještě dost vzdálen, možná časem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  30. 10. 2002 14:47

Tak mam pocit , že lidé u nás se dělí na dvě skupiny: 1) Socky tj. ti kteří chtějí na volání ušetřit

2) Hlupáky (Chtěl jsem použít ostřejší výraz ale nevim, jestli by to prošlo), kteří zaplatí svému operátorovi cokoliv, jen aby se jim v hospodě nesmáli.

 

No nevim, ale já budu přeci jen radši patřit do první skupiny.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TopGum  |  30. 10. 2002 17:03

Pokud se ti kamaradi smejou kuli mobilu - zkus zmenit kamarady. Existujou i jiny hodnoty BTW nikdy jsem neveril ze existujou (teda krome reklam) lidi pro ktery je "styl" dulezitejsi nez uzitna hodnota - koukam ze se obcas nekdo takovej vyskytne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  31. 10. 2002 10:55

Tope, to by ses divil. Manzelka tuhle delala sociologicky vyzkum a naprosta vetsina respondentu se silene necha ovlivnit okolim, co jim kdo rekne, co si kdo mysli. Takze ackoliv budou presvedceni, ze delaji blbost, tak ji udelaji, kdyz to okoli od nich ocekava

PS: Pro ten kabel se asi nestavim, protoze jsem totalne out of time...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TopGum  |  31. 10. 2002 12:55

Hmm, tak to je dost smutny, ale vlastne je to logicky - kdyz se clovek podiva na cokoli do ceho ma moznost mluvit vetsi mnozstvi lidi (volby a tak Ale vetsinou se alespon snazej si k tomu najit nejakej racionalni duvod, ne kazdej je tak uprimnej jako puvodni pisatel )) Jinak receno nedokazu si predstavit ze bych si sel na zaklade reklamy koupit praci prasek a este se v hospode chlubil ze je nejlepsi, protoze to rikali v televizi. A uz vubec si nedovedu predstavit ze bych tam sedel s lidma ktery by souhlasne pokyvovali ze maj ten samej prasek z toho samyho duvodu... To bysme museli bejt vsichni po nejakym poradny brain-washingu )

BTW kabel tu mam furt (az budes in-time:), to icko za to docela stoji

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  30. 10. 2002 19:25

Opravdu intelektualni zumpa....lituji takove lidi........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
socka  |  31. 10. 2002 10:11

Docela by mě zajímalo, od jaký firmy máš teplákovou soupravu a tenisky, ve kterejch chodíš za kámošema do hospody. A ty zlatý řetězy nosíš i přes den? Asi jo. Kdyby Tě náhodou kámoši potkali na ulici v džínách a tričku, asi by se Ti taky smáli. Tak je tam v hospodě všechny pozdravuj, musej bejt moc príma, rád bych tam za váma někdy zašel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ziki  |  31. 10. 2002 22:50

Tak bych řekl, žes to teda nějak nepochopil. Prostě za kvalitu se platí. Tak to vždycky bylo, je a bude! Prostě když nějaký socce stačej hadry vod rákosníků tak je to jeho problém, ale když chci pořádnej vohoz tak jdu do značkovýho krámu a zaplatím x-krát tolik za x-krát kvalitnější zboží. Nejen že budu in , ale taky mám jistotu, že se na mě ty hadry nerozpadnou. A je to platí pro teplákový soupravy, operátory, tenisky a vůbec všechno další. It's easy!!!

PS: Co máš proti hospodám a zlatu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Bažant  |  01. 11. 2002 11:06

...jak by se mně všichni kamarádi u piva smáli...

Trochu nechápu tuto argumentaci. Proč by se měli smát? Protože bys platil (možná, pokud bys zvolil vhodný tarif) míň za to samé?

...za kterého se nemusím stydět!!!

Tak proč jsi ho nejmenoval?  

Pokud je pro Tebe kritériem to, co o Tobě řeknou kamarádi u piva, pak tedy nevím, jestli je to až tak úplně normální. Má jít snad o Tvé peníze a Tou spokojenost. Nebo Ti platí telefon kamarádi? 

Pokud se Ti budou u piva smát jen kvůli tomu, že používáš jiného operátora než oni, dovoluji si pochybovat o duševním zdraví těchto lidí.

Zdářec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big King  |  02. 11. 2002 12:28

Co mi nadáváš??? Já se za ti mý beďáry nestydím Co??? Jestli chceš do dršky tak mi odepiš!

Celá naša třída na učňáku má OSKARA, tak POZOR!! OSKAR je nejlepší!! Všeci ostatní kradou a lžou! Měli by je zavřít do vězení až sčernají - sou to komunisti!!

Gdo má Oskar může ušetřit za volání tisíce! Nebo i mnohem víc!! Hůlavně vi známí firmi - poďte všickni k nám! Ušetříte MILIÓÓÓÓÓNY!!!! A lidi nebudou proti ¨vám demonstrovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  04. 11. 2002 17:00

Ten učňák je trochu vidět. Vyjadřovací schopnosti a pravopis trochu pokulhávájí...

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 10. 2002 16:29

Nevím co proti němu máte - jako firma ho používáme necelý rok a proti Telekomunistům nám šetří tisíce měsíčně. Každá telekomunikační firma vstupující na nějaký trh je zákonitě nějakou dobu ztrátová, s výjimkou monopolu (ze kterého dodnes těží eurotel) a podvodníků. Je celkem pravděpodobné, že lokální firmy jako Contactel (Oskar, Eurotel....) časem odkoupí nějaký nadnárodní řetězec - to je věc v tomto byznysu zcela běžná, a mnohem častější než Vámi předvídaný krach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petra  |  01. 11. 2002 11:05

Mám 2 vysoké školy a(medicínua chemii), rozhodně si nepřipadám jako "socka",každý si může zvolit co se mu líbí a nemusí urážet ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Švejk  |  30. 10. 2002 00:38

1. Signál mám doma, v práci a na chalupě plný. Všude jinde v   pohodě, nebo v normě. Najdou se i místa, kde není signál good, ale to mají i ostatní operátoři.

2. Signál je stabilní, tedy nepřerušujou se mi hovory. Nepamatuji si, že bych nedokončil sám hovor.

3. Od chvíle, kdy Oskar zastavil info SMS z webů (Mr. X, SuperSMS), SMSky chodí, jako hodinky. Přiznám se, že jsem tyto služby také využíval, ale je asi pravdou, že síť byla opravdu přetížená.

4. GPRS je rovněž v pohodě i obsahově. Mohl by být rychlejší, ale stačí to. Jen mě překvapilo, že venku mimo Prahu některé BTS GPRS nepodporují.

5. A služby Flexilimit, oznamování o volajícím ( i s tel. číslem) ve chvíli, kdy je vypnutý mobil a dotyčný nezanechá zprávu, hlas. schránka grátis, nebo okamžitá kontrola účtu, jsou velmi dobré a některé z nich zatím ojedinělé.  

6. Banking a InfoSMS jsou užitečné služby, které hojně využívám. Oskarkompas je výborná věc.

Myslím, že Oskar dohnal konkurenci a nedivím se, že láká fa. Nepouštějte se prosím do mě, jsem jen spokojený s Oskarem, ale nejsem fanatik. Nepatřím mezi ty, kteří hájí svého operátora bez soudnosti. Oskar má například velkou mezeru, ohledně infolinky. Operátoři vědí prd, pozná se to tak, že pokud vyrukujete s něčím složitějším, hned vám utnou hovor. Jsou málo školení a kontrola supervizorů je nedostatečná. Vše co čtou z intranetu je pro ně nepochopitelné. Jsou výjimky, kdy narazíte na operátora, nebo operátorku, kteří nežvatlaj blbosti, ale je to vzácná chvíle.  Stejně si dovolím napsat, že se Oskar už nemusí stydět, prostě roste do krásy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mio  |  30. 10. 2002 06:35

k bodu 3.

Já používám přesměrování z mejlu na mobilní mejl a už jsou to tak 3 týdny, kdy se mi to už nepřesměrovává. Upozornil mě na to kolega v práci. Nevím jestli jste si toho někdo všimli, nebo jestli je to jev jen oblastní, ale jestli tohle oskar škrtl, tak to mi připadá, že se vracíme do mobilního pravěku.

Jistě někdo namítne (stejně jako u MrX)že op z toho nic nemá, ale kurňa na co to teda je. Navíc já na některé mejly přímo odpovídám, takže se mi zrovna nezdá, že by na tom op nějak tratil (net mám jen v práci).

Mobilní e-mail mi bude k shitu, když ho nebudu moct využívat jak potřebuji.Používat mobilní e-mail pouze z mobilu na mobil, to mi přijde nepraktické. To už je lepší poslat sms.

Oskare polepši se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  30. 10. 2002 06:59

Presmerovani na mobilni mail funguje, tedy alespon me a to bez problemu. Kdyztak kontaktuj infolinku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  30. 10. 2002 07:54

Upozorneni treba ze seznamu mi chodi jak kdy. A uz delsi dobu. Na eurotel to chodilo taky nespolehlive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  30. 10. 2002 07:54

Me taky jede OK. Pokud to mas dlouhodobe spatne (a neni to treba poskytovatelem freemailu ) callni na infolajnu at ti zkontroluji nastaveni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fandy  |  30. 10. 2002 08:14

Ja pouzivam post.cz a vse v poho. Jednou to tam ale prekopavali, pak to nefungovalo a bylo nutne vse znovu nastavit. Myslim, ze operatorem to neni.

Nepredelavali nahodou stranky kde mate svou schranku? Troufl bych si rict, ze tak na 75% to bude prave tim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bh5  |  30. 10. 2002 09:29

A není tzo spíše poštovním serverem. Asi před dvěma lety jsem si testoval přeposílání upozornění na mejl z freemejlových serverů a je fakt, že stejná SMS došla u každého f-serverů hodně odlišně - nejrychleji seznam, pak centrum a za den i atlas. Vše šlo na jeden mobil - tenkrát Paegas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N6150 :)  |  30. 10. 2002 12:17

Nemas e-mail na atlasu? Ten zrusil vsechny filtry, taky mi zadne hlasky nechodily, nez jsem na to prisel....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  30. 10. 2002 21:13

Musím potvrdit to co ostatní, mě to přeposílání mailů chodí také v pohodě (dneska jich bylo víc než dost).  Takže bych asi překontroloval nastavení filtrů na poštovním serveru a když je tam vše OK tak pak bych kontaktoval infolinku Oskara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 10. 2002 08:55

Pěkná citace z Oskarovy reklamní příručky. Blahopřeji!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  31. 10. 2002 00:25

GPRS podporují všechny BTS v Oskarově síti. Proto by mě zajímalo, kde jste se s problemem setkal. Popripade jestli jse to hlasil na gprslince.

Jinak musim s nazorem absolune souhlasit.

Jen jednu vec bych rozvinul. Tvrdim stale, ze signal je v pokryti krajiny u vsech operatoru srovnatelny. Kazdy ma slabsi mistecka, ale take excelentni, kde si jiny neskrtnou. A takova znam u vsech operatoru nekolik. Oskar ma pouze slabsi indoor pokryti. Coz je imho dano poctem pridelenych frekvenci na 900Mhz. Obecne 1800 hure pronikaji do budov.
Nicmene padani hovoru take neznam. A to ani u konkurence. Naposledy mi spadl hovor u T-mobile nekdy pred rokem a pul.
Zarazeni free info sms serveru me ani moc netrapi. Sice jsem vyuzival. Ale jelikoz to ted Oskar nabizi komercne, tak je to OK.
SimToolkitove Bankovnictvi. Sice by to zaslouzilo vice bankovnich domu, ale ja jsem o5 spokojen. Sluzbu s Union Bankou uz vyuzivam. A Komercni Banka je spokojena (stejne jako ja) s Expresni linkou. Vic nepotrebuji. ;o)

A dalsi podruzne sluzby, no, nektery operator ma to a jiny zas tohle. Ale ja jsem spokojen se svou volbou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buzz Lightgear  |  29. 10. 2002 22:00

Ja nevim proc tady furt nadavate na oskara, zajimalo by me co by ste vsichni rikali kdyby delal to co Etel - kdyby vam za 3 smsky nauctoval 16...a T-mobile je ruzovej, takze oskar je z nich nejlepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwertz  |  30. 10. 2002 13:32

Pravda, pravda, neumí ocenit, že se někomu daří...Když se dva (Error a Tebil) hádají (třeba slavný spor o ničem neboli kdo byl první s MMS), třetí (Osky) se směje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek.Sluka  |  30. 10. 2002 14:46

Ano, pokud je myslíš pohodou impotenci najít nové technické řešení, topit se v dluzích, postáváním červenokabátních nezletilců v podchodech přesvědčující kolemchodící, že ten "jejich Oskar" jim umožní volat za polovinu, bla bla bla????

Vy všichni zamindrákování pobe´dárování Oskárci VZPAMATUJTE se už konečně!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pan doktor  |  30. 10. 2002 18:21

Drahý Mirku, jestli si opravdy myslis, ze ten kdo nepouziva tveho vysneneho operatora se timto stava zamindrakovanym pobedarovanym individuem, byt tebou moc se s timto nazorem mezi normalnima lidma nesirim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big King  |  02. 11. 2002 12:33

Co nám nadáváš?? Tymáš istě debila, BEBILE hahaha!! A gdyž si to chceš se mnou viřídit jinak tak zalolám fšechny kámoše a dáme ti do čenichu SRANDYSTO!!!! 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek77  |  29. 10. 2002 20:01

Konecne lidi dostavaji rozum a zjistuji, ze jsou schopni pri srovnatelne kvalite znacne usetrit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  29. 10. 2002 20:21

To je pravda, uz jsem to zjistil davno a proto mam T-Mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ell  |  29. 10. 2002 22:13

Já jsem to též zjistil už dávno a proto jsem Paegase - T-Mobile zrušil !

Nechci se tady pouštět do standardních diskusí na celé Mobilmanii a to: který operátor je lepší/horší!

Jedno ale musím uznat. S Oskarem jsem se Dohodnul a náklady na telefonování se mi snížili (i když vím, že to nebude na vždy) a problémy s kvalitou sítě mám stejné jako s T-Mobile. A myslím si, že určitá míra problémů se sítí bude vždycky všude u jakéhokoliv operátora.

NIC NENÍ DOKONALÉ (až na eurotel !!

A ještě jeden dodatek-rejpnutí co bude mluvit za vše: Známý měl služební ET a byl spokojen. Celá firma teď v září-říjnu přešla na T-Mobile. Od té doby je jeho telefon víc a víc omlácen od záchvatů vzteku s nemožností se dovolat, vypadáváním signálu při jízdě v autě, atd.

Ale taky musím dodat, že je možné, že tyhle problémy by mohl mít i s Oskarem. Oskar je kvalitou na úrovni T-Mobile. ET těmhle dvěma už dávno utekl (ale taky je ze všech tří nejdražší).

 

Tak, toť tak fše

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qwertz  |  30. 10. 2002 13:25

Souhlas, Tebila jsem vzdal kvůli signalu, kterej si dělá co chce a nikdy není tam, kde ho potřebuju. Oskara máme i v práci a je to v pohodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 10. 2002 20:47

70% příspěvků v téhle diskusi řeší proč se Martin nemůže dovolat a že mu vypadávají hovory a ty do toho napíšeš tohle : ....pri srovnatelne kvalite znacne usetrit.

No jo, sranda musí být

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  29. 10. 2002 21:29

Teda, připadá mi, že Oskar sází na typickou náturu lidí našeho spol. zřízení, hlavně v naší republice. Co nejlevněji, třeba o desetník, ale kvalita uniká ...  Něco jako Kaufland, nízké ceny, ale na prdlajs výběr zboží. Chleba a rohlíky tam mají, ovšem vcelku nic jiného. U Oskara se taky dovolám (ale v jaké kvalitě?), taky pošlu SMSku (no, normálně ...). Ale to je vše za "levno" ...

Myslím, že reklama na T-Mobile to vystihuje přesně - pokoj za 700,- - Oskar, za 1000,- T-Mobile, za 1500,- Eurotel (či jak to bylo ...)!

Tak, Kauflanďáci, do toho!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bj - Josef Burda  |  29. 10. 2002 23:32

No...

Ja sem nejdřív byl zákazníkem Eurotelu, a sice né žádný závratný faktury pro operátora, ale pro mě bylo 3500 (při nejvyšším tarifu) celkem hodně (průměrně to bylo ale kolem 2-3kKč). Tuto firmu sem trpěl celkem dlouho, mj. protože jsem měl aktivaci na začátku ne za 3750 - nebo kolik to bylo, ale "pouze" za 1050Kč. To bylo v době, kdy byl Philips Diga za 999Kč dotovaný (pamětníci si možná vzpomenou ).

Jen upozorním, že jsem nikdy nepomyslel, že bych měl Paegase, ale nakonec sem se rozhodnulpro Oskara...

Po ohlášení operátora již třetího v pořadí sem si hned pořídil číslo na přání zadarmo a od tý doby sem spokojeným zákazníkem nejdřív Českého Mobilu, pak Oskara. Průměrně jsou faktury při stejném volání (cca 400min a do 100 SMS) za 1300, Je sice pravda že jsem ještě nějakou dobu trpěl nošení dvou telefonů (náklady na Oskarův duální A1018 se vrátily po 3 měsících) ale po půlroce jsem začal mít jako hlavní tel. Oskara, který mi již zůstal, když nepočítám období kdy jsem se vrátil k nošení dvou telefonů - Oskar soukromý a služební ET. I tak jsem s Oskarem spokojen, s voláním mám v porovnání s ET sice problémy, ale nejsou to tak závažné, abych uvažoval o změně operátora. Spíš začínám uvažovat o změně tarifu - Na Zisk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karaya1  |  30. 10. 2002 13:27

cus pepco ty to tak pekne podas ze sme nejlepsi apropo? co ten datovej kabel? porad sis to nerozmyslel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  30. 10. 2002 16:34

Nevim, jak vy, ale mam zkušenost se všemi třemi operatory (jak soukromě, tak jako zástupce firmy, s cca 7 simkartami a platbami přes 20K) a nejlepší přístup jsem našel u Oskara. Naše firma, jednala se všemi třemi operátory a  s Oskarem jsou zkušenosti nejlepší. Nabídka je jasná, chování rychlé a vstřícné - ZÁSADNÍ ROZDÍL PROTI OSTATNÍM.

Dnes mame u oskara vice než 10 SIM. Na MT využíváme převážně volání, občas SMS a zcela vyjímečně wap a GPRS. Nemohu si pomoci, ale snížení plateb o cca 40% mi za ztratu trochy kvality signálu stojí!!! (stěžuje si jen jeden zaměstnanec, že v místech, kdebyl zvyklý na signál, najednou není )

Nepřipadám si jako klient kauflandu, ani podobných Mekk Konzumu, ale dokážu si spočítat, co je výhodnější....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LK  |  31. 10. 2002 10:51

Ja souhlasim. Ackoliv jsem u Oskara take narazil na problemy, pripada mi jako operator nejflexibilnejsi.
Jinak k te cene - asi mohu odsouhlasit, ze sluzby jsou o neco horsi nez u ET, rozhodne vsak (dle mych zkusenosti) o neco lepsi nez u TMO. Co je ale podstatne, jestlize u ET za (dejme tomu) 100% funkcnosti platime 100% ceny, tak u OS za 95% funkcnosti 40% ceny. Pro nas je ta uspora oproti v praxi zanedbatelne ztrate kvality dulezita. Kdybychom potrebovali, aby vse fungovalo na 100%, asi bychom si ET i pres nehorazne vysoke ceny poridili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  29. 10. 2002 19:30

Vy tady řešíte pokrytí v praze???? A koho to zajímá..... Vy se tady musíte rozplývat, jak je ten Náš Oskar nejlepší operátor!!!! Až se někdy budu chtít nechat okrást, tak přejdu k jinýmu srandystovi. teda chtěl sem říct operátorovi....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  30. 10. 2002 10:00

Co kdybyste zkusil svuj prispevek zformulovat srozumitelneji?
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
G.L.  |  30. 10. 2002 18:35

A co kdybych nechtěl? Stačí jenom číst mezi řádky a je snadno pochopitelné, že sem vyzdvihnul Oskara nad ostatní operátory....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 10. 2002 17:25

Po pocatecnich celkem dobrych zkusenostech s Oskartou jsme s manzelkou oba presli na tarif = o dost vice telefonujeme  Zkusenosti s telefonovanim jsou dost spatne. Hovor se mi cca 2-3xdenne znicehonic rozpoji, ackoli mam 100% signal (Praha 2,4). Nekdy kdyz volam manzelce, telefon zvoni a jakmile se ho pokusi zvednout, hovor spadne a me se ozve hlaska o nedostupnosti . Pokud se hovor spoji je vetsinou spatne kvality (roztrhane slova) a hovor se pote nekdy rozpoji. SMS chodi normalne. Je to velka skoda, Oskar laka spousty zakazniku na tarify a pak tohle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slim Shady  |  29. 10. 2002 17:34

Tak budte taky dobry uvedte konkretne ulice kde sa vam to stava, na to by som uz bol fuckt zvedavy, ci sa v PHA vyskytuje problem s Oskarom.. nevravim ze je NAJ, ale PHA je siet pre Oskara najlepsie prevedena... alebo Oskara je siet pre PHA???  

Napiste adresy, rad sa tam stavim a otestujem

Test prevediem na SE T68i a E T39m, popripade nejaky iny telefon, ked si zozeniem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 10. 2002 17:49

Konkretni ulice s problemy:
P2 - Belehradska - Delvita pri jizde na I.P.P. (slaby signal) 
P2 - Jecna x Sokolska pri jizde smerem na Nuselak (rozpada se hovor)
P4 - Zalesi x Novodvorska (rozpada se hovor)
P4 - Videnska - IKEM + obytny komplex Zelene udoli (nelze zvednout hovor*)
P10 - k Dubecku (absolutne zadny signal pote co byla zrusena mobilni BTS)
P10 - Kutnohorska - u betonarky pobliz EUROPARKu (slaby signal - rozpada se hovor)

*=telefon zvoni a pri pokusu o jeho zvednuti, je hlucho, nebo je velmi spatne slyset a hovor se v zapeti rozpadne. Pri pokusu o volani z mobilu, telefon dlouze zapipa a hlasi Network Busy. Telefonovano mobily Nokia 6210 a Ericsson R320.

Snad Vam to nejak pomuze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slim Shady  |  29. 10. 2002 18:21

   Oki, pozriem sa na to, uz ma to zaujima

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ03  |  29. 10. 2002 18:24

Ne vzdycky je to ale siti. Za nektere chyby pri spojovani muze obcas verze firmwaru telefonu. Pouzivali jsme napr. E A2618 (pro CR koupeny u OS) v kombinaci s GO kartou a tam prichozi hovory nesly skoro vubec. Zkuste to se SIM jine site.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 10. 2002 09:18

Docela často se pohybuju Ječnou a Sokolskou ulicí a taky po magistrále a neměl sem zatím problém, většinou mám delší hovory (10min a víc).  Takže tam alespoň já nemám problém. V ostatních lokalitách se nepohybuji,takže nevím.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  30. 10. 2002 09:19

Praha Klanovice...docela zamozne misto...neni vubec signal jen asi 500m kolem slabounke BTS...mimochodem TMO venuje teto lokalite 6 sektoru GSM a 3 na DCS, ET je taktez nevyrazny, ale pokryva spolehlive...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  30. 10. 2002 09:47

V useku Bechovice - Ujezd nad Lesy - Uvaly maji na zeleznicni trati problemy vsichni operatori. Oskar pada i v Poricanech.

ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  31. 10. 2002 09:07

Vim, je to problem predevsim spatnych HO, po silnici je to ok, holt nemaji merici zeleznicni vuz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  30. 10. 2002 09:30

V Praze je hodne mist, kde ma Oskar mizerne pokryti, bohuzel. Sam bych pridal: koleje Strahov, blok 8 a vse za nim dolu a dozadu (Oskar ma dvojsektorou BTS na bloku 5, ktera je ale otocena jinam). Dale Velka Ohrada, strana otocena na Barrandov je mizerne pokryta atd.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novyk  |  30. 10. 2002 12:03

nediv se, ze tam ma oskar problemy se siti ...

tam totiz bydlim ja a sosam GPRS na 7 + 2  timeslotu ))))

( jinak velka ohrada je v naproste pohode ... alespon pro mne ... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  31. 10. 2002 11:09

Oskarova sit podporuje 4+2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jeňýk Pupík :-)  |  01. 11. 2002 00:10

... a co takhle použití dvou mobilů, to Tě nenapadlo?  Platíš [pokud pominu případné dva měsíční datové paušály ] stejně - data se totiž rozloží mezi dva mobily , ale tečou fff podstatě 2x rychlejc  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  01. 11. 2002 06:04

Mily pane, prave ta konfigurace 7+2 je dana souctem, pouzil jsem Siemens S45 ktery zvlada 4+1 a Nokii 7650, ktera umi 3+1.

Nicmene sit jiz nemela dostatecnou kapacitu, takze mobily se ovlivnovaly ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L449  |  01. 11. 2002 11:20

Dost dobre si neumim predstavit, jak sloucim datovy tok ze dvou zdroju na jeden pocitac... :(

Pokud ale používáte 2 telefony a 2 pocítace, či jakkoliv jinak  - oddelene, tak si zas dost dobre nedokazu predstavit situaci, kde bych to mohl potrebovat.. A jen to zkouset a mit z toho "dobry" pocit (ze zatezuju sit) mi pripada vcelku uchylne..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  01. 11. 2002 04:39

Ano, jsem si toho vedom ...

Ale

Pokud jedu 7 + 2, tak pri poklesu prenosu na jednom mobilu to ten druhy "dozene"

Popripade se ten druhy mobil zaloguje na vedlejsi BTS a zatezuje ji ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  30. 10. 2002 19:39

Tojo, byl jsem u jedné známé. Zastávka Perunova, mají tam kousíček odtamtud normální zděný barák (je to kousek od Míráku). A chudák musí jít telefonovat vždy k oknu -

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  31. 10. 2002 00:35

Hmm .... to ja mam zase dnes neuveritelny problemy s Mistralem. Misto zaplacenych 128 kbps mi to jede jen zhruna 86. To by nebyl az tak strasny problem, kdyby upload misto 96 kbps nejel je 3,34 kbps.

Takze jedu dnes prakticky cely den pres Oskarovo GPRS. A dva mobily to zvladaji celkem obstojne.

Tak doufam ze nejsme na stejny BTS. ;o) I kdyz to bych se divil, ac jsou Butovice jen pres udoli se silnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gm  |  30. 10. 2002 09:59

prvni pisete, ze se to rozpada pri 100% sile signalu a ted u kazde adresy mate uvedene apatny nebo slaby signal. To je prece normalni, ze kdyz nekde neni signal, tak hovar spadne, navic pri jizde autem ...

uvedte nejake misto kde vam to pada pri tom vasem 100% signalu. Pak se da hovorit o nekvalitni, nebo spise o pretizene siti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
networ  |  30. 10. 2002 10:03

Pokud mate na telefonu plny signal, ale hovor pada, mohou za to casto interference. Typicky, kdyz jste na nejakem vyvysenem miste: ve vyssich patrech budovy nebo na kopci.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majklik  |  29. 10. 2002 17:46

To docela brečíte nad špatným hrobem. Musíte zavolat na OskarLinku a říct to tam.

Jak jednoduché.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  29. 10. 2002 17:53

Kdyz uz jsem byl opravdu vytocen (cca pred pulrokem), obetoval jsem par minut sveho casu zavolal jsem na infolinku a slecna mi sdelila, ze moji stiznost preda technikum. Zatim jsem zadne zlepseni nezpozoroval. Takze to resime tak, ze telefonujeme jen z "vyzkousenych mist"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Banjo  |  01. 11. 2002 13:14

za břicho se smíchy popadám, kolikrát jste zkoušel volat na OsralLinku ? Já to zkoušel tak desetkrát a k živému operátorovi jsem se NIKDY nedostal. Bohužel mám s OSKAREM ze všech tří operátorů, vyjma cen jen ty nejhorší zkušenosti. Ale nač je mi volání s 10Kč OSKARTOU na hodinu, když se hovor dvakrát rozpadne, potom volám natřikrát a tedy za 30 Kč. pořídil jsem si kvůli tomu i normální kartu, tam zase hovory padají do NEREGISTROVANÉ schránky, pochopitelně si to OSKAR zpoplatní. Když chci zdvořile požádat o vysvětlení, není v podstatě kde, tedy pardon, napsal jsem dopis a poslal oklikou České pošty, tak uvidím. Na email se mi žádné odpovědi nedostalo a na oskarových stránkách v sekci Ptejte se, kde jsem se také zaregistroval, doufajíc, že se něco dozvím a tedy vyřeším, nimlich to samo. Tak se mi nějak zdá, že ani to "levnější" už nebude až tak docela pravda a pokud hodlá OKSAR operovat pouze v Praze a podřídil tomu strategii rozvoje sítě, snad to měl zbytku světa předem oznámit, aby se neblamoval. Možná by bylo fajn kdyby se obchodní oddělení občas mělo poradit s technickým oddělením, když seženou další zákazníky, zda jsou technici schopni je uspokojivě obsloužit. Vyškov je poměrně malé město, ale hovory tu padají jako jablka na podzim a tak tu musím vystačit s ET a T-Mobilem. Abych nebyl úplně zaujatý, musím dodat, že u ET a T-mob mám paušál a u OSKARA jen předplacené karty, možná, že jako tarifní zákazník bych byl o něco rovnoprávnější.... Sorry za dlouhý příspěvek,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 11. 2002 18:00

RE: BANJO

Jo jo, komunikace se zákazníky u Oskara opravdu zadrhává. Oficiální e-mailovou adresu jsem dosud nikde nenašel, není uvedena ani nikde na webu, ani na žádných fakturách či někde jinde. Když jsem zkoušel se zaregistrovat a na něco zeptat v sekci "Ptejte se" tak mě nikdo neodpověděl, no a při posledním pokusu o spojení s infolinkou jsem si odrovnal telefon. Tak dlouho jsem totiž poslouchal všechny hlášky a zkoušel mačkat všechny možnosti až klekla baterka, tak jsem to dal na nabíječku a jako idiot jsem to zkoušel znovu v průběhu nabíjení. Při horlivém a už vzteklém mačkání tlačítek Nokie najednou zařvala a oznámila mě NENABÍJÍM !   a bylo vymalováno, od té doby nenabíjí.

Infolinku potřebuju vyjímečně, dejme tomu 2x do roka a kdo si má pořád pamatovat co zmáčknout abych se spojil s operátorem. Volal jsem tam někdy před měsícem a už to zase nevím, ted jsem schválně asi 10 minut poslouchal plechovou hubu a zkoušel všechny možnosti a nepřišel jsem na to, plechová huba mě to prostě neřekne .  Jednou jsem potřeboval něco nutně a tak jsem už v zoufalství zavolal na oskarovo číslo 0800xxxxxx , docela arogantně mě tam odbyl a když jsem ho slušně poprosil aby mě tedy spojil s tou infolinkou tak mě tam hodil zase tu plechovou hubu a byl jsem tam kde před tím. Proto taky mám sice Oskartu, ale tarif bych si nikdy u Oskara nepořídil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mrotor  |  29. 10. 2002 19:24

Asi jim  ted v Praze pribylo dost zakazniku a sit je vytizena. Na http://bts.zde.cz maji i info o rychlem posilovani kapacity v Praze a dokonce o pristavene mobilni BTS naproti sidlu velkeho zakaznika Oskara - Contactelu.

Stejny problem meli nekdy pred rokem ve Zline. Do mesice se tam zacalo mohutne posilovat novymi BTS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  30. 10. 2002 15:15

Hmm. Moje zkusenost je takova, ze v Praze je Oskar asi nejlepe fungujici siti. Skoro bych rekl, ze funguje lepe nez ET, o T-mobilu nemluve.
Docela by me zajimalo, kde konkretne se ten problem vyskytuje. Ja znam jen dve lokality, kde ma Oskar (a nejen on) problemy. A to Brezanske udoli a cast udoli v Radotine nad vapenkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  30. 10. 2002 19:42

Je docela možné, že máte pravdu, ale jakmile se pohybujete ve více zastaveném prostoru (nejmarkantnější to je v (pod)přízemních hospůdkách), tak jde se signálem k šípku.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  31. 10. 2002 10:34

Asi jak kde. Znam mista, kde signal Oskara zmizi kousek ode dveri (hlavne u suterennich prostor) a stejne tak znam mista kde Oskar funguje naprosto v pohode ale zase kousek ode dveri zmizi ET nebo T-mob. A pak znam i mista kde nefunguje ani jeden.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TopGum  |  31. 10. 2002 12:56

takovy mista preferuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  31. 10. 2002 22:14

Me prekvapil oskaruv signal v 2. suterenu ve vinohradske nemocnici na popaleninach. Ze by tam Oskar distribuoval signal? Mel jsem 4/5 carek a volat se dalo nadherne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  29. 10. 2002 16:34

Budiž mu to přáno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 10. 2002 16:45

Plne souhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TopGum  |  30. 10. 2002 16:51

hmm, jestli i v ostatnich firmach ktere na nej presly panuje takove nadseni jako u nas, tak uprimnou soustrast vsem dotcenym. Sluzby se s TM daji srovnavat dost tezko (napr. dodneska mi nefunguje AoC - nekolikrat urgovano A asi jenom nahodou ma spousta kolegu na nokiich profil pojmenovany "Neslysim te"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaVa  |  02. 11. 2002 22:21

Po letitých zkušenostech v pozici běžného firemního zákazníka Eurotelu a Paegasu (zhruba dvacet aktivací) jsem na základě masivní kampaně Oskara vyzkoušel JEDNU tarifní aktivaci. Jen tak na zkoušku. Pominu-li, že Oskar nenabízí celou řadu služeb, kterou nabízí jeho konkurence a pokrytí a spolehlivost sítě se ukázaly dramaticky zaostávat za nimi, zažil jsem odstrašující zážitky především v podobě varovných SMS, že jsem vyčerpal polovinu volací zálohy a 3/4 volací zálohy. Protože u ET ani T-M nic takového neexistuje, zachoval jsem klid, řekl si že jde o tarif a zůstal v klidu. Chyba. Za pár dní jsem vyčerpal zálohu celou, operátor mi to sdělil textovkou a volání zablokoval. U TARIFU a u FIRMY!!! Reagoval jsem výhrůžným e-mailem (neuvěřitelné je že zablokovali i volání na callcentrum!!!!) a dal jim "dostatečnou" lhůtu k znovuzavedení služby 30 minut, což logicky nestihli, byť jen o pár minut, ozval se mi telefonicky jakýsi idiot z centra pro firemní zákazníky a odrecitoval mi několik prefabrikovaných stupidních formulací z manuálu. Na argumenty reagoval opět prefabrikátem. Sdělil jsem mu, že podám návrh na zahájení správního řízení k ČTÚ a ejhle, telefon za pár minut fungoval normálně. Tak jsem jej vypnul a oskarům písemně sdělil, že nadále na jejich služby nereflektuji. Teď se taháme o pár stokorun, které jim odmítám zaplatit za dobu, kdy mě odpojili a také jim je nezaplatím. Maximálně jim na rozloučenou pošlu výpočet způsobené škody svévolným přerušením služeb a návrh na platební rozkaz.

No a podepsal jsem smlouvu key account zákazníka s jiným operátorem,  všechno funguje jak má, máme jiné tarify, jiné ceny telefonů, jiné služby a specialistu z centra, který se stará.

Lidé z Oskara, děkuji vám za otevření očí, již nikdy ani oskartu. Čest vaší socialistické práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  02. 11. 2002 23:52

Však já jsem taky nepsal že bych byl jeho spokojeným zákazníkem, pouze jsem napsal že mu to přeju .

Používám pouze Oskartu ale jinak je můj "hlavní" operátor s tarifem někdo úplně jiný. Nevyhovuje mě totiž právě ta Oskarova volací záloha a z ní vyplývající limit jak popisujete (sice ta záloha je vratná na žádost asi po půl roce ale to na věci nic nemění), hlavně však chybějící komunikace se zákazníkem. Pokud bych nebyl firemní zákazník tak na žádný e-mail na který by mě někdo odpověděl napsat nemůžu protože oficielní e-mailovou adresu pro běžné zákazníky Oskar nikde neuvádí (ani na webu, na fakturách či kdekoliv jinde), v sekci "Ptejte se" na jeho stránkách Vám taky většinou nikdo neodpoví a pokud chci volat infolinku a mluvit s živým operátorem tak když nejsem nějaký trvalý "otrava" a potřebuju to pouze jednou za čas, nemám šanci protože si nikdy nezapamutuju jak se tam volá. Plechová huba na *077 to v nápovědě v současné době opět nemá . To jsou asi hlavní důvody, u mého operátora mám všechny služby co potřebuju a pro mne ještě navíc dokonce vychází levněji .

Jinak ale na tu volací zálohu a tedy limit do kterého můžete volat bych si nestěžoval, myslím že ve Všeobecných podmínkách je toto uvedeno a uzavřením smlouvy na využívání služeb s tím tedy souhlasíte ! Navíc ještě Vás Oskar dvěma SMS upozornil, takže podle mého názoru pokud to opravdu v těch Všeob.podmínkách je (nechce se mě to teď hledat) tak při případném soudním vymáhání by jste to asi s Oskarem prohrál. Že jste to nevěděl protože jste se s podmínkami předem neseznámil asi jako argument neobstojí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sir capulet  |  04. 11. 2002 08:28

Asi jste milý pane nepochopil strategii volací zálohy , já osobně jsem  5 let platil zbytečně drahý eurotel a díky bohu , že se objevil oskar, jehož ceny nemají konkurenta (alespoň prozatím). A co se týče sítě a pokrytí , sem tam je výpadek nebo přerušený hovor , ale ve stejné míře jako eurotel. Hold nikdo není dokonalý a jsem přesvědčen , že každá mobilní síť má svá slabá místa , kde se signálu nedostává. Kdyby si eurotel nehrál na bůh ví co není , neměl bych nejmenšího důvodu přecházet na jiného operátora ,ale cena je cena a proč platit jinde víc. Teď neuvažiji kolik je hodin a do jaké sítě budu volat , prostě si zavolám kdykoli a kamkoli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Bažant  |  04. 11. 2002 16:18

Vidíš, a přitom můj strýc si volací zálohu naopak chválí. Má firmu, a několik aktivací pro sebe i své zaměstnance.

A také moje kamarádka byla příjemně překvapena, že ji operátor upozornil, že pustila žilou už polovině volací zálohy.

U ostatních operátorů na to nebyli zvyklí a byli příjemně překvapeni. Chápu, že to může člověka solidně naštvat, pokud potřebuje nutně volat, ale uznej, že chyba byla tak trochu i na Tvojí straně. Mohl sis volací zálohu navýšit.

Nicméně doufá, že Ti Tvůj nový tarif u jiného operátora vyhovuje. Jde přeci o spokojenost se službami, kterých jsi snad už konečně dosáhl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor