SuperStar: nehlasujte všichni naráz

Diskuze čtenářů k článku

Enko10  |  19. 06. 2004 18:30

Tak s tím souhlasim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
glevan  |  18. 06. 2004 23:55

Hlasujte všichni ihned po vyhlášení.aspoň si prověříme spolehlivost sítě jednotlivých operátorů.nespoléhejte na lživou reklamu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahashake  |  18. 06. 2004 10:50

Je tady nekdo, kdo do teto souteze neposlal nikdy ani jeden hlas, nebo jsem tu sam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ikx  |  18. 06. 2004 12:45

nejses :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  18. 06. 2004 12:57

Třeba já. Rodiče a brácha to sledují, já jen když jsem procházel obývákem. Radši se místo toho učím, člověku to dá víc Mj. i rodiče a brácha neposlali za celou dobu ani 1 SMS, i když to sledují od samého začátku. Asi jsme rarita, co?

goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  18. 06. 2004 18:59

Nejste sám. Taky jsem se ještě nezapojil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DuckDaffy  |  18. 06. 2004 23:34

Nejste sám. Já jsem také neposlal ani jeden hlas a to z prostého důvodu. Na TV nechytáme kanál (doslova...) Nova. Co jsem měl možnost na internetu pozorovat diskuze lidí, jak se zasvěceně hádají o tom, kdo teď vypadne, nějak jsem si připadal mimo. A jsem tomu rád. Super Star mi přijde jako technika oblbování lidí typu "chléb a hry".

DuckDaffy d(.)!(.)b

PS: Poslední dobou se nám ztrácí už i ČT2... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilou  |  18. 06. 2004 09:31

Kamaradi.....to, že někdo volá z jednoho telefonu a přepina se mezi max.12 SIM kartami je zpusobeno tkz. klonováním SIM. Nejde o nic jineho než, že ma na jedné SIM karte (uP+pamet) nahrane sve či nekoho kdo mu je kdy pujčil SIM karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trotl  |  17. 06. 2004 22:29

Nechci dělat korektora, ale ta chyba jde docela vidět ;)


"...a po zkušenostech s minulých kol očekávají organizátoři..."


Asi bych tam dal Z ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novyk  |  17. 06. 2004 21:32

Mne se libi, jak vzdy nekdo nekde vyda nejake prohlaseni a neni schopny ho alespon trosku technicky zduvodnit. Tak to tedy ucinim ja, clovek, ktery do toho alespon trosku vidi.


1. Tech 15 minut je dano tim, ze po teto dobe odezni hlavni spicka, pricemz se pocita, ze druha spicka uz nenastane a pokud ano, tak tam bude podstatne vetsi rozptyl, nez kdyz v televizi odpali hlasovani naraz ...


2. Pokud se budete pokouset odesilat SMS ihned po odpaleni hlasovani, tak budete mit velmi malou pravdepodobnost, ze se vam to povede. Po tech deklarovanych 15 minutach vase pravdepodobnost uspesneho odeslani sms vzroste na akceptovatelnou uroven. V tomto prohlaseni se tedy v podstate lze - odesilat zpravy v dobe pred uplynutim 15 minut bude mozne, nicmene pravdepodobnost, ze se vam to povede bude dost mala ...


3. Jako profesional na odesilani velkeho mnozstvi SMS vam mohu potvrdit, ze z jednoho telefonu lze odeslat maximalne 885 SMS za hodinu. Vic proste ne ...


4. Zdravim kolegy Technoidy, sazim boty, ze mne zase budou ve svem internim foru probirat. A mozna i si na mne vzpomene jisty Honzik ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ipanema  |  17. 06. 2004 21:45

Sakra to je Novyk!!!!

Ty esemesky myslíš do toho Alcatelu, co? A jaký kolegy technoidy? Ty jses k nim vrátil??? Lidi, on je zase tady...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
novyk  |  17. 06. 2004 22:06

Ja jsem nesmrtelny .....


A nemusim se nikam vracet, protoze jsem nikdy neodesel ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ipanema  |  17. 06. 2004 22:09

No tak s tím odchodem to nechápu... Novyku, a proč nemáš fotky z Francie na webu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  17. 06. 2004 17:51

..a to já se můžu na nějakou superstar z vysoka vysra. stejně jim de jen o to, aby z lidí narejžovali prachy...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x9  |  17. 06. 2004 17:37

Hlasujte vsichni naraz, at jim to klekne!


A hlasujte pro Sarku, sice je horsi, ale chci, aby prohral ten doktor, co vsadil balik na Anetu...


zdravi Stary Skodolibec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  17. 06. 2004 15:43

jak poznam ze je muj hlas dorucen? porad vsichni tvrdi ze pokud poslu neco spatne (drive nebo i pozdeji) tak bych mel dostat zpravu s upozornenim. jenze ono to tak neni...


cvicne jsem uz nekolikrat poslal jednu zpravu jeste pred zahajenim hlasovani a zrovna tak jsem zkusil i zpravu az potom co uz hlasovani skoncilo, ani jednou mi zadna zprava s upozornenim na chybu neprisla.   rekl bych ze kdyz neni v poradku toto tak asi nebude v poradku ani to hlasovani samotne....   no ale i tak se priste hlasovani zucastnim s nadeji ze snad hlas dosel v poradku, kdo vi jestli jo nebo ne...   :(


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  17. 06. 2004 20:56

zkuste to poslat jeste s jinym cislem, s jinym slovem, na jine cislo.. moznosti je hodne ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  17. 06. 2004 14:44

Když si vezmu těch 10 mld korun co musíme zaplatit za NOVU  a k tomu ještě ty smsky, tak nás NOVA, stojí mnohem více než státní rozpočet.  Proto navrhuji dobrý nápad, jak pomoct deficitnímu rozpočtu.


Parlament ČR zavede novou soutěž " Česko hledá politickou superstár " a každý politik bude mít na obrazovce ČT minutový proslov a poté každý občan bude posílat smsky za cenu dejme tomu 10,- Kč/sms. Peníze, který divák utratí poputuje do státního rozpočtu.  Soutěž by probíhala půl roku každou neděli by vypadl jeden politik, který by měl nejméně hlasů.

Je to dobrý nápad. Myslím si, že by ministr financí nebyl proti a státní rozpočet by se zalátal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antisuperstar  |  17. 06. 2004 15:28

Milý Helmute, to vůbec není dobrý nápad - leda bys byl agitátor ČSSD. Tomu ostatně nasvědčuje tvé tvrzení, že všichni platíme za Novu 10 mld. Nova arbitráž vyhrála, za ní nic neplatíme. Platíme za blbost českých mocipánů, ti to projeli - jako ostatně spoustu jiných věcí.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  18. 06. 2004 00:16

Placate nesmysl. CR arbitraz PROHRALO a take PROHRALO odvolani k u stockholmského odvolacího soudu. Nejak jste proste ZASPAL


Minuta hledani po internetu:


http://www.zpravodaj.cz/dpg_m67896.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  18. 06. 2004 00:49

nevim, ale kauza byla: CR vs NOVA (resp. nejakej ten podnikatel). Nechapu, co kdo zaspal, kdyz rekne, ze nova vyhrala... nacez mu to vyvracis tim, ze nikoliv, ze cesko prohralo. Srovnej si to v palici a zjistis, ze kazdej rikate to samy.... takze dobry rano :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niky  |  18. 06. 2004 12:51

Rec byla o arbitrazi a o deseti miliard a tom, ze se nic neplati. A tohle pochopitelne pravda.


O nejakem spolu mezi CR a Novou nebyla rec - to az od vas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  17. 06. 2004 15:36


Jo, s tou soutezi je to dobrej napad, ale spis bych to zaved jako mate padaka, kdo by naopak dostal nejvic hlasu, ten by vypad, to by teprv byl boj, myslim, ze oblibenej politik v CR neexistuje, proto by se to vlasne rozlisovalo na nenavideny a jeste vic nenavideny

BTW: Nova stala 10 mld jen diky neschopnosti ceskyho statu, ceskyho prava a ceskejch politiku. Myslim, ze nikde jinde ve sveti by ty priblbli amici 10 mld nevysoudili. Pokud pravo na odskodny nemeli(coz si myslim), je to selhani politiku, jestli narok meli, je to jednak selhani prava a hlavne opet selhani politiku, ze takhle blbou smlouvu a garanci sepsali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  17. 06. 2004 20:53

Ma to jeden zasadni hacek: politici vetsinou nebyvaji tak popularni, jako finalisti SuperStar ;) taky se o ne nezajimaji ty 9-13lete holcicky, co o nich porad vsichni mluvite, i kdyz ja mam zkusenosti ze sveho okoli, ze hlasy jim posilaji i mnohem starsi kluci ;)


Krome toho soutez s politikama, jakou navrhujete, pry uz spustili v Britanii (jsem slysel, nevim co je na tom pravdy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Unkwas  |  17. 06. 2004 14:44

SuperStar: nehlasujte všichni naráz

ad: já nehlasuji vůbec

souhlasím s tím, že do soutěže posílají hlasy povětšinou holčičky pubertálního, ne-li předpubertálního věku 9-13. nevím jestli jste to viděli včera ve zprávách, jak aneta a šárka jezdili po čr. na náměstích to vypadalo jak na den dětí.

já jako rozumný student nevidím důvod proč hlasovat (žádná potenciální výhra), natož pak věnovat čtyřlístu Nova-Simon Fuller-Erika(nebo kdo to provozuje)-operátor 6kč. to radši pošlu 2sms kámošovi a budu se cítit líp.
-----------------------------------------------------------------------------------
Tož moje řeč rači na to ani nekoukam,ještě abych někomu cpal svoje pěníze někomu kdo tam jen sedí a kritizuje a bere za to 30 tisíc.To by dokázal skoro každej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trist  |  17. 06. 2004 13:31

Na zacatku jsem si rikal,ze se tato soutez ani zmanipulovat neda,ale pote,co si nekdo vsadil 100 000Kc na prohru Samera a vyhral,jsem zacal pochybovat.Kdo podle vas, lidi, hlasuje? Je to jasne, jsou to hlavne pubertalni holcicky,ktere jsou opravdu schopne poslat tech 50 SMS. A komu je posilaji?No Sarce asi sotva. A pokud ano, tak urcite ne tak fanaticky jako Samerovi. Myslim, ze je tu nejaka zajmova skupina,ktera vydelava na sazkach.Jakymi zpusoby lze soutez ovlivnit? Co nejaky programek,ktery posila automaticky SMS a pritom emuluje ruzna  telefonni cisla? Nebo vysledky upravovat vzdalene na jejich kompu? Kamarad mel pred nejakou dobou mobil,ktery byl upraveny tak,ze pri kazdem volani si "vymyslel" cislo(pokazde jine) a clovek pak volal zadarmo a nekomu se to strhlo.Takto by se dalo taky poslat dost hlasu. Pri posilani hlasu pres IP telefonii, muzete taky dost ovlivnit. Jsou to jen teorie, ale co kdyby. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  17. 06. 2004 13:39

proč by nemohl vsadit sto tisíc? Vždyť měl dost dobrou šanci. Zejména jestli měl přístup k nějakým počtům hlasů pro jednotlivé účinkující což je docela veřejné tajemství. A jestli byl Sámer nejslabší z těhle tří v minulém kole, tak se dalo dost předpokládat, že vypadne i v tomhle. Mimochodem - můžete se převědčit v neděli, sázím že vypadne Aneta (plz no flame na téma kvality zpěvu, o ten jde až v druhé řadě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jpg  |  17. 06. 2004 17:21

ja treba nemam pristup k zadnym datum, ale stejne jsem uz v pondeli pred jeho vypadnutim tipoval, ze vypadne (a take jsem tipoval velky uspech Sarky jiz v privnich kolech v divadle )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  17. 06. 2004 20:45

I kdyz mam radsi Sarku, Aneta nevypadne ;)
Uplne jednoduse by se to dalo zmanipulovat, kdyby nekdo vypnul jednomu soutezicimu moznost hlasovani streba na pul hodinky (podobny konspiracni teorie se dost zive resej ve foru na oficialnim webu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  17. 06. 2004 22:27

Jasne a graf narustu hlasu pro souteziciho by ze 100 za sekundu najednou spadnul na 0 a nikdo vcetne statni notarky by si toho nevsimnul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  17. 06. 2004 14:29

Proboha nesmite tolik verit tomu, co pisou ve Spy. Jaky programek emulujici telefonni cisla? Co je to zas za blbost? Kdo by podle vas takovou sms platil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  17. 06. 2004 14:33

SuperStar: nehlasujte všichni naráz


ad: já nehlasuji vůbec


souhlasím s tím, že do soutěže posílají hlasy povětšinou holčičky pubertálního, ne-li předpubertálního věku 9-13. nevím jestli jste to viděli včera ve zprávách, jak aneta a šárka jezdili po čr. na náměstích to vypadalo jak na den dětí.


já jako rozumný student nevidím důvod proč hlasovat (žádná potenciální výhra), natož pak věnovat čtyřlístu Nova-Simon Fuller-Erika(nebo kdo to provozuje)-operátor 6kč. to radši pošlu 2sms kámošovi a budu se cítit líp.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SiD  |  17. 06. 2004 15:39

"Kamarad mel pred nejakou dobou mobil,ktery byl upraveny tak,ze pri kazdem volani si "vymyslel" cislo(pokazde jine) a clovek pak volal zadarmo a nekomu se to strhlo."


no to je super. o tom chci vědět více. jaksi nemůžu uvěřit tomu, že by někdo dokázal takhle jednoduše obejít ochranu gsm sítě. ale jestli to ten kamarád dokáže, tak mu věnuji volání z mého čísla zdarma- číslo je 603 78 78 81

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  17. 06. 2004 20:47

Tak ten mobil bych chtel videt ;) podle me je to blbost.


To je jako kdyz mi nekdo vypravel, jak ma programek, kterym si muze pres kabel v v mobilu/simce vypnout uctovani a operator pak z predplacenky nic nestrhava.. ale pry si musel davat pozor, aby si toho nevsimli a tak to vypinal jenom na dlouhy hovory ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoU  |  17. 06. 2004 21:22

To jsi spadl z marsu nebo co ???? Buhvi co jste si s tim kamaraem ukazovali  Pokud ti neco rika zabezpeceni GSM,Ki atd tak bys nikdy nenapsal takovou stupiditu. Radsi sem ani nelez,s takovyma kravinama. A ja myslel ze to si lidi mysleli tak v 98mym,kdy byl boom a takovych flamu bylo mraky. Odposlouchavani pres vypnuty telefon,generator dobijecich cisel,volani zdarma pres netmonitor u Mlokii a dalsi debiloviny...


PS:poslete mi cislo dobijeciho kuponu,ja vam poslu kod na volani zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeya  |  17. 06. 2004 13:03

aby se z té soutěže už neposrali... na každém kroku superstar  není tady zvracející smejl???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jolanka  |  17. 06. 2004 12:59

to se to operátorům a hlavně \Nově rejžuje,když spočítám minimum milion poslaných sms a ono jich je víc tak se každý týden dělí o zisk 6 milionů,takový plat za jednu hodinu bych taky chtěla mít!!!


Kdyby se o to aspon rozdělily se soutěžícíma,to oni je nechávají zbohatnout!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trotl  |  17. 06. 2004 22:37

Kdyz si to tak vezmes, tak zas takovy vydelky to nejsou, protoze za kazdou 30ti sekundovou reklamu v primetimu (takze po 20te hodine) je pri sledovanosti kolem milionu lidi cena priblizne 400 tisic, tak si to spocitej, kdyz v prvnim reklamnim bloku tuhle nedeli bylo 17 reklam a sledovanost skoro 3 miliony lidi... a navic cenu sms nema jen Nova ale pravdepodobne z poloviny poskytovatel.. takze bych rekl, ze celkova castka pro Novu za sms je zhruba desetina z toho co maj z reklam jen v prubehu prenosu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nic  |  17. 06. 2004 12:56

neposílejte nic, bude sranda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pet  |  17. 06. 2004 12:42

to jsou teda trable. nevím proč se všichni zabývají takovými nesmysly. Šílenci to stejně nepochopí a než někdo odešle zprávu 50x tak to taky nějakou dobu trvá. Schválně. Jak dlouho trvá odeslání 50 stejných sms u tvého operátora? zkoušel to někdo. děkuji za zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matt  |  17. 06. 2004 20:41

Nejvic jsem posilal najednou asi tricet zprav nekdy na silvestra... odesilalo se to par minut a vsechny rozhodne nedosly ;)
I kdyz to samozrejme nemusela byt vina operatora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fanda-technik  |  18. 06. 2004 09:48

Maximum co se mi podařilo odeslat je 3-4 SMS za minutu ale řek bych že to jde i rychlejš (posílal jsem to přes software v počítačí, takže jsem klikal akorát na tlačítko odeslat - dost zdržuje komunikace PC-MT). Byla to soutěž "Melouny se valí". Do 15 minut se dá v pohodě odeslat 50 hlasů. Ti kdo  maji telefon s rychlým menu to stihnou dřív. Odeslané zprávy --> předat dál --> a akorát napíšou tel číslo --> odeslat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PAvel  |  17. 06. 2004 12:39

Kdo tu tiskovou zprávu vydal ? To napsala ta společnost, která zajišťuje hlasování nebo to je společné dílo našich operátorů? Tohle totiž nemohl napsat žádný člověk z technického oddělení od operátorů, protože je to blbost...... Nejvi, kdo se bojí přetížení je právě společnost, která zpracovává hlasy, nikoliv operátoři.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ufoonek  |  17. 06. 2004 12:29

Neodesilat hned, ale pockat 10-15 minut. Kdyby to tak udelali vsichni, tak to stejne pretizi., protoze vsichni pockaji, prvnich 10-15 minut pujde malo hlasu a pak zase  vsechno najednou. Tak nevim jak to chteji teda udelat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor