Ackoliv souhlasim s tim, ze algoritmy na vypocet trasy maji rezervy, tak je nemozne si myslet, ze zvladnou dopravni situaci typu Praha naprosto prevratne a lepe nez nekdo, kdo tama jezdi kazdy den a presne vi, kde se to stosuje, kde sjet, kde uhnout a tak dal. Pominu-li nerovnost znalosti udaju o doprave (pokud to jezdite denne do prace, tak toho o te doprave vite rozhodne vic nez sygic) tak jakkoliv genialni algoritmus nemuze byt lepsi nez clovek. Uz jenom proto, ze data se dostanou do navigace se spozdenim a clovek vidi lip, ze tahle fronta se hejbe, zatimco tamhle ta naproti pres ulici se nehejbe nikdy.
Pokud to chcete opravdu otestovat, poproste nekoho at vam vybere nejaky delsi usek po frekventovanych cestach, kde to ani trochu neznate a je tam hodne uzvirek o kterych nebudete vedet a pak si dejte soutez navigaci jedna s dopravnim info a druha bez. Pak jsou sily vyrovnane....