Symbian S60: NaturalRecorder nahrává všechny hovory

Diskuze čtenářů k článku

Hippo  |  05. 01. 2005 08:00

Nevíte někdo zda obdobný program je i pro SE P910i?.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Automatizace  |  04. 01. 2005 16:37

hoho, nahravat hovory umi i T630 :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  04. 01. 2005 18:37

jo, ale musíš ten telefon k tomu donutit! Ty 2 stisky klávesy (teda aspoň u mýho T68i) tam jsou furt potřeba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
appalacio  |  04. 01. 2005 14:52

To je ale paradox Každej by chtěl nahrávat hovory pro pozdější "vytřídění informací pro osbní potřebu" , ale nikdo by nechtěl aby vás druzí nahrávali bez vašeho souhlasu nebo alespoň upoznění
P.S. mimochodem já bych chtěl ten prográmek bez pípání taky .-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dobro  |  04. 01. 2005 10:39

Nevíte někdo o programu, nebo možnsti jak se onoho pípání zbavit? Nemám vzájmů nikoho "šmírovat", ale denně absolvuji několik desítek telefonátu a moc by se mi líbilo si je později přehrát a poznačit patřičné údaje, bez zbytečného vysvětlování proč to "pípá" Díky moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 01. 2005 10:42

Pípání v tomto programu je příšerné. Měl jsem od doby, co jsem článek napsal, několik telefonátů a opravdu to obtěžuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAdek Hulán  |  04. 01. 2005 21:19

Já na toto používám jiný program, Call Recorder od SymbianWare, dá se nastavit které hovory se mají nahrávat, a případě se to i před hovorem umí ptát, zda ANO či NE. Super věc. Navíc, NEPÍPÁ TO ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Hulán  |  05. 01. 2005 20:22

V tom případě doporučuji CallRecorder, nepípá, má více funkcí, a je levnější

Zde je recenze:
http://hulan.info/radek.hulan/?item=callrecorder-recenze-nahravace-hovoru-pro-symbian-60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigHead  |  04. 01. 2005 10:47

Pozrel by som sa do adresara toho programu, ci sa tam nahodou nenachadza audio subor so zvukom toho "pipania" a nahradil ho zvukom "ticha" ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  04. 01. 2005 11:34

hm... kdyz ses tak chytrej tak sem napis jak se ten soubor jmenuje. ja tam nic zvukovyho nenasel, takze si dovolim tvrdit ze to generuje primo ta aplikace a neni to zadny prehravani predpripvaneho zvuku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  04. 01. 2005 12:02

Jak jsem se ptal různých vývojářů, pípání je buď funkcí Series60 i Series70 a nelze s ní nic dělat a nebo (podle některých) je to dokonce funkce hardwaru, který aplikacím zpřístupňuje zvuková data. Pokud je mi známo jedinou možností jak si nerušeně nahrávat hovory je použít SL45(i) s několika systémovými patchy a javovskou aplikací. Tenhle model lze už sehnat jedině použitý. O úpravě pro jiné modely zatím nevím, ale možná ji někdo vytvoří. Taky bych to moc potřeboval. Kdybyste někdo věděl jak na to, byl bych taky moc rád.

PP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědek  |  04. 01. 2005 16:33

Tohle je blábol  Pipani neni funkci S60!!! Existuji jine programy, ktere umi to same a nepipaji - např. SpyCall, CallRecorder, Power Dictaphone, Advanced Call Manager
 
...jinak to pipani by odstranit slo, treba tak, ze se zjisti, jakou API to je volano, pak se ten *.app disassembluje v IDA Pro (www.datarescue.com), najde misto, kde je ona funkce volana a nasledne se v hexeditoru zmeni na neco jineho (v x86 se tomu rika "vynopuje", pod ARM se ale musi pouzit neco jineho)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duxford  |  08. 01. 2005 23:04

Tak nevim, ja mam N-Gage a zkousel jsem SpyCall i CallRecorder a oba mi kazdych 5minut pipaj jak do meho ucha, tak do ucha toho druheho a nevim, jak se toho zbavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 01. 2005 16:52

U me staricke N6310i jede nahravani probihajiciho hovoru taky bez pipani, zapomente na to, ze Siemens je nejak vyjimecny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  04. 01. 2005 23:05

Nevím jaké patche a java aplikaci na SL45i máš na mysli, ale moje  neupravovaná SL45i mi nahrává jakkoli dlouhý hovor (až do zaplnění MMC karty) po stisknutí tlačítka Record na boku mobilu. Po skončení hovoru ho automaticky uloží s aktuálním datem a časem. Žádné pípání, žádné patche...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
321Peto  |  05. 01. 2005 12:08

Na SL45(i) to funguje a dokonca nie je potrebna ani aplikacia v Jave. Patch umozni nahravat odchodzie i prichodzie hovory, kedykolvek pozastavit ci celkom ukoncit nahravanie a opat spustit. Je to perfektny telefon. Este stale ho pouzivam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
321Peto  |  05. 01. 2005 12:11

PS: samozrejme automaticky, nemusim stlacat a drzat (ako to bolo v originalnom FW) tlacidlo RECORD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DonKey  |  06. 05. 2005 19:44

Testuji CallRecorder 1.01 na Nokia 6681. Pípá co asi 3 sekundy. Jinak paráda, jenom to pípání .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigHead  |  04. 01. 2005 09:40

to Marek Lutonský: Mozno ste mohli spomenut aj ostatne podobne programy. Napr. callrecorder od symbianware a tak. Inac preco nedavate screenshoty z s60 v orginalnej velikosti ? To rozlisenie nie je (bohuzial) az take velke.

to Dr. Prcíř: Nie je to prave legalne a preto tieto programy pri nahravani vacsinou vydavaju nejaky zvuk - napr. pipanie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 01. 2005 09:57

Tato bleskovka upozorňuje jen na jeden program, nebylo jejím smyslem udělat kompletní přehled takových aplikací. Obrázky jsou pouze náhledové, plná velikost se zobrazí po klepnutí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigHead  |  04. 01. 2005 10:31

Dakujem za odpoved, ale odladom tych obrazkov sme sa nerozumeli. Viem, ze sa objavia cele po clicknuti na ne, ale pripada mi to zbytocne komplikovane a pomale. Nahladovy obrazok je necitatelny a pritom v plnej velkosti je iba o trochu vacsi. Nechapem teda, preco nie su screenshoty hned v plnej velkosti - teda bez nutnosti otvarania dalsieho okna (alebo tabu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 01. 2005 10:41

Obrázky v plném rozlišení jsou v každém rozměru 2,5× větší - to rozhodně není trocha, vedle sebe by se na stránku vešly jen dva. Nechystáme se to proto dělat jinak než teď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  04. 01. 2005 12:03

Tak nevím. Porovnáním obrázků zobrazovaných ve Firefoxu jako náhledy a normálně jsem se dostal na 2x tak velký obrázek - poměřoval jsem si to přímo na těch obrázcích, a nebral jsem v úvahu ty bílé okraje
Dva takové se do sloupce článku vejdou pohodlně a více jich tam stejně nedáváte.
Čili ty argumenty jsou trošku mimo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 04. 01. 2005 12:17

Dva na stránku jsou málo. Nebudu vás tady přesvědčovat, tohle rozhodnutí je opravdu na nás a nebudeme to dělat jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  04. 01. 2005 12:06

Pardon, více jich tam nedáváte často, uvědomuju si, že někdy jsem jich viděl i více.
Nicméně zmenšené screenshoty jsou stejně na nic, tak jako tak si vždycky musím otevřít detail, abych vůbec něco viděl. A u natolik malých screenshotů jako jsou u Symbianu je fakt škoda takto je ještě zmenšovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  04. 01. 2005 09:28

Neměl by bejt dotyčnej prve upozorněn ,že bude nahráván ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor