Informační linka T-Mobile Asistent od června končí, důvodem je minimální zájem zákazníků o nabízené služby. Květen je tak poslední měsíc, kdy vám pětice operátorů poskytne informace o dopravě, přeloží text do cizího jazyka, zjistí telefonní kontakt či bude nápomocna nějak jinak. Přehled služeb najdete na webu operátora. Na linku se dovoláte vytočením čísla 1183, volání asistentům však rozhodně není za hubičku. Zákazníci T-Mobile zaplatí 14,90 Kč za spojení a dalších 14,90 Kč za každou minutu hovoru. Hovory jsou alespoň účtovány 60+1.
Asistentka Petra a její čtyři kolegové o práci nepřijdou, budou přeřazeni do zákaznického centra
Na důvod rušení linky T-Mobile Asistent jsme se optali přímo operátora, odpovídala tisková mluvčí Martina Kemrová: „Důvod jsou především ekonomické – zájem o tuto službu je mizivý. Náhradu tedy neplánujeme, pracovníky této informační linky využijeme pro posílení Zákaznického centra.“