T-Mobile bude mít nové datové tarify a FUP

Diskuze čtenářů k článku

ignorek  |  31. 07. 2005 21:15

Já mám CDMA a jsem spokojenej. Přenosy mám kolem 50-100kB. Vykrejvač má Eurotel nedaleko a asi jsem tu skoro jedinej, když mi to přeneslo jednou 30MB soubor s průměrnou rychlostí 104kB/sec. Jedná se skutečně o kiloBAJTY! Pak naplnit pár giga za pár dní po večerech není problém, zvlášť když mám čas a chuť na stahování.
Uvažoval jsem sice, že až mi skončí 1 letá smlouva (tj. v říjnu t.r.), že bych přešel na GRPS/EDGE, ale za těhle podmínek nééé a nééé..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  31. 07. 2005 20:42

nemam EDGE,jen pisi svuj nazor a priklad...

verim ze by pres EDGE slo celkem ok volat pres net (Skype) , ale ten kdo vola casteji tomu FUP vrazi kudlu do zad...cca. 15MB/hodinu (nevim pocita li se i UL pokud ano tak pripocteme dalsich 15MB),to mame 30MB uz...nepocitam web,postu apod. sice jde o male hodnoty ale troska k trosce a 2GB sou fuc...a razem dostava EDGE temer nulovy vyznam diky rychlostnimu omezeni,nelibi se mi to vubec ,to uz by bylo pouzitelnejsi CDMA...

proste cesti operatori nezavadi nove sluzby (EDGE,CDMA,apod.) oni zavadi sluzbu FUP,jen tomu tak nerikaji...

hanba...

MMike




Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  31. 07. 2005 13:47

Tento citát platil už za Rakouskouherska a kvůli české povaze platí dodnes a bude platit i dál. Sleduji Vaše reakce a vidím, že v nich byla zcela pominuta skutečnost, že žijeme ve společenství států EU, které chtějí konkurovat především USA a Japonsku.
Když se podíváme na informace o rychlosti připojení jinde ve světě, zjistíme smutnou skutečnost, že zaostáváme na chvostu a náprava je v nedohlednu. Myslím si, že tady je potřeba hledat. Proč jinde to jde a v  ČR ne?! Jak to, že cizí firmy si zde mohou dělat, co by si doma nikdy nedovolily, místo aby v konkurenčním prostředí odrovnaly naše neschopné (všeho schopné)? Příčinu vidím v tom, že na rozhodujících místech sedí staří osvědčení bolševici. Korupční politické a ekonomické prostředí ve spojení s dlouhodobou zkušeností obyvatelstva se životem ve společnosti plánovaného nedostatku a závistí nás udržuje v postavení méněcenných příslušníků EU.
Internetové připojení prostřednictvím mobilních operátorů má sloužit k dostupnosti internetu tam, kde není jiná možnost, především na cestách.
Tato a podobné diskuse by vůbec neměla existovat. Existuje „jen” proto, že v pokračující společnosti plánovaného nedostatku je až příliš velké množství zájemců o jakékoliv internetové připojení. Kdyby zájemci o internetové připojení měli možnost výběru od nejpomalejšího po nejrychlejší připojení, všechna za rozumnou cenu, určitě by si každý vybral podle svých potřeb a možností. Ochranná ruka vlády a ČTÚ nad Telecomem, snad i ve spojení s Antimonopolním úřadem (spojení Telecomu a Eurotelu s následným vyhazovem nepohodlného schopného ředitele Eurotelu) a Ministerstvem informatiky je podle mne nejvážnější příčina toho, že tento stát je současně v čele počtu mobilního internetového připojení a na konci v připojení vysokorychlostním.
Každá schopná vláda má koncepci rozvoje státu. Ani jedna polistopadová vláda, žádná politická strana, neměla krom všeobecných proklamací jako prioritu rozvoj vzdělanosti a co nejrychlejší přechod k informační společnosti. To, co má dělat vláda, nemohou nekoordinovaně nahrazovat občanské aktivity, jak se děje u nás (Několik zájemců se domluví a udělá vlastní internetovou síť a distribuují připojení za dostupnou cenu.). Český Telecom se „zasloužil o rozvoj internetu” tím, že místo zlepšování služeb v oblasti připojení se zaměřil na prodej a servis počítačů. Toto zjevně nikomu nevadí...
Takže, pánové, přestaňte laskavě nadávat na „sosače” a podobné „zneuživatele” mobilního připojení! Příčina neutěšeného stavu není v nich.
Padla tady zmínka o poslechu radia po internetu, videu a pod. Kdyby ten, kdo to napsal, měl potuchy, jak to vypadá v praxi, přestal by blábolit. Poslouchám po internetu ČRo 2, studio Brno. Kdybych si mohl svou oblíbenou stanici poslouchat jinak, věřte, že bych rád. Takto se musím spokojit s 16 kb s nekvalitním monofonním zvukem nebo s 32 kb jinak kvalitním, ale vynechávajícím. To „jinak” znamená, že v obou případech je zvuk rušen mobilním připojením. Klidně mě můžete odsoudit, že jsem „sosač”; prostřednictvím ConMetu vidím, že při tarifu Telefon_Standard Telecomu bych měsíčně zaplatil kolem 5500 – 6000 Kč. Rád bych se připojil jinak, ale žádná jiná možnost připojení není.
Situace českého internetu je podobná, jako před rokem 1989, když přivezli šusťáky, dederonky, rifle, jižní ovoce, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel_Bures  |  30. 07. 2005 19:44

Je škoda, že zatím nikdo nenabízí GPRS připojení pro lidi, kteří mají jiné hlavní připojení, ale těch 10 MB jim na měsíc nevystačí. Pokud by byl tarfis s limitem např. 1 GB, akorát by se mi tam vešla práce na cestách na notebooku a PDA. Na stahování velkých souborů mám doma wifi, jenže občas jsem celý den pryč a to pak mám 50 MB přenos hned. Případně bych vzal i max. 500 MB, musel bych se hodně uskromnit a dělat mimo domov jen to nejnutnější, ale pokud by to bylo za zajímavou cenu, tak proč ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
terat  |  31. 07. 2005 02:57

A za kolik by měl ten 1giga dat? Já řikám -- neomezenej gprs tarif by měl stát maximálně 300-400kč.Uvědomte si že platíte pouze za připojení a ne za obsah.Takže cena 1gb tak 120 maximalně.Se zatnutými zuby sem snašel cenu nad 700kc za gprs unlimited stim že si mužu občas stahnout nějakej ten filmeček z netu.S fup 2gb už toho moc nestáhnu a hlavně za takovyhle podminek už to nechci takže pujde TM do hajzlu a nedostane nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  31. 07. 2005 10:35

s takovouhle u nas jeste dlouho budou platby za obsah scifi. vetsina lidi je rada kdyz ma vubec na samotne pripojeni. ale bylo by to ferovy: bud pausal kde si muzu delat co chcu, nabo platim podle skutecne spotreby GB. vzdyt kdyz v soucasnem modelu mesicne ty 2 GB neudelam tak vlastne OKRADAM sam sebe !!
gprs muze byt tak 10 GB mesicne za asi 700KC, takze za 1 GB asi 100Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  31. 07. 2005 10:40

Proboha, von někdo s gprs stahuje filmy? Ježíš a jak dlouho trva jeden 2cdčkovej film? Vždyť za tu cenu už je 512 ADSL nebo obdobné wïfi připojení...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel_Bures  |  31. 07. 2005 19:19

Nedávno jsem zařizoval pro známou připojení na Kladensku a ADSL nebylo pro její číslo dostupné. Sice už to není tak častý problém, ale pro některé je stále GPRS jedinou možností rozumějšího připojení k internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  31. 07. 2005 22:28

Znalej clovek a zarizuje ADSL - no fuj podporovat nejmenovane soudruhy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel_Bures  |  31. 07. 2005 23:39

Co se týče wifi, tak je oblast dost zarušená, CDMA je pomalé a padalo, takže ADSL byla celkem rozumná volba. Pro sebe bych si ho nejspíš nepořídil (třebas proto že bych si musel vydržovat telefon - klasický), ale pro běžné uživatele to není špatné řešení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  01. 08. 2005 17:28

Bezdrát je krásnej, ale kabel je prostě kabel... S ADSL mám skrze svý známý jen ty nejlepší zkušenosti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel_Bures  |  31. 07. 2005 19:11

Pokud bych měl 1 GB za 400 Kč, byl bych spokojen. Za Wi-Fi platím 450 Kč, kde je sice také určitá forma FUP, ale můj přenos dat za měsíc je několikanásobně větší. S přihlédnutím k odlišnostem GPRS se domnívám, že cena cca 400 Kč za 1 GB by byla rozumná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dufex  |  30. 07. 2005 11:32

Když už je to okomentovaný a zjistilo se (ostatně jako vždy)že se s tím nic nenadělá a že záleží jen a jen na individuálním rozhodnutí každýho uživatele,tak bych se rád zeptal někoho kdo má zkušenosti s tímto softem.Zdá se totiž že nevytrhne nikomu sice FUP z paty ale nabízí jisté možnosti úspory tímto FUPem limitovaných stažených dat.Ptám se teda,má smysl to instalovat?Má tento soft opravdu schopnost snižovat faktický objem stažených dat?Zdůraznuju že nejsem sosač ale víceméně rád a často surfuju.Děkuju za nevulgární odpovědi. http://www.slunecnice.cz/product/Cproxy/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nela  |  30. 07. 2005 18:19

Na TM bude fungovat propad jeho služby do červenych čisel.Přestante ten jeho net s fup kupovat,dejte svoje těžce vydřeny penize nějakymu jinymu operatorovy a když ta nová vaše služba bude třeba i trochu horší v něčem,bude vás hřát ten pocit že ted ma hovno,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nela  |  30. 07. 2005 18:28

dufex jenom surfuješ po netu nebo i neco posilas pres net? Oni si to tam muzou cist takze jestli neco soukromejsiho tak bacha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ukulelembo  |  30. 07. 2005 18:24

CPROXY je pohodovy soft, pres rok a pul jej pouzivam a jsem spokojen. Jeden cas to melo vypadky, ale ted to beha bez problemu. Podle statistiky mam usporu cca 56% dat pri surfovani, takze muzu doporucit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  29. 07. 2005 18:12

Prostě se už smiřte s tím že FUP je a bude. U kabelovky, přes mobil a všude. A když se vám to nelíbí tak si zaplaťte x-násobně víc a budete mít neomezenou lajnu...a ne se tu dohadovat jaky jsou to č**áci.NAPROSTÝ většně to stačí a neomezuje je to. Jen sosačům to tak moc vadí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  29. 07. 2005 20:47

dotedka to nabizeli v tehle kvalite za tuhle cenu, tak kdyz snizujou kvalitu, tak at taky snizujou cenu, ja si platim PAUSALNI internet, tak ho chci taky pausalni mit, jinak at to prodavaj  style m TOLIK DAT ZA TOLIK PENEZ, jinak je to u me klamava reklama, jenze u nas se na obycejne zakazniky S...!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  30. 07. 2005 19:09

Hele kdyz si koupis film na DVD, tak si ho taky muzes pustit kdykoliv chces, ale nikdy ne do televize. Zkratka vsechno ma svoje omezeni a FUP byl v podminkach uz davno, jen trochu asi trvalo, nez ho tam zadratovali.

A kydy o obycejnych zakaznicich si nech od cesty - FUP se jiste dotkne mene nez 5% uzivatelu. O takove "obycejne zakazniky" (na masovych tarifech) urcite nema zajem zadny ISP, zvlast kdyz tech 5% dela nekolik desitek procent zateze site.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nela  |  29. 07. 2005 20:48

Blbečku omrdanej na de mnou co obhajuješ podrazarny těhle operátorskejch molochu.Jak ti něco řeknu - tihle mološi těží s toho že většina narodu je blbá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nela  |  29. 07. 2005 20:49

patrilo to marty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty  |  29. 07. 2005 21:49

nejde jen o operatory!!!UPC, Karneval, atd.když se to nelibi tak nikdo nebrani poridit si to, kde FUP neni, ale ta cena je vyssi, to chapu, ale dneska vam nikdo neda nic zadarmo...a kdyz jina moznost neni, tak se musi clovek spokojit s tim co je.nikdo nikoho nenuti si to porizovat, tot muj nazor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  30. 07. 2005 19:17

Marty, divim se Ti, ze s tim sprostakem vubec komunikujes. Je to nejakej pubescent, kterymu ET zavedl FUP na CDMA a ted si tady chladi zahu...

A jeste neco pro nelu - ty xxx v tvoji IP adrese, stejne jako log z NAT routeru neni v tomhle kocourkove zas tak tezke ziskat, takze pokud tady z toho budes delat zumpu, jednou se tu treba objevi, jak se jmenujes, hochu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  29. 07. 2005 22:41

Kultura Tvého projevu mluví za vše. Psát vulgárně a s gramackými hrubkami umí každý. Tady se ale vyjadřuješ veřejně. Věř tomu, že s tímto pro nás nejsi takový frajer, jako před kamarády v hospodě.. Ach jo
goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nela  |  29. 07. 2005 23:30

tak na takovou nulu ani nemusim reagovat


Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nela  |  29. 07. 2005 23:34

tohle zas patrilo goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  30. 07. 2005 08:51

Nemusíš vždy psát, komu patřil příspěvek, to totiž každý čtenář pozná podle struktury příspěvků v diskusi Co příspěvek od "čtenáře" nela, to perla Co přijde dál? Jinak abych přispěl i já do diskuse a nehádal se tu s nějakým provokatérem bez názoru, tak když jsem já používal GPRS jako moje hlavní připojení, 2 GB měsíčně jsem nikdy nedal. Přes EDGE by to bylo asi už něco jiného. Rychlejší připojení přece jenom svádí...
goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  30. 07. 2005 01:01

FUP je nesmysl. Omezuje všechny jenom proto, aby operátor víc vydělal a nemusel zkvalitňovat přenosovou síť.

Jsou operátoři / ISP, kteří garantují jmenovitou rychlost přenosu a neomezenou datovou zátěž při nízkých cenách... A přitom taky slušně vydělávají...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  30. 07. 2005 16:28

protoze makaji na svym malym dvorecku s nekolika (mene ci vice) stalyma klientama. A novy klienti ani moc nepritekaji a ani neodachazeji. Kdyby mel Tmo/Chello/Karneval/... staly pocet klientu asi by je taky fup nenapadlo. Ono je lepsi garantovat "nizsi" kvalitu vsem (i tem nove prichizim, i tem "starousdlikum") nez zadnou kvalitu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  30. 07. 2005 19:23

Hele Lojzo, jaky jsou duvody FUPu na pevnych sitich taky presne nevim (kdyz se to ADSL v zahranici casto prodava bez limitu a za min prachu), ale na mobilech si to umim predstavit.

Ta sit je puvodne navrhovana pro hlas a na prenaseni gigabajtu dat velkym mnozstvim uzivatelu neni dimenzovana. Rozsirovani je dost drahe na investice (desitky tisic za ruzna rozsireni az miliony za novou BTS) i lidskou praci (konfigurace). A tech 800 Kc z nekolika unlimited uzivatelu na bunce upgrady opravdu nezaplati.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdeKajinek  |  29. 07. 2005 15:56

u nas na slovensku orange dava za 120sk gprs pripojenie,10mb,10mms,50sms z portalu a notifikaciu mailov na mobil zadara...a za kazdy mb navyse 35 sk...predtym bolo 2 roky gprs zadara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frenky  |  29. 07. 2005 12:16

Fuj a hnus to je.To nebude u tarifu Internet i wap??Ještě že mám Oskara,platit 60 hal.za 1kB a ještě mají blbé účtování po 5 kB,no fuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  29. 07. 2005 17:31

a to s tim wapem jsi vycetl kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  29. 07. 2005 11:55

Všimli jste si té poslední věty? "FUP bude uplatňována v tarifním zvýhodnění Internet+, tarifech Internet, Internet HIT a Twist Internet. " Co je  to za tarif INTERNET HIT?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  29. 07. 2005 12:09

to bude nižší paušíl za úpis. obdoba dnešního DU Special

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  29. 07. 2005 11:43

Mě na tom štve to, že když to není ošetřený, tak je na síti pár pitomců, co stahujou už stopadesátej pornofilm a zbytku nejde kloudně ani natáhnout web. Proč 2/3 sosačů, co ty pitomosti stahujou, to pak stejně ani neotevřou a jenom se chluběj ve škole "že to maj"...
 
Akorát mi přijde blbost měsíční FPU, lepší je týdenní, když člověk náhodou ujede a stane se sosač, tak že nemusí čekat milion let (rozuměj týden) než se to zase obnoví...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zigzag  |  29. 07. 2005 11:24

ja to proste nechapu? co je tohle za byznys? jak to, ze si firma v konkurencnim prostredi muze dovolit zhorsit sluzbu a ponechat cenu stejnou!? to sou domluveny s ET a Oskarem nebo co!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pantani  |  29. 07. 2005 11:45

Z pohledu uživatelů, kteří nechtějí internet normálně používat = chtějí stahovat do nekonečna filmy a mp3 jen proto, aby neco stahovali (zřejmě proto, že "platím paušál tak ať to běží") to omezení je zhoršení služby.
Většina uživatelů se ale takhle nechová a chtějí prostě jen brouzdat a internet normálně používat (těch je většina) - pro ty je zase výhodnější, když je operátor nemocné sosače omezí!
S T-Mobilem souhlasim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fousac  |  29. 07. 2005 12:23

patrim do skupiny druhy..
zajima me spis brouzdani nez nez p2p a sosani.. obcas stahnu nejakej programek, nebo demicko hry... bezne za mesic delam tak 1giga..ale stejne nemam dobrej pocit z tech 2giga limitnich.. :(
ale zatim u tmo edge zustanu. ponevadz icq, emaily a predpovedi pocasi s sebou v mobilu jsou pro me dulezity a zvyk je zvyk... (nj, uz jedu tmo data od 11/2002)
a to by mi stacilo koupit wifi sitovku a mit doma 4mbit za 3 kila mesicne... asi nejsem normalni.. ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  29. 07. 2005 17:30

Mily zigzagu, FUP je tam jiste z jedineho duvodu - aby nasral a odradil stahovace. Jak jiste vis, GSM site neumi ridit kvalitu pripojeni a v pripade poptavky daji kazdemu stejny objem kapacity-je to takovy maly GPRS socialismus. Ve vysledku ale sosac stahovanim blbosti omezuje rychlost a praci ostatnich a FUP je jedinym dostupnym resenim, jak ho v tom omezit.

Kdybys ty sdilel BTSku se sosacem, tak Ti pojede net velmi hanebne a uz Te vidim, jak volas kazdy tyden na infolinku a mektas neco o zhorsene sluzbe v konkurencnim prostredi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid_Standa  |  29. 07. 2005 10:16

Asi nejsem ten správný sosač, ale i když se nijak neomezuju, obvykle za měsíc protočím okolo 700-800 MB včetně občasného streamovaného videa a d/l mp3.
2 GB je, i kdybych se připojoval denně, 70 MB na den, a to mi tedy na poště a brouzdání hned tak nenaskočí (zvlášť když přes týden toho moc nenabrouzdám, protože chodím do práce). Vzhledem k tomu, že Oskar je dražší a Eurotel začal zpoplatňovat wap v DN, nemám moc co řešit.
Spíš mi přijde, že spousta lidí vyskakuje už z principu, když vidí nějaké omezení, přestože se jich vůbec netýká. A jestli někdo chce sosat filmy, tak ať to pro všechno na světě nedělá přes mobil, ale pořídí si třeba wifinu nebo ADSL.  Ale vzhledem k tomu, že Čech všude hledá nejnižší cenu i v rozdílu desetikorun, tak pokud Telecom přeci jen vyvalí dial-up za paušál, tak půjdou sosači do něj a klidně budou sosat 24/7 rychlostí 30 kbps (což byla rychlost, kterou jsem měl u Telecomu, než jsem ho zrušil) - což je mimochodem míň než rychlost, která bude o Téčka po dosažení FUP limitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  29. 07. 2005 10:30

že spousta lidí vyskakuje už z principu - ono se nedivte ze kdyz lidi vydaj za internet takovou dost vysokou castku, porovnejte s vysi mzdy vetsiny lidi, tak uz nechcou neustale sledovat nejakej limit, to jsme totiz skoro zpatky u dial-upu, zvlaste u vysokorychlostnich internetu je limit dost nelogicka vec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paul  |  29. 07. 2005 11:15

Ja jsem pred tydnem ukoncil svoje datovani pres EDGE od Listopadu 2004, kdy sluzba byla spustena. Co na to rici?

Udelal jsem dobry krok, nebot i bez FUP jsem citil, ze za 850 Kc mesicne je to predrazene v porovnani s tim, co mi muze EDGE/GPRS nabidnout. Nehlede na to, ze Twist Data Unlimited nenabizeji moznost zmeny tarifu, takze volani a SMS je za maximalni mozne ceny.

Za 8 mesicu jsem si poradne otestoval EDGE a musim konstatovat, ze 2 GB FUP jsou opravdovy omyl.

T-Mobile je omyl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid_Standa  |  29. 07. 2005 16:36

Nemám rád flejmování, ale na Váš a Noxikův příspěvek reagovat musím.
 
Ad "vyskakování z principu" - znovu opakuju, že mi to vadí u lidí, kterých se to netýká. Nevím jak kdo, ale já se z mobilu na 2 GB za měsíc ještě nedostal (pošta, brouzdání, občas download MP3, streamované video, nijak se neomezuju). Jak poznamenal Kačer, Internet přes mobil je nouzové řešení - pokud se nedostanete k vysokorychlostnímu Netu, protože Vás nepokrývá kabelovka, domácí Vám nedovolí dát si anténu na střechu (můj případ) atd., proč se nepřipojit z mobilu. A FUP spočívá v omezení rychlosti, nikoli v platbách navíc. Tj. po 2 GB dál jedete jako z dial-upu (který u nás neomezeně stále není). Tj. nikdo Vám nenaúčtuje dalších X set korun za načnutí dalšího 2 GB balíku - můžete si brouzdat dál, ale pomaleji.
 
Ad T-Mobile je omyl - jen opakuju, co jsem napsal výše. Oskar je dražší, Eurotel zpoplatnil WAP. A T-Mobile má nejrychlejší EDGE. Pro někoho je GPRS Unlimited omyl, pro někoho nejlepší volba. Pro mě to druhé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
net  |  30. 07. 2005 19:01

Jo, a taky pracovník u T-Debilu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačer  |  29. 07. 2005 12:46

Souhlasím s tím, že pokud někdo používá mobilní internet a uvědomuje si vlastnosti a limity této služby, tak nemá s FUP žádný problém. Mobilní internet prostě není alternativa k připojení přes kabel. Stejně tak jako WI-Fi , má svá omezení daná prostě technologií nazákladě které fungují. Je jistě špatné, že u nás je pokrytí internetem mizerné, a lidi musí hledat alternatvní řešení připojení k netu.  A tak, je jistě dobře, že mobilní operátoři zaplnili mezeru na trhu a dali možnost připojit se k netu i lidem, kteří by se jinak připojit nemohli.
Nesmíme však zapomínat, že je to stále jen nouzové řešení a nikdy lidem nenahradí plnohodnotné připojení k internetu. Prostě pokud se chci dívat na netu na telku, poslouchat rádia, nebo stahovat filmy, tak musím zvolit jiné připojení k internetu. Pokud tohle přesto dělám přes mobilní připojení, tak tím nejen neůměrně a nesmyslně zatěžuju síť, ale hlavně tím sobecky poškozuju ostatní uživatele. A operátor to musí nějak řešit, a tak zavedeFUP, že to postihne někdy i "neviné", to je už osud.... život prostě není spravedlivý.
A že by cena mněla být nižší...  Ale jistě, všechno by mnělo být levnější, a nebo ještě lépe zadarmo, to by vůbec bylo super.  Tenhle experiment tady už jednou byl a v pár zemích dosud ještě probíhá, tak že zájemci si to stále můžou vyzkoušet na vlastní kůži.. vřele doporučuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid_Standa  |  29. 07. 2005 16:53

 Už jsem se lekl, že jsem tu s tímhle uvažováním jediný. 100% souhlas.
 
(Víceméně chápu i část sosačů - studenty, kteří něco chtějí, ale nemají na to chechtáky. Ti pak logicky hledají nejlevnější způsob, jak se k objektu své touhy  dostat. Ale tím už jsme u morálních aspektů warezů atd. - a na tohle téma už se toho nadiskutovalo spousta. Mám pocit, že je to tak, že jak člověk dospívá a začne být výdělečně činný, postupně se přesune na druhou stranu barikády - dokáže si představit, jak by ho poškodilo, kdyby výsledky jeho práce někdo šířil ilegálně a připravoval ho o výdělek. Aspoň takhle to bylo u mě. O to víc mě štvou lidi, kteří slušně vydělávají, a přesto warezujou o 107.  Vím, že sosání není jen o warezech - sám mám doma 6 GB naprosto legálně stažených MP 3 - ale v drtivé většině případů ano. A ve stejně drtivé většině případů se podle mě uživatelů nedotkne FUP v Internet+.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noxik (novy)  |  29. 07. 2005 09:56

posledni dobou u nas vladne takova konkurence ze se furt zdrazuje a zdrazuje.
nejvetsi svinstvo vsech poskytovatelu internetu je, ze nekolikanasobne degradujou sluzbu limitama, aniz by nekolikanasobne zlevnili, protoze vi ze jedina moznost jak se branit je tak maximalne emigrovat, asi bych mel zalovat vladu ze jsem se narodil do takovehoto zas... statu
jinak bude zajimave jak dlouho vydrzi mobil internet od eurotelu, je to nezkriplene limitem za 653Kc mesicne na 2 ROKY UVAZEK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jackk  |  29. 07. 2005 09:00

Tak me konecne TMobile kodnuti najit si jinou formu pripojeni, pro potrebne mobilni budu pouzivat Oskara. Limit 2Gb je opravdu vysmech, Oskar ma aspon 3GB a jesti jsem to dobre pochopil urcitych "povolenych" protokolu se limit netyka... to si jeste overim. Tak pa pa TMobile, asi ti nebylo 800Kc od nas dost dobrych tak nebudes mit nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  29. 07. 2005 17:20

Dej si, Jacku, pekne nohy do lavoru, na hlavu studenej kapesnik a nejdriv si vyzkousej, jak moc se te to v zari dotkne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mach  |  29. 07. 2005 07:17

Pokud se nepletu, toto bude změna podmínek, tudíž možnost bezplatného vypovězení smlouvy T-Mobil data unlimited. Smlouva byla uzavřena před rokem na dva roky.
 
Děkuji za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  29. 07. 2005 07:34

ne, o omezení množství dat je zmínka v podmínkách od začátku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mach  |  29. 07. 2005 07:36

A co kvůli ostatním změnám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petyo  |  29. 07. 2005 09:04

No u Unlimited se ale nic jiného neměmí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 07. 2005 07:12

Teda to účtování po 5 kilech, to je docela prasárna! Takže když si checknu maily na mobilu, přenesu 6 kilo, mám hned 10 v háji!
Vlastně já ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 09:21

Přesně tak, zaplatíš o celých 6 haléřů !!! navíc a to už dokáže vyprázdnit peněženku .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 09:27

A jen tak mimochodem, tento způsob účtování po 5 kB funguje už dost dlouho .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  29. 07. 2005 11:11

No ja nevim - ale co kdy pujde o wap, tam uz se cena projevi.
A mimochodem - cena za kB 0.07Kc - prenese 6kB, tzn zaplati 4 kB navic 0.07 * 4=0.28 navic - tebe to nezabije, ale operator se docela napakuje kdyz ser to vsechno poscita. Krom toho, jak funguje tech 5kB? Kdy se to scita a uctuje? CO kydz stahny 6kB a za 3 minuty dalsich 6kB - zaplatim 2 krat 10kB = 20kB nebo 15kB???? AHA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  29. 07. 2005 11:35

Účtuje se vždy celek - např. pokud se připojíš na wap, tak do chvíle, než ukončíš wapovej prohlížeč (pro jednoduchost), je to stále jedno připojení i když trvá třeba hodinu... To samy s klasickym internetem - kdyz vytocis na kompu grps cislo, tak do chvile nez zavesis je to jedno pripojeni. Takze vysledek tveho priklade je spravne 15 kB uctovano...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 11:51

Sakra, měl bych už něco udělat s tou moji "rychlostí" příspěvků .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 11:49

S tím WAPem máš pravdu, to už je o něčem jiném, ale podle mě se to účtuje  podobným způsobem, jako se v obchodě zaokrouhluje "celková cena" cena zboží na dnešních 50 haléřů, tzn. pokud tyto dvě 6kB stránky stáhneš během jednoho připojení, zaúčtuje ti to 15kB, pkud bys, ale, stáhl 6kB, odpojil se, znovu se připojil a stáhl znovu 6kB, sebere ti to těch 2x10kB=20kB (když si totiž porovnám poměr cena/přenesené kB v mém měs. vyúčtování, tak mi to konkrétně u WAPu zhruba takto vychází).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 07. 2005 13:51

Ono je to o něčem jiném i v případě internetu. Ta částka za měsíc pár korun dělá.
Představ si, že v hospodě zaokrouhlují na 50 Kč (nahoru, jak jinak). Dáš 6 Plzní, každou za 26, = 156. Kdyby ti to zaokrouhlili na 200, taky tě to nezabije. Ale šel bys do putyky, kde pivo stojí 33 korun, když je poblíž levnější? Tady je to podobné, kilobajt tě v reálu stojí víc. A když jich je hodně nebo každej den ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Conq.  |  29. 07. 2005 07:02

Jako super nabídka je ten email&@pda, na icq mobile je to naprosto idealni!
z FUP jsem neštastný...měli by ho zavést jen na "warez", něco jako p2P sítě.. člověk bude koukat na telku nebo poslouchat net radio a kdo ví, kolik u toho prenese dat/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sony  |  29. 07. 2005 06:48

FUP není měkké jak píše autor článku,ale při připojení přes EDGE v podstatě degraduje tuto službu. Limit 2GB dat je směšný i pro člověka který jen posílá velké emaily a běžně prohlíží webové stránky. Ať dají FUP na P2P sítě a na běžné stránky ho vůbec nedávají. Myslím něco jako má Oskar. Co říci závěrem? Od T-Mobile je tohle FUP pěkné svinstvo. Nevím proč mají v nabídce rychlý internet, když to nakonec pokazí tímto FUP. Mám ještě takovou malou poznámku. Rychlost se po stažení 2GB sníží na 32 kbps. To už je vrchol. Tak pomalé není ani GPRS ve třídě 6 (většina nových mobilů má třídu 10).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 07. 2005 09:02

kdyz si porizujete GPRS musite preci pocitat s tim ze nejvyssi moznou teoretickou rychlost casto proste mit nebudete uz z podstaty GPRS a priority vzhledem k ostatnim sluzbam, proto mi prijde tento argument zcestny... mam na mysli samozrejme samotne GPRS (nikoli EDGE, tam uz je to opravdu degradace sluzby)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  29. 07. 2005 17:16

Placas blbosti. Vic nez 95% zakazniku se do limitu v pohode vejde.

Shapovat P2P site je ze strany provozovatele site dost opruz, zkousels to nekdy?

A 32kbps je na GPRS jeste slusna rychlost (i kdyz stahovace odradi) - neplet si teoretickou a v praxi dosahovanou rychlost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  30. 07. 2005 10:24

Slušná rychlost? Máš s touto rychlostí zkušensti? Mně jede Data nonstop rychlostí 30-40 kbps a i těch 40 je i na pouhé načítání stránek málo. A to používám Firefox a Cproxy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  30. 07. 2005 19:01

To bez debat, slovem "slusna" jsem urcite nemyslel "dostacujici" ani "uspokojiva" Bylo to mineno tak, ze i po aplikaci FUP se to nebude zasadne odchylovat od standardniho GPRS na CS1-2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrty  |  29. 07. 2005 02:17

Jestli dobře počítam, tak t-mobile zdražil 1 kB internetu mimo špičku o bezmála 300%!!!! a wap o 100% hmm pěkné... no nevím jak vám, ale mě celkem vyhovoval tarif Bussines za 499kc 50MB volnych, ted kdyz si to spocitam tak 10MB + 30MB x 1024kB = 30720kB x 0,06Kč = 1843,2Kč + 199Kč = 2042,20Kč tudiž zdražení o 309% takže nejspíš mi nezbide nic jiného než každý měsíc zaplatit 200Kč navic za tarif Internet+ a nebo se omezil na stahnutí jen 10MB měsíšně a ušetřil tak 300kč/měs...

No to jsou opravdu vízvy, T-Mobile moc dobře ví, jak lidem komplikovat život... a taky mi ten tarif Email@PDA nenápadně připomíná zakladnímu tarifu Připojení Nadlouho od Oskara (tj. taky 200kč za 10MB)... No, ale je v tom rozdíl, krom toho že TM je o 1Kč levnější, tak OS účtuje po 1kB narozdíl od TM, ten účtuje po 5kB (předtím po 20kB a v roamingu dokonce po 100kB, tak bacha na to)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rolph  |  12. 10. 2005 12:05

Souhlasim, sice nepouzivam streamovani videa pres mobilni inet, ale proste jsem obcas "mimo sve pevne pripojeni"
a tech jejich proklamovanych dvakrat tolik volnych dat (2x5mb v mem predchozim tarifu = 10mb) je mi k nicemu kdyz cca mesicne stahnu
i pri jen obcasnem pouziti tak cca 40-50 mb. Nekdy samozrejme i jen do 10mb ale to jen vyjimecne. Protoze mne zajima jake budu mit uctovani,
tak je s podivem jak malo lidi si vsimlo ze sice mame na podobny tarif jednou tolik dat volnych, ale misto tarifikace jeden a pul halire na kilobajt
nebo 3 halire za kilobajt mame vsichni stejnou tarifikaci 6 haliru za kilobajt, coz pro mne znamena minimalne vic jak 100% narust ceny za pripojeni.
Nejsem sosac jak se par mistnich prispevovatelu z t-mobile snazilo hazet spinu na normalni lidi a pouzivam mobilni inet jen kdyz musim
a musim rict ze tohle je uz vic jak hrozny vysmech ceskym uzivatelum. Kdyz si spocitate kolik museli operatori vlozi penez do upravy site,
aby mohli poskytovat gprs a potom cena za konektivitu (ma ji dnes v cenach pro velkoodberatele vubec cenu zminovat?) tak na nas
na mobilnim pripojeni neskutecne "rejzujou prachy"..
ps:ted se chystam po tom co jsem uz od zacatku Oskara jeho uzivatelem od nej odejit, protoze jeho chovani vuci zakaznikum uz u mne
prekrocilo unosnou mez, tak vidim ze ani muj dalsi operator nezustane beze zmen. Mozna si casem poridim pevnou linku domu
a prizpusobim se proste tomu ze na cestach a mimo ten internet proste nemam pristupnej. Presnej opak toho co T-mobil prezentuje v reklamach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 07. 2005 02:13

Tak tohle je vazne gol - "Cena za přenesený kB při připojení na internet: 0,07 Kč" - tzn, ze je to jeste o haler vic, nez ted... a to jsem blahove ocekaval spis slevneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrty  |  29. 07. 2005 02:21

No kdyby jen o haléř... ale u základních tarifů cena zůstala stejná, jen p. David Polesný zapoměl zdůraznit, že se jedná o cenu "s DPH" takže "bez DPH" je to furt těch 0,06Kč/kB internet a 0,5Kč/kB WAP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
ex-šéfredaktor Živě.cz | 29. 07. 2005 11:12

Na MobilManii odjakživa používáme ceny pouze s DPH. Pokud někdy ceny uvedeme bez DPH, tak na to upozorníme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  29. 07. 2005 13:57

Myslím, že ta informace by tam klidně mohla být vždycky. Ono takové "odjakživa" není pro člověka nově přišedšího nebo méně pozorného dost patrné... a vám to nic neudělá. Já například nevím, kdo kde jak "odjakživa" uvádí ceny, většinou se nějak zorientuju podle kulatosti cen. A když to potřebuju vědět na jisto, nespoléhám na (ehm) informační servery, ale najdu si tu informaci pěkně u zdroje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  30. 07. 2005 00:35

NO, tak za to Slevneni bych ti tu cenu jeste nevysil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VX  |  29. 07. 2005 01:14

No bez FUPu by to neslo, ale limit 2 GB je trosku nestastny. Mohly by byt dva oddelene, jeden pro edge (5 GB?) a druhy gprs (2 GB?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  29. 07. 2005 02:45

Sice nechci být v diskusích vulgární, ale operátoři by měli nazývat věci pravými jmény. Na české FUP by se spíš hodilo Fuck User Policy

Ještě že se mě to tak nějak netýká

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teekey  |  29. 07. 2005 07:03

Docela me pobaviloslovicko "mirne", to jako myslite vazne? To snad ne! Za takove penize uz mate solidni pripojku pres ADSL nebo WiFi, kde se da sehnat i neomezena 256a a tvrzeni, ze GPRS a EDGE se vyuziva hlavne na cestach je nepodlozene a zcestne - stejne jako si komentuje Eurotel sve CDMA.
FUP je asi logickou reakci na narustajici pocet zajemcu o sluzby TM v oblasti internetu, hlavne asi teda pres Edge, ale 2GB mi prijdou smesne, tedy kdyby mela rychlost spadnou az na 32kbps. Dokaze si vubec nekdo predstavit, jak to asi omezi? Jednotlivemu uctu to pristrihnou (po stazeni 2GB), ale kdyz bude v lokalite s nedostatecnym signalem, bude rad, kdyz mu to pojede 22kbps, no to je hnusarna :(
Musim souhlasit, s nazorem predchozim. Nejednodusi zpusob jak na kvalitni pripojku k internetu, je asi zalozeni vlastni firmy, poskytujici pripojeni k webu treba pres WiFi a zbytkova rychkost je vase :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco  |  29. 07. 2005 07:33

Souhlasím, je to hnus. A to jsem chtěl přejít od Eurotelackeho GPRS DataNonStop pro surfovani k T-Debile, protoze maji vyssi rychlosti proi GPRS (prece jenom vetsina uzemi), ale s limitem 2GB, ktery se da za mesic preneset i pres GPRS uplne v pohode na to kaslu.
Uz se mi zacina vetsina tehle dementnich provideru hnusit. FUP uz ma snad kazda, dle meho nazoru vydřidušská firma poskytujíci inet a dalsi sluzby. Za cenu jen omalo vyssi nez je cna za neomezene GPRS/EDGE, si muzete poridit 10/10 mbit s agregaci 1:1 a verejnou IP bez limitu a FUP, tak nevim na co se porad operatori vymlouvaji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 07. 2005 08:56

prosim prozrad mi providera ktery mi da 10Mbit za cenu jen o malo vyssi nez GPRS, mel bych o to zajem a myslim to naprosto vazne. diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco  |  29. 07. 2005 09:08

Tak ja vim o firme 802.cz (www.802.cz) ktera tento poskytuje za 999 Kc bez DPH pres optickou sit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 07. 2005 09:47

prosim poslete mi primy odkaz na tu sluzbu 10Mbit za 990 kc, ja to tam nenasel.
Ohledne 10Mbit jsem tam nasel sluzbu 802.MACH 10 ovsem za cenu 29800 Kc bez DPH :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 07. 2005 09:50

uz jsem to nasel :)
sluzba 802.10.MEGA DOMA, ovsem dostupna pouze pres kabelovou sit tohoto operatora coz je tedy velmi velmi omezene uzemi :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  29. 07. 2005 09:50

http://www.802.cz/Default.asp?ComID=44 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x123  |  29. 07. 2005 09:55

Hele von asi nekecal: http://www.802.cz/Default.asp?ComID=44
Nebo jsem to blbě přečet ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  29. 07. 2005 19:56

2mobilman: Jedu přes wi-fi, 500,-/měsíčně s DPH, je to NEGARANT 10Mbit, v průměru to jede 3-4Mbity což je pohoda
dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 09:10

Tak to jsme dva, kdybys ho sehnal (o čemž nepochybuji, takových providerů je v ČR určitě plno ) dej vědět .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 09:11

Eh, nebyl jsem dost rychlý .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco  |  29. 07. 2005 09:47

Myslim ze je zatim jediny, jestli si nasel nejakeho jineho tak pisni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr4k  |  29. 07. 2005 10:03

Ja bych vedel jeste o jednom, je to Kabel1 a je tam 10Mbit za 770,- (asi bez DPH, nikde jsem si nevsiml na jejich strankach, ze by to psali)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 10:24

2fisco: nic ve zlém, moji reakci jsem myslel ironicky . Teď, ale, koukám, že to asi úplně nereálné nebude - na ten odkaz jsem koukal a vypadá to opravdu dobře, jen se mi tomu pořád nějak nechce věřit (přece jen 10Mbit pro up/down s agregací 1:1 za 999,- je na dnešní situaci až moc výhodná nabídka ). Máš tuto službu objednanou/jseš s ní spokojen? Docela bych do toho skočil, jen by se hodili nějaké zkušenosti ohledně spolehlivosti této služby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco  |  29. 07. 2005 10:39

No tuto sluzbu nemam, protoze v miste meho bydliste neni opticka sit teto firmy. Jinak cena je tak nizka proto, ze tam kde je ta opticka sit, je tolik lidi pripojenych ze se jim to vyplati, pres tu optiku se vede nekolik Gb/sec....jinak jako co jsem zkousel u znameho tak to jelo solidne tech 10-11mbit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 10:48

Díky za odpověď, asi o tom začnu uvažovat (podle jejich seznamu bych se měl nacházet v dostupnosti sítě).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 07. 2005 11:05

seznam je pouze orientacni, nikdy nemaji pokryte cele mesto ale jen nekolik budov (bohuzel....)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fisco  |  29. 07. 2005 11:15

No kde bydlite? jejich seznam je pouze orientacni a oi take poskytuji ADSL a wifi pripojeni takze to by byla opravdu nahoda kdybyste byl prave v miste opticke site....nyni se buduje ve Frydlante n. Osravci ia ve Frydku-Mistku....kurna a mesto jako Ostrava zatim optiku od nich nema,,,priotom by tu meli kseft jak svina

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jajar  |  29. 07. 2005 12:07

Bydlím v Neratovicích a teď mám Karneval, se kterým jsem zatím spokojený. Vlastně jediné, co mě trochu mrzí, je právě rychlost uploadu, která je 300kbps (na druhou stranu stále se ještě najde dost lidí, kteří tuto rychlost nemají bohužel ani pro download, což jim vůbec nezávidím )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 07. 2005 12:33

zajimavy je jen ten 10Mbit internet po kabelovce, coz nabizeji jen na vybranych mistech. ostatni sluzby uz zajimave nejsou, ADSL 2Mbit uz mam :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonek  |  31. 07. 2005 19:34

Lidi ! ...vase problemy bych chtel resit..bydlim na vesnici kde ma monopol s WIFI 1 firma..a za linku 128kb sdilenou 12 lidma ktera jede pomerne mizerne platim 580,-/mesic je sice neomezena ale s tou rychlosti kerou to jede prenesu vic jak 8 GB (down+upl)za mesic..kdo neveri http://www.ttnet.cz/index.php?src=ceny&ll=2&id_partner= fakt bych chtel resit jestli si za 999 KC mam dat linku 10-11 Mbit ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leonek  |  31. 07. 2005 19:37

...sorry....melo tam byt !neprenesu! vic jak 8GB (down+upl) za mesic....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  29. 07. 2005 20:13

2GB je málo i na cesty....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XV  |  29. 07. 2005 13:03

No bez FUPu by to neslo, ale limit 2 GB je trosku nestastny. Mohly by byt dva oddelene, jeden pro edge (2 GB?) a druhy gprs (6 GB?).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yomm  |  29. 07. 2005 17:09

Haha... 8GB? To by tam uz zadny fup byt nemusel, nemyslis?

Jinak Tvuj napad neni realizovatelny, protoze pouzite kodovaci schema (CS1-4/EDGE) sleduje jen radiova cast, dale jsou to data jako data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dmz  |  29. 07. 2005 15:26

Řekl bych, že se spíše jedná o přípravu na nové tarify, které bude t-mobile zavádět spolu se puštěním UMTS internetu. Připadá mi to jako hra. 2GB pak slavnostě zdvihnou třeba na 5, počaruje se s cenou tarifů a bude se očkávat potlesk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor