T-Mobile Flext: zajímavý tarif z Velké Británie

Diskuze čtenářů k článku

Milan  |  27. 02. 2006 11:16

Opravdu se nemohu zbavit dojmu, že nejlepší je tarif bez paušálu, jako byl kdysi např. Eurotel TIP Relax! Platit jenom to, co člověk provolá, nelámat si hlavu s nějakými "volnými" minutami či "volnými" SMS či nějakým kreditem apod.Nejjednodušší řešení je nejlepší, pak by téměř ztratily smysl i předplacené karty. Pro většinu lidí, kteří nevolají příliš často a nevyužijí tak velké balíky "volných "minut by to bylo suverénně nejvýhodnější řešení 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kombi  |  27. 02. 2006 01:36

U druhého tarifu je hodnota kreditu dokonce ještě o kilo vyšší (ad odkazovaná stránka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan  |  26. 02. 2006 22:17

Napad je ukradeny od jednoho virtualniho operatora, ktery nabizi sve sluzby ve Velke Britanii. Jmenuje se Dot Mobile www.dotmobile.co.uk a tarif zalozeny na stejne principu nabizi jiz od zari 2005. T-Mobile se chova stejne jako ostatni velke spolecnosti, jakmile vidi nejaky dobry napad tak ho proste ukradne, ale tak to na svete jiz chodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid_Standa  |  27. 02. 2006 09:50

Ani Dot Mobile nebyl prvni. Tenhle typ tarifu uz par let funguje v Australii, a treba ani tam to nevymysleli.  A "kreditni pausaly", ktere ted tak pekne funguji Orangi na Slovensku, tusim vymyslel nejaky operator ve Spanelsku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  27. 02. 2006 10:32

Nemáš pravdu.Nejvýhodnější  typ paušálu či předplacenky přeci používal jako první Jarda Cimrmanů...a tak je tomu do dnes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptoid_Standa  |  27. 02. 2006 12:09

To je fakt. Fungovalo to nasledovne: Cimrman v te dobe v Liptakove pracoval na sve nejnovejsi hre (ktera dosud pres veskerou snahu nebyla objevena). Pronajal si za tim ucelem mistni hospodu pro dopoledni hodiny, kdy standardne mela zavreno. Ocitl se ve stavu tvurciho vytrzeni, a proto se v hostinci i ubytoval a psal a zkousel s mistnimi ochotniky. V odpolednich a vecernich hodinach potom sbiral inspiraci k tvorbe - opet v tomto hostinci.
Protoze ale nejvetsi Cech v te dobe rovnez komunikoval s velkymi svetovymi vynalezci, musel obcas uskutecnit telefonicke hovory. Domluvil se proto s panem Netusilem z mistni vojenske posadky, ze mu kazdy den v 16:00 spojari pritahnou telefon a on si bude moci vyridit sve hovory. Pan Netusil si ale za tuto nestandardni sluzbu, ktera nejspis porusovala i platne vojenske rady, nechal tucne platit. Aby Cimrman mohl tyto nekrestanske sumy platit, uzavrel dohodu s hostinskym, ze mu bude "napomocen" pri vecernich kartach - budto formou vhodne zamichaneho balicku, nebo oznacenych karet. Za to slibil hostinskemu urcity podil z vyhry. Ostatni hoste ale tento system zahy objevili a zacali se trumfovat v tom, kdo hostinskemu nabidne vic.
A tak se ze snahy nabidnout co nejvic ze vsech uchazecu, ale jinak co nejmene (cimz mimochodem Cimrman opet dokazal, ze nejefektivnejsim zpusobem stanoveni ceny je drazba), vyvinul termin "predplacena karta". Cimrman, kteremu mezinarodni hovory pres vojenske spojare opravdu lezly do penez a nezbylo mu nez na ne vydelavat prave hrou v karty, se zahy stal odbornikem na vyjednavani s hostinskym o cene (tarifu) - nabizel napr. sice o trochu mene, ale treba na cely tyden dopredu, takze se hostinsky zajistil proti nahlemu nezajmu v dalsich dnech apod. Cimrman si vedl peclive zaznamy o tom, na co hostinsky jeste pristoupil a na co uz ne - temto zapisum pak rikal "nejlevnejsi predplacena karta".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patrik3200  |  26. 02. 2006 18:50

take neco podobne ma aj orange a to kreditne pausaly 199 299 399 a myslim aj 499. hovory aj smsky sa odpocitavaju z kreditu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
keppo  |  26. 02. 2006 20:21

az na tu najdolezitejsiu vec a to je si zaplatis napr. 299sk za 299sk ktore mozes minut. kdezto tu je pisane ze dostanes viac ako dvakrat toho na minanie ako si zaplatis.. a to nie je detail

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Kozel  |  26. 02. 2006 13:36

 A co služba BezObav u Vodafone v případě business zákazníků???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  26. 02. 2006 14:22

presne, staci mit tuto chytrou sluzbicku a clovek uz nemusi resit tarif - a at volate hodne nebo malo nikdy se nestane ze by jiny tarif prinesl usporu a vy jste natom nejak prodelali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej K  |  26. 02. 2006 17:53

Jenže v případě T-Mobile Flext jde o úplně něco jiného. Já osobně bych platil paušál 200-300 měsíčně, ale nechci bejt vázanej na to, jak ty peníze spotřebuju - jestli volání, smsky či data. Jeden měsíc mám 80 SMSek a 2 minuty volání, další měsíc SMSek 10 a zase 60 minut volání. Poměrně značný výkyvy. Prostě - jsem ochotnej platit paušál (minimální plnění), ale až to bude mít smysl, takže pokud něco takového T-Mobile zavede, tak bych do toho šel. Do tý doby mi stačí Twist Extra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  26. 02. 2006 18:12

no tak s touhle predstavou si skrtnete asi opravdu jen na predplacence kde mate pausal nulovy nebo jen mirny jako Vy.
uz jste ale slysel o tarifu Eurotel individual? min.plneni mate 150Kc a to muze utratit za cokoli, muzete si zvolit volne minuty, sms, mms ale taky nemusite a vse je pak ucotvane klasickou zakladni sazbou. oproti predplacence ale temer zadne razantni zvyhodneni, jen to ze nemusite myslet na kredit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  27. 02. 2006 10:29

Jenže Indi vidula až na vyjimky je tarif o ničem.....ty levný minuty do všech sítí...a le jsou varinty , které ujdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  27. 02. 2006 10:30

Jsem Maďar či co...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikullas  |  26. 02. 2006 11:16

Ja uz take daco mam davno od Orange. 6,90 Sk (najnizsia cena zo vsetkych pausalov) do vsetkych sieti cez silnu prevadzku. 4,50 Sk do vsetkych sieti cez slabu prevadzku vratane vikendov. SMS do vsetkych sieti za 2 Sk. Tieto ceny platia AJ po precerpani kreditu, cize je jedno aky mate vybraty kreditny pausal. (Ceny su rovnake pri viazanosti aj bez nej)

Ak odcitujem z clanku: "V měsíčním paušálu 25 nebo 35 liber (tím se oba tarify liší) je ukryt kredit 60 nebo 80 liber." V orange plati kolko kredit (napr 199), tolko aj platba (199 Sk mesacne)

http://www.orange.sk/private/programs/kreditne_pausaly.dwp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  26. 02. 2006 11:42

tiez ho mam, akurat ma znacnu nevyhodu (oproti prepaid) v nemoznosti kontrolovat svoj kredit po kazdom hovore, da sa to jedine spoplatnenym hovorom/SMS cez 905, inak by bol OK, ale toto nedomysleli a tiez moznost zablokovat volanie nad predplateny kredit, ak by tam doplnili tieto dve veci nie je dovod deckam nechavat prepaid karty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  26. 02. 2006 11:45

jo, a este si okrem kreditnych pausalov zabudol na jeden z najvyhodnejsich (skoda ze ma malo minut) stalic - Orange Flexi - 600s do vsetkych sieti na hovory/SMS (1SMS=12s) za 119Sk vr. DPH mesacne, umoznuje vyuzivat vsetky bezne sluzby ktore su dostupne aj u vyssich pausalov, v podstate je to to iste co kreditne pausaly akurat s jednoduchsou tarifikaciou podla sekund ktore sa lahsie meraju ako pohyblive ceny v korunach, kedze sekunda je cely den rovnako dlha a rovnako sa teda mina oproti blbo kontrolovanemu kreditu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mikullas  |  26. 02. 2006 13:44

Ja kontrolu neriesim, ked potrebujem volat, tak jednoducho volam a nestaram sa o prevolany kredit. Ale mozno by ma to zaujimalo keby po precerpani kreditu by boli vyssie ceny.
To s tym stropom pre deti mas pravdu, ale ja este take problemy nemam
Dost sa cudujem, preco strasne malo ludi ma kreditne pausali. Vsetci radsej zoberu Pausal 60 nez Pausal 399, ktory je urcite vyhodnejsi. Zase je pravda ze nie su volne minuty, ale aj tak

A ten flexi ma tiez zaujal ked som prechadzal z primy na pausal, ale 10 minut je pre mna malo a po prevolani 600sekund su sadzby pre mna nevyhodnejsie nez u kreditnych pausalov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 02. 2006 11:09

"Při něm by operátor vždy na konci každého zúčtovacího období zjistil, který tarif z aktuální nabídky by pro vás zrovna teď byl nejvýhodnější a podle něj by vám služby naúčtoval."

Oskar tohle pokud vím nabízel a možná to ještě nabízí Vodafone. Týká se to ale jen business tarifů a ty má jen dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tech  |  26. 02. 2006 16:46

Kdepak, právě že to je jen pro tarify NAPLNO a je to tak , že to sami přepočítaj a změní.Že by to spočítali a dle toho poslali vyučtování - nene.Pro tarify Najistotu a Nazisk se to světe div se nevztahuje....doufám že si to dobře pamatuji.Když tak mě opravte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 02. 2006 17:08

http://www.vodafone.cz/business/tariff/no_fear/index.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 02. 2006 17:11

Takže je to trochu jinak než jsem psal Bez obav platí pro business zákazníky, kteří mají tarify Naplno. Neplatí pro business zákazníky, kteří mají tarify Na jistotu a Na zisk. Plus neplatí pro nefiremní zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomeeq  |  27. 02. 2006 07:24

a navíc to platí jen pro firemní zákazníky s písemnou smlouvou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petryk  |  26. 02. 2006 11:04

Tehle tarif se sice kdysi pokusil naznačit Eurotel s Individual, ale to rozhodně nebylo ve větším výhodné... A tohle by mojí osobě udělalo radost... Jojo... Některej měsíc víc volám, jindy píšu víc SMS... Jak by řek Cimrman: Hééézkýýýý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  26. 02. 2006 14:23

No něco na způsob toho o čem je bleskovka měl před časem i Telecom. Paušál ve kterém byl volný kredit v korunách. Bohužel u většiny programů šel čerpat jen voláním do pevné sítě a navíc zdaleka nebyl ani v hodnotě paušálu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor