T-Mobile Girls Talk: volejte po třetí minutě zdarma!

Diskuze čtenářů k článku

mirecekp  |  23. 04. 2007 22:59

Nemužu si pomoct ale telekomunikace v ČR se mi jeví že tvoří Vodafone, On navrhuje a připravuje veškeré cesty a ostatní to jen směle kopírují a honosí se tím jak jsou sqelý...
No kde to jsme? jo vlastně v čr tak už nic, ale at se pokusí taky jiní operátoři vymyslet něco svého a nekopírují pořad oskara ( vodafone).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lena  |  24. 04. 2007 12:43

Nejvetsim inovatorem (i ocenenym) byl vzdycky T-Mobile (drive Pegas). Nesouhlasim s Tebou.
A vyse uvedene uvahy od jisteho nicku : jsi blazen, ze timhle crcas svuj cas. Kdo chce, at si koupi co se mu libi. Kdo nechce, at necha byt. Nebo sis uz nekdy nechal vnutit novou lednici, kterou nepotrebujes? A PS: ten tvuj titulek (pod prihlasenim) je ubohej stejne jako ty sam. Urazet UMI KAZDEJ.
Tot vse.
Hezky den vsem tem, kteri ctete tuto diskuzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  23. 04. 2007 22:40

nazev je desnyyyyyyyyyyy , treba tim sceli naznacit ze maj muzsky balit holt po telefonu babenky inu kdo vi.Ale nastesti je jen nazev jedine nestesti na tom celem,jinak se mi tato sluzba velice libi,chvalim.Az najdu nejaky lidi co maj TM a s nima prokecam hafo minut,hned aktivuju
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  23. 04. 2007 20:56

Nic proti nikomu, ale TMOB si zacina nevidet do huby, marketing tmobile je katastrofa a uz se ani nesnazi zakryt poradne ty prusery co vymysleji. Prvne byla nase firma furt malo vyznamny zakaznik abychjom se neceho domohli, i kdyz nas ta jejich plechova huba ujistovala ze jsme velmi vyznamny zakaznik, az do te doby co jsme je poptali s tim ze poptavame i jine operatory a oni neco navrhli, ale furt to vypadalo tak ze nechteji moc slevit a ze to nejde a tak. Tak jsme poptali O2 to vystartovalo s nabidkou o 20 % nizsi a mnohem pruhlednejsi vcetn e zajimavych bonusu. Takze ted nema Tmobile ani 40tis, ani 20 tis a ani 100kc mesicne protoze setrili a sn azili se nas presvedcit ze musime vic utracet. TOS TAK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  23. 04. 2007 22:02

Je to jen o tom, co si vymůžeš. Byli by hloupí, kdyby nabízeli zbytečně více, než budete akceptovat. Já mám jedno číslo na IČO a při prodloužení mi dali 100 minut kamkoliv navíc po celou dobu úvazku, když se dozvěděli, že mi konkurence nabídla více než oni. Takže je to jen vaše hloupost, že jste si předtím nevymohli více

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2007 20:31

Volani zdarma do vlastni site, ale za poplatek - prehnanej mesicni pausal! Dela si T-Mobile snad uz opravdu pr*del??? U O2 (vlastne uz u Eurotelu) je velmi podobna sluzba uz pekne dlouho naprosto zdarma (byt az po 19h vecer a cele dny o vikendech). Po 3. minute se vola do vlastni site zdarma!
T-Mobile zacina opravdu velmi vyrazne upadat! U Twistu zrusil bonus, predstavil naprosto nevyhodne tarifni programy s naprosto nehoraznou cenou za minutu a zlodejskym uctovanim 30+60s... Pro sve zakazniky dela "promo akce", ktere zakaznika akorat jeste vic financne zatizi! Neskutecny!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  23. 04. 2007 20:52

co to plácáš? twist bonus funguje dál, ale jako každý půlrok se změnily podmínky!!!
u kreditních tarifů má účtování 60+30, ne 30+60. jako jediný operátor z kreditu odečítá i MMS a nabízí nekonečnou převoditelnost
nejsi ti komunista? tak si uvědom, že čistokrevný komunismus je jen idea

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2007 21:04

Paneboze, ty jsi asi debil*ek vid? Myslis, Twist Bonus tu kravinu, kdy stoji SMS jen DO VLASTNI SITE a jen v DOPOLEDNICH hodinach asi 50 haliru? To si snad delas legraci, ne? Takovouhle kokotinu muze snad vyuzit akorat tak nejake pubescentni dite, co nikdy neslyselo o T-Zones nebo SMS via GPRS (cena SMS asi 16 haliru). Tohle neni zadnej bonus, to se na me nezlob (ostatne to uvidte u Vas v T-Mobilu brzo sami, kolik lidi si dal tenhle "bonus" bude prodluzovat placenim urcite mesicni castky...).
U toho uctovani jsem se samozrejme prepsal a cisla prohodil, kazdopadne, jestli obhajujes 60+30, nemuzes byt normalni. I na Slovensku maji uctovani po sekundach (od prvni sekundy)!
A komunista nejsem, nevim, jak jsi na to prisel? Tim, ze urcitou sluzbu porovnavam s konkurenci a vyjadruji rozcarovani nad evidentni zlodejnou? Spis se domnivam, ze ty bud musis mit rozcilenej zamestnanec T-Mobilu a nebo zcele dementni clovek. Zadna jina varianta neni logicka (jo, jeste me napada nejaky T-Mobile fetisismus, ale to uz jsem nekde jinde).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  23. 04. 2007 21:58

Mno, abych to uvedl na pravou míru. Nejsou tu jen kreditní tarify, ale i minutové, když se Ti nelíbí. Mně samotnému se účtování 60+30 také nelíbí a proto si nechávám T30 HIT. Na druhou stranu, pro lidi, co mají delší hovory a mají vyšší tarify, se vyplatí kreditní tarif i s tímto účtováním. Stačí si to spočítat.
A Twist Bonus? Někomu se zamlouvá, někomu ne. Mně osobně se líbilo to, co bylo v Twist Bonusu minule více. A Slovensko? Je fakt, že tam mají účtování 1+1, na druhou stranu mají hovorné docela vysoké. Já osobně volím nižší hovorné a horší účtování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2007 23:33

Slovensko byl jen priklad pro tarifikaci! Samozrejme je v Evrope vice operatoru, kteri uzivaji tarifikaci 30+1 nebo dokonce 1+1 a maji v prepoctu stejne, nebo nizsi ceny, nez-li u nas (notabene, prihledneme-li k pomeru kupni sily)! T-Mobile take pouzival 30+30 pak 60+1 a prestoze byl v a je v obrovskem zisku (investice do infrastruktury jsou uz davno navraceny), tak tarifikaci zmenil na 60+30 a jeste zdrazil! Ale to je ted jedno.
Tvoje zamysleni: "nekomu se tento Twist bonus libi, nekomu ne" je v situaci tohoto konkretniho "bonusu" opravdu dost hloupa, temer marketingova veta! Komu se to teda libi, prosimte? Kdo posila v dopolednich hodinach tolik SMS do vlastni site, ze bude neuveritelne nadsen z jejich zlevneni? Na zakladich skolach se telefony pouzivat nesmeji, pokud vim. Kdyz uz teda chci za SMS usetrit, pouziji snad T-Zones, kde mam SMS dokonce uplne zdarma! Navic co ja mam zkusenost, tak dost predplacenkaru z rad deti ma spise tarify "SMS" s cenami kolem 1,50Kc/SMS. Nezlob se na me, ale motivovat zakaznika, aby u me zustal a jeste mi platil mesicni konstatntni castku... touhle naprostou kravinou, je dost ubohe! Lide, kteri to obhajuji a jeste tomu rikaji "bonus" (a nepracuji v T-Mobilu) mi prijdou trosku zcestni! Myslim, ze touto neuveritelnou "akci" pro velkou vetsinu lidi bonus u Twistu proste skoncil! Za celou dobu jeho existence snad nebyl tak nevyhodny, tak k nicemu!
Jinak ja mam proste z presvedceni nerad feskere faktury - tedy se snazim fakturovani co nejvice omezovat, ihned sve zavazky vyrovnavat (nebyt dluzen). Je to proste moje povaha. Proto zatim do tarifu TMO, ktere ani nemaji moznost kontroly provolanych minut, nepujdu. Navic mi stale pripada volani do vlastni site i v ramci tarifu (resp. prave v ramci tarifu) na dnesni dobu pomerne vysoke! A dokupovat si ruzne "zvyhodnujici balicky" a pak jeste zvyhodnujici balicky jinych zvyhodnenych balicku, abych mel pak "zdarma" o korunu levnejsi minutovy hovor... Tak to po mne opravdu nechtej!
T-Mobile ma hodne zakazniku - to znamena, ze spousty lidi je s jeho sluzbami spokojeno, vyhovuji jim, nezajima je, ze mohou platit jinde za stejne sluzby mene... To je preci bezne (i ja jsem byl a jeste mozna castecne jsem takovy - ikdyz me posledni dobou TMO svymi "bonusy" motivuje zajimat se o nabidky jinych operatoru). T-Mobile (tedy spise asi kazdy ziskuchtivy subjekt) na takove lidi v situacich, kdy jich ma hodne k dispozici spoleha! Ale nesmi se to pak prehanet! A podle me T-Mobile tu unosnou mez uz zacina vyrazne prekracovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 04. 2007 00:31

Tuhle zlodějinu v podobě účtování dělají všichni operátoři. VF ji zavedl např. u roamingu a ostatní dva se pak přidali. (Pro neznalé, v roamingu je účtování 60+60) S tím zdražením to je a není. Ačkoliv jsou minutové ceny vyšší, mají tarify více kreditu a když si to pak spočítáš, tak mohou vyjít i laciněji. Jen si musíš nastavit šikovně tarif.
S tou kontrolou nákladů, to i u T-M lze. U minutových tarifů Můj limit a u kreditních tarifů Moje přečerpané jednotky nebo jak se to jmenuje. Uznávám, že VF je na tom mnohem lépe, na druhou stranu mu to poslední dobou moc nefunguje a hodně lidí si na to stěžuje.
Jinak by mne zajímalo, kde jsi přišel na to, že jsou ceny do vlastní sítě příliš vysoké. Když si vezmu VF, který okrádá zvláště u nejnižších tarifů své zákazníky voláním do vlastní sítě stejnou sazbou, za jakou se volá do cizí sítě, tak nevím, co je dražší. Já volám s nejnižším tarifem od T-M do vlastní sítě za 3,2 Kč. Za tolik se nevolá u VF do vlastní sítě ani s tarifem za 1000 Kč měsíčně (u všeho ještě připočti DPH). T-M má u minutových tarifů dražší volné minuty, ale má nižší hovorné. U kreditních to je naopak. Proto když si vybírám tarif a provolám měsíčně 80 minut, nevezmu si T80, ale T30 (HIT) nebo si naopak vezmu Kredit 450, protože když neprovolám kredit, převede se mi do dalšího měsíce. Obzvláště s HITem jsou pak kreditní tarify zajímavé, že mají o 20 % kreditu navíc. Chce to ale v tomto případě volat jen do výše kreditu. Pak se stává kreditní tarif méně výhodný. Stačí, aby uměl člověk počítat (což je ale v naší zemi ještě s gramatikou docela problém).
Tím nechci nějak obhajovat T-M. Je to stejný vydřiduch, jako ostatní dva. Pro mne osobně je ale nejlacinější a má i nejlepší služby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  24. 04. 2007 01:59

Ja s tebou rozhodne souhlasim v tom, ze vydridusi jsou vsichni tri a proto se doufajic tesim na procisteni stojatych vod 4. operatorem. To, co nedokazal Vodafone (ocekaval jsem od nej skutecne vetsi dravost a tlak na ceny - staci napr. srovnani ceny dat, nebo MMS, ktera je dokonce o 100% drazsi, nez u O2, coz povazuji za naprostou neuveritelnost!) by mohl dokazat U:Fon... Tady se pak projevuje dalsi vec - tim, jak T-Mobile neustale plizive zdrazuje, nenapadne znevyhodnuje sve nabidky asluzby (maskujic to do imbecilnich balicku - tedy vlastne priplatku typu "nechci slevu zadarmo"), zhorsuje konkurencni prostredi... Jak je napr. mozne, ze T-Mobile uz asi 2 roky nezareagoval na to, ze Eurotel (O2) ma treba prave tu cenu MMS v roamingu asi o 470% levnejsi, nez T-Mobile? Jak je mozne, ze s predplacenkou jineho operatora volam do site T-Mobile levneji, nez s kreditnim tarifem T-Mobile do site T-Mobile??? Atd...
Jeste se ale vratim (uz jen lehce) k tem minutovym cenam. Tak prave i onech 3,20Kc do vlastni site je podle me strasne moc!
Zatim se o Vodafone moc nezajimam, ale myslim, ze na predplacence maji ceny s DPH asi 3Kc do vlastni site celej den a 7Kc mimo sit. SMS asi za 2,40Kc. Navic tam je moznost, zvolit si 2 cisla v jejich siti, na ktere se vola nonstop za 2,40Kc (podobnou sluzbu ma i O2 - jmenuje se O2 star a tam si muzes vybrat jedno cislo dokonce v ve vsech sitich v ČR na ktere se pak vola asi o 25% levneji). Co se tyka tarifu, tak to zatim moc neresim, ale tusim, ze tam je vice minut zdarma, ale to me ted nezajima.
Vis, tady je treba se trosku zamyslet. Operatori si narikaji, na vysoke naklady, nutnost investic, cenu lidske prace... presto maji ciste zisky (tedy po odecteni vsech jejich nakladu, vc. investic) v radu tisicu milionu (miliard)!!! Ale to uz resime asi trosku jine veci...
Vratim se tedy k meritu veci: Tato nabidka od T-Mobilu mi prijde vzhledem k srovnani a nabidkam konkurence trapna, az vysmesna (muj kliente, vypatlanej hlupaku, ja stejne vim, ze nepochopis, ze Te okradam a k vyhodnejsimu O2, kterej ma tuto sluzbu zdarma nepujdes).
V T-Mobile vidim akorat operatora, ktery se snazi nenapadnym a plizivym zpusobem vyzdimat jeste vice penez, nez doposavad (zkratka jeste par milionu k te miliarde zisku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 04. 2007 12:52

Když se koukneš na ceny volání do své sítě u konkurence, vychází u T-M poměrně lacino. U minutových tarifů jsou téměř totožné ceny do vlastní sítě i u O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  24. 04. 2007 03:04

Jo, Vodafone okrádá u nejnižších tarifů cenou volání do vlastní sítě, to je jasné. Třeba u nejnižšího Odepiš vyjde minuta do Vodafonu pomalu na třicet haléřů! Zloději! Škoda že si pisatelé občas po sobě nepřečtou, co za pitomost napsali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 04. 2007 12:45

Ano, Odepiš jsem ale nemyslel. To je trochu specifický tarif a je spíše vhodný jako doplněk třeba k předplacené kartě, které mají lacinější volání do ostatních sítí (12 Kč za minutu mi přijde trochu moc). Takže ta poslední věta, kterou jsi napsal, patří ne mně, ale Tobě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  25. 04. 2007 02:59

Psal jsi, že Vodafone okrádá u nejnižších tarifů zákazníky cenou volání do vlastní sítě. V reakci jsem uvedl příklad nejnižšího tarifu a ceny volání do vlastní sítě při jeho použití. Z výše uvedeného je nasnadě, že má reakce popírá Tvé tvrzení o řád. Takže komu patří má poslední věta, je myslím jasné nám oběma, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  24. 04. 2007 09:22

Píšeš všude to samé, už je to nudné. Mimochodem, kdo má volání z předplacenky do vlastní sítě za 2,98 Kč celý den a na 2 vybraná čísla dokonce za 2,38 Kč?? Bez povinných útrat či minimálního dobití??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 04. 2007 12:47

Já tu ale nemluvil o předplacenkách. Mně osobně předplacenky u T-M nikterak neoslovují a uznávám, že VF je v tomto směru lepší
P.S.: Píši to samé, protože pravda je jen jedna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  24. 04. 2007 13:43

Je to jen ta pravda, kterou ty chceš vidět. Ale skutečná pravda je úplně jinde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  24. 04. 2007 14:06

Ale neee To jen Ty neumíš číst můj milý esquire Jinak bys mi nedával argumenty k věcem, o kterých jsem se nebavil. Když totiž mluvím o paušálu, tak nemyslím předplacené karty. Budu muset někdy zajet do Plzně a vysvětlit Ti to u vychlazené plzínky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  24. 04. 2007 14:21

Ta by bodla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jjmc  |  25. 04. 2007 08:59

Vf v předplacence lepší?to si děláte kozy 2,38kč/sms:) když sem měl předplacenku tak sem hlavně psal stejně z oskarku a skoro vubec nevolal ted mam pausal a hlavne volam tak ze girl talks je v poho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  24. 04. 2007 00:31

Na tuto dlouhou úvahu nelze reagovat jinak, než že za blbost se platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  23. 04. 2007 22:11

Ukázkový příklad jak marketingové oddělení T-Mobilu vymývá stádu mozky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Well-being  |  23. 04. 2007 20:55

Jo jo, to přesně koresponduje s památnou větou Rolanda Mahlera, šéfa TM : Zákazníků už máme hodně, teď je potřeba naučit je více utrácet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavouk  |  23. 04. 2007 19:45

Jak tu již někdo zmiňoval, podobná akce tu byla i o minulé Vánoce, oovšem tentokrát v síti Eurotelu. S tím rozdílem, že trvala snad od prosince do března a byla pro všechny paušální zákazníky zdarma a aktivovaná automaticky... Myslím, že velice pěkný Vánoční dárek... Nicméně se mi líbila i doprovázející reklamní kampaň, na současné reklamy O2 se opravdu nedá dívat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2007 20:33

Ta akce u O2 trva dal-nonstop! Asi uz 2 roky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  23. 04. 2007 22:05

Ale jen pro O2 karty, ne pro paušály.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavouk  |  23. 04. 2007 22:08

A za měsíční poplatek s účtováním 180+0 (nejsem si tím jistej, jestli to tak platí i teď, ale dřív tomu tak bylo...). Původní akce yla pro tarifní zákazníky zdarma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  23. 04. 2007 22:17

Žádný paušál se neplatí. Služba se jmenuje Dlouhé hovory a umožňuje volat ve všední dny 19-7 hod. a o víkendech do O2 mobil a pevné za 15 Kč za jakkoli dlouhý hovor. Aktivace se provádí SMS DLOUHO na 999151.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  23. 04. 2007 18:28

To jste rovnou mohli nechat zobrazit tiskovou zprávu a nevydávat to za svůj "článek". Chybí mi komentář MM (hlavně jak je to s volnými minutami). To "autorovi" nestojí za to zavolat zdarma na infolinku a zeptat se? To bych asi chtěl moc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2007 18:38

Pravděpodobnost, že dostaneš na infolince správnou informaci v případě nově zavedené služby, je podle mě nižší než 50%. Ono to bude někde v podmínkách na webu TMO, TMO ale nemám, takže to hledat nebudu. Ono je to stejně víceméně jasné. Možná už by se to ani nemuselo uvádět, uvedlo by se to jen v případě, že by nějaké akční volání platilo hned a ne až po provolání volných minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  23. 04. 2007 18:49

To je jasné, že to každý operátor nebude hned vědět. Ale pochybuju že by to autor alespoň zkoušel, protože toto je jinak stylizovaná tisková zpráva. Je ale pravda, že pokud by to platilo stylem 3 volné minuty+zbytek zdarma, tak by se t-mobile asi pochlubil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CoolPoker  |  23. 04. 2007 18:00

No jo ta samá služba tu byla předloni u tehdejšího Eurotelu. Copak nepamatujete na hodináře??? Český T-Mobile neumí nic jiného než přebírat služby slogany a spoty od Němců, nebo krást u konkurence!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  23. 04. 2007 18:10

Jen s tím rozdílem, že to bylo zdarma a ne za paušál. A existuje to stále ještě pro O2 karty, Dlouhé hovory, volání za 15 Kč/ hovor mimo špičku a o víkendech, platí do konce roku 2007.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  23. 04. 2007 19:04

Stejnou službu ale měl tenkrát i T-M na několik měsíců

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  23. 04. 2007 20:47

přesně tak, v TM už to měli... jen s problematickou předvolbou 73...
takže kdo se opičí?
navíc např. s víkendem+ ty první 3 minuty vyjdou na 1,80Kč dohromady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  23. 04. 2007 20:56

Jezisi kriste, tomuhle se snad uz rika demence... Jiste, je prima, ze s vikendem + dalsimi 50-ti balicky Vas hovor vyjde treba na 0,30 haliru za minutu... Ale proboha, ty balicky preci platite! To uz snad opravdu nikdo nepremejsli, nebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  23. 04. 2007 21:25

Když už jsme u toho opičení, Vodafone UK to má (pokud vím) i do jiných sítí a Oskar to měl už před 5 lety. Kdo nezaváhal, má stále.
S tím Víkendem+ ... to nejsou první 3 minuty, ale první minuty po provolaných minutách. Celkem podstatnej rozdíl, když nejdřív platíš za ty 3 minuty třeba 22 korun, než ty volné provoláš. A paušál za Víkend+ a Baby kecaj je grátis, že s ním nepočítáš?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cwb  |  23. 04. 2007 17:08

To mám tak rád,90% procent příspěvků je od lidí,co si přečtou titulek a kliknou přímo do diskuze..
Pokud to ve článku nikdo neopravil,než sem jej přečetl,sou tam všechny odpovědi...Až na ty volné minuty..Nejspíš se od paušálu odečtou první 3 a pak zadara proč sem optimista? Proč ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  23. 04. 2007 16:55

když mám tarif s volnými minutami nebude tohle zvýhodnění platit až po provolání právě volných??
jinak dobrá věc, manželka je momentálně v nemocnici takže kecáme dost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  23. 04. 2007 17:54

Vzhledem k tomu, že u T-Mobile se to asi zase bude dát použít až po provolání minut v tarifu, tak je to dost velký podraz. Ale je to téčko, že ano.
Pro vás by asi bylo lepší řešení něco jako Kamarádi od Vodafone...
Ale třeba mi zase Xteens vysvětlí, že se mýlím
A vůbec, kde je ten klučina ušatý?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  23. 04. 2007 20:44

mýlíš se. je to od první minuty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  23. 04. 2007 19:02

Já bych logicky viděl to, že se odečtou tři minuty kdykoliv, ať jsou již placené nebo v rámci volných volných minut.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mika.Rybanenn  |  23. 04. 2007 16:49

Už jenom kvůli názvu to nevezmu, jsem chlap a jsem na to hrdý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  23. 04. 2007 20:43

tak si ohol prsa a zaplať

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  23. 04. 2007 16:01

A nefunguje to náhodou tak, že se mi bude každý hovor do T-Mobile učtovat celé 3 minuty ikdyž budu volat jen minutu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  23. 04. 2007 16:12

povinné předplatné, účtování 180+0, ale s nuceným odpojením po X (X=30?) minutách...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 04. 2007 16:28

Taky bych tipoval, že to bude jako u O2, tj. platí se první tři minuty, ale i při hovoru 2 s.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z  |  23. 04. 2007 16:39

ale prdlajs, uctovani prvnich 3 minut je podle tarifu, ktery mas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdar jak sviňa  |  23. 04. 2007 22:47

A jak je to u Twistu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  24. 04. 2007 08:46

Operátor přece nepozná,že chcete volat jen třeba 1 minutu,tak těžko může strhnout celé 3 minuty. Ty by měl strhávat,až když se načne čtvrtá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PEPIN  |  23. 04. 2007 15:45

Zdravím,
můžu se službou GIRLS TALK volat i chlapům? Nebo jen holkám?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  23. 04. 2007 15:49

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 04. 2007 18:31

To bohužel nemůžeš. Systém rozpozná mužský hlas a hovor do minuty ukončí Ještě horší je to, že když mluvíš s ženou a mluvíš víc než 20% času, operátor vypne přenos hlasu směrem od tebe k ní. Je to nechutná diskriminace:((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  23. 04. 2007 15:36

Jak to s tím u paušálů vypadá? Odečtou se tři volné nebo to (jako tradičně) platí až po provolání kreditu / volných minut?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kokos  |  23. 04. 2007 15:41

Bych si s temer 100% jistotou tipl,ze az po provolani pausalu. To by nebylo Tecko , ovecky je treba mirne namlsat,ale hned potom radne podojit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  23. 04. 2007 19:00

Samozřejmě se odečtou jen 3 minuty zdarma..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  23. 04. 2007 21:27

Já bych to jako samozřejmost neviděl, když u ostatních doplňků se nejdříve odečítají volné minuty ...
Jinak, chtěl jsi napsat 3 volné minuty, ne? Zdarma asi nejsou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
h  |  25. 04. 2007 07:21

Takže to nebude platit až po provolání volných minut, ale klidně hned. A je fajn, že to platí i pro předplacenky. Prostě zaplatíš, nebo se ti odečtou 3 minuty (po minutách ne najednou) a pak voláš zdarma. Super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 04. 2007 15:08

To by ani nebylo Téčko, aby nedávalo za poplatek něco, co je jinde zdarma. No je vidět, že Mahler to s tím zvýšeným okrádáním svých oveček myslí opravdu vážně. 60+30 to začalo, tímto to pokračuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  23. 04. 2007 15:18

Kdo má delší hovory do vlastní sítě, tak se mu to rozhodně vyplatí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 04. 2007 15:26

To rozhodně, to nepopírám. Ale jen velmi dobrá služba, nikoli super služba. Ten paušál tam myslím vůbec nebyl nutný, jen další sviňárnička ve stylu 60+30. Kvůli tomu paušálu to nevyužiju, i když bych pár dlouhých hovorů do měsíce měl. No škoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  23. 04. 2007 15:51

Službu chválím, ne že ne, což je teda u Téčka co říct. Ale to jen proto, že doufám, že na to nějak budou reagovat druzí dva, hlavně Voda. Kamarádi to nevytrhnou, když jsou jenom na 4 čísla a není to pro předplacenky. Ale ten název, to je fakt brutus.
Na službě je dobré to, že získá operátor i uživatelé, což se u Téčka často nestává. Zbývá jen upřesnit takové detaily, zda to platí až po provolání volných minut (razantní omezení použitelnosti) a jestli se u Twistu odečítají ty tři minuty hned po první vteřině, jako u O2, anebo postupně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  23. 04. 2007 17:36

Vodafone těžko bude výrazně reagovat, když první Oskarty s neomezeným voláním a jednotnou cenou za hovor byly rozdány právě před sedmi lety (účtování a la Eurotel - který, ač tvrdil něco jiného, tedy lhal, volání po iksté minutě zdarma na předplacenkách nikdy neměl - jen o třetinu levnější). Po dvou a půl letech Oskar akci zopakoval (účtování a la současný T-Mobile - tedy volání po iksté minutě zdarma - a bez paušálu). Karet jsou mraky a platí nafurt, vážně není důvod k reakci; zbylí dva se to zatím pouze snaží občas dotáhnout, a zůstává jen u snahy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beat  |  23. 04. 2007 21:16

Třeba je to pro ty, kteří ty karty nemají...
A kde jsi přišel na to, že u Vodafonu to platí nafurt? Mám Oskartu SE a v podmínkách se nepíše, že to platí na furt, nýbrž do odvolání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  23. 04. 2007 22:07

Platí to napořád.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lovo  |  24. 04. 2007 02:50

Jak už řečeno, karet je hafo - kdo nemá, může pořídit. A co se týče Speciálky, při pořízení Oskar prodával doživotní službu za devět set korun; pokud by chtěl někdy v budoucnosti Vodafone službu zrušit - což je samozřejmě nesmysl - musel by každému majiteli Speciálky devět stovek vrátit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mali  |  23. 04. 2007 15:19

pekne blbej nazev! zlati kamaradi u vodafonu! sluzba zajimava, ale GRLZ TOK je nazev fakt strasnej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  23. 04. 2007 20:42

dámy si ho sami vybraly, tak si zavři poklopec a mlč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  23. 04. 2007 21:29

A ty zavři internet a otevři mluvnici češtiny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Krummi  |  25. 04. 2007 21:14

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor