T-Mobile je jednička, ale O2 vydělá víc

Diskuze čtenářů k článku

petr  |  10. 05. 2007 23:20

T-mobile stejně jako bývalý eurotel,v přistupu k zákazníkovi mají ještě co napravovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  10. 05. 2007 22:39

Ano ano,T-MOBILE I O2 jsou ty největší jedničky...Náš MíraTopolánek by o tom věděl svoje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  10. 05. 2007 19:52

Když autor nemá ty správné informace ze správných zdrojů, tak proč se ukvapeně hrne do sepisování článku, ve kterém původně mylně uvádí číslo 1,2 místo 1,7 ??? Nebo má snad takovou radost, že je O2 přece jenom v něčem lepší, že si dovolí psát "--vadiny"?
Tento článek mi přinesl leda toto:
1) Jde vidět, jak je O2 DRAHÝ a jak i na menším počtu zákazníků dokáže více vydělat.
2) Autor dostatečně projevil svůj talent a informovanost.
3) Vodafone je pochopitelně opět mrtvý brouk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Donald  |  11. 05. 2007 17:45

K bodu 1 - vůbec není vidět jak je O2 drahý. Zvlastní zkušenosti vím,že v některých případech mě vyšlo volání rozhodně levněji než třeba u T-mobile.Proto se nedá jednoznačně říct,že je O2 drahý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lumpy25  |  10. 05. 2007 17:04

A nemělo by to byt tak ze cela telefonica o2 vydelala 2,3 mld??? Viz clanek http://www.mobilmania.cz/Titulni-strana/Telefonica-O2-vydelala-za-tri-mesice-dve-miliardy/sc-21-sr-1-a-1115427/default.aspx
Tzn. pevné + mobilni sluzby.....
Srovnejte prosim tržby za mobilni divizi o2 a T-M
to uz asi vypada jinak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  10. 05. 2007 18:32

Seš si jistej, že je pevná divize TO2 v zisku? Já jen, jestli by mobilní bez té pevné na tom nebyla líp ... a rozdíl naopak ještě větší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O2  |  11. 05. 2007 14:41

budeš se divit ale fixní část služeb O2 začíná růst doknce víc než mobilní ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mamoothek  |  10. 05. 2007 15:50

Neni se čemu divit, že O2 má větší tržby než T-Mobile. Taky se podívejte na ceny O2... Prostě T-Mobile je levnější než O2, jinak by to nebylo takhle vidět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2007 18:06

A největší zisk na zákazníka má Vodafone, takže je nejdražší haha. To je logika vostrá jak břit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
10. 05. 2007 19:43

No a neni to pravda?? I kdyz co se tyce O2 a TM, tak ty maj az moc podobne ceny... Konkurence u nas nejak vazne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  11. 05. 2007 00:05

U VF bych to viděl jinak. U něj je méně mrtvých duší, než u O2 a T-M a tak má na jednu SIM větší "vejvar".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  10. 05. 2007 14:40

O2 a jeho ceny...to nuti k zamysleni uz samo od sebe snad.
nebudu to nejak rozvadet , jen proste se mi ceny O2 nelibi.Ze je prvni v zavadeni novych technologii jako treba 3G ? ehm,pardon na co ze to beznemu cloveku jakych je drtiva vetsina u vsech mob.oper. je ? de to nejak zuzitkovat na nokii 3310 kterych je stale mezi lidmi hromada ? Nejde.Radeji se koupi licence za miliardy a udela se sit uzivana max. radove tisici lidmi,to je celkem vydelecne...
tak nevim no pak...at ukazou vydaje a navratnost spise
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pacenda  |  10. 05. 2007 14:47

Mnó myslim si ze to je dost kratkozraky...Za nedlouho GSM takove jake je uz asi moc existovat nebude... vsechno pujde pres data, takze kdo si ted udela stabilni datovou sit ma skoro vyhrano... a ti lidi co maji nokii 3310? smula.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  10. 05. 2007 14:57

myslim ze i za 5 let pokud budou ignorovat stare mobily typu 3310 apod.,silne si naserou do vlastniho hnizda.
Datova sit...jak dolouho budujou v praze a brne ? to kdyz ted zacnou tak do 2030 stihnou mozna celou cr hadam
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2007 18:08

3G nebude dost možná nikdy na celém území. Budování 3G je hodně drahé a nikdy asi nebude tak levné, aby se vyplatilo pokrýt signálem kdejakou vesnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  10. 05. 2007 16:19

No ten, kdo si udělá datovou síť teď, tak ji rozhodně nebude mít stabilní A ještě ho to vyjde dráž než toho, kdo vezme funkční řešení za rok, za dva

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xcoleman  |  10. 05. 2007 14:30

možná autor článku neumí číst v tabulce nebo si plete 1.čtvrtletí 2006 a 1.čtvrtletí 2007
a když má O2 míň zákazníků a má z nich víc peněz...co z toho logicky plyne? že je prostě dražší a své zákazníky nejspíš natahuje na ceně...nebo je to tak, že má O2 tak spokojené zákazníky, kteří mají "určitě nejlevnější ceny na trhu" a proto s radostí telefonují daleko víc, protože to mají "levnější" a s radostí utrácejí víc peněz?? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pacenda  |  10. 05. 2007 14:45

Tim to asi nebude:) Nebude to nahodou tím, že ma vice "klicovych" zakazniku. Velkych firem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rotoped  |  10. 05. 2007 16:10

Klíčoví zákazníci zas až takové zisky negenerují (tedy ne takové, jak by se mohlo na první pohled zdát) - mají totiž individuální tarify, které jsou někde jinde, než ceny pro běžné tarifní uživatele.
Pak ještě existuje skupina referenčních zákazníků a u nich už se ani nedá mluvit o zisku finančním, ale pouze marketingovém. Mají tarify v podstatě rovné nákladům a jejich význam je pro operátora v tom, že se jménem takového zákazníka mohou "ohánět" v reklamě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 05. 2007 20:02

No my jsme firemni zakaznici O2 a oproti vodafonu jsme si teda dost pohorsili (holt je sef magor). Jedine diky jejich spec nabidce volnych minut apod se s tim da nejak zit, ale jinak vse drahe jako prase. A komplikace se zarizovanim pres jejich podporu radeji nezminovat, zlatej Vodafone. PS: za 15 mesicu o O2 bylo minimalne 5 faktur chybnych. S vodafone se to nestalo nikdy (2 roky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  10. 05. 2007 22:22

to je pravda, mamka dela v CMSS a maji od O2 specialni tarif, za asi 300kc mesicne volnych 180 minut, volani do vsech siti 1,2kc a sms 0.6kc, volani v ramci firmy zdarma a kazdy zamestnanec muze mit pod sebou 4 cisla s timto tarifem...hukot...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  10. 05. 2007 16:20

levnejsi /drazsi, o tom by se dalo uvazovat, pokud by byly srovnavaci udaje o poctu provolanych minut na zakaznika a o poctu poslanych minut na zakaznika.
Je rozdil, jestli ma operator firemniho zakaznika, kde na jedno cislo se v prumeru plati treba kolem 2 tisic korun. A nebo jestli je to domaci uzivatel, ktery vola z firemniho "zadaco" a sam si doma plati nejake 3 stovky mesicne.
Jak proste.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stoupa  |  11. 05. 2007 17:57

Píšeš naprostej nesmysl. Těch 4,8 mil. zákazníku (nevím přesně počet,tak kdyžtak soráč za špatný číslo),nejsou snad tak hloupí,aby zůstávali u O2,protože je prostě dražší. V některých případech je i levnější než konkurence.Kdyby bylo fakt O2 drahý,tak myslím že nastane velká migrace ke konkurenci.Ale jak je vidět,nic takového se neděje.Takže tvrzení,že O2 je prostě dražší je naprostej nesmysl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  10. 05. 2007 13:51

T-Mobile vydělal čístého 1,79 mld. Kč, nikoliv 1,2 mld., viz http://t-press.cz/tiskove_zpravy/2007/708/
Rozdíl oproti O2 je tedy takto již podstatně méně dramatický...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  10. 05. 2007 14:42

A hlavně mobilní část O2 utržila 7,6 mld. Kč, T-Mobile utržil 7,43 mld. Kč. Takže tržby jsou již skoro srovnány...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  10. 05. 2007 14:43

Přesně tak, čistý zisk je 1,788 mld. Navíc tarifní zákazníci tvoří 37,4 %, nikoli 27,4 % jak je uvedeno. Pan šéfredaktor zase dneska perlí, co číslo, to chyba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  10. 05. 2007 16:01

Cenová válka nevede k ničemu dobrému. Je mnoho inteligentnějších způsobů, jak zvýšit tržby.
Tak strategie co nejvíc podojit ovce se už začíná projevovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  10. 05. 2007 16:15

Např. označovat 60+30 za standardní účtování. K zblití. (blijící smajlík)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIDAR  |  11. 05. 2007 14:07

K zblití jsou tvé příspěvky...99% příspěvků už 5 let máš stejných.Tarifikace a zloději....máš super specializaci.Jestli chceš honit zloděje, dej se k policajtům..a na ty tvé simky si pořiď batoh abys je unes...fakt už dospěj, roky na to máš a blbe-j nejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor