T-Mobile mění design svých prodejen, začal v Praze na Zličíně

T-Mobile se pustil do redesignu svých značkových prodejen. První vlaštovkou v novém kabátě u nás je prodejna v nákupním centru Metropole Zličín. Jde již o třetí vzhled obchodů od rebrandingu společnosti v roce 2002. V prodejně nenajdete žádné klasické prodejní pulty, nové uspořádání ruší veškeré bariéry mezi konzultanty a zákazníky. Návštěvníci prodejen také budou mít více svobody v osahání si prodávaných mobilů a více než polovinu portfolia přístrojů si budou moci na místě vyzkoušt. Autorem nového designu je německé architektonické studio CD Plan, jež se podílí na vzhledu prodejen celé skupiny T-Mobile. Níže naleznete několik fotografií ze slavnostního otevření.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Funkčnost nového designu a jeho vnímání zákazníky se operátor chystá prověřit v dlouhodobém testu.
Diskuze (36) Další článek: Samsung S9110: luxus na zápěstí

Témata článku: , , , MOBI, Prodej, Metropole Zličín, DESI, Zličín, Pro +, Děs, Rebranding, T Mobil, T - Mobil, Mobil, Slavnostní otevření, Mobil m