T-Mobile na Twitteru je „fake“

T-Mobile na Twitteru je „fake“

T-Mobile dohání své dva operátorské konkurenty a také se začíná prezentovat na sociální síti Twitter. Vystupování se řídí moderními marketingovými zákony, produktové informace jsou followerům podsouvány opatrně a zabalené do vtipů. Současným hitem je u T-Mobilu kampaň s Chuckem Norrisem a znát je to i na Twitteru…

Česká operátorská trojka na Twitteru

Klepněte pro větší obrázek 
T-Mobile začíná zostra. Naváží se do konkurence, do Radka Hulána a nebojí se ani ostřejších výrazů

Update: Podezření se potvrdilo. Jak mi právě sdělilo tiskové oddělení T-Mobile, účet TMobileCzech je „fake“ a operátor s ním nemá nic společného.

Diskuze (23) Další článek: V říjnu byl ve světě největší zájem o iPhone 4

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, Twitter, Sociální sítě, Fake, T - Mobil, Mobil, MOBI, Operátorská trojka


Určitě si přečtěte

Garmin Pay funguje skvěle, ale jak do hodinek dostat i věrnostní karty?
Filip Kůžel
Bezkontaktní platbyChytré hodinkyGarmin
Android 12: Nainstalovali jsme první preview, tady jsou hlavní novinky
Filip KůželVladislav Kluska
Android 12Video
Možná ho máte i vy. Nejprodávanějším mobilem roku 2020 je...
Jan Láska
ŽebříčkyStatistika
Huawei Mate X2 je nejlepší skládačka současnosti. Ale co je jí to platné...
Filip Kůžel
Kauza HuaweiOhebný displej
Tim Cook: Apple pracuje na něčem ještě větším, než je iPhone [komentář]
Filip Kůžel
KomentářTim CookHospodaření a finance
O tom, jak DxO zadupal špičkový Samsung. Kritika se cení, ale nesmíte při ní dělat chyby
Filip KůželJan LáskaMartin Miksa
DxOMarkTýden mobilně
Nejlepší univerzální tarif za tři stovky. Vodafone se spojil s Kauflandem
Lukáš Václavík
Tarify a mobilní službyVodafone