T-Mobile nabízí svoji „Samoobsluhu”

Diskuze čtenářů k článku

Carlos  |  03. 02. 2003 09:41

pro firemni zakazniky se nezmenila !!! Zadna plechova huba tam neni !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym  |  03. 02. 2003 19:03

Presne tak, taky jsem firemni zakaznik a spojuje se to porad rovnou na "zivou hubu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andre  |  03. 02. 2003 09:35

Tak jsem si to vyzkousel a muzu rict: Funguje to skeve!! Asi tak jako T-Zones!!

Nechal jsem si zjistit Stav bodů Bonus konta (3) a vubec me neprekvapila hlaska: nebylo mozne zjsitit stav vasich bodu asociovanych k vasemu cislu...

No neni to nadhera?!?!?! At zije T-Mobile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeho sluzby funguji uzasne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spedrat  |  02. 02. 2003 22:35

Vždyť na Twistech už byla dávno!

Já tam mám pouze Aktuality a novinky (tl. 0) a spojení na operátora (*0), to další mi tam chybí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  02. 02. 2003 14:46

Nic proti konverzantovi (alias plechové hubě nemám. Ale u té TMo mi vadí ta nepřeskočitelná velmi dlouhá úvodní hláška na začátku a potom fakt, že včera větev pro nastavování/rušení/aktivaci hlasové schránky nebyla funkční. Skoro jako T-zones . Takové služby by se, myslím měly spouštět řádně odladěné. (Taky je možné, že obojí je důsledek snahy "bojkotářů" přetěžovat helplinku - služba se možná proto spustila nedoladěná a ta dlouhá hláška, během níž se nedostanete na operátora, vám vezme chuť k opakovanému volání.......)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  03. 02. 2003 00:10

U TMo je běžné, že se nejprve služba spustí a pak se teprve testuje...

Bojkotem to není. Pokud by to bylo přetížené, tak by to buď hovor přerušovalo anebo by to řeklo jinou hlášku. Ale zde je spíš příčina v neschopnosti správce "huby" něco nastavit a hlavně - po sobě si to vyzkoušet... A ten bojkot stejne většina lidí ani nedělala. Ti, co mi poslali mail s bojkotem, tak měli 28. foun puštěnej.

Mně se to naštěstí netýká, protože TM nevyužívám a kdybych ho využíval, tak bych byl stejně jinde  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  02. 02. 2003 01:48

Sakra o co vám de??? Já teda T-Mobile nesnášim, ale když to vemu obecně!!! Copak se vyplácí investovat do Call Centra, do stovek dalsich operatoru, ktery se ani nedají pořádně udržet, je tam velká fluktuace a akorát se doplácí na jejich školení... Pak se šetří, kde může a operátoři jsou podle toho vzdělaní.

Plechovou hubu má už skoro každá firma... Sakra, je to pořád zadarmo. Jestli oni chtěj, aby na tom zákazníci viseli půl dne a zatěžovali tim již tak dost nespolehlivou siť, tak budiž! Ale ta volba spojení s operátorem tam stále je, tak nevím o co vám de!!! Jestli chcete nastavovat služby přes operátora, tak můžete! Jestli se s nim nechcete bavit, tak to uděláte přes automat! Nakonec u TM je to o hodně příjemnější, protože živej operátor se ještě tisíckrát ptá, z jakého důvodu chcete zrušit hlasovou schránku!!!

Nechápu, proč by tam měl bejt kartel??? Prostě zjistili, že se jim zvyšujou implicitní náklady a tak udělali to, co má už snad skoro každá telefonní společnost na světě - plechovou hubu... Mě třeba novinky zajímaj - zavolám na "hubu" a vim to... Ale ještě nikdy mě nenapadlo volat operátorovi a ptát se ho "tak co je novýho???".

- minimalizují se náklady spojené s provozem Call Centra
- nemusí se čekat na operátora
- vytíženost Call Centra klesá
- a další formulace, který se mi teď nechtěj vymejšlet

V případě, že vás plechová huba neuspokojí, lze se spojit s operátorem... Jak jsem již zdůraznil v prvním příspěvku, tak taky mě štve, když se musí čekat, než se huba vykecá... Především, jak měl ve zvyku Oskar... Pokud je to tam všechno pěkně popsané, lze se rychlou posloupností tiskutí tlačítek dostat k požadované položce, tak není co řešit... Pokud huba hned v hlavním menu (jako u Oskara), nebo někde jinde neprozradí, že pro operátora máme stisknout přislušné tlačítko anebo několik tlačítek (jako u TM), tak to pak dokáže naštvat i mě... Nejhorší jsou huby, které ke každé položce říkají tisíce podrobností... To pak člověk usne, než to vykecá celý. Nemůže jí prostě konfigurovat lecjakej blbec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ja  |  02. 02. 2003 00:48

To Ten-Debil do ted nemel moznost menit sluzby bez operatora? No to potes prsty! Jinak pisalkum, kteri urazej praci ziveho operatora bych pral den s dementama a arogantama na lince co sem pisou. Nikdy jsem nechtel psat do diskuze, protoze mi to prijde o nicem. Vyjevy slaboduc lidicek s mindrakem. Ale uz me to vase breceni sere,. Vite? ze taky existuje neco jinyho, nez nekoho kritizovat? Piste a reagujte? Ja uz jsem radeji nenakouknu. Je mi Vas i trochu lito

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 02. 2003 22:58

Ve srovnání s Oskarovou hlasovou, sms a internetovou samoobsluhou je to naprosto primitivní a navíc jen pro paušální zákazníky. Nic zajímavého. Ohledně kartelových dohod je jasné, že se to dělá, ale mezi operátory o tom nic nevím, u benzinek je to průkaznější, přesto tu patrně nějaké domluvné kontakty budou, ale dokázat kartelovou dohodu není vůbec lehké, pokud se domluví rozumně a opatrně. Nejspíš se tenhle rok chystá zdražení a také nepříjemné rušení služeb zdarma u všech operátorů, jen T-Mobile s tím začal. Máme se tedy na co těšit. Doufejme, že to ještě dopadne nějak lépe, jinak zákazníci budou plakat a to nejen T-Mobilu, kde pláčou již dnes při nových cenách. Panu Lutonskému je to jedno, má mobil služební a navíc je technoid Oskar a snad všech operátorů a věřím, že dobré koště dobře mete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  01. 02. 2003 22:57

No to je fakt skvělé, doufám že to bude podobná plechová huba jako u Oskara kde se většinou nedozvím jak se na operátora dostat, případně při každých novinkách budu muset nejdříve aspoň 5 minut poslouchat nepřeskočitelné informace o úžasné nové nabídce .  Věřím že tato úprava je určitě také v rámci zkvalitňování a zjednodušení služeb na přání zákazníků. Ach jo, čím dál lepší ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gabriel Svoboda  |  09. 02. 2003 19:02

Na živého operátora se dostanete stiskem 0. Většinu „nových nabídek“ lze přeskočit stiskem 9.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  01. 02. 2003 17:22

Rychlost zverejnovani novych informaci je na Mobilmanii nekdy opravdu zarazejici! Hlasovy profil je spusten myslim minimalne ctyri nebo pet dni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  01. 02. 2003 17:34

Ale i tak byli první, kdo to zveřejnil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 02. 2003 17:43

Už jsme to psali mnohokrát: pokud víte něco, o čem jsme ještě nepsali, dejte nám o tom vědět. Operátoři se nechlubí každou novou službou a v redakci nedokážeme sledovat úplně všechno: weby, infolinky, diskuse, e-mailové konference.

Proč jste nám místo této kritiky raději před čtyřmi nebo pěti dny nenapsal, že T-Mobile nabízí tuto službu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mates  |  01. 02. 2003 18:23

Mate pravdu, mel jsem napsat! Jednou sem uz vam o nove sluzbe psal, ale nedosla mi ani nejaka odpoved ve forme dekujem. Tak jsem ani nevedel, zda ste ji vzali na vedomi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  01. 02. 2003 22:04

 Výstižný příspěvek! Když nejsou schopni na MM ani zareagovat, tak ať se nediví...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 02. 2003 22:26

Ale to víte, že jsme schopni zareagovat. Nepíšeme ale o všem, na co nás čtenáři upozorní - třeba kvůli tomu, že jsme o tématu již psali, chystáme o něm větší článek, pokud jde třeba o nějaký lokální problém apod. Pokud se na MobilManii potom nic neobjeví, neberte to proto prosím jako křivdu.

Všechny zprávy, které napíšete do vzkazů na MobilManii, které pošlete e-mailem mně (marek.lutonsky@cpress.cz) nebo Petru Brožovi (petr.broza@cpress.cz), čteme a věřte, že pečlivě zvažujeme, co s nimi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  02. 02. 2003 14:35

No, je pravda, že když jsem před časem upozornil MM na nově spuštěné služby na oskařím webu (právě jsem tam visel a změna se objevila při reloadu stránky), dokázali pánové vyšvihnout bleskovku asi během 10 minut a oděkovali .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  02. 02. 2003 23:00

Chápu, to je jasné, měl sem na mysli spíš nějaký odpovědní automat typu "Díky za tip, chystáme článek" a podobné varianty, člověka to potěší, i když je to jenom odpověď stylu "plechová huba"  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hh  |  02. 02. 2003 01:04

Celkem se podivuju, ze reagujete na tento vyblitek. Ten kdo Vas kritizoval je clovicek s idealy Marxismu. A sam zatim dokazal vyplodit tuto reakci. Na mobilmanii se alespon oproti mobil.cz doctu o mobilech a ne jen o drbech z Blesku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  02. 02. 2003 23:04

Až vystřízlivíš, tak si přečti svůj "výblitek", nemá  hlavu ani patu  !

Pokud's jej ovšem psal při plném vědomí, nemám co bych dodal, snad jen že si PABLB  !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  01. 02. 2003 16:50

Nevím, co máte proti plechové hubě? Když je dobře udělaná, tak je lepší než lecjakej operátor! Nastavování služeb je možné kdykoli a nemusíte se, jak je u TM zvykem, hádat s operátorem a přesvědčovat, že opravdu není chyba v mé značce přístroje, když si přeju deaktivovat schránku.   Plechová huba říká vždycky pravdu a né jako když každej druhej oprerátor říká něco jiného, protože se dle mě investuje málo do školení (anebo Ti operátoři se to ani nechtěj naučit).

Plechová huba vytíženost operátorů snižuje. Hlavně je třeba, aby po stisknutí příslušného tlačítka se dalo okamžitě skočit na onu položku a nečekat, než nám to vykecá speciální nabídku.

Operátory využívám pouze jako doplnění plechové huby (protože ta většinou řekne jenom výhody a člověk se jí nemůže na nic zeptat v souvislosti s tím)...

Ale vzhledem k tomu, že se jedná o plechovou hubu T-Mobile, tak jí neotestuji, protože já do této sítě nevrazím zbytečně ani korunu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xi  |  02. 02. 2003 00:57

Ty musis byt dobrej magor. Pero si asi taky radeji honis sam. Ziva manzelka to neni ono, ze? Prijemnou masturbaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freakox  |  02. 02. 2003 01:22

To víš, co si člověk nedělá sám to nemá...

Vždyť tam není omezená možnost spojení s operátorem??? Když si to nechceš dělat sám, tak se necháš spojit (a u Go bys třeba za nabíjení zaplatil... Když je někdo tudíž blbej a neumí si to udělat sám, tak doplácí za to, že mu to musí dělat někdo jinej).  A co udělaj Ti operátoři??? Akorát to zadaj do systému. Ale tobě potvrzovací SMSka zpravidla neřijde (ja jí ještě nezažil). Když si to uděláš sám, tak Ti přijde potvrzovací SMSka... Operátor se může překlepnout a ani o tom nevíš... Takže ta onanie má taky vlastní výhody...

V plechový hubě je mnoho praktickejch funkcí, který předejdou vytíženosti Call Centra. Nastavování via automat je spolehlivější a s operátorem bych řešil jen případné problémy. Lidskej faktor bohužel není tak spolehlivej jako dobře naprogramovanej počítač - ten na to nezapomene, ale operátor (zvláště u Českého Telecomu) se vnucuje a již rok čekám na příručku o doplňkových službách a 3 měsíce na dopis s identifikačním číslem, aby se naše pevná dala nastavovat i z jiného přístroje. Liskej prvek je nespolehlivej... Je to prostě tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 02. 2003 03:04

S tim naprosto souhlasim. Sam taky volam operatora az tehdy kdyz se chci neco zeptat. Na nastavovani je plechova huba vynikajici a jeste lepsi je samoobsluha na netu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adéla Kašparová  |  01. 02. 2003 15:10

Spolecnost T-mobile uzavrela kartelovou dohodu s obema mobilnima operatorama v Ceske republice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 02. 2003 15:53

Jak vás to v souvislosti s tímto článkem napadlo? Toto tvrzení je poměrně odvážné, máte pro něj nějaké důkazy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  01. 02. 2003 16:48

Adéla eště nevečeřela a z hladu píše nesmysly ( teda aspoň doufám )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  01. 02. 2003 18:49

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxteens  |  01. 02. 2003 14:52

Živý operátor je drahej, tak budeme za chvíli všude komunikovat jenom s plechovejma hubama... Šetřit se musí...

Asi si doma na pevný lince něco podobnýho taky spustím, abych nemusel už vůbec vstávat od počítače...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor