T-Mobile zveřejnil hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí roku 2014. Proti stejnému období loni navýšil počet zákazníků využívajících mobilní služby o 4,5 % na necelých 6 milionů. Z toho 3,5 milionu (cca 58 %) tvořili zákazníci s paušálním tarifem a 2,5 milionu zákazníci s předplacenou kartou. Průměrný měsíční churn (podíl zákazníků, kteří přestali využívat služby operátora) se zvýšil na 1,3 %.

*Velkoobchodní zákazníci jsou zahrnuti v položce Tarifní zákazníci.
Ve třetím čtvrtletí provolali mobilní zákazníci T-Mobilu v průměru 150 minut měsíčně, což představuje meziroční nárůst o 5,6 %. Podle statistik operátora rostl také počet odeslaných SMS a objem přenesených dat – ve srovnání s loňským rokem o celých 67,7 % na 7 498 terabytů. Počet pevných linek vzrostl na 132 tisíc.

*2014 integrovaná společnost / 2013 jen TMCZ
Ve finanční rozvaze uvádí operátor kumulované výsledky za prvních devět měsíců roku 2014. Celkové tržby z pevných a mobilních služeb dosáhly výše 17,9 miliardy Kč, z toho mobilní služby vygenerovaly 14,2 miliardy Kč. T-Mobile udržel marži nad 40 %. Průměrně zákazníci měsíčně utratili 265 Kč, výrazně bonitnější jsou ti s paušálním tarifem (385 Kč měsíčně proti 99 Kč měsíčně u předplacenkářů). Rostoucí datový provoz se odrazil v meziročním nárůstu podílu nehlasových služeb na tržbách z mobilních služeb: tento ukazatel vzrostl o 4,7 procentního bodu na 37,4 %.