T-Mobile nepožaduje pokutu za ukončení smlouvy na dobu určitou v důsledku úpravy cen

Diskuze čtenářů k článku

malibu  |  09. 01. 2003 15:56

ja nevim jak vy,ale ja na nejakej bojkot T-Mobile kaslu!!! Proste vezmu vsechny ctyri cisla, co u nich mam a do 16.1. je vsechny zrusim. Proc stekat, kdyz muzete kousat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Svíťák  |  04. 01. 2003 09:46

Přešel sem z twistu na paušál někdy v půlce listopadu roku 2002. Mám tarif 80. A zdražení se mě dotklo jen ve zdražení na hlasové schránce o 1kč. A schránku mám už dlouhou dobu zrušenou. A proto se chci zeptat jestli bych mohl odstoupit od smlouvy a nedoplácet žádné paušály i když mi zdražily jen schránku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brux  |  16. 01. 2003 18:38

Koncem roku 2000  jsem si pořídil u Paegasa tarif Aktiv Klasik, /měsíčně 435.-/. Za dotovanou NOKII 3210 jsem dal 1,22 Kč a za Paegas Mobil Extra 1999.-Kč aktivaci. Používal ji na Paegas Partner až do loňského roku, kdy jsem 3 měsíce před koncem smlouvy přešel bezplatně na Tarif 80 SHIT. Musel jsem se za to upsat na další dva roky, platit měsíčně paušál 450.-  a mít 80 minut zdarma. SMS za 1.05. Za 24 měsíců bych zaplatil 24x450=10 800Kč za 24x80 minut=1920 minut. Když vydělím celkovou částku 10800Kč / počtem minut 1920minut, tak mi výjde 5,62 Kč za minutu hovoru, a to jsem ještě nepočítal ani minutu hovoru nad tarif grátis a ani jednu SMS. Po dvou letech bych přešel na standartní tarif 80-bez SHITU. Telefon mám již de facto splacený, avšak zablokovaný jen pro T-Mobile. Dnes jsem volal slečně 4603, že bych chtěl NOKII 3210 odblokovat, abych mohl přejít k jinému operátorovi a že už je telefon můj majetek..... Milým hlasem mi sdělila, že mám samozřejmě pravdu, že si mám poslat žádost, zaplatit 2000.- a telefon mi bezplatně odblokují.....  To už myslím úplně stačí, včera jsem poslal fax s výpovědí smlouvy, telefon mi v Mladé Boleslavi odblokují za 200.- na počkání a s T-Mobile už ani v budoucnu nechci mít nic společného. Jdu k Oskarovi na paušál Řekni mi za 263.-za měsíc a ještě mi náhodou zbylé volné minuty převedou.

Vzkaz pro T-Mobile:
"Poslední ať dá prosím židle nahoru a zhasne"
Víťa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrick Bateman  |  03. 01. 2003 22:03


VYTRŽENO Z JINÉ RUBRIKY
PŘEČTĚTE SI TO A ZAMYSLETE SE!!!
TOTO JE REAKCE NA PODRAZ NA ZÁKAZNÍKY T-MOBILE FORMOU ZDRAŽENÍ SLUŽEB



S tou Tvoji stávkou 28.ledna je to úplně bomba nápad. Představ si, kdyby tohle udělalo půl milionu až milion zákazníků. Myslím, že by to byl skvělej protest a důkaz pro TMO, že za telefonními čísly nejsou blbci, který si nenechaj úplně všechno líbit.
V našem státě se dokázalo vždy všechno jen a jen protesty. Já se k Tobě připojuju. TMO přišel na ten den o 2 zákazníky.


Není-li Vám to lhostejné, PŘIPOJTE SE TAKY 28.LEDNA A VYPNĚTE VAŠE MOBILY respektive T-MOBILY.
(přinejmenším ten den ušetříte)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  03. 01. 2003 21:30

Vážení přátelé,

bohužel mám neblahý pocit, že přechodem k jinému operátorovi nic nezískáte. T-Mobile si jistě nechal udělat velice kvalitní ekonomický rozbor připravovaných změn, kde s odlivem zákazníků počítá - a i tak na tom vydělá. (Proč by to jinak dělal?)  Navíc jsem přesvědčen o tom, že ostatní operátoři určitě nezůstanou pozadu. Je to jednoduché - počkáme, přebereme pár zákaznků a šup s cenou nahoru. T-Mobile je mezinárodní telekomunikační gigant, kterého nějakých pár "rebelů" na lopatky nepoloží a v masovém měřítku nic nenastane, na to jsme příliš lhostejný a líný národ. Pozn. :Držím palce pražským tramvajákům, ať se konečně vrchnost probere z letargie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Twor  |  02. 01. 2003 23:54

Mám dotaz, pro mě moc důležitej. Potřebuju se zbavit smlouvy s T-Mobilem. Jsem tam už od května. Přešel jsem z Twistu na Paušál. Dá se nyní přejít z toho tarifu díky těmto cenovým úpravám přejít bez poplatků zpátky na Twist (se stále stejným telefoním číslem)? Mám Tarif 80 se zvýhodněním, Hit. Může mi jako argument posloužit, že zpoplatnili hlasovou schránku (ehm, tedy i když ji mám zrušenou - bože to je asi najivní). Prosím poradtě. Kdokoliv a nejlépe někdo z redakce! Nějak ty měsíční poplatky nezvládám!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  03. 01. 2003 03:15

Předpokládám že když jste si aktivoval tarif T80 tak nějakou tu minutku určitě provoláte. Takže bych řekl že výhodnější než Twist by bylo přejít na nižší tarif T20HIT který i při případném provolání více minut je cenově nejpřijatelnější.

Bohužel ale pokud mám podepsanou smlouvu na 24 měsíců, tak když budu chtít přejít na nižší tarif během prvních 12 měsíců stojí to 1000,-Kč.  Já bych být Vámi počkal do května až uplyne rok, a potom je již přechod na nižší paušál zdarma.

Jak je to s přechodem na Twist nevím ale domnívám se, že zrušit smlouvu z důvodu zvýšení cen a současně si ponechat číslo asi dost dobře nejde. Obzvláště pak když využíváte HIT,  jediné co pro vás totiž zdražili bylo volání do hlasové schránky, jenže u Twistu to zavedli také takže tento důvod by asi logicky neobstál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  02. 01. 2003 18:26

Zdravím všechny přispěvovatele. Můj osobní názor je ten, že ostatní operátoři na sebe nedají dlouho čekat a vymyslí něco podobného jako TM. Zatím to tak vždy bylo!  Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  02. 01. 2003 16:36

Taky se po 3 letech loučím s T-Mobilem a přecházím na Oskara. Mám druhou dvouletou smlouvu a na infolince mi to potvrdili, že člověk může beztrestně smlouvu ukončit. Nejvíc mě vytočili zdražením něčeho, čeho naopak v ČR získává na oblibě (SMS). Jen doufám, že Oskar záhy nezdraží také, to by mě přímo vytočilo  Zbohem T-Mobílku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  02. 01. 2003 18:25

Si pis, ze je zdrazi!
A Neurotell taky.

Nebylo by to poprve ani naposledy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  03. 01. 2003 10:47

no kdyz jsem se dozvedel o tech "prevratnych zmenach" u TMO, taky jsem hned volal OSKAR, OSKAR, jenze pak jsem stravil par mikrosekund nad tarifikatorem a vzal v uvahu jeste dalsi aspekty a zajeci umysly me presly. nejsem zadnym naruzivym telefonistou, zato ale semtam posilam nejake SMSky a casto taky z internetu, nebot mam pevne pripojeni. z tohoto pohledu mi ani tolik nevadi, kdyz budu za odeslanou SMS platit CZK 1,05, pokud ty SMSky budou chodit spolehlive jako z telefonu a clickova brana bude poskytovat nejaky rozumny komfort, ale vadilo by mi, kdybych nemohl posilat SMSky z internetu vubec, protoze cvakat to do telefonu mi zrovna moc (ani s T9) nevoni.

TMO 20 HIT je pro me cenove zhruba stejny jako O rekni mi, takze duvodem k migraci by u me opravdu byla jen ta zrusena brana a zpoplatnene emaily. jenze, kdyz se nad tim clovek zamysli, tak tou migraci vlastne obetuju vlastni pohodli pro pohodli osob, ktere se mnou komunikuji. od 4.2.2003 totiz ten, kdo nema TMO neposle zadnou smsku z internetu, ani zdarma ani placenou, zadnemu zakaznikovi TMO. a troufl bych si odhadnout, ze to bude trvat nejakou dobu, nez ET a O zprovozni neco podobneho jako je click a vyrovna se to. takze zalezi na tom, zda je mi milejsi vlastni pohodlna komunikace nebo zda dam prednost tomu, aby ostatni uzivatele mohli levneji a pohodlneji posilat SMSky mne. jenze, i kdyz bych preferoval zajem blizniho sveho nad zajmem svym, pravdepodobnost, ze i ET a O zrusi free www brany je pomerne vysoka (v tomto ohledu skutecne verim v urcitou formu dohody mezi operatory). takze z tohoto pohledu migraci v delsim obdobi nic neziskam.

migraci se asi opravdu alespon na cas zbavim nebezpeci zpoplatneni prichozich emailu, nebot ani O ani ET zatim nemaji technicke moznosti, jak to zpoplatnit. zase je otazka, jestli tech 160 znaku, ve kterych je stejne u vetsiny mailu celkem ... (nic) za tu migraci stoji, odhledneme-li od moznosti, ze by se tim dala obejit ta zrusena www brana. jinak neni problem spokojit se s notifikaci a opravdu dulezite maily si vybrat wapem cele.

no a pak jsou dalsi veci, ktere padaji na vahu, napriklad pokryti a roaming - oboji ma TMO jeste porad lepsi.

takze secteno a podtrzeno, jedinym duvodem pro migraci je pro uzivatele mne podobneho (to podtrhuji a plne si uvedomuji, ze u uzivatele s jinymi preferencemi to muze byt zcela jinak), by byla pomsta TMO za to, co svym zakaznikum provedl. no a to neni zrovna racionalni chovani spotrebitele. takze rezultat je ten, ze zatim zustavam u TMO.

a ted me muzete rozcupovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dyk,dyk  |  02. 01. 2003 10:14

no zatím ješte nevím kam přestoupím(mmám ET a OSKARTU bez limitu.poraďte

 

díky 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 01. 2003 10:30


No vzhledem k tomu, že volání Oskar-ET je často levnější než ET-ET, tak bych se moc nerozmýšlel. Navíc když textovky jsou u ET kromě Fun Go vždy dražší než u Oskara. Ale stejně je nakonec nejdůležitější struktura volání (kolik, kdy, kam), ale také třeba signál v místě pobytu. Takže nezbývá, než se zamyslet, jak jsem volal v minulosti a jak nejspíše budu volat v budoucnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 01. 2003 10:30


No vzhledem k tomu, že volání Oskar-ET je často levnější než ET-ET, tak bych se moc nerozmýšlel. Navíc když textovky jsou u ET kromě Fun Go vždy dražší než u Oskara. Ale stejně je nakonec nejdůležitější struktura volání (kolik, kdy, kam), ale také třeba signál v místě pobytu. Takže nezbývá, než se zamyslet, jak jsem volal v minulosti a jak nejspíš budu volat v budoucnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dyk,dyk  |  02. 01. 2003 09:03

tak tohle mě docela potěšio,

ted jsem dva měsíce volal úplně zadara.(900 HIT)T-Mobile paušály pekně platil.hned zítra si to skočím zrušit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 01. 2003 10:00

Tak tak, jen odchazejte at se nemcouri nestaci divit!!! Jen skoda, ze u nas neni prenositelnost mobilniho cisla - to by se pak odchazelo, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dyk,dyk  |  02. 01. 2003 09:02

tak tohle mě docela potěšio,

ted jsem dva měsíce volal úplně zadara.(900 HIT)T-Mobile paušály pekně platil.hned zítra si to skočím zrušit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 01. 2003 07:58

A co takto si jeste rychle do 16.1.2003 uzavrit par smluv s dotovanymi tydlifonky a potom ty smlouvy bleskuhbite vypovedet? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  02. 01. 2003 08:28

Ty ses vul. Promin. Ale nic jneho mne nenapadlo. Vzdyt ty smlouvy uz budes uzavirat podle novych cen. Datum 16.1.2003 plati pro ty co uzavreli smlouvu pred zverejneni zmen cen a ne abys do toho data uzavrel nove smlouvy a pak je vypovidal.
Ty jsi mne rozesmal.

Roman.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 01. 2003 11:29

Mno pokud vim, tak ty ceny jsou aktualni az od 4.2.2003. Do te doby snad plati stare ceny, ne? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  02. 01. 2003 11:46

V případě, že budete chtít ukončit smlouvu, musíte tak učinit do 20 kalendářních dnů od oznámení změn v ceníku, tedy do 16. ledna, jinak vaše právo propadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 01. 2003 21:31

Vsak ano, vzdyt jsem to rikal, ze si strelhbite vezmu dotovanej telefon a okamzite vypovim smlouvu. Takze co vy na to? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  02. 01. 2003 22:55

No pokus se to udělat, ale bohužel dle mého názoru neuspěješ, neboť v případě, že takto učiníš, tak toto budeš činit již s vědomím toho, že ceny se zvýší a tedy s tichým souhlasem. Lze rovněž předpokládat, že T-mobile tuto eventualitu pravděpodobně pro jistotu bude mít uvedenu v podmínkách, které budeš podepisovat. Ale i bez té uvedené eventuality v případě jejich odmítnutí neupustit od pokuty, kterou následně vyměří a tvému možnému následnému podání žaloby u občansko-právního soudu, budeš mít téměř nulovou šanci na výhru v tomto sporu, neboť tato eventualita se neslučuje s dobrými mravy a tvá žaloba bude následně uznána jako neopodstatněná a tvé jednání jako spekulativní a pokutu společnosti T-mobile budeš muset zaplatit spolu se soudními výlohami. No, ale pokud i nadále se domníváš o své pravdě nezbývá ti než popřát mnoho úspěchů při tvých pokusech.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 01. 2003 11:30

A on snad TMobile nekde verejne rekl, ze se to bude zvysovat, ty ceny ? Ja zadne plakaty nevidel a noviny nectu. Takze tezko muzu neco spekulativne zakladat a pote rusit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  08. 01. 2003 07:24

A smlouvu budes uzavirat kde? Neboj se, ze Te na nove ceny neupozorni, a ze neudelaji nekde poznamku, ze si byl seznamen..... atd atd. No, silne pochybuju, ze uspejes.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  02. 01. 2003 22:57

No pokus se to udělat, ale bohužel dle mého názoru neuspěješ, neboť v případě, že takto učiníš, tak toto budeš činit již s vědomím toho, že ceny se zvýší a tedy s tichým souhlasem. Lze rovněž předpokládat, že T-mobile tuto eventualitu pravděpodobně pro jistotu bude mít uvedenu v podmínkách, které budeš podepisovat. Ale i bez té uvedené eventuality v případě jejich odmítnutí neupustit od pokuty, kterou následně vyměří a tvému možnému následnému podání žaloby u občansko-právního soudu, budeš mít téměř nulovou šanci na výhru v tomto sporu, neboť tato eventualita se neslučuje s dobrými mravy a tvá žaloba bude následně uznána jako neopodstatněná a tvé jednání jako spekulativní a pokutu společnosti T-mobile budeš muset zaplatit spolu se soudními výlohami. No, ale pokud i nadále se domníváš o své pravdě nezbývá ti než popřát mnoho úspěchů při tvých pokusech.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  02. 01. 2003 22:59

No pokus se to udělat, ale bohužel dle mého názoru neuspěješ, neboť v případě, že takto učiníš, tak toto budeš činit již s vědomím toho, že ceny se zvýší a tedy s tichým souhlasem. Lze rovněž předpokládat, že T-mobile tuto eventualitu pravděpodobně pro jistotu bude mít uvedenu v podmínkách, které budeš podepisovat. Ale i bez té uvedené eventuality v případě jejich odmítnutí neupustit od pokuty, kterou následně vyměří a tvému možnému následnému podání žaloby u občansko-právního soudu, budeš mít téměř nulovou šanci na výhru v tomto sporu, neboť tato eventualita se neslučuje s dobrými mravy a tvá žaloba bude následně uznána jako neopodstatněná a tvé jednání jako spekulativní a pokutu společnosti T-mobile budeš muset zaplatit spolu se soudními výlohami. No, ale pokud i nadále se domníváš o své pravdě nezbývá ti než popřát mnoho úspěchů při tvých pokusech.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  02. 01. 2003 23:01

No pokus se to udělat, ale bohužel dle mého názoru neuspěješ, neboť v případě, že takto učiníš, tak toto budeš činit již s vědomím toho, že ceny se zvýší a tedy s tichým souhlasem. Lze rovněž předpokládat, že T-mobile tuto eventualitu pravděpodobně pro jistotu bude mít uvedenu v podmínkách, které budeš podepisovat. Ale i bez té uvedené eventuality v případě jejich odmítnutí neupustit od pokuty, kterou následně vyměří a tvému možnému následnému podání žaloby u občansko-právního soudu, budeš mít téměř nulovou šanci na výhru v tomto sporu, neboť tato eventualita se neslučuje s dobrými mravy a tvá žaloba bude následně uznána jako neopodstatněná a tvé jednání jako spekulativní a pokutu společnosti T-mobile budeš muset zaplatit spolu se soudními výlohami. No, ale pokud i nadále se domníváš o své pravdě nezbývá ti než popřát mnoho úspěchů při tvých pokusech.
postamble();

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  03. 01. 2003 03:28

Tohle datum do 16.ledna mě docela zaujalo. Vím že je to tak, myslím že i p. Hájek to tak nějak řekl, ovšem napadá mě zda by se ta výpovědní lhůta neměla počítat až od doby, kdy mě tyto změny operátor sám oznámí ?

Jde totiž o to že pokud bych neměl internet, tak bych se o těch změnách vůbec v termínu do 16.ledna asi nedozvěděl (noviny žádné nekupuju ). Předpokládám že informaci o nových změnách obdržím pravděpodobně spolu s fakturou, jenže ta mě chodí až někdy okolo 18.dne v měsíci.

No nevím, já tedy sice o změně operátora vůbec neuvažuji ale jen tak pro zajímavost mě to napadlo. Jestli snad operátor počítá s tím že je mojí povinností každý měsíc chodit do jejich prodejny nebo volat na infolinku zda nedošlo k nějakým změnám nebo jestli není povinen mě včas v termínu sám upozornit  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  02. 01. 2003 07:54

Ale at pocitam jak chci, stale se mi nejvice vyplati  80HIT. Zdrazeni se me temer nedotkne, jen SMS na Partner karte. Abych se vyhnul placeni prichozich emailu (a silene registraci na Clickboxu, ci jsak se to jmenuje) kupuji 10Kc pausal u Oskara a jeste tam mam 40 minut v Oskari siti. At si trhnou, za prichozi SMS jim nedam ani korunu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DreamFacE.net  |  02. 01. 2003 06:28

jen prechazejte k jinym operatorum, lidicky :) aby "ti nahore" vedeli, ze tohle by si k nam dovolovat nemeli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SPooKY  |  01. 01. 2003 17:00

Otázkou je, co je pro ně "vysoký odliv zákazníků" :) Každopádně jsem si koupil k Odepiš jetě limitovanou Oskartu, protože bude čím dál víc mých známých na Oskarovi :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  01. 01. 2003 17:59

Mám úplně stejnou kombinace SIM karet. Akorát mi nejspíš přibyde ještě Řekni mi (jen na 6 měsíců), hodlám si koupit doťák u Oskara. To se pak bude volat zadara!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  02. 01. 2003 08:32

Já mám taky Odepiš i Oskartu SE + Dohoda s Oskarem :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  02. 01. 2003 09:55

Jako hlavni: Odepis.

Pak:

Slysim Vas,

Oskarta SE,

Bezlimitni Oskarta,

Odepis (Otec),

Odepis (Matka),

ET NMT TIP Relax (misto pevne - bezne faktury 0 - 50,-kc)

Twist - Kredit 80,-kc uz asi pul roku (kdybych byl nekde v nouzi a nahodou selhal oskar)

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  02. 01. 2003 18:18

OSKAR-onanuje cela rodina!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zafod  |  01. 01. 2003 16:57

Precetli jste si nekdy vseobecne podminky? Pokud operator bez varovani znevyhodni zakaznika (=zvysi ceny) ma zakaznik pravo beztrestne a bezplatne odstoupit od smlouvy, a to i od smlouvy na dobu urcitou. Takze chcete -li pryc, nic nebrani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 01. 2003 17:19

Právě, že jsme je četli a je v nich bod 14.7., který výslovně uvádí:

14.7: Vypovězením Účastnické smlouvy na dobu určitou nejsou dotčena práva RadioMobilu specifikovaná v bodě 14.6 těchto Všeobecných podmínek (zaplacení dlužných částek a pokut) a dále práva na úhradu smluvní pokuty ve výši zbývajících měsíčních paušálů splatných Účastníkem do konce sjednané doby trvání této Účastnické smlouvy.

Který bod ve Všeobecných podmínkách říká to, co píšete?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobb  |  01. 01. 2003 22:27

Bohuzel smluvni podminky jsem necetl, ani ty vseobecne, omlouvam se tedy, jde o pouhou pravni uvahu. Pokud s nekym podepisu smlouvu, ze budu volat za x korun a to dva roky dopredu, tak mi za mesic nemuzou napalit dvakrat tolik (nebo i jen o desetnik). A pokud chteji zvysit cenu, mohu odstoupit od smlouvy, protoze ji proste ONI uz dal neplni. To neni vypovezeni smlouvy v pripade, ze by plnili, jak maji.
Byla by to totalni prasarna s prominutim a takhle by to snad neslo. Podobny princip bezne funguje napr. u smluv kabelove televize, plynu nebo i jinde. Pripada mi, ze plno nasich spotrebitelu pristupuje k velkym firmam jako k nejakemu uradu, co ma patent na vsechno. Ne, je to stejny jak kdyz mi duchodkyne prodava na trhu rajce, jednejte i s TM nebo kymkoliv jinym stejne, jsme si naprosto rovni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  03. 01. 2003 10:22

mate pravdu, a psal jsem to tu uz i nekde jinde. prislusne ustanoveni VPP o smluvni pokute je jiste OK v pripade, ze si nekdo vyvzpomene zrusit smlouvu bez vazneho duvodu. v pripade nepriznive zmeny cen je ovsem aplikace tohoto ustanoveni v rozporu s dobrymi mravy, tudiz v danem pripade neplatne a tedy take nevynutitelne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blixoa  |  02. 01. 2003 09:25

Ale hloupy, je to bod 14.2.3 a kdyby jste si jeste precetli odstavec 6 tak vite ze smluvni pokuta je za nedodrzeni smluvnich podminek. Tj. kdyz porusim odstavec 14.2.1 a chci toto provest presto ze mam smlouvu na dobu urcitou. Volal jsem na infolinku a potvrdili mi to tak jdu odeslat tu vypoved postou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
volcano  |  02. 01. 2003 19:35

Prosim muzete me zaslat mustr na tuto vypoved jsem antitalent na sestaveni cehokoli dekuji   Volcano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 01. 2003 16:43

Tyky uvažujeme o odchodu a vypovězení paušálů máme 3 + 1 twist. Asi se dáme k Oskarovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p.  |  01. 01. 2003 16:23

...v mém případě a zbytku mé rodiny. Nejde o desetníky,  prostě takto se to nedělá. Vztahy mají být win-win, nebo alespoň iluzí tohoto ideálu Ani tu zákazníkům nenechal.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor