Městský soud v Praze v rámci předběžného opatření zakázal T-Mobilu používat reklamu, která paroduje O2. Informaci přinesly páteční Hospodářské noviny, které dále uvádějí, že parodující reklama byla na službu Mých5, v níž se používal slogan „I modří už vědí, že na síti nezáleží“ v tradiční modré barvě O2. Tím se podle soudu T-Mobile dopustil nekalé soutěže.
Podle O2 odkazuje reklama T-Mobilu na vulgární vtip na neduživého vojína Kyslíka z televizního seriálu „Chlapci a chlapi“, zveřejněný před lety v jednom satirickém časopise, s cílem parodovat její vizuální styl. Podle T-Mobilu soud v převážné části návrh na vydání předběžného opatření odmítl. Zamítl navrhovaný zákaz používání slovního spojení „I modří už vědí“, slova „kyslík“ a šíření této reklamy prostřednictvím pojízdných vozů.