T-Mobile: nové služby na duben

Diskuze čtenářů k článku

buldozeer  |  09. 04. 2004 12:16

Na odesílání SMS z PC používám už dlouho SMS dreamcom a jeví se mi jako perfektní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  09. 04. 2004 08:25

Zase nic moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PuDr  |  08. 04. 2004 03:19

T-zones funguje bezvadně, nechápu proč platit za smsky posílané přes outlook, když mám dvakrát 100 sms zdarma z internetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaDre  |  08. 04. 2004 03:09

Čekám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pro každého  |  07. 04. 2004 22:02

Vážený autore komentářů MoblManie, dle mých skromných znalostí je "Privátní SMS brána" soft volně dostupný na doméně TM, po jehož instalaci mužeš SMSkovat ze svého kompu tak jako by to bylo z mobilu a k přenosu se skutečně používá ke kompu připojený mobil. Čili jak v prvním odstavci tak i v dalších není nic o klientele zúžené pouze na firmy. Já bych naopak řekl, že je to řešení pro každého. (kdo má outlook)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  07. 04. 2004 22:16

Dovolil bych si s vámi nesouhlasit. V druhém odstavci, který komentujeme, jsou firemní zákazníci výslovně uvedeni. A když sem zkopíruji informace o službě Privátní SMS brána z webu T-Mobilu, také bych neřekl, že to je služba pro fyzické osoby. Ne, že by ji nemohly používat, je ale určena jiným účelům:

Privátní SMS brána je software, který funguje jako webový server a umožňuje provozovat vlastní bránu pro posílání SMS zpráv z firemního intranetu nebo internetu. Pro odesílání a příjem zpráv využívá pevného připojení do SMS centra (prostřednictvím služby T-Mobile SMS Connect nebo T-Mobile SMSC Direct), popřípadě mobilní zařízení s T-Mobile SIM kartou připojené k počítači (mobilní telefony, GSM moduly). Privátní SMS bránu lze přizpůsobit firemnímu stylu a dalším požadavkům na vzhled a způsob komunikace s uživateli. Lze ji také propojit s jinými firemními aplikacemi a SMS zprávy poté odesílat přímo z těchto aplikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PeDro  |  08. 04. 2004 03:02

Od našich operátorů jsme zvyklí na ledacos, myslím si, že bys měl svůj komentář poupravit, napsat něco ve smyslu "Sice nám to T-mobile nijak neulehčuje, spíše naopak, ale po překonání pár prapodivných překážek, smsku odešlete".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pro každého  |  08. 04. 2004 07:46

Řekl bych tedy že se rozcházíme pouze v názoru "komu je služba určena" nikoliv "kdo ji může využívat". Já bych to viděl tak, že důležité je že službu může "využívat každý"(kdo vlastní mobilní zařízení schopné s Privátní SMS branou komunikovat a simku T-Mobile), ať je primárně směrována do jakéhokoliv segmentu. Pouze stále nemohu najít ten vlastní software pro odesílání z outlooku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenek  |  07. 04. 2004 21:56

To co předvádí T-mobil ,to je opravdu hrůza .Nyní nejhorší a nejdražší operátor v ČR. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  09. 04. 2004 01:09

To co předvádí někteří přispěvatelé, to je opravdu hrůza. Kritika bez argumentů je moc fajn :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hi hi  |  07. 04. 2004 19:29

Nu, jak znam T...mobile tak to asi pul roku nebude fungovat, pak zas to bude delat blbiny, pak to rozchodej, mohli by to i zpoplatnit kdyz uz to rozchodili ... mno vsak uvidite :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PR T-Mobile  |  07. 04. 2004 20:10

Tak to nás moc neznáš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  07. 04. 2004 18:04

Asi bych to zkusil, ale nějak to nemohu nejít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  07. 04. 2004 13:32

Moc mne štve, že Oskar a Eurotel mají nedůvěru k technologii CAMEL . Sice nejsem žádný technický expert na tuto technologii, ale vím, že právě pomocí technologie CAMEL a mobilního operátora T-mobile mi zaručuje tzv. 100% roaming bez nutnosti vytáčení kódů.

Doufám, že Oskar a Eurotel změní názor a přidají se .......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  07. 04. 2004 17:47

Helmute, nevím jaks to udělal, ale tentokrát s tebou souhlasím

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yossarian  |  07. 04. 2004 22:36

Helmute, kdybys jen TUSIL kolik ta kravina stoji penez a kolik lidi ji vyuzije, jiste bys vzal sva slova zpet. Na svoje 2 hovory z Chorvatska z Go pouzij klidne USSD.

Bud vubec rad, ze cesti operatori ohli GSM na hranici moznosti a umoznili SMS na predplacenych kartach - kdo to ve svete ma bez CAMELu?

Nebudte hosi jako deti...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackC  |  07. 04. 2004 22:45

Camel, necamel, pro mě je rozhodující cena a ta je u T-M i ET za 1.minutu z Evropy (mimo Slovenska) vč. propoj.poplatku (nevím, proč se u přímého volání platí) HROZNÝCH 63,80Kč!!! a ani příchozí hovor není zrovna nejlevnější. To už musí být volání jen v největší nouzi. Při domluvě, troše počítání a dvou Oskarových tarifech Odepiš, se dá takový minutový hovor pořídit za 11,60Kč

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Comodet  |  08. 04. 2004 13:22

Kazda vec ma dve strany mice, stejne tak i tahle. Zvlaste vyhodny je tenhle VELBLOUD akorat pro T-Mobil, protoze kdyz v zahranici nahodou zavolate z kapsy nebo z batohu, tak se budete hodne divit a nic vam nepomuze.
Stejne tak pokud jste v pohranici tak vam to bude vesele volat pres zahranicni sit ani to nepostrehnete. A muzu vas ujistit ze to teda bude pres tu zahranicni volat spis nez pres T-M. Viz. hranicni prechod na hore svateho sebestiana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sapon  |  09. 04. 2004 01:05

A co takhle zámek kláves a ruční volba sítě???

To bych si nemohl koupit auto, aby mě ho neukradli. A taky bych s nim nemohl jezdit, abych se nevyboural :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 04. 2004 13:32

sapon:  dobry!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D.Č.  |  07. 04. 2004 12:05

...jsem zvědavej s čím příjdou ostatni operátoři.

To rozesilani z Outlooku by mě ušetřilo práci, je to lepši jak psát na mobilu. Do jedné (T-M) sítě, kde nejde psát z netu zadarmo, tam bych to využil na sto pro ( kvůli pohodlí )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 04. 2004 12:35

Proč na mobilu? Dyť můžeš za stejné peníze psát pomocí počítačové klávesnice z T-Zones, ne? I když to má své mouchy (za největší považuju to, že si pole pro telefonní číslo nepamatuje čísla, která jsem tam už zadal dříve, musím to pokaždé vyhledat v mobilu, dost nepříjemné a otravné. Stejně tak pole Uživatelské jméno na úvodní stránce. Který idiot to tak vymyslel? Na hodinu propustit. Zlatý Oskar...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  07. 04. 2004 12:41

To, že si to nepamatuje přihlašovací ůdaje je jedině dobře - aby ti nikdo nemohl blokovat ze srandy účet apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  07. 04. 2004 13:15

To by se ale dalo řešit přednastaveným jménem a heslem pro přístup. To by jen nejaka makovicka v T-mobila to musela naprogramovat pro lidi.  Byla by tam jen ikonka vstup a po kliknuti by se objevilo okynko s jmenem a heslem uz vyplnenym- a kdo vyuziva pocitac pro vic lidi,tak by tam to heslo zadal holt rucne. CO JE NA TOM TAK SLOZITYHO ZE TO T BOBIL TAKHLE NEMA. JE TO VAZNE NESCHOPNOST?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 04. 2004 13:45

Aby mi někdo mohl blokovat účet, musel by se dostat do mého počítače pod mým jménem. Navíc samozřejmě nechci, aby si to pamatovalo i heslo, jen mé jméno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  07. 04. 2004 14:36

Nejde o Tvůj počítač, ale třeba PC v inet kavárnách apod. Prostě je to z bezpečnostních důvodů dobře, že si to ani jedno nepamatuje..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+ (hplus)  |  07. 04. 2004 15:13

Ne, nejde o to, že to občas někde nechceš, jde o to, že to nejde ani tam, kde to chceš...

Teda nejde to v IE - v Opeře to samozřejmě jede v pohodě...  Vlezu na t-zones.cz, zmacknu Ctrl+Entel a uz jsem prihlasenej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 04. 2004 13:30

radime ty tatare, vzdyt je tam adresar, to nevis? zlaty oskar, ten nema zadne sluzby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  07. 04. 2004 13:38

Když to neumíš použít, tak se do toho nemontuj!

Psát SMS můžeš i z inboxu na záložce mail a při tom vybírat lidi z adresáře... Nejdřív mysli a pak nadávej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  07. 04. 2004 13:51

Jo, to teda neumím. Nemohl bys mi to vysvětlit podrobněji, kde v T-Zones lze posílat textovky a vybírat lidi z adresáře? Prostě jsem tam nic takového nenašel. To si musím asi aktivovat MobileBox Easy, ne? A nebylo by stejně přeci jen jednodušší, aby si pole pro telefonní číslo pamatovalo dříve zadaná čísla? To by byla pohoda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  07. 04. 2004 14:58

Ano, je zapotřebí mít aktivní MB nebo MBE ... logicky. Jinak se do položky Email nedostaneš.

Proč zbytečně zahlcovat systém nějakými čísly, když je lepší mít kompletní adresář včetně adresy, mailu a tel. řísla?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  07. 04. 2004 11:37

No ještě že mám Eurotel.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas Kubenka  |  07. 04. 2004 11:52

koho to zajima, ze mas eurotel, nikdo se Te na nic neptal 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doubleclick  |  07. 04. 2004 12:00

ja mam taky eurotel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  09. 04. 2004 13:28

dr.prcir?
asi nejaky kokot ze statni spravy, tim bych se netrapil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor