T-Mobile: On-line informace o stavu běžeckých tratí

Diskuze čtenářů k článku

snowboarder  |  19. 02. 2007 09:51

tak hlavně, že víme, která trať je dobře sjízdná, ale hlavně, že nevíme, kolik nám zbývá kreditu/minut :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  19. 02. 2007 12:36

A co ti brání přejít k Vodě? Ze by to byl úpis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faker  |  19. 02. 2007 08:55

kdyby rači udělali sluzbu jako ma vodafone Chytrý přehled!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 02. 2007 09:10

A proč by to dělali? Žádnej přímej zisk jim to nepřinese. A jak je vidět, tak jejich uživatelé kvůli tomu ke konkurenci neodcházejí, ale zůstávají jim stále věrní. Pouze naříkání že mě víc než rolba na druhém konci republiky zajímá můj účet na obchodníky těžko zabere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faker  |  19. 02. 2007 09:25

jenže já jsem paradoxně přešel obráceně a chybí mi to. je to jen kvůli firemním výhodám, jinak bych si nechal VF...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  19. 02. 2007 11:18

Jp jo. nemáš bejt nenažranej a kvůli zábdavku měnt opy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  19. 02. 2007 11:43

Zdá se tedy, že úvazek na několik let dopředu je pro firmy přitažlivější, než informace o tom kolik mají protelefonováno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
faker  |  19. 02. 2007 11:47

ehe, no já nevim jestli to ví firma, ale já bohužel ne:( ale já osobně úvazek žádnej nemam... a za ty 75% slevy to stojí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor