Netrvalo dlouho a po O2 zveřejnil výsledky svého hospodaření za třetí kvartál tohoto roku také T-Mobile. Ten opět posílil svou vedoucí pozici v počtu zákazníků a zaznamenal další růst finančních ukazatelů. Ke konci září 2007 využívalo služeb růžového operátora celkem 5,2 milionu klientů, což představuje nárůst o 8 % ve srovnání se stejným obdobím minulého roku. Paušální zákazníci nyní představují 40,9 % z celkového počtu. I tržby meziročně vzrostly, konkrétně o 9,8 % na 23,75 miliardy Kč. Průměrná měsíční tržba na zákazníka (ARPU) od posledních výsledků vzrostla o 10 Kč na 494 Kč.
Celkový počet uživatelů služeb a produktů T-Mobile meziročně vzrostl o 8,0 % na stávajících 5,207 milionu. Operátor připisuje růst hlavně segmentu paušálních zákazníků, jejichž počet dosáhl 2,13 milionu. To představuje téměř 41 % z celkového počtu a meziroční zvýšení ukazatele téměř o třetinu (30,3 %.) Růst základny se zpomaluje: během třetího čtvrtletí si T-Mobile zvolilo 68 000 nových klientů, za období od začátku roku pak 158 000. Měsíční churn (množství zákazníků, kteří v daném měsíci přestali používat služby operátora) zůstává stejný: v meziročním srovnání tento ukazatel poklesl o 0,1 procentního bodu na 1,3 %.