T-Mobile vrátí Depozita za měsíční paušál všem svým stávajícím paušálním zákazníkům, kteří nemají žádné finanční závazky vůči operátorovi. Vrácení Depozit proběhne v měsících únoru, březnu a dubnu prostřednictvím pravidelného vyúčtování služeb, kde bude částka za dané účtovací období snížena o zmíněné Depozitum.
Z důvodů rozložení zatížení systémů je vrácení Depozit rozloženo do dvou období. Pokud tedy zákazník neobdrží sníženou fakturu v únorovém vyúčtování služeb, Depozitum mu bude vráceno v následujícím měsíci.
Od listopadu loňského roku T-Mobile již také nevybírá Depozita za měsíční paušál od nových zákazníků, kteří nejsou vedeni v nebankovním registru dlužníků SOLUS.
T-Mobile není jediný operátor, který se rozhodl takto změnit systém ve vybírání záloh, jak jsme vás již informovali v prosinci, mobilní operátor O2 rovněž již nevyžaduje žádné zálohy na volání a svým stávajícím paušálním zákazníkům bude tyto zálohy postupně vracet od prvního čtvrtletí tohoto roku.