T-Mobile zavřel e-shop, zákazníci nakupovali zdarma

Na webu bylo možné objednat zboží za 0 Kč, při převzetí byla ale účtována běžná cena. Chyba již byla odstraněna.

T-Mobile odstranil chybu na svých internetových stránkách, se kterou jste se možná setkali, pokud jste se rozhodli pořídit Twist sadu v operátorově e-shopu. Při procházení jednotlivými kroky nákupu nebylo na webu účtováno poštovné ani cena za vybrané Twist sady. 

Podívejme se nyní společně jak takový nákup na stránkách vypadal:

Klepněte pro větší obrázek
Fáze 1 - Návštěva eShopu
Klepněte pro větší obrázek
Fáze 2 - Výběr Twist sady. Řekněme třeba Nokia E51 (všimněte si ceny)
Klepněte pro větší obrázek
Fáze 3 - Kontrola nákupního košíku.
Klepněte pro větší obrázek
Fáze 4 - Dokončení objednávky. A mám to zadarmo!

Při převzetí zásilky si kurýr samozřejmě naúčtoval plnou cenu za Twist sadu, pouze poštovné zájemce neplatil. Operátorovi tak vznikla škoda za nehrazené poštovné. Někteří zákazníci uplatnili reklamaci na cenu, která se lišila od údajů zobrazených při nákupu na webových stránkách. Přispět ke zmatení mohla i současná kampaň operátora pod názvem „Dáme vám Twist sadu“, která se ale týká pouze těch klientů, kteří si aktivují nový tarif nebo na něj přejdou z Twistu či od jiného operátora. Tato akce se však týká pouze jedné konkrétní Twist sady s telefonem Samsung SGH-C140, na webu ale bylo možné objednat za 0 Kč libovolný telefon.

Zde je vyjádření T-Mobilu:

T-Mobile zaznamenal podvodné aktivity zaměřené na internetový obchod (e-shop). Po provedení neoprávněné změny parametrů zmíněné internetové stránky bylo možno objednat Twist sadu za 0 Kč a tatáž cena byla uvedena i v potvrzovacím e-mailu. Během zpracování objednávky je však cena kontrolována, takže zákazník obdrží zásilku (dobírku) za správnou, tedy nenulovou cenu. Několik zákazníků se na nás obrátilo s reklamací, že si přejí dodat zboží za cenu, za kterou jej objednali, tedy zdarma. Stížnosti byly předány ke standardnímu vyřešení, ale je třeba říci, že zákazníkům nebude možno vyhovět, protože šlo o zmanipulovanou objednávku.

T-Mobile nyní pracuje na odstranění této možnosti zneužití a po dobu oprav bude e-shop pro zákazníky nedostupný. K otevření e-shopu by mělo dojít dnes v odpoledních hodinách. Věříme, že zákazníci toto nutné opatření pochopí. Předem děkujeme za trpělivost.

Diskuze (79) Další článek: Vodafone registroval nové heslo. Chystá něco velkého?

Témata článku: , , , , Nokia E51-1, Nokia E51-2, Zákazníci, T - Mobil, Mobil, Nákupní košík, Potvrzovací e-mail, T Mobil, Shop, Žďár, MOBI, Zákaz, Zak