T-Mobile znevýhodňuje Bonus, zákazníci dostanou méně bodů

Diskuze čtenářů k článku

snowboarder  |  29. 05. 2009 18:35

Já to neřeším, abych si kvůli tomu rval vlasy na hlavě. Samo čím víc tím líp, ale že bych kvůli tomu hned přecházel jinam - proč. Beru to jako službu navíc, kterou konkurence nemá. A ani bych jí mít nemusel, spíš jako zpestření. Teď jsem třeba nakupoval na eshopu TMO, přihlásil jsem se jako tarifní zákazník, kupoval jsem samotný HSDPA modem a vyskočilo na mě, že mám nějakých 2000 bonus bodů a že můžu mít slevu tolik a tolik. Místo za 1099 mi tedy přijde za stovku. Jinak bych si ani nevzpomněl, že je můžu nějak použít

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quicksilver  |  29. 05. 2009 15:22

Predrazene volani, smsky , pochybne vyuctovani ,ktere me od nich jednou doslo.Jednalo se podle operatorky o chybu a nasledne se me omluvila.Co se tyka bodu ... za ty 3 roky co jsem u nich byl jsem si koupil pruhledne pouzdro a sluchatka k telefonu ,ktere jsem v zapeti hodil do kose,kdyz to hralo jak vyrobeho z Chiny.
Kdyz jsem od nich odchazel jeste me jedna pekna operatorka prosila,jestli by jsem si to nerozmyslel,ze by to byla velka skoda.Dost jsem u T-mobile provolal .... presel jsem potom pres ulici k VODAFONE a je klid !!! Mesicne platim 350 kc a jeste me to krasne prevadej do dalsiho obdoby.(Minut mam 80 + asi kolem 300 sms ) Dale se me zamlouva,ze me pritelkyne napise smsku z netu v pohodli domova.Neco co u T-mobile neznam jiz delsi dobu a at si tech 20 sms na mesic nechaj ...
Moje segra a matka maji obe T-mobile a smlouvu na 2 telefony a kdyz se podivam na ty body co maji za par let ...je to smesny !!!! sleva na 450 kc ... vazne T-MOBILE JE U ME PROSTE JEDEN NEMECKEJ PREDRAZENEJ SMEJD a je me lito vsech lidi kdo u nich jsou ... je to HNUS !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  29. 05. 2009 15:35

No a to tu si tu stezujete?Co je to za utratu 350kc?To je nic..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quicksilver  |  29. 05. 2009 15:45

Tim chci jen rici,ze za 350 kc ktere mesicne dam mam 80 minut na volani a kolem 300 sms pokud se nepletu.Kdez to,kdyz jsem mel T-mobile platit jsem ruzne a rozhodne jsem nemel v cene 80 min.Jde take o to,ze clovek cumel na body a po nejake dobe kdyz si chtel neco koupit tak me za to mohli dat pitome pouzdro k telefonu ? Kde to zijeme ... jde byla moznost mit telefon za 1 korun a pod. ... velka blbost !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hučka  |  29. 05. 2009 15:56

Jen bych upřesnil, že 20 sms přeci už dávno neplatí, pokud je přitelkyně zaregistrovaná na t-zones, tak může dávno psát neomezeně sms a ne jen 20! Jinak je to omezení bodů na dvě věci, nechápu, kteří tupci to vymýšlejí, logická by byla platnost alespoň 2 roky, aby si člověk mohl našetřit alespoň na slevu na nový telefon. Takhle si za ty body opravdu nic jiného než pouzdro nekoupíme. Platím měsíčně za rodinu kolem 5tis.Kč a to stačilo v průměru na 1-2tis. slevu na telefon jednou za 2 roky, takhle to je k ničemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  29. 05. 2009 23:35

Já bych zas upřesnil, že na to, aby jakákoliv přítelkyně psala z T-zones SMS do T-mobilu, tam registrovaná být nemusí.
Zaregistrovat se musí, pokud odtamtud chce posílat SMS do jiných sítí, protože ty se jí pak účtují, a to na to číslo, ke kterému je ta registrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pop  |  29. 05. 2009 21:31

Jen technickou za chtěch 350 nemá 80 minut + 200 SMS ale 70 minut a nebo 280 SMS protože se ti to odečitá jako kredit..Já mam stajný paušál taky jsem odešel od TM a taky spokojenost..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Quicksilver  |  29. 05. 2009 21:33

To jsem bral z hlavy uz si presne nepamatuju kolik to je ... nekdy to vyuziju a nekdy ne ,ale taky spokojenost a citim se u cervenych lip .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bonobo  |  29. 05. 2009 13:27

Přešli jsme s firmou od TM k VF...bonusy nás nezajímaj, podstatný je, že teď platíme téměř poloviční faktury než u TM...něco na tom bude... ;o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janka  |  29. 05. 2009 11:38

Já jsem s T-mobile spokojená, měla jsem všechny tři operátory, zůstala jsem jen u T-mobile, jsem student, dále mám tarifní zvýhodnění a místo mých 1500 u O2 platím 500měsíčně za volání, díky tarifním zvýhodněním, všichni, komu volám mají T-mobile, takže pro mě je to výhodné, na jiné sítě mi vklidu stačí 50volných minut. Jedině, co mě ale fakt naštvalo je, že si poctivě 2 roky sbírám bonus body, abych pak měla levnější mobil a oni jim dají časovou platnost, to mě naštvalo, protože už nemůžu zbírat ty 2 roky, ale jen rok a půl No co nadělám, ale i tak je pro mě pořád nejvýhodněší T-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  29. 05. 2009 14:11

Jako studentovi mi taky zatím s tím "Mých 5" přijde TM nabídka nejlepší, ale jestli nezmění nabídku tarifů/předplacenek do roka (kdy mi končí smlouva), přecházím k VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  29. 05. 2009 10:09

Management T-Mobilu začal nyní razit heslo "Po nás potopa" Plošně zdražil všechny doťáky,( SEG 502 jako nedotovaný za 3099 s paušálem a 2999 -výsměch ) zrušil bez náhrady bonusové programy pro dealery, pokrátil provize a to tak, že většina tarifů se přestala vůbec nabízet (zadarmo to nemá smysl dělat). A mají nůž na krku, pokud nevzrostou akcie nad představenstvem stanovenou hodnotu, vyhážou celé vedení. Už aby...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  29. 05. 2009 10:14

Vypadá to, že si berou za vzor O2. To je jakoby konkurence naopak .
Naštvali mě zvýšením částky za 1 bod a ještě omezením platnosti na 18 měsíců. Takto ty body mým super pomalým tempem nikdy nenasbírám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Netro  |  29. 05. 2009 11:54

asi sa dohodli... kartel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aaron  |  29. 05. 2009 18:15

To přesně rozčiluje taky mě. Mám útratu právě cca 500Kč měsíčně, takže místo 21 bodů budu mít 14 a to mi ještě několik bodů propadne, když si půjdu prodlužovat smlouvu až za 24 měsíců a rád bych teda body využil na ještě větší slevu na telefon nebo na služby. No super.
Už vidím, jak se tu do mě lidi pouští, že se svou útratou pro ně nejsem lukrativní zákazník. No, v tuto chvíli ne, jsem zatím ještě student. Ale v budoucnu budu mít rodinu, možná i firmu a to jsou další ovečky do stáje. To si teda ještě budu sak.ra rozhodovat u kterého operátora zůstanu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymní čtenář  |  29. 05. 2009 09:07

Jsem zákazník T-M a a ve věrnostním programu jsem měl aktivovaný sběr věrnostních bodů, mám tarif který mi vyhovuje a body byly fajn když jsem si šel pro dotovaný telefon. Udělal bych to opět, ale teď se situace mění, začínám uvažovat že přestanu být tarifním zákazníkem a budu na službě Twist s tím že možná i utratím méně. Věrnostní program který platí do posledního května měl pro mně smysl, od 1. června ne. Škoda, mi to trochu zkomplikuje život protože budu muset přemýšlet, ale v konečném důsledku možná ušetřím a T-M příjde sice o malý, ale o jistý zisk. Operátore co ty na to? Samozřejmě jsem jeden z tisíců klientů, ale kdo ví, třeba nebudu sám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 05. 2009 09:26

Rozhodne nebudes sam, ja je hodlam opustit uplne se dvema pausalnima SIMkama koncem leta jen co vyprsi smlouva... Je to banda lumpu co si nevazi zakazniku, o technologickem zpozdeni nemluve - pouzivam mail a internet v mobilu a GPRS dnes je vysmech.... A i ty posledni drobty vyhod rusi, takze sbohem T-Mobile...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  29. 05. 2009 09:33

Já je opustil se 4 čísly, přešli jsme hromadně k VF a spokojenost...jen ať se operátoři snaží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Terminator3  |  29. 05. 2009 10:03

Zamyslete se nad tím, co jste řekl. T-Mobile jako jediný věrnostní program ponechal. O2 ho zrušil úplně a Vodafone pro jistotu nemá žádný. Takže si nijak nepomůžete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  29. 05. 2009 10:07

Ten vernostni program v prve rade musi nekdo zacvakat, pro dobry pocit to fakt nedelaji ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muflon  |  29. 05. 2009 10:19

O2 vernostni program ma a to i pro fixni linky, jmenuje se O2 Extra a je rozhodne lepsi nez ten od TM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jey  |  29. 05. 2009 10:58

LOL to snad může říct jen zaměstnanec O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valentino Rukavika  |  30. 05. 2009 09:12

oskar ma vernostni program. Pro zakazniky s ICO na smlouvu. A smlouvu lze uzavrit i pouze na 1 rok. Nevim, zda uz pri prvnim podpisu, ale po uplynuti prvnich 2 let smlouvy uz dale podepisuji vzy jen na rok.
Bodovy system nebo bonusovy u oskara funguje zhruba takto. 1. rok nic. 2.-3. rok 3% z fakturace.
4.-5. rok 4% z fakturace. Po peti letech je to 5% z fakturace.
Pokud nekdo prechazi se 4 kartama, cisly, tak si myslim, ze lze vyjednat individualni podminky. Takovy clovek jiste vi, kolik rcite provola - tedy minimum za mesic. A s tim kalkuluje pri jednani. Rekne obchodnimu zatsupcu VF s cim by mohl k nim prijit, co za to chce a kluk z oskara mu povi co jsou ochtoni mu z toho dat, event nabidne alternativy. Pokud se to tomu se ctyrma cislama bude zdat blby, posle ho do riti, toho obchodnika, a zustane tam ke je. Anebo bude nabidka OK a uzavre se obchod.
S tema penezma, ktery operatorum platime snad neni vzdycky nutne poslouchat jen to co rikaji oni. Pokud si nyslime, ze by byo dobre neco jineho, je treba se zeptat zda to nekdo umi. A oni nekdy opravdu umi. A jindy zase kulovy.
Vzdycky je to o nabidce a potrebach obou stran...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  01. 06. 2009 09:16

Před pseudoodměnami, které musím stejně docela mastně zacálovat dávám přednost nižším cenám, účtování 60+1 (raději bych samozřejmě 1+1, ale je pořád lepší než 60+30). Každé dva roky mám nárok na dotovaný telefon bez dlouhých úvazků, když dohodím zákazníka, dostanu slevu z faktury na služby, vánoční bonusy dávají smysl a nejsou omezeny úvazkem nebo aktivací nové SIM a tak podobně. Je věcí každého co si vybere.
Koukal jsem do katalogu odměn. Pro získání koženého pouzdra na Blackberry je nutno utratit (nezapočítávám 100 bodů a aktivaci a pod) něco přes 20.000,-; ethernet kabel pro 4G modem (prodejní cena cca. 890,-) vyžaduje útratu přes 37.000,-; a telefon Nokia 2600 si můžete koupit za korunu a body, které odpovídají útratě téměř 90.000,- - vše s DPH, při zisku 1 bodu za útratu 23,80.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duffi  |  29. 05. 2009 10:24

pozor na účtování twist a všech nových tarifů 60+30......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  29. 05. 2009 20:26

To jste se probudil brzo - "nové" Twist tarify co já vím platí už asi 2 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  29. 05. 2009 21:20

A vy evidentně neumíte číst. On psal twist a nových tarifů, nepsal nových twist tarifů.
Každopádně jedna chyba tam je: "nové tarify Přátelé" mají účtování dokonce 60+60, jen "nové tarify Kredit" mají 60+30.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
velicenstvo  |  29. 05. 2009 11:08

Po deseti letech u nich koncim se ctyrma simkama. Kaslu na bonusovy program v jakekoliv podobe. Snadno jsem podlehl nabidce zamestnavatele (zadny z operatoru), kdy za deviti kurunovy pausal mam volani ve skupine za 0,60, volani do O2 za 2,00 a ostatni za 2,80. Tarifikace 60+1. Cena sms 0,70. Vse v Kc s DPH. Skoda, ze takhle nevypada standardni nabidka nasich operatoru. Faktura u 4 cisel klesla na 1/3!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2009 13:12

Zamestnanecká ponuk je samozrejme niečo úplne iné, ak by si bol ty poskytovateľom služieb a príde za tebou firma, že majú 3500 potencionálnych zákazníkov, tiež im vieš spraviť výhodnejšiu ponuku, ako pre niekoho, kto príde sám :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antonín Slejška  |  29. 05. 2009 07:48

Bonusové body mě vždy především rozčilovaly. Kdyby body zcela zrušili a úměrně tomu snížili ceny za volání, byl bych spokojený. Zlevnění si ale představuji jinak než formou velmi výhodného volání přes noc, pouze v rámci vlastní sítě a navíc pouze na půl roku. To pro mě osobně představuje výměnu málo výhodného bonusu za zcela nevýhodný bonus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymní čtenář  |  29. 05. 2009 09:10

Jo jo, už to tak bude, s tím že bude limit délky platnosti věrnostních bodů degraduje věrnostní program na nulu. Teď byl běrnostní program buď málo nebo aspoň trochu výhodný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor