Tajný nástupce Nokie N80: smartphone N83 s 5 Mpx

Diskuze čtenářů k článku

Nokiaman  |  06. 07. 2006 23:39

takovej telefon si nebudou kupovat lidi kterym pripadalo ze 3310-ka ma az moc funkci ja uz ted na svoji gigovce nemam misto(reakce na HDD komentar), a takovej telefon s takovym displejem uplne vybizi na moooc fotek pisnicek a filmu myslim ze 4Gb ideal a jestli tu zas mate prolbemy s cenou- jdete k eurotelu a budte vyznamni zakaznici- to sou potom panecku ceny muzu mit nokii n80 za 9000 jinak vypada paradne presne takovy krabicky mam rad a ta vysouvaci konstrukce je super jo a ten fotacek to bude paradicka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lassexka69  |  25. 05. 2006 19:25

Mohl by mi nekdo rict, jestli je moznost, ze tenhle super telefonek vyjde uz driv nez 2007 a kolik bude stat??? Dekuju:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave_1984  |  02. 05. 2006 21:44

Mazec výbava, a ten displej....jenom doufám, že to nebudou natahovat jako s N91...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jachyme hod ho do hnoje  |  02. 05. 2006 19:03

nokia to teda drti brutalne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Air  |  02. 05. 2006 18:32

konecne, ale trosku pozde
v tom pripade to bude mit aspon Symbian 9.2 ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
delcop  |  02. 05. 2006 16:26

No nic... Proc si vyrobci mobilu nepriznaji, ze mobily byla jen chybne zvolena vetev technickeho pokroku, tzn. vse se konstrukcne vrati k PDA, ktere tu bylo uz davno...!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 05. 2006 15:21

dofam že do ni bude nejaka požadna baterka ...me osobne je jedno kolik to ma Mpx hlavne at to nema ten šum co maj všechny fotomobily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sef  |  02. 05. 2006 17:05

Mam pouzitu (ale funkcnu) autobateriu, pre N80-83 staci nabit raz za dva tyzdne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sef  |  02. 05. 2006 15:09

Konecne vidno (aj ked miestami zufalu) snahu nokie dobehnut svet. Ked som sa obul do n80 (a aj autora), bolo to presne o tom. Sunt ako n80 za taku cenu, ked inde fony s vga rozlis. displeja predavaju za polovicu (aj ked nie u nas), fotit bez dobrej optiky sa aj tak neda (2mpix rozlis. s dobrou optikou je lepsie ako 5Mpix, ktory "sumi" a obsahuje dalsie opticke vady) a pod.. Takze cakam dalej na "rychly" mobil s dobrou optikou, vga displejom a zvukom (mp3,aac++ a pod. - wma nemusim).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
renek  |  02. 05. 2006 13:47

zajímá podpora videa (VGA ?) , HSDPA případně i DVB-H.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brano  |  02. 05. 2006 18:14

a este k tomu GPS a bol by som spokojny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ganja-NIN  |  02. 05. 2006 13:45

hurra,zase spatny krok pro nokii..ty jednou narazej..v dobe kdy stoji 4gb sd karta 2900,-Kc strkaj hdd do mobilu..LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn  |  02. 05. 2006 11:52

protože pro Evropu a USA jsme v předhůří Asie, moc na východ (ale ne dost aby sem valili to, co ruským zbohatlíkům - ostatně ani bych ty hrůzy nechtěl) a pro asijské vychytávky jsme asi zase moc v Evropě, ale ne dost na západ. Takže z obou směrů jsem jde ne zrovna to NEJ, i když výjimky se jistě najdou. Ale je jich málo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladko  |  02. 05. 2006 11:25

Proboha na co takový foun? Mám N 6320i a stejně používám N 6310i stále a radostně. Nechci a nebudu přistupovat na tahy, které s námi hrají výrobní firmy. A proto volám N 6310i je naprosto k volání dostačující a FOREVER !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzicek  |  02. 05. 2006 13:54

Taky mam 6310i doma na stole vola se z nej pekne... ale kdyz clovek de jen tak ven tak se mi nechce tahat mp3 prehravac, fotak (na blbosti) a telefon k tomu .... uznavam ze se z toho mobilu vola nekdy hur jak z 6310i, ale kdo ma tahat vsechno najednou kdyz to muze bejt vse v jednom... skoda ze to ma tak malou vydrz a ten Symbian tak pomaly reakce u kterejch nekdy tecu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karBoss (novy)  |  02. 05. 2006 23:09

Ja taham vsechno zvlast a nemam s tim problem. Navic me to stoji mene penez a vsechno je kvalitnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2006 11:00

Konecne neco, co bych si snad uz fakt koupil. Pokud bude mit HSDPA a camcoder VGA se slusnym bitrate, tak bude moje  
Klidne si ten pulrok (a nebo klidne 3/4 rok) pockam - i diky nekompatibilite noveho Symbianu 9 to je optimalni cas (nez bude dostatek novych apps).
Skoda jen toho HDD (mechanicka zastaralost ), kdybych mohl, okamzite ho vyhodim! Budoucnost je v cipovych pametích (spolehlivejsi, mene energeticky narocne a predevsim nesrovnatelne rychlejsi). A taky to podle obrazku vypada, ze asi nebude mit joystick... skoda (ale ne zasadni ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 02. 05. 2006 11:17

Nedělejte si klamné naděje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  02. 05. 2006 17:18

Kdepak, to bych si nedovolil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  02. 05. 2006 09:59

pevný disk, je naopak krok správným směrem.. Bude kam cpát data

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (novy)  |  02. 05. 2006 10:27

.. ovšem dokud ti telefon neupadne. Dvougigová karta by byla myslím lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  02. 05. 2006 11:54

A bude proc 3* denne dobijet baterka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Ziemba  |  02. 05. 2006 14:52

Asi tak.  A ještě k tomu se zbytečně zvýší cena. Někteří uživatelé tolik paměti ani nevyužijí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  02. 05. 2006 19:51

Souhlas kluci...kdyz jsem si cetl specifikaci, tak jsem jenom rikal...dobry, dobry, dobry....pak jsem narazil na radek "pevný disk 4 GB", a rekl jsem si:"Neeeee". Flashka by byla genialni, tak jako to ma SE M600i(W950i), ale disk...spatny. Duvody uvadet uz koukam nemusim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Geronimoo  |  02. 05. 2006 09:44

No uvidíme jak to bude s tou velikostí, vypadá to na větší display :)
pevný disk je zbytečnost a vsadím že to zas bude mít neopakovatelný buík atd... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (novy)  |  02. 05. 2006 10:31

Jen jestli v neopakovatelnosti budíku nespočívá neopakovatelnost značky Nokia ... to už snad nikdo jiný nedělá. BTW tímhle způsobem je snad neopakovatelná každá značka - některá ignoruje opakovatelný budík, jiná vyzváněcí profily, další zase filtraci hovorů ... nemusím psát kdo je kdo, že....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  02. 05. 2006 09:20

Myslim, ze dokud nebude mit mobil poradnou optiku, optickej zoom a pripadne manualni rezim, je 5mpx naprosta zbytecnost. Na momentky nevalny kvality bohate stacej 2-3 mpx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (novy)  |  02. 05. 2006 08:58

... než dorazí dr. Prcejř s tím, že je to šílená cihla: což o to, ale bude stát třicítku, bude na ni potřeba zbrojní pas a bude se z ní platit povinný ručení .... nicméně už by mohla slušně fotit, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  02. 05. 2006 09:03

no snad to nebude cihla ... a mohl by pan Lutonskej doplnit informaci,jestli to bude umět HSDPA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes  |  02. 05. 2006 09:10

Podla mojho nazoru, pokial by bola ta informacia k dispozicii, tak by tu uz urcite bola napisana...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Asspenn (novy)  |  02. 05. 2006 09:47

ne ... do hosdopy se s ním nesmí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
canaros  |  02. 05. 2006 08:54

Přesně proč nepůjdu z N70 do N80, ale počkám v klídku na něco jakao bude "N83"
N80 je spíš rychlokvaška a ještě zpožděná, prostě jen na vyplnění čekání na něco fakt dobrého.
 
BTW....jsem první 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Taky čekatel.  |  02. 05. 2006 11:55

N80 je spíš rychlokvaška a ještě zpožděná, prostě jen na vyplnění čekání na něco fakt dobrého. Na starobu a pozdější ... smrt. Někdo to čekaní urychluje automobilem jiný ... jinak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  02. 05. 2006 17:28

BTW jsi prvni, gratuluji !!! Ty asi budes mit dosti chudy citovy zivot, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
canaros  |  02. 05. 2006 17:35

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor