Tajný Palm Tungsten E2: a je to venku

Diskuze čtenářů k článku

hrtak (novy)  |  08. 01. 2005 17:54

proc je na tom palm blbe?
Podle mne je to jednoduche - podivejte se, kolik velkych spolecnosti vyviji pro PPC- Asus, Acer, HP, Dell + spousta mensich a navrch HTC s MDA zarizenimi. Pro palm vyviji HW jen PalmOne a jedinej kdo ho poradne kdy mimo Visoru podporoval - tedy Sony uz taky utekl.
Pak jediny co se za HW poradne vyviji je Treo - mel jsem v Eurotel v ruce Treo 600 a ani zdaleka se nevyrovna moji MDA2 (teda alespon subjektivni pocit). a to uz mame trojku, mensi verzi compact a jeste se nam chysta ctyrka. Proste Palm nenabizi dostatek HW a to je problem. Jakou inovaci prineslo T|T5 nebo T|E2? Nic, je to jen inovace starsich modelu... Palm nestagnuje, palm umira....

Zadalsi je to neustale odkladani PalmOS6, vemte si ze od dob kdyz palm slibuje novy poradny system uz M$ uvedl PPC2k3, a jeho SE verzi, pomalu se pripravuje nova a jeste navrch prihodil WM4Smartphone. Kvalitni multitasting na palmu nevidet, reakce zatvrzelych palmaru, ze ho nepotrebuji mi prijdou blbost, ja si bez neho sve PDA nedovedu predstavit... mno nexi rozvijet FW, ale tahle je to z meho pohledu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T|T2  |  08. 01. 2005 22:37

Vsechno bych pochopil, ale prosim - vysvetlete mi, jak vyuzivate toto:
"Kvalitni multitasting na palmu nevidet, reakce zatvrzelych palmaru, ze ho nepotrebuji mi prijdou blbost, ja si bez neho sve PDA nedovedu predstavit..."
Vice oken IE, prosim vynechte, to je mi jasne, stejne jako stahovani posty + neco (i kdyz pres GPRS...). A co vic?
Predem dekuji za odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
T|T2  |  09. 01. 2005 12:10

No, GPRS, treba jedete pres wi-fi.
A to ostatni? Znam to: poslouchate mp3, vzdalene synchronizujete, zaroven pres vzdaleny pristup ovladate sve PC, stahujete postu, ctete najednou 10 webu, editujete text a tabulky, do toho bezi GPS navigace vc. automatickeho update, pres BT mate pripojeny MT (synchronizace apod.) atd. atd. - vse a jeste mnoho jineho NAJEDNOU.
Neberte to prosim jako vysmech, ale to je souhrn odpovedi, ktere se mi dostaly (urcite jsem x cinnosti vynechal).
Mam osobni zkusenosti z PalmOS i PPC, ale skutecne nevim, kdy by mi "multibeh" chybel, i kdyz jej PPC umoznuji.
Jen pro zajimavost - zustavani programu v pameti (nutnost ukonceni defacto rucne) u PPC vyvolava napr. u GPS navigace (Route66 + BT GPS modul) po ukonceni SW a vypnuti BT zajimave jevy: "ukonceny" SW se dozaduje BT komunikace apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrtak (novy)  |  09. 01. 2005 17:42

Mno ja tedy mam zaple ICQ a IRC 24hod denne a nedovedu si predstavit, ze kdyz bych si chtel poslat zpravu tak proste nemam moznost klepnout prepnout si program a za xvili zase zpatky... a takovych pripadu jsou desitky, proc zavirat program abych si mohl na par minut pustit jinej a pak se zas vracet, kdyz to muzu jednoduse prepnout. Rozdil je obrovskej, jiste bez multi-tastingu se da zit, ale tady jde o uzivatelsky interface, ktery ma WM rozhodne jednodussi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VD  |  07. 01. 2005 19:42

Je to elegan. Ale, desticka pro graffity (nikdy bych neveril v kolika ruznych verzich jako graffitty, grafitty nebo graffity se tohle slovo ve spojeni s Palmem vyskytuje, nicmene na of. Palm strankach pouzivaji graffity)mohla byt virtualni jako u T5.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
med  |  09. 01. 2005 16:11

ta Grafitti plocha je zbytocna, pisat sa da priamo na obrazovku. Mam starsi model Tungsten E a stale nechapem naco tam ta plocha je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Drummer  |  07. 01. 2005 15:48

Bohužel, je to tak Palm momentálně silně stagnuje. Vypadá to, že se soustředí hlavně na Treo a na ostatní modely kašle. Jinak co se týče PPC, je naprosto v pohodě. Oba systémy jsou silně použitelné. Mám dva Palmy a jeden PPC, takže nejsem teoretik jako jiní "kritici".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  07. 01. 2005 07:13

Pekny, ale bohuzel mi to prijde, ze od Ecka zadna zmena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DEE  |  07. 01. 2005 09:43

A jak na E pripojis GPS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  07. 01. 2005 00:22

je to o d něj sympatické a já mu držím palce,možná to není až tak jednoznačné pro Windows Shit Mobile system

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sysoj  |  07. 01. 2005 12:05

Věčná škoda, že prakticky zmizelo Clié. Nemáte někdo informace, kde by se ještě nějaké dalo sehnat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  07. 01. 2005 12:47

Na Palm OS čtu snad vždy jen chválu a na Windows kritiku. Je docela škoda, že rošířenost operačního systému udává něco zcela jiného než jeho kvalita. S Woknama zkušenosti nemám, s Palmem ano, jsem spokojen. Je to svižné a jednoduché.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  07. 01. 2005 14:23

Windows Shit Mobile System, jak to nazyvate, urcite nema nic jiste a Palm urcite neprohral. Je sice v defenzive, ale az bude konecne, po mnoha odkladech, uvedeny stroj s PalmOS6 Cobalt (myslim, ze to bude spis komunikator nez klasicke PDA), bude opet lepe. Je jen dobre, ze jsou stale uvadene nove modely i se starym OS - mnoha uzivatelum (vcetne me) stale vyhovuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor