Tarif T-Mobile „Všechno neomezeně“ za 900 Kč: jako vždy ne pro nás

Diskuze čtenářů k článku

Zwick  |  15. 10. 2009 18:08

Tohle nemá cenu ani komentovat. Budu mít akorát žaludeční vředy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  13. 10. 2009 22:44

Tohle jsou naprosto slaboduché články a reakce!! Byli jste někdo v USA nebo UK?! Viděli jste to tam, jak to vypadá a funguje? Pracovali jste tam někdy?!!
Pokud ano, pak vězte, že v USA a UK funguje NAPROSTO VŠECHNO ÚPLNĚ JINAK a rozdíl v cenách za mobil a Internet je asi tak to úplně poslední, co bych v ČR řešil...
V UK je zase úplně normální, že glkáte škopek nechutnýho patoku za 60-80Kč v přepočtu, v ČR do sebe klopíte škopek normálního kvalitního piva zhruba za 25Kč
Každá země má svoje a nedá se vytrhávat z kontextu - samozřejmě každý by chtěl mít pivko jako v ČR, volání jak v USA, mobil jak ve Finsku, Internet jak v Japonsku, místo platu bohatou státní rentu jako v Kuwaitu, bydlet v prostředí čistém jako deštné pralesy Brazílie, všechno mít dostupné v řadě možností jak v NewYorku, ale s duševním klidem jako v Lhase v Tibetu.
To je však přátelé čirá utopie ) Dokonce přes to, že ji jisté politické strany slibují DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  14. 10. 2009 00:46

Ten poslední odstaveček vystihuje celý problém všech diskuzí na tomto serveru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MackieMesser  |  14. 10. 2009 08:53

Pokud budeš někdy kandidovat do nějaké politické strany-máš můj hlas na 100%

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 10. 2009 09:14

Nezlob s na mě, ale plácáš demagogické žvásty!
1) Napiš, jaký je v USA nebo v UK průměrný plat, HDP na hlavu - jestli umíš počítat, klidně to přepočítej na CZK a pak teprv porovnej "koupěschopnost".
2) Nevím, že by tu někdo primárně srovnávál český trh, nebo příjmy s USA, nebo Japonskem a nebo Laosem. Pokud jsi normální, vůbec nechápu, proč srovnáváš a porovnáváš takové nesmysly! Zkus se podívat např. na Slovensko (srovnatelná ekonomika s tou naší) a tamní nabídky O2 nebo optického internetu u Orange. Podívej se na rakouský T-Mobile, do Německa, atd.
3) Je podivné, že např. T-Mobile CZ patří v rámci skupiny Deutsche Telekom, k těm největším tygrům (co se týká výnosů a čistých zisků v porovnání na počet zákazníků).
4) Buď tak hodný a netahej sem politiku. Mobilmania je zaplať pánbůh technický magazín. S Tvojí hloupou demagoií a náběhem na flame Ti dají jistě prostor např. na stránkách KSČM nebo ODS (nebo jinde)! Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vik  |  14. 10. 2009 10:58

Moc hezký předposlední odstavec. Ale v ČR jsme na tom tak dobře, že se cizokrajné názvy dají zaměnit za místní (neomezené volání za 840 Kč/měs. bez DPH mám z poslední vánoční nabídky O2 - O2 a pevné neomezeně, ostatní mobily původně 400, od 1.10. 600 minut/měs., mobil mám nejlepší, co se vyrábí, Internet 100Mb/s, nějaké ty pralesy, klid i metropole se taky u nás najdou). Jen na osmitisícovky a k moři musí člověk trochu cestovat
A konkrétní návrh co máme dělat: chovat se jako zákazník rozumně ekonomicky. To pak umožní win-win řešení, kdy zákazník dostane výhodnou službu a poskytovateli to zvýší příjmy. Např. české O2 už ví na základě vlastních průzkumů, že zákazníci chtějí neomezené volání za 1000 Kč/měs. - uvádějí to sami v jejich PR komunikaci. Když jim uvedení takové nabídky zvýší příjmy na zákazníka, poskytnou to.
Uživatelé to mohou podpořit tím, že příjmy na SIM budou minimalizovat na pár stovek, tím víc pak pro O2 bude zajímavé pokusit se příjem na zákazníka zvýšit nabídkou s neomezeným voláním.
Podobně asi uvažoval T-mobile, když uváděl tarify za 1 Kč a 0,50 Kč volání na pevné. Sice nabídl výrazné zlevnění služeb, ale s očekáváním, že celkový výnos zvýší. Zrovna nedávno jsem vysvětloval známým, že pro ně nemá smysl zavádět VOIP, když mají tarif 0,50 Kč na pevné.
Z tohoto hlediska jsou v diskusi nejhodnotnější příspěvky, které popisují konkrétní nejvýhodnější nabídky, o kterých mnoho uživatelů vůbec neví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  13. 10. 2009 19:05

No, jak jinak . V zahraničí (jak na západě, tak na východě) jsou ceny za mobilní služby x-krát nižší... člověk si může vybírat, konkurence funguje... Vždyť jenom např. ty tarify "Fér" u slovenského O2... Ach jo
Místo toho, aby se i u nás konečně začalo něco dobrého dít, tak mi T-Mobile bez mého vědomí zapne hlasovou schránku (nějakej MMS Agent), aby lidé, co mi volají, když mám vypnutej mobil pěkně cálovali. Asi jsou mu ty desítky miliard čistého zisku ročně pořád málo
P.S: O reklamách, které bez benefitu nutí lidem raději ani nemluvit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaNE90  |  13. 10. 2009 15:03

Jedna věc by tu přeci jen byla.Pokud by se všichni rozhodli jít k jednomu opovi, zbejvající by museli jít s cenama brutalně dolů.Zbejvá jen vymyslet jak většinu přesvědčit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  13. 10. 2009 18:00

no tak horké to nebude
pokud vím v nedávném, široce publikovaném testu předraženosti telefonování jsme skončili jako čtvrtí nebo pátí nejdražšší právě za USA
pochybuju že se tamní T-M tak rychle poučil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 10. 2009 18:03

Nijak, je známým faktem, že lidstvo je jen hloupé stádo. Jednotlivci vyjímečně vybočují, ale jako celek jsem otřesní (války, mezilidské vztahy, etika....atd.).
A k těm operátorům, taky mne to štve, ale jen reálná konkurence (nejen na papíře), spolu s odlivem zákazníků to tady může rozpohybovat. Nařízení ČTÚ nemůžou přelézt únosnou mez, protože jinak by se buď operátoři zbalili a šli zase do zahraničí, nebo by našeho regulátora praštila přes prsty EU. Navíc...v ČR je tak malý trh, že jsme nadnárodním operátorům k smíchu. Včetně té bídné kupní síly. Takže jsme v pasti.
Nadějí pro mne byl původně UFON, jenže ten si vybral jiné pásmo, navíc jeho nabídka telefonů neodpovídá 21.století. Ano, některé jeho nabídky jsou nezvykle korektní (třeba volání v rámci sítě zadarmo), ale díky stále malému pokrytí, horšímu signálu a především díky otřesným "šunkám" označeným termínem "Ufonův mobil", nebude mít ani v rámci ČR pořádnou šanci. Tedy, dokud vedení nevyslyší (narozdíl od O2, T-M a Vodafonu) hlasy zákazníků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  13. 10. 2009 19:07

Co s tím naděláš, když senil z ČTÚ prohlásí, že pro 4. operátora u nás není z ekonomického hlediska místo. Přitom stavající tři vydělávají ročně (nehorázně) tolik, že to nemá obdobu nikde v zahraničí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kantor  |  13. 10. 2009 13:58

Já si pamatuji, neb jsem hodně starý, že když T-mobile přebíral Paegas, tak všichni redaktoři pěli chválu, jak z toho bude český zákazník těžit. Že prý se kupují mobily a příslušenství v miliónových sériích a tak to bude všechno levnější...
Páni redaktoři, VZPOMÍNÁTE?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  13. 10. 2009 14:38

Když si dovolí někdo kritizovat (http://mobil2.blog.mobilmania.cz/2009/09/vodafone-z-cr-pos... ... tak příspěvek raději uklidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  13. 10. 2009 14:40

Když si dovolí někdo kritizovat tak příspěvek raději uklidí.
Oprava URL:
http://mobil2.blog.mobilmania.cz/2009/09/vodafone-z-cr-pos... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  13. 10. 2009 13:28

Zase sa o nieco viac tesim na prestahovanie do GB... som zvedavy za kolko mi tam k pausalu daju Touch HD 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
waterstone  |  13. 10. 2009 14:00

Podle mych zkusenosti, zhruba kolem £50 liber mesicne za 18 mesicu kontrakt by to asi slo, se stovkama minut a esemesek a neomezenymi daty, po vanocich bude cena pujde dolu, ale tezko pod £35 liber, je to proste drahy pristroj. Sam pouzivam HTC Touch HD, a upgradoval bych na HD2, ale zajimaji me reakce na kapacitni displej kontra "stylusove aplikace", ja jsem skepticky.
Cesti zakaznici, rekl bych ze opravdu pripominaji spise ovce jak tady nekdo pise, malo bojuji, jsou zvykli sezrat vsechno co se jim naserviruje, v tomhle jsou Cesi porad pozadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niemand  |  13. 10. 2009 14:30

A jak mame bojovat prosim?
Konkretne prosim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skopkova  |  13. 10. 2009 12:56

V zasade souhlas, ale.... Pokud mam z 80% loajalni a hloupe ovce, nebudu mezi ne poustet noveho hlidaciho psa, staci, kdyz ten stary obcas vystrci hlavu z boudy...... Staci si dupnout a on to pujde..... Napr. ja mam za 650 Kc u O2- neomezene volani na O2, 600 minut do ostatnich, neomezeny net a jeste cca 100 sms, ktere nepisu.... A ted mi reknete, kdo z Vas to ma......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Grey  |  13. 10. 2009 13:19

A kde se toto dá splašit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skopkova  |  13. 10. 2009 14:20

O2- zahajit prenos cisla, pockat az se ozve Retencni oddeleni a pak uz jen poslouchat a zasnout, co vsechno muzete mit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  13. 10. 2009 13:21

Vazena pani/slecno Skopkova,
osobne se radim k tem 20% neloajalnich ovci, bohuzel na male vyzrane pastvine bez urodne pudy obehnane ostnatym dratem pod napetim mam naprosto stejne moznosti jako tech zbylych 80% loajalnich ovci.
Stejne podminky maji i jeho dva sousedi farmari, kteri se snazi z minimalnich nakladu (mala vyzrana neurodna pastvina) ziskat co nejvice (vlna, maso, syr...) a bohuzel pokud jim starosta obce neprikaze nabidnout oveckam lepsi podminky k zivotu, muzu se jako neloajalni ovecka klidne stavet na hlavu a nic nezmenim.
Jdu na obed....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 10. 2009 12:24

AT&T ma v USA neco podobnyho k iPhonu ne? Taky za 50 USD vsechno vcetne dat skoro neomezene

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lachim  |  13. 10. 2009 11:54

Možná by bylo dobré, kdyby tvůrce článku byl trochu realista... Nejsme V USA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frygo  |  13. 10. 2009 11:58

Správně nejsme v USA. Vzhledem ke kupní síle by tu měly být ceny ještě nižší než v USA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rexx  |  13. 10. 2009 14:00

A v Africe by měl operátor za využívání služeb svým zákazníkům ještě platit, ne? Nenechte se vysmát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  13. 10. 2009 11:32

Prosím autiora článku, aby se současnými propojovacími poplatky v ČR za volání a SMS vymyslel nějaký tarif, na kterém operátor vydělá a bude stát 420 Kč bez DPH. Díky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  13. 10. 2009 11:33

teda 756 Kč bez DPH, jsem se překouknul

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  13. 10. 2009 11:41

Propojovací poplatky se snižují a tarify jsou stálé méně výhodné (viz. účtování 60+60, drahé telefony - na to propojovací poplatky fakt vliv nemají...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 10. 2009 11:43

Nechci dělat nějaké vlny,ale není náhodou fakt,že ceny propojovacích poplatků za poslední období klesly docela slušně dolů,ale na cenách tarifů to není ani v nejmenším znát! Ba právě naopak. T-M se snaží ze svých nabídek vytěsnat nejlevnější tarifi a snažej se lidem vnucovat ty nejdražší! Čím to asi bude? Rozhodně ne propojovacími poplatky,ale tím,že chce vedení mít největší zisk. Tak to vidím já!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Pagáč  |  13. 10. 2009 11:56

Vedení T-Mobile musí chtít co největší zisk. Otázkou je, jestli jim to my dovolíme. Tolik k tomu, jak to funguje v učebnicích a jinde. U nás se bohužel můžeme stavět na hlavu a přesto nenajdeme vhodnějšího operátora. Všichni tři se snaží si nekonkurovat (a když, tak jen minimálně a snaží se to vyvážit jinak) a držet dané status quo.
To, co by opravdu pomohlo je:
a) Vstup nějakého čtvrtého operátora a jeho ochota pohřbít ty tři kostlivce. V dnešní době je to nereálné jednak z postoje regulátora, druhak je dneska v módě šetřit a "přežívat".
b) Bojkot operátorů významným množstvím zákazníků všech tří operátorů. Což také nejde, protože volat z různých důvodů potřebujeme, ať už kvůli firmě, nebo proto, že už se nedokážeme vzdát jistých návyků.
c) zázrak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  13. 10. 2009 12:55

Tak u nás to vidim tak na C.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neurol23  |  13. 10. 2009 16:14

4 operator uz tady je (ufon.cz). to ze jeho prichod nic moc nezmenil je uz jina vec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  13. 10. 2009 15:16

Propojovaci poplatky jsou pouze vymluva operatoru. Na jednu stranu je samozrejme musi platit, na stranu druhou je ale dostavaji.
Samozrejme operatori nemaji zakazniky presne v tretinovych (beru jen VF,TM a O2) dilech a ty hovory asi taky nejsou presne na tretiny, ale myslim, ze je to stejne ve finale tak, ze nula s nulou pojde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  14. 10. 2009 10:09

Je to přesně tak, XXTeens, nula od nuly pojde. Ba co víc, pokud vím, zrovna Téčko má z interconnection slušné výdělky, takže tvůj argument je zcela mimo, s úplným klidem můžou nabídnout předplacenku s 2 Kč/min. všude a neprodělají na tom ani halíř.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  13. 10. 2009 11:21

S kazdym takovym clankem si pokladam otazky:
PROC U NAS NEFUNGUJE KONKURENCNI PROSTREDI V TETO OBLASTI???
PROC NIKDO NEZASAHNE A NEREGULUJE TENTO "DO-OCI-BIJICI" KARTEL???
PROC SE OPERATORI "NEPEROU" O ZAKAZNIKY FORMOU BONUSU ZA PRECHOD K JINEMU OPERATOROVI???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  13. 10. 2009 11:15

Uz me tyhle clanky trochu nebavi. Vsichni vime, jak to s tema nasima operatorama je. Spis by me zajimalo, co byste jako fundovana redakce navrhla za reseni, aby se to zmenilo. Co muze beznej clovek delat, aby donutil operatora nabizet prijatelny ceny.
Samozrejme rady typu prejdete ke konkurenci (k jake?) nebo netelefonujte si prosim nechte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  13. 10. 2009 11:39

Prejdete k nejakemu VoIP operatorovi. Spousta mobilu uz dneska podporuje SIP protokol takze neni problem mit mobilni pevnou linku za uplne jine penize nez nabizeji nasi predrazeni operatori. Od mobilniho operatora pouzivejte jen data (na provoz toho VoIP).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 10. 2009 13:16

No toto jsem taky zkousel, navic kdyz ma SIP primo v menu telefon (SE W715), bohuzel jsem se nejak zasekl na java aplikaci, ktera by hovory umoznovala :(
Kazdopadne presne tento system jsem mel v planu. Nabito 119 + 89kc data + VoIP.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  13. 10. 2009 18:54

http://mobil2.blog.mobilmania.cz/2009/10/voip-versus-mobil/... Srovnání cen VoIP a Mobilní volání, nastavení není tak složité viz návody z http://www.fonky.cz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niemand  |  13. 10. 2009 14:23

Tak to si dovolimtvrdit, ze neni reseni.
VoIP jsem zkousel na vicero telefonech a proste kvalita je velice promenliva.
Navic zde neni dostatecne mnozstvi telefonu, ktere by to podporovali, lide nejsou fundovani toto nastavovat a navic, pokud by to udelala masa, tak to operator blokne a tecka.
To, ze si par fandu toto nastavi operatora ani nahodou nezmeni... bohuzel.

V situaci, kdy vladne oligopol, je bohuzel moznost ovlivnit cenu ze strany zakaznika nulova. Tady pomuze jedine, cenovy limit dany CTU nebo EU a jejimi organy, nebo umozneni vstupu konkurence - virtualni operatori apod. a stanoveni limitnich (velmi nizkych) propojovacich poplatku.
Obavam se, ze na pristich nekolik let se na nic z tohoto tesit nemuzeme (alespon dokud budou parlamentu vladnout lobiste a hospodarska mafie).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 10. 2009 15:46

Souhlasím s tím, že nastavení VoIP na mobilu je problém. Z druhý strany hw telefony nebo adaptér+bezdrátový tel. se nastaví snadno a je to vyřešený. Doma i ve firmě prakticky jinak nevoláme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  13. 10. 2009 23:12

Asi tak. Volat doma z mobilu je (krom služebních telefonů či různých zvýhodněných služeb typu Rodina, Kamarádi, ...) celkem zbytečně drahé, když má člověk internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fingus  |  14. 10. 2009 13:06

Jen tak pro prdel, mám pro rodinné příslušníky telefon a tarif od O2, který máme jako benefit v ČEZ... Platí se 100 za aparát každý měsíc a 107 Kč za "paušál" a jev tom 240 min do všech sítí, které neplácáte na volání ve VPN, které je zdarma + 100 sms a ceny po provolání volných minut 0,83 do O2, 1,45 jinam a na pevnou sms za 1kč mms 4,5 volné minuty se převádí... Data nonstop k tomu je za 150 kč... Obávám se že jestli jednou odejdu od Čezu a skončím na našem mobilním trhu, tak mě z jejich tarifů jen 4-6 kč za minutu mimo špičku trefí šlak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  14. 10. 2009 16:54

Prave z toho duvodu nechapu proc se operatori tak rvou o podobne velke firmy. Tyhle tarify uz totiz musi byt pod naklady, tudiz to musi byt byt dotovano. A z ceho se to asi dotuje?
Nakonec pak bezny maly zakaznik plati volani nejen sobe ale i chudym firmam typu CEZ, Transgas, Mostecka uhelna ...
Mimochodem jakou mate tarifikaci? U O2 je vcelku bezne, ze velke firmy maji tarifikaci 1+1 na mobilech i pevnych linkach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rek  |  13. 10. 2009 15:58

Staci zacit vyhrozovat operatorovi, ze prejdete ke konkurenci...mam od Vodafonu 170minut za 410KC (teda i se student extra)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bufallo  |  15. 10. 2009 00:10

zkusím Tě trumfnout. Já mám u Vodafone 450 minut za zhruba 650,- kaček. Co si nevyhádáš, to nemáš. Chtěl jsem odejít ke konkurenci, ale takto mně ukecali. Jakmile bude něco výhodnějšího u konkurence, opět budu chtít přejít. Musíš mít ale na to argumenty, abys mohl "vyjednávat". Normální je jít tam, kde je to výhodnější pro uživatele, to je snad jasné každému.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smoldik  |  13. 10. 2009 16:03

ČTÚ by měl přestat kecat do toho, kolik operátorů se tu ješte uživí. Když má někdo podnikatelský záměr ať ho uskuteční, jedině on na tom můuže vydělat či ztratit. Ceny směrem dolů požene jedině zdravá konkurence a ta je tu velmi slabá, operátoři nemají důvod zlevňovat, nebo se nedejbože předhánět ve výstavbě 3G sítí. Regulace trhu je hnus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor