Není divu, že tato pseudofirma používá praktiky podomních prodejců, od jejich arogantního managementu se nedá čekat nic jiného.
Shodou okolností jsem včera volal na číslo 800123456 a pátral po podmínkách možnosti převedení internetových služeb na jejich lince k levnější konkurenci a co myslíte? V prvním kole mi jedna z operátorek podle naučených PR schémat tvrdila, že NIC TAKOVÉHO NELZE a na těchto tvrzeních si zarytě stála, přestože jsem jí argumentoval jasnými fakty (která zahazovala se slovy "informace, které vám poskytl jiný provider nejsou pravdivé", "vámi zmiňovaná nabídka jiného operátora s uváděnou možností převedení linky od O2 není reálně možná", "nabídky konkurence nás nezajímají", atd.). Když jsem do O2 po opětovném ověření fakt a postupu volal znovu a předem mého hovoru jsem poznamenal, že náš hovor je nahráván i z mé strany a tímto vyslovuji hrubou nespokojenost s chováním operátorky na lince O2, která mi obyčejně lhala, najednou jako mávnutím kouzelného proutku bylo všechno jinak. Ano pane XY, máte pravdu, toto je skutečně možné, je nám líto, pokud jste se tak rozhodl, ano, i smlouvu s úvazkem lze jednoduše vypovědět, dovolím si vám poradit..." Je mi z celýho O2 nanic. :-!