Tarifní rádce O2: NEONy drtí konkurenci

Diskuze čtenářů k článku

hepcziiik  |  14. 06. 2008 10:33

je myslím celkem známo, že většina lidí je celkem konzervativní a nerada mění zaběhnuté i za cenu zvýšených nákladů nebo jistého nepohodlí. a tak mraky lidí používá např. Twist kartu ne proto, že by to byla tak super nabídka, ale prostě si ho pořídili k prvnímu mobilu, jiní zase nakupují elektroniku Sony, auta Škoda nebo Mercedes a to vše z velké části díky konzervativnímu myšlení.
každý musí zhodnotit co je pro něj výhodné, jestli se vyplatí měnit operátora kvůli sms o 9 haléřů levnější nebo možnosti volat za deset korun celou hodinu, když stejně nemívá hovory delší než 3 minuty... Celkem beru osoby, které byli nespokojené a přešli jinam. to je celkem pochopitelné, taky nebudete chodit do hospody kde vám nechutná pivo. Ovšem jedinci, kteří v diskusi nadávají druhým jen proto, že použžívají O2/T-mobile/Vodafone a jsou se svým operátorem spokojeni, to jsou slaboduchá individua, která by se měla nad sebou zamyslet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  19. 06. 2008 10:00

Dobrý den. První inteligentní příspěvek v této diskusi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mickey-  |  12. 06. 2008 22:13

Tak sem vyzkoušel kalkulačku od O2 a vyplivlo mi to že je pro mně výhodní tarif za 300kč to si dělají asi prdel mám tarif od vf odepiš za 12kč a mám 40 volných minut do sítě vf a sms do sítě vf za 0,35kč a sms do ostatních sítí za 1,80kč a volání ostatních sítí za do12kč a vždy se vejdu do 100kč tak že nechápu v čem jsou tarifi neon výhodné!!!!!Jak jde t-mobile a O2 někam.Jen VF vám nabídne solidní tarif za 12kč!!!!!!
PS VODAFONE je nejlepší.
I když je volání do ostatních sítí za 12kč tak si pučím od někoho mobil a pak mám ještě jeden mobil doma s divokou kartou tak se do dá řešit a do ostatních sítí moc nevolám!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dastax  |  12. 06. 2008 23:03

ses smesnej
ten tvuj tarif uz se totiz neda sehnat, tak ho tu nevytahuj.
ja stejne muzu namitnout, ze si volam posledni dobou zadara u O2.....protoze: Plati to Kvido!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mickey-  |  12. 06. 2008 23:46

Jestli jsem směšní tak si asi koookooot!!!!! Zato nemůžu že si trdlo od O2 a neumíš hledat na netu odkaz na ten tarif zde http://www.vodafone.cz/consumer/tariff/additional/other.htm
Jo kdyby něco známý si dával tarif odepiš tento měsíc!!!!
Už tu bylo psáno že u O2 můžou být jen blbci!!!!Další důkaz toho že jsou u O2 jen blbci zákazníci O2 neumí hledat na netu!!!!!
Tady je prostě někdo moc chytrej!!!
Brzo se lidé rozdělí do skupin: Vodafone(chytří) T-mobile(průměrný) O2 (blbci)
Do jaké skupiny se zařadíte????
vysvětlivky pro blbce od O2 net=internet ..........jo a ten odkaz musíte označit (pravým tlačítkem myši) zkopírovat a vložit(práve tlačítko myši kopírovat a pak pravé tlačítko myši vložit)
PS nesnáším chytráky od O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mickey-  |  12. 06. 2008 23:51

sory ve vysvětlivkách sem udělal chybu označíte ten odkaz levým tlačítkem myši moc se vám omlouvám doufám že jste nedali pc do servisu že vám to nejde zkopírovat moc se vám omlouvám chytrákům od O2!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dastax  |  13. 06. 2008 09:26

Hlavně, že vy jste se nikdy nespletl, pane dokonalý s Vodafonem.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
-mickey-  |  13. 06. 2008 13:56

Jo spletl jsem se mockrát ale neříkám o někom že je směšní když nevím jestli nemá pravdu!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  13. 06. 2008 06:27

Ja myslim, ze da...
http://eshop.vodafone.cz/tariff.htm?ttype=0&lang=cs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azach  |  12. 06. 2008 18:55

Když vidím nebo slyším O2, ježí se mi všechny chlupy a otevírá kudla v kapse. Zaplaťpánubohu, že už s tímhle operátorem nemám nic společného, ani pevnou linku. Mnoho let jsem u Vodafone a svůj tarif bych nevyměnil ani za zlaté prase. Na to co provolám a proesemeskuji mi měsíčně stačí v průměru celých 150Kč a to se ještě musím snažit. Jako druhého operátora používám T-mobile (Twist) a spokojím se s kreditem za 200Kč na půl roku, takže zloději z O2 mi můžou .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
R.  |  12. 06. 2008 21:17

S tvojí útratou O2 o "hodně přichází"... Prosím vrať se, jinak ta firma klekne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  12. 06. 2008 21:39

tak 10 000 blbů jako on a... jéje ono nám to kleslo o 1 500 000, nevadí, vyhodíme pár lidí a ubereme na benefitech, nebo zdražíme a dostaneme to ze zbytku, přece nebudu mít levnější dovolenou, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odpoved  |  27. 06. 2008 10:12

No na tobě ta společnost fakt nestojí. Už ti někdo řek, že normální lidi maj telefon na volání? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack  |  12. 06. 2008 14:53

Ale taky byste neměli zapomínat že mnohý lidé jsou zvyklí platit za každou minutu a nevybavovat se dlouhé hodiny a to tato kalkulačka taky nezohlední já kybych si měl vybrat paušál tak určitě nevyberu tarify od T.Mobile nebo Vodafonu protože rád telefonuji dlouhé hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
endrjuu  |  12. 06. 2008 16:50

Tak ty si dobrá Čecha..
Vůbec jsem tvůj příspěvek nepochopil....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  13. 06. 2008 06:25

Takze chyba je v tom, ze ta kalkulacka nezohledni (zohledni, byt zcestne, mimochodem) dlouhy vykecavani, o ktery mnozi lide nestoji, ale ty by sis nevybral tarif TM nebo VF, protoze prave ty se rad vykecavas... dost krkolomny (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  12. 06. 2008 14:27

Zajímavé je, že zohledňují HIT varianty tarifů T-Mobilu. Ale Po svém, kde se člověk ani upsat nemusí, to už u Vodafonu nemají. Mimochodem to jejich předvolené volání do O2 je dost zavádějící. Vždyť u nižších tarifů platí ono neomezené volání (pokud se neuvážu na 2 či 3 roky) pouze na 1 číslo, ne? Je to zkrátka O2 (O2 se začíná rovnat slovu podvod, je to takové nové synonymum)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomtom  |  12. 06. 2008 21:40

Neřekl bych podvod, ale podmínka je plno z nás, kterým závazek nevadí... dnes se každý váže skoro všude, nemusíme zůstat jen u telekomunikací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  19. 06. 2008 09:48

Ne nižších...Neon bez uvazku je varianta BASIC a tam tato vyhoda plati jen na jedno cislo. Jinak i k Neonum si lze vzit dotovany MT, nevite co mluvite. Mel jsem Týčko pote Vodaka a ted jsem u TO2 spokojen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  12. 06. 2008 14:15

Není divu, že tato pseudofirma používá praktiky podomních prodejců, od jejich arogantního managementu se nedá čekat nic jiného.
Shodou okolností jsem včera volal na číslo 800123456 a pátral po podmínkách možnosti převedení internetových služeb na jejich lince k levnější konkurenci a co myslíte? V prvním kole mi jedna z operátorek podle naučených PR schémat tvrdila, že NIC TAKOVÉHO NELZE a na těchto tvrzeních si zarytě stála, přestože jsem jí argumentoval jasnými fakty (která zahazovala se slovy "informace, které vám poskytl jiný provider nejsou pravdivé", "vámi zmiňovaná nabídka jiného operátora s uváděnou možností převedení linky od O2 není reálně možná", "nabídky konkurence nás nezajímají", atd.). Když jsem do O2 po opětovném ověření fakt a postupu volal znovu a předem mého hovoru jsem poznamenal, že náš hovor je nahráván i z mé strany a tímto vyslovuji hrubou nespokojenost s chováním operátorky na lince O2, která mi obyčejně lhala, najednou jako mávnutím kouzelného proutku bylo všechno jinak. Ano pane XY, máte pravdu, toto je skutečně možné, je nám líto, pokud jste se tak rozhodl, ano, i smlouvu s úvazkem lze jednoduše vypovědět, dovolím si vám poradit..." Je mi z celýho O2 nanic. :-!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jamir  |  15. 06. 2008 20:05

99% lidí tu píše, že nejsou u ódva spokojený. Čím to safra teda je, že u ódva je údajně 5 milionů zákazníků. Proč od kyslíku teda neodejdou???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johanes  |  12. 06. 2008 12:22

... O2 nyní dokázal svou tarifní kalkulačkou svoji "serióznost"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ravenhorn  |  12. 06. 2008 12:49

Já jsem s O2 spokojen. Teď budu prodlužovat smlouvu a jeden z těch nových tarifků si určitě vezmu. T-mobile bych možná celkem věřil, ale Vodafone v ČR zatím teda ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stope  |  12. 06. 2008 13:11

Právě se chystám opustit O2 a přejít k Vodafone...uživatelské nepříjemnosti a obludné ceny O2 už si do mobilu nepustím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  12. 06. 2008 12:04

a co dělal (možná ještě dělá) VF? Jejich kalkulačna porovnávala nesmysly a třeba u Simple tarifů O2 kredit nižší, než ve skutečnosti je apod. Takže bych kritikou O2 brzdil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  12. 06. 2008 13:11

Ehm, nechci nic říkat, ale tak jako tak jsou tarify Simple mnohem nevýhodnější, takže je to vlastně celkem jedno ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loajální zaměstnanec O2  |  12. 06. 2008 12:00

Nechápu vás proč neustále máte průjmy z toho, co O2 dělá a nabízí pro své zákazníky ? Když se vám to nelíbí nikdo vás přece nenutí používat služby O2. O2 je dobrá firma, která pro své zákazníky dělá mnohem více ze života než jiné konkurenční firmy.
A laskavě si uvědomte, že O2 nikdy nebude diskontním operátorem, nikdy nebude se podbízet zákazníkům nižší cenou volání, SMS, MMS, a datových služeb ale vždy bude nabízet služby, které jsou více ze života. O2 je kvalitní a jedinečný operátor, který se snaží nabízet vysokou kvalitu za rozumnou cenu.
Neonové tarify jsou skutečně bezkonkurenční a mají drive. O2 samozřejmě vždy myslí a bude myslet na své zákazníky, ale rozhodně se jim nebude podbízet nižší cenou, ale vždy tou nejvyšší kvalitou nabízených služeb.
Jak sem říkal, pokud se vám to nelíbí nikdo vás nenutí využívat služeb O2, přesto mějte na paměti, že O2 byl vždy ten nejkvalitnější operátor ještě v dobách, kdy existoval EuroTel. Nabízí mnohem šiřší portfolio služeb než konkurence. Zkrátka teď měníme zítřek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RAscal  |  12. 06. 2008 12:10

Kdepak je eurotelu konec. Slova eurotel a O2 bych dohromady moc nedával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 06. 2008 12:34

To je ironie, fakt jste mu na to skočili, že to myslel vážně? Tak už jsem se dlouho nepobavil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukinLD  |  12. 06. 2008 12:11

A se Sovětským svazem na věčné časy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láďa  |  12. 06. 2008 12:22

Píšete nesmysly.O2 ,dříve Eurotel a ještě předtím EuroTel se sice vždy prezentoval jako luxus,ovšem luxusní zůstaly akorát ceny.O té nejvyšší kvalitě služeb se dá dost pochybovat,stačí zkusit hledat na netu nějakou informaci,to je opravdu rébus něco najít.Možná že má širokou nabídku služeb,ale pokud se snažíte zjsiti základní informace o síti,zjistíte že na prodejně žádná brožurka není k mání a na netu se informace získávají poměrně složitě. A o přístupu k účtu z netu jako má Vodafon nebo T-Mobile léta si člověk může nechat tak akorát zdát.Tím neříkám že O2 je špatný operátor,ale doby kdy byl nejlepší operátor má asi už definitivně za sebou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  19. 06. 2008 09:44

Lado, zkuste sluzbu O2 mojekonto...hm...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WoodyIS  |  12. 06. 2008 12:38

"O2...nikdy nebude se podbízet zákazníkům nižší cenou volání, SMS, MMS" ? No vidite a o to v tech O2 grafech zrejme jde. Ukazuji, ze jsou na tom cenove lepe, nez ostatni. Sem tu sam, kdo si mysli, ze se O2 snazi podbizet cenou ? A ze je ta cena jen za urcitych "laboratornich" podminek holt musime tusit. Tomu rikam budovat image operatora. U O2 vzdy hledej to nejdulezitejsi v mikrotecce nad "i"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  12. 06. 2008 12:40

Jediné co O2 dělá je, že představuje přehršle služeb, které pak nikdo nepoužívá.. Zatímco VF představuje pár služeb ale vždy dotáhnutých do detailu a takových, které pak začne využívat většina zákazníků (nebo alespoň velká část) .. jako třeba Kamarádi, Po svém.. O2 zkrátka není luxus, jen jedna velká chaotická firma.. Pro O2 jsem dělal, takže vím, o čem mluvím.. Zákazníky tam nikdo nechce spokojené, jen upsané a platící

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  12. 06. 2008 14:42

Tak to je nářez, tenhle příspěvek...!
Shrnu to - buď to je:
a) skvělá ironie přesně v duchu PR O2
b) důkaz, že v O2 pracují nemocní lidé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ty si vul  |  12. 06. 2008 15:14

Už to svinstvo nehul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  12. 06. 2008 21:18

jo tak mi řekni kolik ta O2 má reklamací na špatné fakturace, chyby v systému, nefunkční a někdy neustále se porouchávající se systémy atd.. O2 je shnilé a zastaralé v mnoha směrech. Nabízí hodně služeb i když s hezkou ideou, ale na špatném základu. O2 není idol ani bůh, ale marketing zlodějů kteří se řídí heslem kraď a ždímej dokud je lidská blbost nekonečná!!!!
dej se léčit!!! Máš vymytý mozek pane "Loajální zaměstnanec O2 "
S přáním hezké léčby Loajální zákazník Vodafone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomtom  |  12. 06. 2008 21:36

Zřejmě tam pracuješ, když tak zarytě tvrdíš, jak má neustále porouchané systémy Chyby ve vyúčtování mají i TM a VF, to je úděl systémů, ale proto máme oči, abychom si to zkontrolovali.. nikdy jsem u O2 neměl na faktuře chybu... ani na pevný, ani na mobilu. U TM jsem reklamoval 2 faktury za rok existence u jejich spol. Je to individuální a na tomoto webu zvlášní, že všichni kritizují především O2. Vodafone a T-mobile je snad dokonalým a bezchybným operátorem? Netvrdil bych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  19. 06. 2008 09:51

Ano, zajiste, chyby v systemech, ano jsou. Systemy nove se prave testuji. Nynejsi DZ je konstruovano pro 500tis zakazniku a zatim jich drzi 5.855.000 :) to se mi zda vcelku slusne. Pokud nebudete lini a narazite na dobreho konzultanta, tak Vam to nastavi tak, ze uz si nikdo proti neskrtne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  13. 06. 2008 13:35

Nezlob se na mě, ale když jsem přečetl tvůj článek, tak se musím jen smát a kroutit nad tím hlavou... To snad ani není možný... Tak za takový služby co nabízí O2 bych byl moc rád, ale né za ty ceny, sakra !!! Nic jiného než okrádání zákazníků to není!!! A hlavně od letošního května!!! Ty samé kvalitní služby dostanu u T-Mobile a za daleko menší ceny !!! Pokud nebudu bazírovat na úplných kvalitách, tak se v pohodě spokojím i s Vodafonem, který je v mnoha případech zatím ten nejlevnější.... Ale jak tady ze sebe tlačíš ty duševní výlevy o O2, tak to snad ani není možný... Když jsem byl mladší, tak jsem byl 3 roky na GO a dostali ode mě tehdá hafo moc peněz, ale teď už ode mě neuvidí ani korunu a zvlášť po tom co tady vyvedli po 1.květnu....Hlavně to účtování... Loajální zaměstnanče, prosím, běž někam do lesa a tam si klidně zařvi, jak je O2 super a jak je moc krásný pro něho dělat, ale tady si myslím to nikoho nezajímá....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  12. 06. 2008 11:47

Tomuhle se vždycky říkalo a dodnes v trestním zákoníku říká podvod, ne?
Ale kdo by od vodního prdu čekal něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrei  |  12. 06. 2008 12:19

tak je zazaluj a nebo si nestezuj.
Na Vodafone a jeho skvelou kalkulacku uz asi kazdy zapomel co ? Srovnaval dva tarify, ktere se srovnavat nedaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  12. 06. 2008 13:53

A tys zapomněl, že nešlo o klakulačku ale srovnávací reklamu, a Vodafone srovnával dva nestudentské tarify. Pokud by chtěl porovnávat studentská zvýhodnění, využil by jistě svou službu SMS Grátis, což neudělal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  12. 06. 2008 21:09

Jejich kalkulačka byla dobrá a měla hodně nastavení a když jsi měl něco lepšího tak ti nelhala
Něco si asi někde pleteš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  13. 06. 2008 06:22

No, ono to dost meni to, ze se VZDY pocita s vyuzitim vyhody - tj. pokud reknu, ze provolam 62 minut mesicne, tak do srovnani se hned pripocte minimalne 4x10 zdarma do site O2 (nebo jiny zvyhodneni) - ve vysledku to konkretni porovnani s jeho nastavenim je koser... jen pocita se sluzbou, o kterou nemusi kazdej stat. Ja osobne do O2 volam jednou za uherskej rok, netusim, proc bych mel volat najednou kazdej vikend, aby jim sedly pocty... (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  12. 06. 2008 11:25

nedozvěděli jsme se nic převratně nového.. O2 byl vždycky operátor, který zákazníkům nejvíce lhal, nejvíce je okrádal a považoval je za kus h*vna rozšlápnutého na botě.. Tenhle přístup se jen tak nezmění

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  27. 06. 2008 16:45

Ale to je prostě marketing a dělá to dneska každej, obzvlášť operátoři . Vyzvednou to dobrý a o špatným radši pomlčej. Naposledy mě ale pěkně naštvalo, že jsem měl zaplatit 900 za downgrade připojení, pak očividně pochopili - teď už za to chtěj jenom korunu… Aspoň někde je vidět pokrok…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  12. 06. 2008 11:13

lol

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  12. 06. 2008 11:21

To co má O2 na svých stránkách je totální paskvil do kterýho nelze nastavit skoro nic.
Nechci být sprostý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  12. 06. 2008 11:12

tj. vlastně zavádějícími informacemi (nechci říkat podvodem) lákají lidi. Ach jo. Kdo na to zas skočí??? O2 je stále méně operátor pro běžné lidi, kteří mají přátele a rodinu mezi různými operátory. Ostatní dva- TM, a VDF se snaží alespoň to trochu vylepšít a vyjít vstříc, ale O2 jede tvrdě v duchu přejdi k nám nebo zdechni. Je to perátor pro firmy pro lidi ne. A NEON, no svítivý plyn a prd z toho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  12. 06. 2008 13:57

To jejich srovnávání je tak zavádějící jako nadpis tohoto článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  12. 06. 2008 14:12

Ten nadpis není vůbec zavádějící, Já Osobně z něho pociťuji i ironii "Geniálně propracovaný a hlavně NESTRANNÝ Tarifní rádce od O2 sděluje, že NEONy jsou vždy nejvýhodnější a jedním prdem rozdrtí konkurenci!"
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
coolna  |  12. 06. 2008 20:17

no, nevim nevim... zda je o2 operator pro firmy... mozna si to akorat s sebou nese z minulosti, docela dost firem prevadi cisla pryc, ono pokud firma nepotrebuje nutne mobilni data (ktera ale slusne zvladnou i jini), tak na volani je to nekdy opravdu luxus - evidentne jejich do nebes vynasene konvergovane sluzby nejsou nic moc vzhledem k tomu, ze pevnou linku ma stale vice mene kazda firma a presto nektere meni operatora (+ a pak popr. prejdou na VoIP)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  12. 06. 2008 21:05

Tak tak, doby Eurotelu jsou pryč. A O2 oslabuje a bude dále a nakonec u něj zůstanou pouze hloupý, nebo podplacení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andreee  |  25. 06. 2008 22:42

Hele, mně to přijde prašť jak uhoď! Jako ta kalkulačka je pro běžný lidi a dóst zjednodušená, ale počítal jsem si to a konkrétně mně se to fakt vyplatí. Volám furt a provolám víc než co to stojí. Takže do toho asi půjdu :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor