Tarify NEON si vybralo už 50 000 zákazníků

Nejmladší tarifní rodina NEONových má prý velký úspěch, chválí si v dnešní tiskové zprávě O2. Od svého uvedení na trh si některý z paušálních programů s neomezenou službou vybralo už na 50 000 zákazníků. Zajímavé jsou i statistiky operátora, ten uvedl, že třetina zákazníků se rozhoduje pro tarif s úvazkem. Ke smlouvě si každý třetí z nich pořídí dotovaný telefon a každý čtvrtý zákazník si zvolí jeden z nejvyšších tarifů NEON L, XL nebo XXL. Zde bych se na chvíli zastavil, to že většina prodaných telefonů v Evropě, potažmo u nás pocházejí od mobilních operátorů víme, ale zrovna v případě tarifů NEON je situace neutěšivá. O2 tedy vidí, že o telefony je zájem a zákazníkům nevadí podepsat smlouvu na dva roky, jenže pak jim z neomezené služby zbude jen torzo v podobě volání na jedno jediné číslo. Pokud chtějí volat na všechna čísla, pak nedostanou telefon, takže zde máme ideální řešení z pohledu operátora: úvazek na 3 roky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tarify NEON pěkně pohromadě • nepříznivé informace v reklamě nenajdete

Nechci tvrdit, že proklamovaný úspěch je dílem reklamní masáže a také nesdělování některých důležitých informací jako je minutové účtování srážející počet volných jednotek o čtvrtinu a stejnou měrou prodražující inzerovanou minutovou sazbu, ale lidé zdá se na slůvko „zdarma“ slyší. NEONy a mlaďácký [:kůl:] prostě mohou být extrémně výhodné pro lidi využívající neomezenou službu, ale mohou se také krutě nevyplatit kvůli úvazku, účtování a nepřevádění volných jednotek. Jak si nové tarify stojí se dozvíte v našem srovnávacím článku, který je doufám poněkud blíže realitě než tarifní rádce na webu operátora. Ten říká, že nad NEONy není…

Diskuze (33) Další článek: O2 ADSL: internet bez paušálu za pevnou!

Témata článku: , , , Zákaz, Neo +, #NEON, Neo, Tarif, Zak