Telefónica O2 nabízí pomoc při povodních

Společnost Telefónica O2 Czech Republic se, podobně jako už několikrát v minulosti, rozhodla vyjít vstříc všem postiženým povodněmi. Pro obyvatele zasažené touto přírodní katastrofou jsou nyní připraveny speciální programy a služby, které jim nabídnou okamžité řešení nastalé situace. Operátor vyhlašuje zaměstnaneckou sbírku na pomoc postiženým. Konečná výše všech příspěvků bude společností Telefónica O2 navýšena na dvojnásobek. Nadace O2 pak předá výtěžek zaměstnanecké sbírky společnosti Člověk v tísni.

"Pro mnohé obyvatele z postižených oblastí jsou velmi problematické běžné věci, jako třeba sehnat nový telefon, vyměnit vytopenou SIM kartu nebo si zaplatit účty. Právě proto jsme se rozhodli, že poškozeným nabídneme individuální pomoc a pomůžeme tím, co umíme, tedy komunikačními technologiemi," říká Petr Matějovský, ředitel segmentu mobilních hlasových a datových služeb.

V prvé řadě je to možnost bezplatného vydání nové SIM karty a to i se stejným telefonním číslem, sleva ve výši až 1000 Kč na nákup nového mobilního či fixního telefonu, pořízení ADSL, ISDN modemu či Set-top-boxu pro O2 TV. Kromě toho lze individuálně dohodnout odklad splatnosti faktur za fixní služby a mobilní služby s uzavřenou smlouvou až o čtvrt roku. Zmraženo bude i vymáhání stávajících pohledávek a dojde k případné reaktivaci čísla, pokud na něm již došlo k omezení služeb pro neplnění závazků.

U osob postižených živelnou katastrofou dá předpokládat silnější potřeba komunikovat, nabídne jim O2 50% slevu na volání z mobilního telefonu v rámci ČR po dobu dvou následujících zúčtovacích období. Majitelé předplacených karet mohou získat 100 Kč kredit navíc po dobu 6 měsíců.

O výše uvedenou pomoc může zákazník požádat na značkové prodejně operátora do jednoho měsíce od vzniklé škody. Posun splatnosti lze dojednat na bezplatné zákaznické lince 800 123 456, kde lze také získat další informace. Pro přiznání výhod je třeba předložit doklad totožnosti (nebo náhradní doklad) a některý z dokumentů průkazně svědčících o tom, že zákazník byl významnou měrou postižen následky živelné pohromy. Může se jednat například o doklad o poskytnutí dávky mimořádné okamžité pomoci v hmotné nouzi, protokol o pojistném plnění, potvrzení městského či obecního úřadu, nebo jakýkoli jiný dokument dokládající skutečnost, že žadatel byl výrazně zasažen živelnou pohromou.

Diskuze (21) Další článek: Twistujeme s T-Mobilem: velká hra o tři smartphony

Témata článku: , , , Pomoc postiženým, ISDN, Telefonica, Člověk v tísni, Pomoc, Vymáhání